Verschrikkelijk

Ik kreeg na aankoop een mail dat het niet meer leverbaar was en om te laten weten welke zonnebril ik dan als vervanger wil, gemaild, kreeg ik dag daarna coompleet andere binnen....

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Hey Roderick, Bedankt voor je beoordeling. Ik denk dat hier iets goed mis is gegaan want dit is uiteraard niet de bedoeling. Zou je even contact op willen nemen via support@freakyglasses.nl? Dan lossen we dit uiteraard netjes op! Groeten Team Freaky Glasses

Helaas zonnebril iets te groot, maar verder erg goede service! Chapeau!

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Goede service maar ontevreden over product

In totaal 2 brillen hier gekocht. Helaas was er eentje te klein en had ik het idee dat het een kinderbril was en de andere was scheef gefabriceerd doordat één helft scheef stond ten opzichte van de andere helft van de bril.

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Beste Joey, Bedankt voor je beoordeling. We vinden het spijtig om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. Zou je ons een mail met foto kunnen sturen naar support@freakyglasses.nl? Dan kijken we graag naar een oplossing. Groeten Team Freaky Glasses

ze werken fantastisch en Levering was zonder problemen

ik heb eerst de simpele bril gekocht om te testen of ze goed waren en die alleen al werken na mijn behoefte heel fijn voor die prijs ook. zelfde met de levering ik had het dinsdag laat besteld en het was donderdag al in huis zonder dat er iets mis was met het pakketje. dus zeker een aanrader!

Snel en juiste levering

Anelle levering, geen gedoe

Helemaal top

Gemakkelijk besteld. Snel in huis

Gemakkelijk besteld. Snel in huis

geweldige aankoop

Heel erg leuke brillen met snelle verzending

• Hoe heb je ons gevonden? Social media, Via vrienden

Verzorgd

Goede service, Bedankt voor de snelle bezorging en juiste producten geleverd❤️ Wij gaan een leuk festival seizoen tegemoed🙆🏽‍♀️ (Goed dat jullie een blaadje bij de bestelling doet voor wat je moet doen bij evnt retour)

N.v.t.

• Hoe heb je ons gevonden? Google, Via vrienden

Tijd geleden aantal spullen in één keer besteld. Daarbij mistte 1 onderdeel. Nadat ik dit had vermeld werd zonder moeite dit onderdeel na gestuurd. De kwaliteit van de bril is prima. Je moet hem alleen niet te vaak laten vallen, ( de caleidoscoop ) maar dat is vanzelfsprekend.

Bestelling helaas onvolledig

De bestelde artikelen zijn niet allemaal geleverd.

Top producten, snelle levering

Ik heb een aantal brillen op donderdag besteld en was op vrijdag alweer binnen. Lijkt tot nu toe nog degelijke kwaliteit.

heerlijk brilletje

direct na aankoop thuishaven sluwe vos gegaan en ff keihard geraved. net een droomwereltdje op je neus

Flexibel na foute levering

• Welke producten zou je graag zien in onze webshop? Bedrukbare spacebrillen
  • Hoe heb je ons gevonden? Google

Beste Ward, Bedankt voor je beoordeling en excuus voor de verkeerde levering. Uiteraard gaan we dit netjes oplossen een nieuwe naar je opsturen. We zullen nog even persoonlijk contact met je opnemen hierover. Groeten Team Freaky Glasses

Beter in 1 woord : geweldig!!!!!!!!

De meest geweldige avond die ik heb gehad!

• Hoe heb je ons gevonden? Via vrienden

Bij vragen wordt je snel en goed geholpen. Ook wanneer er iets niet in orde is, wordt het heel goed opgelost. Heel makkelijk en snel. Ook de levering is snel. Kortom: super tevreden!!

TOPSERVICE

Ik ontving een foute bril. Dit werd KEURIG opgelost en ik kreeg zomaar een goede bril toegestuurd. Helemaal fantastische service!

• Hoe heb je ons gevonden? Via vrienden

Snel besteld, snel geleverd.

Op zoek naar een party-bril. Snel gevonden, snel besteld, snel bezorgd. Top service!

Super bril!

Kwaliteit is goed! en de beleving met de bril op is goed!

• Hoe heb je ons gevonden? Social media

Werkt goed!

Werkt goed, zit lekker.

Snelle verzending

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Product ging verschrikkelijk snel kapot, levering en bestelproces was echter prima

Na 2 keer dragen is de zonnebril al kapot gegaan doordat deze van mijn hoofd op de tafel viel. Ben dus niet tevreden met de kwaliteit van de bril. Echter de levering en het bestelproces waren super.

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Hi, Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het spijtig om te horen dat je bril zo snel kapot is gegaan en kijken graag naar een oplossing. Zou je ons wellicht een mail kunnen sturen met je ordernummer? Dit kan naar: support@freakyglasses.nl. Alvast bedankt en excuus voor het ongemak. Groeten Team Freaky Glasses

Relatief tevreden

Beste, Ik heb bij u 2 brillen besteld. 1 van deze brillen was een grijskleurige spacebril met spiraaleffect. Na deze bril te testen ondervind ik dat deze een gewoon effect heeft en geen spiraal effect. Ergens wel jammer.

Super snelle bezorging.

Ik had een bril nodig voor zaterdag. Die heb ik ergens in die week besteld en binnen 2 dagen had ik 'm binnen.

Over Freaky Glasses

Freakyglasses.nl is dé webshop voor al je spacebrillen, caleidoscoop brillen en festivalbrillen!