Zeer leuk

Zeer veel keuze, snelle levering goede service

Mooi en snel

Ziet er mooi uit en snelle levering.

Hele snelle levering en mooie penning. Ben er blij mee.

Goede bestelervaring, kwaliteit inscripties op penning valt tegen

De penning van mijn hond (25kg) was kwijt dus via deze shop een nieuwe besteld. Doorslaggevend waren de verzendkosten! De bestelervaring was goed en de verzending was ook snel. De scherpte van de inscripties en dikte van de penning vielen tegen. Het doet wat het moet doen, maar meen dat mijn vorige penning een stuk mooier was.

Mooie penning, goede service

Werd nog gebeld om te overleggen over wat er op de penning moest, ivm met een aantal tekens die er dan iets anders uit zouden zien. Top service! Vervolgens snel verzonden en in goede staat ontvangen!

fragiel

De penningen zijn vrij fragiel. Dit had ik niet helemaal verwacht in relatie tot de prijs. De mogelijkheid om de penning goed te bevestigen is beperkt. Binnen een week was de hond hem al verloren. De service is verder prima. Prijs kwaliteit zijn voor mij niet in verhouding.

Makkelijk besteld, snel bezorgd via de post.

De penning ziet er prima uit en de bevestigingringen (een extra zijn sterk.

Super service! Ik was n cijfertje vergeten in te te grzveren tekst, maar dat hadden ze gezien en zélf toegevoegd! Super dankbaar!!

Betrouwbaar

Betrouwbaar

Snelle levering, penning ziet er mooi uit, top

Viel erg tegen wegens kleine ringetjes

Op zich een goed plaatje maar er zitten 2 piepkleine ringetjes bij die je bijna nergens aan kunt bevestigen, dan rekken ze uit. En het gaatje in de penning is te klein om een grotere ring aan te doen. Ik was er dus heel snel al één kwijt omdat het niet goed bleef zitten. :-( jammer.

Zeer snelle leveringstermjjn

Bestelde penningen waren prima. Werd geleverd in een organza zakje. De levertijd was de volgende dag. Wat een prima bedrijf. Zeer aanbevelenswaardig

Precies zoals ik dacht

Precies zoals ik dacht

Ziet er mooi uit

De penning was de volgende dag al binnen. Mooi duidelijk gegraveerd. Een aanrader

Mooie penning!

Mooie kwalitatief goede penning. Service ook top met zelfs een persoonlijk briefje erbij. Aanrader!

Gemakkelijke site en snelle levering zoals gewenst.

Ontzettend goed.

Ik had een bestelling geplaatst wat fout was gegaan door interconnectie waardoor er dubbele bestellingen waren geplaatst met de penning en graveren. Ik werd vlak na de bestelling gebeld of de bestelling wel klopte. Dit is door HONDENPENNING.NL gecorrigeerd en het te veel betaalde geretourneerd. De bestelling was de volgende dag verzonden en zichtbaar in de post-nl app, echter is de bestelling nooit in mijn brievenbus terecht gekomen. Ook dit probleem werd weer keurig opgelost, hoewel de fout lag bij post-nl. Ik ben meet dan 100% tevreden over de klantenservice en vriendelijkheid! Dave R.

Meer dan uitstekend! Ik geef zeker 10+

Ik wil deze website heel graag aan iedereen aanbevelen. Want mijn ervaring was buitengewoon goed. Ik heb altijd schrik om iets te bestellen op voor mij onbekende sites omdat je regelmatig leest welke negatieve ervaringen mensen hebben daarmee. Dus ik bestel bijna alles op grote gekende sites en dat verliep altijd correct. Maar ik zag op deze site zo mooie hondenpenningen waarbij de grootste die ik koos voor mijn hond €14.95 kost, graveren inbegrepen. Maar dan had ik een probleempje dat ik 1 karakter te weinig had om mijn telefoon volledig met 0032 erop te laten plaatsen ipv +32. Toen ik daarover contact opnam ben ik heel vriendelijk beantwoord dat men het aantal karakters moet beperken om nog leesbaar op de penning te staan. Want je wil nu ook geen penning die zo groot is dat je hond er last van heeft. Maar ik kreeg dan een nieuwe mail dat men wel zou proberen op de grote hondenpenning toch het extra karakter bij te graveren. En in feite 2 maal want eerste regel was naam van mijn hond en de twee volgende regels waren 2 telefoonnummers. En ik wil heel graag benadrukken dat ik zonder extra kosten die hondenpenning met extra karakter kreeg toegestuurd zonder extra kosten en met gratis verzending. En dan nog bij die levering een heel mooi vriendelijk berichtje erbij gevoegd. DUS IK WIL GRAAG IEDEREEN AANRADEN OM OP DIE SITE ZONDER TWIJFEL EEN BESTELLING TE PLAATSEN. De prijs is heel goed met gratis verzending en de service verdient meer dan een gewone 10. Voor mij 10+ voor deze site!!!

Zoals het hoort!

Juiste en snelle levering, vriendelijke communicatie, dus blij baasje èn vooral gelukkige hond!

snel, vriendelijk en mooi product

Ik heb al jaren penningen van Hondenpenning.nl. Een keer is een penning vroegtijdig stuk gegaan en ik kreeg meteen een nieuwe. Super aardig bedrijf!

Super snel en mooie kwaliteit

Super ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.. nu alle honden hebben een mooie penning

Snelle service en mooi gemaakt

Prachtig

Zeer tevreden met de mooie penning voor mijn hond! Bedankt voor jullie mooie grafeertechniek

Fantastisch steeds weer.

Al verschillende keren een penning besteld en de service is Top. Snelle levering en goede kwaliteit penning Echt een aanrader als je een goede penning nodig hebt

Raadhuisstraat 43

1541 JB Koog aan de zaan