Mooie kaarten, snel in huis

Mooie kwaliteit kaarten, ruime keuze, en snel verzonden. Volgende keer gaan we weer hier bestellen. Aanrader!

Mooie washi tapes, snel verzonden

Bestellen ging makkelijk. De washi tapes waren goed verpakt en er zat een persoonlijk kaartje en wat extra journal spulletjes bij. Tevreden met mijn bestelling

Excellent

Fast,quality.

vlotte verzending

mooie kaarten, snel verzonden.

Snelle levering, veel keuze en mooie kwaliteit kaarten!!

Schöne Postkarten....

... und schneller Versand. Dazu ein sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis. ✔

Mooie kaarten: goede kwaliteit en snel ontvangen.

Heel fijn

Ik vind het altijd zo leuk ingepakt

Hele mooie kaarten.

Snelle toezending. Goede informatie. Kaarten van goede kwaliteit.

Perfect cards!

Fast shipping! Beautiful cards. Thank you!

Mooie kaarten!

Mooie kaarten. Binnen een dag na bestelling in huis ☺️

goede kwaliteit en super snel geleverd!

zie bovenstaand

Uitstekende shop vpor kaartjes

Veel keuze en prijs kwaliteit van de kaartjes uitstekend

Leuke kaarten, supersnel geleverd

Goed, snel, veel keuze echt perfect

snelle bezorging, mooi verpakt!

Heel blij met de mooie kaarten van Belle&Boo! Gratis verzending vanaf 25 euro is ook fijn!

Zeer goed verzorgd en snel, Top

Goede web site.

Great selection, even greater service :-)

Feeling so lucky to have found this shop as it is getting harder each year to find great postcards. Wonderful selection and shopping experience. I was most delighted to receive not just the cards I ordered by also a few courtesy items - thank you so much, will need to come back and order more (it gets addictive once you start the postcrossing journey). In short: You'd be daft to shop elsewhere!

Moeizaam met een goed resultaat

Ik had problemen met bestellen en kreeg telkens een foutmelding. Met hulp van Hilda is het probleem uiteindelijk toch opgelost en kon ik mijn bestelling afronden. Omdat er zoveel problemen waren had Hilda ook iets extra's bij de bestelling gedaan: heel leuk. De kaarten zijn van goede kwaliteit en erg mooi. Ik ben heel tevreden en zal op termijn zeker weer iets bestellen.

super!

al een aantal keren besteld en steeds volle tevredenheid. Zodra de kaarten op zijn bestel ik weer!

Mooie kaarten en een snelle levering Ga zeker vaker bestellen bij post crossing

Makkelijk bestellen en snelle levering

Ik kon de kaarten makkelijk uitzoeken op de website, omdat de kaarten in duidelijke categorieën bij elkaar stonden. Bestellen ging makkelijk en de bestelling is vlot verzonden.

Sehr gut

Sehr gut

Zo blij,dat ik zulke leuke kaarten in alle categorieën makkelijk kan bestellen. En heeeel betaalbaar.

Mooie kaarten voor scherpe prijs

De webshop heeft een zeer ruime keuze in de mooiste kaarten. Je kunt makkelijk zoeken naar bepaald onderwerp. De prijs is scherp en de kwaliteit is goed. Ook werd het snel verzonden. Ik ga hier weer bestellen!

Geweldige webshop!

Prachtige spulletjes, snelle verzending en alles leuk verpakt.

Over Happy Postcrossing

Happy Postcrossing is een webshop gespecialiseerd in ansichtkaarten/postkaarten voor postcrossing of natuurlijk voor Tags, Round Robins (RR's), Swaps, Snail Mail en alle andere redenen om gewoon een kaartje te sturen! Kaarten voor postcrossing niet alleen binnen Nederland, maar wereldwijd! Wij bieden een groot aantrekkelijk assortiment aan ansichtkaarten en we verzenden wereldwijd.