Snelle service en mooi gemaakt

Prachtig

Zeer tevreden met de mooie penning voor mijn hond! Bedankt voor jullie mooie grafeertechniek

Fantastisch steeds weer.

Al verschillende keren een penning besteld en de service is Top. Snelle levering en goede kwaliteit penning Echt een aanrader als je een goede penning nodig hebt

Snelle verzending en goed verpakt. Alleen jammer dat er van de ying yang penning geen grote variant is.

Penning besteld

Hondenpenning besteld, dag later netjes geleverd. Zeer tevreden

Snelle en goede levering; mooi lettertype ook !!

Snelle en goede levering; mooi lettertype ook !! Kleur roze is ook mooie diepe kleur.

Penning voor mijn hond Pino ziet er heel goed uit!. Snel geleverd, ook heel fijn. Dank je wel !

Het is een relatief dun plaatje.

Levering oké. Ik persoonlijk vind het de prijs niet waard.

Mooie penning en vrij goedkoop vergeleken met andere sites.

Onze eerste bestelling van 3 jaar geleden wordt nog steeds gedragen door de hond en ziet er nog altijd als nieuw uit. Voor onze aankomende pup was de keuze dus niet moeilijk om hier wederom te bestellen. Goede producten, eerlijke prijzen, snelle service en gratis verzending. 5 sterren dus meer dan verdient!

Snelle en uitstekende service

Heel goed!

Perfect en erg mooi

Hondenpenningen gezocht. Kwam op deze site. Mooie penningen en super leuk verpakt. Echt een cadeautije bij de ontvangst, leuk verpakt. Maar een super mooi penning. Al hoop ik dat hij nooit nodig zal zijn. Maar als je 1 x een hond..... even kwijt geweest bent..... Weet je het belang van zo'n penning. Dus voor mijn nieuwe hond ze weer besteld. bedankt.

Top van bestellen op de site, tot aan de aflevering

Uitmuntende service!

Eind december voor de 2e x een bestelling geplaatst bij dit bedrijf. S'middags tijdens een wandeling met onze hond Teun kwam ik erachter dat hij zijn penning verloren had. Nog geen week ervoor had juist die penning ervoor gezorgd dat we onze hond nadat hij geschrokken was van vuurwerk en in zijn angst gevlucht was snel weer konden aanlijnen. Andere hondenbezitters hadden hem opgevangen en dankzij de penning kunnen bellen. Voor dit soort vervelende situaties schaf je een penning aan. De schrik was dan ook groot toen hij eraf was. Direct bij thuiskomst 2 penningen besteld en de volgende dag in huis. We waren hier super blij mee juist omdat we midden in de vuurwerkperiode zaten en hem zonder penning niet los durfden te laten lopen in het normaal zo veilige en rustige gebied. Wij raden dit bedrijf van harte aan en benadrukken de noodzaak om je hond of kat van een penning te voorzien. Hoop dat ik mogelijke kopers die twijfelen hiermee heb kunnen helpen. Groetjes Dimitri

Hele snelle service, volgende dag al in huis.

Een site die doet wat het beloofd. Mooie penningen en duidelijke graveringen.

Zeer tevreden!

Zeer tevreden met mijn bestelling. Genoeg keuze en snelle levering.

goede kwaliteit en snelle service

Mooie hondenpenning die zeer snel geleverd werd.

Nee in 1 woord.....TOP!!

Goede, fijne en snelle reactie/levering Zeer tevreden. gr. John

top!!

Netjes gegraveerd en volgende dag al in huis.

Binnen 1 jaar text onleesbaar

Helaas een slechte ervaring met de penning. Binnen een jaar is de tekst totaal onleesbaar. Ik heb hierover 3 weken geleden een mail gestuurd naar de klantenservice, maar helaas geen reactie ontvangen.

Super mooie penningen!

Ik heb 2 penningen besteld en had ze 1 dag later al in huis! Super netjes gegraveerd en heel mooi verpakt. Absolute aanrader!

Mooi.!!!!

Mooi.!!!

In een woord, SUPER !

Keurig bediening, hele mooie penning🤗

Er ging wat fout van mijn kant en alles is toch goed gekomen. Dus voor mij geweldig!!

Snel niet mooi

Toen ik hem vorige week binnen kreeg supermooi. Maar vind de tekst al te licht. Nu heb ik er een met strass steentjes en deze is er al eentje af.. de gouden tekst is er ook uit en je moet goed kijken het te kunnen lezen . Ook begint de kleur van het botje al te verkleuren.