Top producten, snelle levering

Ik heb een aantal brillen op donderdag besteld en was op vrijdag alweer binnen. Lijkt tot nu toe nog degelijke kwaliteit.

heerlijk brilletje

direct na aankoop thuishaven sluwe vos gegaan en ff keihard geraved. net een droomwereltdje op je neus

Flexibel na foute levering

• Welke producten zou je graag zien in onze webshop? Bedrukbare spacebrillen
  • Hoe heb je ons gevonden? Google

Beste Ward, Bedankt voor je beoordeling en excuus voor de verkeerde levering. Uiteraard gaan we dit netjes oplossen een nieuwe naar je opsturen. We zullen nog even persoonlijk contact met je opnemen hierover. Groeten Team Freaky Glasses

Beter in 1 woord : geweldig!!!!!!!!

De meest geweldige avond die ik heb gehad!

• Hoe heb je ons gevonden? Via vrienden

Bij vragen wordt je snel en goed geholpen. Ook wanneer er iets niet in orde is, wordt het heel goed opgelost. Heel makkelijk en snel. Ook de levering is snel. Kortom: super tevreden!!

TOPSERVICE

Ik ontving een foute bril. Dit werd KEURIG opgelost en ik kreeg zomaar een goede bril toegestuurd. Helemaal fantastische service!

• Hoe heb je ons gevonden? Via vrienden

Snel besteld, snel geleverd.

Op zoek naar een party-bril. Snel gevonden, snel besteld, snel bezorgd. Top service!

Super bril!

Kwaliteit is goed! en de beleving met de bril op is goed!

Werkt goed!

Werkt goed, zit lekker.

Snelle verzending

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Product ging verschrikkelijk snel kapot, levering en bestelproces was echter prima

Na 2 keer dragen is de zonnebril al kapot gegaan doordat deze van mijn hoofd op de tafel viel. Ben dus niet tevreden met de kwaliteit van de bril. Echter de levering en het bestelproces waren super.

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Hi, Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het spijtig om te horen dat je bril zo snel kapot is gegaan en kijken graag naar een oplossing. Zou je ons wellicht een mail kunnen sturen met je ordernummer? Dit kan naar: support@freakyglasses.nl. Alvast bedankt en excuus voor het ongemak. Groeten Team Freaky Glasses

Relatief tevreden

Beste, Ik heb bij u 2 brillen besteld. 1 van deze brillen was een grijskleurige spacebril met spiraaleffect. Na deze bril te testen ondervind ik dat deze een gewoon effect heeft en geen spiraal effect. Ergens wel jammer.

Super snelle bezorging.

Ik had een bril nodig voor zaterdag. Die heb ik ergens in die week besteld en binnen 2 dagen had ik 'm binnen.

redelijk

Van de twee bestelde brillen was er een volledig onbruikbaar plakt aan alle kanten het plastic en de bril defragmenteerd nul. Kwaliteitscontrole voor verzending laat te wensen over. Ook zijn de brillen prijs/kwaliteit verhouding te duur.

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Hi, Bedankt voor je beoordeling. We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit. We willen je graag verder helpen. Zou je ons een mail kunnen sturen met je ordernummer naar: support@freakyglasses.nl Alvast bedankt, Groeten Team Freaky Glasses

Binnen 4 dagen kapot

Bril was na 4 dagen kapot

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Hoi Ferry, Bedankt voor je beoordeling. We vinden het spijtig om te horen dat je bril zo snel kapot is gegaan en willen je graag verder helpen. Zou je ons een mail kunnen sturen naar: support@freakyglasses.nl Alvast bedankt, Groeten Team Freaky Glasses

Heel goed! Top service

Te geweldig

Top zonnebrillen !

Zeer positief

Op tijd geleverd en voldoet aan mijn wensen. inmiddels meerdere personen blij gemaakt.

Goeie ervaring

Mijn ervaring met de producten is erg goed. Ik moet er wel bij zeggen dat de original spacebrillen zoals de hartjes diffractie en kaleidoscoop erg breekbaar zijn. Als hier ook deluxe versies van zouden kunnen komen zou dat top zijn

• Welke producten zou je graag zien in onze webshop? Deluxe hartjes diffractie bril
  • Hoe heb je ons gevonden? Google

Top. Snel geleverd en precies zoals op foto

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Goed maar niet lang kunnen gebruiken

Helemaal happy met mijn Partydop naar Decibel Outdoor gegaan. Echter was mijn pret na een paar uur feest verdwenen. De dop bleek gemakkelijk te stelen, want die van mij werd van mijn flesje af gestolen, toen het flesje in mijn kontzak zat. Iemand die achter mij stond had “al de hele dag een partydop mee”. Waar ik overigens niets van geloof.

Gewoon goed

Niks op aan te merken. Kwlaiteit had eventueel iets beter gekund

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Geweldig product en nog betere service.

Bestellen was makkelijk. Verzending was snel. En het product was van hoge kwaliteit en werkt goed.

Snel in huis, top bril

Volgende dag in huis vlak voor het festival die dag daarna, super

• Welke producten zou je graag zien in onze webshop? N.v.t.
  • Hoe heb je ons gevonden? N.v.t.

Over Freaky Glasses

Freakyglasses.nl is dé webshop voor al je spacebrillen, caleidoscoop brillen en festivalbrillen!