Zo blij,dat ik zulke leuke kaarten in alle categorieën makkelijk kan bestellen. En heeeel betaalbaar.

Mooie kaarten voor scherpe prijs

De webshop heeft een zeer ruime keuze in de mooiste kaarten. Je kunt makkelijk zoeken naar bepaald onderwerp. De prijs is scherp en de kwaliteit is goed. Ook werd het snel verzonden. Ik ga hier weer bestellen!

Geweldige webshop!

Prachtige spulletjes, snelle verzending en alles leuk verpakt.

Fantastisch!

Mooie, overzichtelijke website. Soepel te bestellen. Snelle levering. Netjes verpakt met leuke kleine extra’s. Bestelde artikelen zijn in goede staat aangekomen. Helemaal blij.

Geweldig.

Leuke kaarten, ruim assortiment, snelle service.

Snelle levering, veel keuze, goede kwaliteit

Unieke postcards!

Super leuke postcards, veel keus en snelle levering!! Zal zeker meer bestellen :-)

Wat een snelle services van heel mooie kaarten

Op zondagmiddag kwam ik er achter dat ik niet genoeg winterkaarten had voor de postgroep. Direct besteld en wat een verrassing dat ze dinsdag al hier op de mat vielen. Kon ik toch die week de eerste kaart versturen. Superblij mee!

Beautiful cards!!

These cards are so beautiful! I hate to send them out! I want to keep them for myself!! I did actually purchase square cards and I didn't realize that, maybe put square or label them better for dummies like me! Lol

Superleuke originele kaarten

Elk jaar op de KreaDoe zoek ik naarstig naar de kraam van Happy Postcrossing. Zulke leuke thema’s aan kaarten hebben ze en voor Kerst bijvoorbeeld vind ik ze ook geweldig. Laatst voor t eerst online besteld. Snel geleverd en leuk extraatje erbij.

Snel en netjes geleverd, mooie kaarten

Blij mee

Netjes verpakt, altijd weer leuk! En extraatjes <3

Snelle verwerking Kaarten hebben een goede prijs Allert, daar ik 2x achter elkaar een bestelling deed en deze in een pakketje kreeg toegestuurd

Leuke kaarten, goede prijzen, lekker snel.

Leuke kaarten, goede prijzen, lekker snel.

Mooi overzicht snelle verzending,top

Zeer tevreden over de leuke kaarten

Snel aangekomen, leuk verpakt, goede kwaliteit kaarten, goede prijs_kwaliteits_verhouding

Mooie kaarten

Diverse kaarten besteld. Werd heel snel geleverd. Netjes en met zorg ingepakt. Het pakket uitpakken was gewoon een feestje

Prachtige kaarten!

Goede service en prachtige kaarten. Kaarten worden netjes verzonden en waren ook heel snel geleverd. Kortom, super!

Snel en netjes verzonden

Snel verzonden en heel netjes verpakt. Kreukvrij ontvangen en heel leuk ingepakt :-)

Geweldig!!

Wat een mooie kaarten en zoveel keus! Mijn verlanglijstje is al weet volgemaakt voor de volgende bestelling.

Mooi assortiment wenskaarten van goede kwaliteit !

Aan te bevelen voor een ieder, ruime keuze uit superleuke kaartjes en zeer snelle bezorging

Mooi

Mooie kaarten, snelle levering, netjes verpakt.

Unieke keuze aan kaarten, een feestje !

Alsof er een cadeautje voor jezelf op de mat valt. Maar dan om anderen een plezier te doen. Ik voel de blijdschap al als de ontvanger de enveloppe openmaakt. Unieke kaarten zijn er te vinden.

Snel en netjes!

Kreeg meteen de volgende dag mijn bestelling binnen met zelfs wat extraatjes. Netjes verpakt en al. Niks op aan te merken!

Over Happy Postcrossing

Happy Postcrossing is een webshop gespecialiseerd in ansichtkaarten/postkaarten voor postcrossing of natuurlijk voor Tags, Round Robins (RR's), Swaps, Snail Mail en alle andere redenen om gewoon een kaartje te sturen! Kaarten voor postcrossing niet alleen binnen Nederland, maar wereldwijd! Wij bieden een groot aantrekkelijk assortiment aan ansichtkaarten en we verzenden wereldwijd.