👍👍

Snelle levering en goede keus.

Snelle levering en mooie penning

Heel veel keus. Mooie penning en goed gegraveerd

Snel en heel netjes

Leuk aanbod aan penningen beschikbaar en de uitvoering was echt keurig en binnen een paar dagen binnen.

Snel en uitstekend

Snel en uitstekend

Ik ben echt tevreden

Ik heb een hond penning besteld en die is echt prachtig 😍

Snel antwoord via de mail, hele snelle levering met een leuk persoonlijk briefje in een mooi zakje. Hele mooie penning met goed leesbare gravering. Betaalbaar en fijn dat verzendkosten gratis zijn.

Gewoon prima

Snelle service, mooie penning.

Super service met vriendelijke hulp

Alles is bespreekbaar, super service Super

Super snelle levering! Ziet er netjes uit gravering bij ons prima te lezen!

Snel geleverd, de gravering is wat lastig te lezen, is voor verbetering vatbaar.

Snelle levering maar graveerwerk moeilijk leesbaar

Wij hebben 2 penningen besteld. Ze zijn erg leuk en ook snel geleverd. Ik vind alleen dat de namen en telefoonnummers slecht leesbaar zijn. Ik dacht dat het een grovere gravering zou zijn. Beetje jammer.

Slecht

Ik heb dinsdag 10 september een honde penning besteld, vandaag kreeg ik een mailtje dat de honde penning was aangekomen maar ik heb niks ontvangen maar wel betaald. Graag hoor ik meer over dit probleem.

Op maandag hondenpenning besteld, levertijd was 3 tot 5 werkdagen, prima, ik had er geen haast mee, maar tot mijn verbazing lag de volgende dag de penning al in de bus. Keurig verzorgd.

Top! Snel geleverd! Goede service!

Kitten Sita is er erg blij mee!

Super penning en snel geleverd!

Hele mooie penning voor mijn puppy, mooi glanzend en net graveerwerk. Ook snel geleverd, zonder verzendkosten, in een leuk zakje. Super!

Ook geschikt voor onze kater Luka

Mooie penning ook zeer geschikt voor onze kater Luka

Super penning, zeer loyaal bedrijf

Per abuis verkeerde kleur besteld, voor hun geen probleem, keurig de juiste kleur op tijd geleverd . Chapeau! Super mooie penning!

Een prachtige penning

De penning die ik bestelde was de zilverkleurige met het hondenpootje. Deze arriveerde in een leuk zakje en eht graveerwerk was zeer mooi gedaan. Onze hond en wij vinden het geweldig! Bedankt hondenpenning.nl!

Prachtig!

Hele mooie penningen. Erg blij mee. Snelle levering

Top service!

Per ongeluk werd er door hondenpenning.nl een penning gegraveerd met 1 telefoonnummer terwijl ik er 2 had opgegeven. Dus ik kreeg de verkeerde en de juiste opgestuurd. Dus heb er nu eigenlijk 2.

Het is een 2e keer. Heel mooi afgewerkt en snel levering!

Snel,goedkoop en prima kwaliteit

Heel goed !! Zeer tevreden

Goede site, Goed product, lage prijs

Goeie service!

We hadden een penning besteld en helaas kwam deze beschadigt binnen, vervolgens gebeld en de volgende dag meteen een nieuwe gekregen! Top service zeker aan te raden, mooie penningen!

Penning besteld op zaterdag, dinsdag geleverd, precies zoals in de webshop. Mooie kwaliteit en de gravering is heel duidelijk.