Leuke kaarten voor postcrossing

Leuke site met leuke kaarten voor postcrossing

Mooie producten en met zorg verpakt

Mooie producten en met zorg verpakt

Ben er erg blij mee!

Ansichtkaarten van hoge kwaliteit. Snelle levering, goed verpakt. Daarnaast nog een bonus erbij, waarvoor dank.

goede service en correcte afhandeling

zo blij met mijn Inge Look kaartjes...... ik had er al enige maar in geen enkele winkel in Nederland vond ik ze allemaal en bij deze is mijn collectie nu compleet..( in Belgie zijn die zelfs niet te vinden) ik hoop dat er nog nieuwe Inge Look kaartjes zullen gemaakt worden.. . bedankt you made my day....

Superleuk ingepakt en heel blij mee!

Voor herhaling vatbaar! Zeer leuke kaartjes en spulletjes om de dochter en zoon blij te maken.

Heel veel keuze, overzichtelijke website en snelle levering. Super!

Snelle en nette levering van de bestelde kaartjes ! En de keuze aan kaartjes is geweldig .

Prachtige kaarten!

Snel aangekomen, leuke stickertjes en een kaartje erbij als cadeau. Kwaliteit is perfect. Helemaal tevreden! Hier ga ik vaker bestellen ♡

Top !

Een hele leuke, mooie en afwisselende collectie. Heel snel en netjes verzonden. Helemaal top en ik ben er ontzettend blij mee !!!

Leuke webshop met een ruime keuze aan ansichtkaarten. Bestelling werd snel verzonden met als bonus een leuk extra kaartje en wat stickers. Super!

Leuke kaarten, snelle bezorging en altijd een leuke attentie!

Leuk cadeau, snel verzonden

Ik bestelde voor mijn jarige tante een aantal kaarten. Bij de opmerkingen gaf ik aan dat het een cadeautje was. Alles werd snel verzonden en op de dag zelf krijg mijn tante haar cadeau. Top service! Nu wacht ik nog op het eerste kaartje van haar.... :-)

Superblij

Superblij met jullie. Volgende dag al in huis en zat een extra kaartje bij. Dank jullie wel

Snelle en persoonlijke service

Ik had mijn bestelling laat geplaatst, maar hoopte dat hij toch snel verstuurd zou worden. Hier hebben ze hun best voor gedaan, en een persoonlijk berichtje gestuurd om dat te laten weten.

Uitgebreid assortiment en prima kwaliteit kaartjes

Een feestje om uit te zoeken. Snel verzonden.

Super snel

Mooie betaalbare kaarten. Netjes verpakt en een leuke kaart erbij! En niet te vergeten super snelle levering.

Leuke kaarten

Normaal maak ik mijn kerstkaarten altijd zelf, maar door omstandigheden ging dat dit jaar niet. Gelukkig vond ik deze winkel met leuke kaarten.

Geweldige service, prachtige kaarten!!

Mooie keurige website, heel overzichtelijk ook!! Kom graag bij jullie snuffelen voor de Postcrossing.

Ben hartstikke blij met mijn aankoop. Levering, verpakking alles prima!

goede webshop, klantenservice kan beter

Mooie shop met uitgebreid assortiment voor kaartjes en toebehoren. Mijn bestelling was prachtig verpakt. Groot minpunt vind ik wel dat er niet op mijn email aan de klantenservice is gereageerd.

Hallo Alynda, bedankt dat je tijd hebt genomen om onze webwinkel te beoordelen en wat fijn dat je blij bent met je bestelling! Ik zie dat je op 21 november ons een vraag hebt gestuurd waarin je meer uitleg vraagt over de website www.postcrossing.com. Deze website is niet in ons beheer, wij hebben je daarom doorverwezen naar hun klantenservice. Ik begrijp dat deze e-mail niet is aangekomen, ik zal deze nogmaals doorsturen.

Zoals altijd dik in orde

Mooie stevige kaarten en altijd een extraatje. Was weer een feestje om uit te pakken.

Met gemak bestellen en een feestje om te ontvangen!

Ik heb met veel gemak en plezier mijn winkelmandje gevuld. De bestelling was ook snel binnen en het was echt een feestje om het uit te pakken!

Feest

Besteld (met veel moeite iets uit kunnen kiezen), betaald en gewoon volgende dag al kunnen uitpakken, wat een feestje in brievenbus. Een extra kaart erbij, stickers erbij gewoon gratis wat een service. Geweldig! Echt een aanrader!

Cadeautje in de brievenbus

Zoveel leuke, mooie kaarten. Bij ontvangst thuis is het echt een cadeautje in de brievenbus. Hoe het is ingepakt, de enveloppe, de stickers. Ik geniet ervan!

Hele goede en snelle service

Mijn pakketje was heel snel binnen. Het was leuk verpakt en er zat een extra kaart bij. Erg tevreden!

Over Happy Postcrossing

Happy Postcrossing is een webshop gespecialiseerd in ansichtkaarten/postkaarten voor postcrossing of natuurlijk voor Tags, Round Robins (RR's), Swaps, Snail Mail en alle andere redenen om gewoon een kaartje te sturen! Kaarten voor postcrossing niet alleen binnen Nederland, maar wereldwijd! Wij bieden een groot aantrekkelijk assortiment aan ansichtkaarten en we verzenden wereldwijd.