snelle levering, nette service

Duidelijke site en penning was snel binnen

snelle levering, mooie penning

De penning werd heel snel geleverd, mooi verpakt en de penning ziet er heel mooi uit. Wel is de gravering niet zo goed te lezen...maar misschien komt dat om dat de penning nog zo glimt. Erg blij mee.

Heel tevreden hoor !

Mooi afgewerkte hondenpenning !

Helemaal prima en snel geleverd

Mooi en netjes gemaakt, past goed bij mijn hond. Dankuwel

De penning was er de volgende dag al, binnen een uur na bestelling had ik al een verzendbevesteging. Penning ziet er super uit, kleur is mooi en ook is het precies de goeie maat.

Ziet er goed uit erg mooi .

Snelle levering, goed en duidelijk resultaat

Mooi product en goede service

Netjes verpakt en snel geleverd. Product ziet er top uit, goede kwaliteit, Bedankt!

Prima!!

Mooi product en snelle levering!

Zoals het hoort!

Bestelling via de site gedaan. Geen mondeling contact gehad, zodat beoordeling hieromtrent niet gegeven kan worden. Penning 2 dagen later ontvangen. Weergave opgegeven tekst correct overgenomen. 1 dag na bestelling verzendingsbericht ontvangen. Correcte levering. Wat wil je nog meer? Beoordeling krijgt aldus een 8 van mij, omdat het geleverde product beantwoordt aan mijn verwachting en de levering correct verliep. Kortom: Zoals het hoort!

Kwaliteit en betaalbaar

Site geeft goed overzicht. Bestelling is netjes geleverd in goede verpakking op afgesproken datum. De bestelde hondenpenning is precies wat men kan verwachten. Mooi en super netjes gegraveerd. Echt de moeite waard Zal dit zeker bij anderen aanbevelen. Groetjes Corrie Mol uit Etten-Leur

Snel geleverd en keurig verpakt. Duidelijk gegraveerd. Bedankt!

Verwachtingen waargemaakt

Goede kwaliteit en een nette afwerking

Snelle bezorging en netjes verstuurd

Zeer goede en snelle service

Erg tevreden. Zeker een aanrader!!

Snel levering en mooi gegraveerd van de penning

Perfect !!

Mooie penning, zeer goede service en de penning werd netjes in een heel mooi zakje verpakt. In een woord "prachtig".

Mooie penning en netjes gegraveerd

Prima !

Geweldige service

Avonds laat mn bestelling geplaatst en eenmaal betaald zag ik dat ik de verkeerde kleur had besteld. Een mailtje gestuurd en kreeg al snel bericht dat het goed zou komen. En inderdaad, de kleur die ik wilde werd bezorgd

Zo hoort een internetwinkel te zijn

Helemaal top een dikke 10

Super snel en goede kwaliteit!!

Super snelle levering. En het resultaat ziet er super uit. Kan het gepersonaliseerde briefje ook wel waarderen!

Snelle en goede levering

Duidelijke site Snelle en goede levering Degelijke kwaliteit

Grandioos

Tnx

Zeer snelle levering. Duidelijke informatie over je bestelling en verzending ervan via de mail.

Raadhuisstraat 43 1541 JB Koog aan de zaan

Tel. 075-6703199 Mob. 06-51547649