Mooie kwaliteit

Aparte leuke kaarten veel keus volgende dag in huis

Super originele kaarten en een uitstekende service. Met zorg ingepakt en gauw in huis

Originele kaarten en knutselspullen die met zorg en liefde worden verpakt en verstuurd. Uitstekend!!

prachtige kaarten ontvangen

echt mooie, speciale kaarten, groot assortiment, goede service, leuke aanbiedingen, snelle levering

Prachtige kaarten

Snelle levering en veel keuze

Snelle levering van prachtige kaarten.

Mooie kaartjes en een geweldige service

Bij iedere bestelling is de levering supersnel en netjes. De extraatjes in het pakje is altijd een feestje. Mooie kaartjes. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

WOW

Maandag besteld, woensdag al in mijn handen :) Prachtige kaartjes en met een leuk extra kaartje en stickertje erbij !

Ik werd er erg blij van

Er wordt veel aandacht besteed aan de verpakking, dit werd in het thema versierd en zeer goed verpakt verzonden. Erg leuk dat er wat extraatjes bij zaten, dit in de vorm van een kaart en 2 geweldige postzegels (kwam ik later achter)

Leuke kaarten

Leuke kaarten, niet te duur en ze zijn vlot in huis

Prachtige kaartjes voor een goede prijs

Hele mooie en aparte kaartjes, heel betaalbaar. Gedeelte gekocht op Paperpassion en nog wat na besteld.. want er is zoveel keus?!!! snel geleverd! Een nadeel; werkt verslavend

Goede kwaliteit kaarten. Groot assortiment. Duidelijke website. Snelle levering met altijd een extra kaart en of stickers.

Cadeautje

Veel keuze uit mooie kaarten, snel geleverd en mooi verpakt. Cadeautje door de brievenbus.

Leuke site , leuke kaarten

Gemakkelijk op onderwerp zoeken, heel ruime collectie, snelle verzending

Prachtige kaarten van goede kwaliteit. Op vrijdag besteld en op zaterdag al in huis, met een gratis kaartje en stikker erbij. Ik ga hier zeker vaker bestellen! Wat een ruime keuze, kiezen was nog moeilijk.

Superleuke originele kaarten voor persoonlijke boodschappen

Mijn favoriete fysieke kaartenwinkel is gesloten dus ging online op zoek naar soortgelijke originele kaarten. Gevonden: Happy Postcrossing! Heb gelijk 46!! kaartjes besteld en de volgende dag al in huis met een persoonlijke noot van Happy Postcrossing. Ik heb de website getipt aan vrienden en ik kom zeker terug!

Supersnel

Supersnel verzonden, waar voor je geld en leuke producten met veel variatie

Snel bezorgd en heel netjes verpakt!

Bestellen ging heel makkelijk, veel keuze ook. Werd snel en compleet geleverd. Kortom, zeer tevreden!

Veel mooie kaarten

Heel veel keus in allerlei thema’s. Snelle verzending en mooie kaarten.

Heel erg blij

Heel blij met jullie. Leuke kaarten en snel verstuurd. Prijs is altijd prima. Winkel graag bij jullie

Mooie kaarten Super snelle levering

Super snelle levering van prachtige kaarten. Netjes verpakt. Word je blij van!!

Uitstekende, snelle behandeling van mijn bestelling!

Correcte service!

Fijn dat ik deze site heb ontdekt!!

Ik ben erg blij met de kaarten en ook washi tape e.d. die je hier kunt kopen. Ook blij met voordeelsets (postcrossing is door de porto al duur genoeg helaas). En snelle goede levering, met extra aandacht. Heel fijn! Ik blijf zeker weten bestellen hier!!

Groot assortiment, goede kwaliteit

Het assortiment is heel groot, er zit voor iedereen wel een leuke kaart bij. De kaarten voelen stevig en van goede kwaliteit.

Zeer tevreden!

Groot assortiment mooie kaartjes. Snelle levering met mooie postzegels om weer mee te sturen naar verzamelaars over de hele wereld. Ik bestel regelmatig en er zit altijd een extra kaart bij de bestelling of leuke stickers. Ik ben erg tevreden!

Alles helemaal top

Snelle levering, ene dag besteld, volgende dag binnen. Kaartje erbij handgeschreven voor de persoonlijke touch. Mooi verpakt.

Over Happy Postcrossing

Happy Postcrossing is een webshop gespecialiseerd in ansichtkaarten/postkaarten voor postcrossing of natuurlijk voor Tags, Round Robins (RR's), Swaps, Snail Mail en alle andere redenen om gewoon een kaartje te sturen! Kaarten voor postcrossing niet alleen binnen Nederland, maar wereldwijd! Wij bieden een groot aantrekkelijk assortiment aan ansichtkaarten en we verzenden wereldwijd.