Super winkel!

Geweldige kwaliteit van kaarten, zo angenaam om ann te raken en heel mooi! En heel moie versiering van het pakket! Prima!

super tevreden

mooie kaarten lekker vlot ontvangen

Gezellig

Unieke en mooie kaarten vind je er en het wordt leuk ingepakt met wat extra dingetjes. Prijzen zijn ook prima. Snel bezorgd ook . Gewoon helemaal leuk !

Prima, leuke kaarten

Verzending verliep zonder problemen

Goede ervaring

Ben heel blij met de goede services veel keus snelle afhandeling en een klein aardigheidje erbij ,is heel leuk

Heel tevreden

Ik bestel mijn kaartjes altijd aan Happy Postcrossing omdat ik heel tevreden ben over de kwaliteit van de kaarten. Je hebt een grote keuze uit het kiezen van de kaarten en ze worden heel vlug thuis bezorgd, zelfs met een cadeautje erbij. Er zat in mijn pakje een extra kaartje en 3 mooie stickertjes. Ik ben een hele blije klant ;-)

Voor elke smaak!

Te veel moois en altijd weer een feest als de karten op de deurmat liggen. Bestel regelmatig bij jullie. Vriendelijk, snelle verzendig & altijd goed verpakt. Dank jullie wel!

Happy Postcrossing kan ik van de Kreadoe, mijn dochter en ik hebben vanalles gekocht bij jullie en zijn er nog steeds super blij mee. We gebruiken de spullen regelmatig met veel plezier! Heel blij dat ik bij jullie de stempeltjes kan vinden die ik nergens vind.

Snelle service, klantvriendelijk

Gemakkelijke website, snelle service, klantvriendelijk!

Mooie kaarten!

Kaartjes besteld van Maja Lindgren om in te lijsten voor op m'n dochter's nieuwe kamer. Wat een prachtige prentjes!

Prima service, snelle levering

Gemakkelijk om te bestellen (keuzestress wel, haha, zoveel moois!), je word goed op de hoogte gebracht wanneer je bestelling verzonden is, ik had postkaarten besteld en er zat er eentje extra bij met nog enkele kleine goodies, dat is altijd leuk! Netjes en leuk ingepakt. Een feestje om in de brievenbus te vinden en uit te pakken. De kaarten zelf zijn ook echt prachtig!

Leuk, snel, prima gevoel!

Echt geweldig! Snelle levering en superleuke kaarten!

zie boven

Mooie, leuke kaarten voor een goede prijs en anders dan in de winkel! Echt top!

mooi

mooie kaartjes

goede snelle service

Een hele goede snelle service en netjes verpakt. Ook een ruime keus!

Blij mee :)

Ik doe niet aan postcrossing maar bestel zo af en toe een stapeltje mooie kaartjes om in huis te hebben wanneer nodig. Altijd netjes en snel verzonden. Blij mee :)

Mijn bestelling werd heel snel geleverd en zat heel leuk ingepakt. Ik werd er helemaal blij van

Superfijne site!

Ik bestel mijn kaartjes, washi-tape en stationery hier heel graag. Het aanbod is mooi, de klantenservice is fijn/vriendelijk, en de verzending gaat gewoon snel. Bovendien is het altijd een feestje om het pakketje te ontvangen doordat er echt aandacht in is gestopt.

Happy postcrossing is top.

Een uitgebreide keuze aan mooie kaartjes en met passie verpakt en bezorgd.

Perfect.

Fantastisch mooie, leuke, lieve, bijzondere kaarten. Veel kwaliteit voor weinig geld. Snel geleverd, netjes verpakt. Een aanrader!

Zo veel keus

Vlot geleverd. Keurig verpakt

Snel geleverd, mooi verpakt. Heel veel keuze in kaarten. En het verrassingspakket had een goede waarde. Ik kan weer even vooruit met kaartjes sturen, maar ga hier wel vaker bestellen.

Altijd tevreden!

Regelmatig kaarten besteld en altijd een kadootje als ik ze ontvang. Service is echt geweldig en snel! Graag tot de volgende keer!

Super snel geleverd en netjes verpakt!

In de ochtend besteld en nog geen 24 uur later had ik het al ontvangen. Doordat het wordt verstuurd als brievenbus pakketje. De kaarten waren stevig en goed verpakt! De kaarten die ik besteld had vond ik van goede kwaliteit papier en heel helder! Kortom, mijn volgende bestelling volgt snel.

Gedempte Putten 13 8754 EG Makkum

+31 6 244 533 50

Over Happy Postcrossing

Happy Postcrossing is een webshop gespecialiseerd in ansichtkaarten/postkaarten voor postcrossing of natuurlijk voor Tags, Round Robins (RR's), Swaps, Snail Mail en alle andere redenen om gewoon een kaartje te sturen! Kaarten voor postcrossing niet alleen binnen Nederland, maar wereldwijd! Wij bieden een groot aantrekkelijk assortiment aan ansichtkaarten en we verzenden wereldwijd.