Product na een week, na het feestje helaas ontvangen

Het zou beter zijn aan te geven dat het product na 2-4 werkdagen binnen is Product zelf ligt bij de buren die nog op vakantie zijn, maar degene van mijn vriendin die hem eerder besteld had werkt goed!

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Beste Maickel, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. We vinden het erg spijtig om te horen dat je niet tevreden bent. Uiteraard willen we dat onze klanten 100% tevreden zijn dus we kijken graag naar een oplossing. Ik begrijp dat de levering te laat was. Wij hebben je bestelling op tijd verstuurd (24-3-2023 en is volgens de track en tracé op 27-3-2023 bezorgd bij de buren). Helaas zijn we afhankelijk van de pakketdiensten en zien we soms ook vertragingen waar we helaas geen invloed op hebben. Hiervoor onze excuses. Zijn er verder nog dingen waar we je mee kunnen helpen? We horen het graag. Met vriendelijke groet, Team Freaky Glasses

Fatsoenlijke producten en snelle levering

De producten die ik besteld heb de afgelopen weken werken zoals verwacht. Alles fatsoenlijk ontvangen, in goede verzendingsconditie en snel geleverd. Goede communicatie via de mail. Over het algemeen zeer tevreden.

• Welke producten zou je graag zien in onze webshop? Een aansteker die je aan je broek van vastmaken, waar een klein katrolletje aan zit zodat je hem ongeveer een meter kan bewegen.

Kapot of DIY?

Het is me niet helemaal duidelijk of het artikel kapot of als zelfbouwprojecr is toegestuurd, maar ik moest een paar keer in de weer met het lijmpistool om de neusvleugels vast te plakken aan de bril. Niet heel handig

• Hoe heb je ons gevonden? N.v.t.

Beste Sophie, Dank voor je reactie. Vervelend dat het neusvleugeltje van de bril gebroken was. Ik stuur je even een mailtje om te kijken naar een oplossing. Groet, Danielle

Goed product voor een eerlijke prijs

Als je nog iets zoekt voor je eerstvolgende festival, dan kun je gerust hier je aankopen doen. Snelle levering en een goedkope prijs t.o.v. wat je ervoor terugkrijgt.

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Ik heb mijn bril niet ontvangen

Ik heb de bril niet ontvangen,

• Welke producten zou je graag zien in onze webshop? Brillen
  • Hoe heb je ons gevonden? Google

Beste Yoran, Dank voor je beoordeling. Vervelend dat je bestelling nog niet geleverd is. Heeft u al contact gehad met onze klantenservice? Wij hebben je bestelling op 17-12 verpakt en is op 19-12 met de vervoerder mee gegaan. Helaas zijn er momenteel vertragingen bij de vervoerders. Ik verwacht dat je bestelling vandaag of morgen alsnog geleverd zal worden. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dat graag van je.

Zoals op de foto, kwalitatief.

• Hoe heb je ons gevonden? Social media

Snelle levering van een leuke bril

Fijn dat mijn bestelling zo snel binnen was.

Fantastische bril

Dubbel effect is echt mijn ultieme favoriet. Kijk m’n ogen uit op festivals, wil niks anders meer. Heb meerdere brillen van freaky glasses en kwaliteit is altijd goed.

• Welke producten zou je graag zien in onze webshop? Knalroze dubbel effect spacebril

Product is niet toegekomen

Wacht al een week maar product is nog steeds niet toegekomen.

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Beste Neo, Dank voor de review, Graag ontvang ik van u een mail met uw ordernummer. Dan kan ik kijken wat ik voor u kan betekenen en wat er aan de hand is eventueel. Met vriendelijke groet, Danielle

Prima brillen voor een feestje!

Vette brillen!

Hele gave brillen die je eigenlijk nergens anders kunt vinden. De kwaliteit is ook top. En het was al binnen 1 dag binnen dus dat is ook top!

Bril kapot na 2 uur

Ik kreeg de bril 20 oktober binnen en ging die avond naar het festival verknipt in Amsterdam. Na 2 uur tijd is de bril compleet uit elkaar gevallen en heb ik hem weg moeten gooien. Er is niks geks mee gebeurd. Hij viel gewoon uit elkaar omdat de koppelpunten niet goed vast zaten

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Hoi Kyan, Wat vervelend om te horen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ga meteen contact met je opnemen en een nieuwe naar je opsturen. Excuus voor het ongemak. Team Freaky Glasses

Matig

Bij het uitpakken van de bril om het op te laden, sprong de zijkant van de bril al gelijk open. Het was nog niet eens in gebruik genomen en het vertoonde al gebreken.

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Beste, Wat vervelend dat het product niet goed is aangekomen. Wilt u ons wat foto's mailen zodat we dit beter kunnen beoordelen? Daarna kunnen we kijken naar een passende oplossing. Alvast bedankt.

Bril exact als op website super snelle levering

Website gebruiksvriendelijk, aankoop is helaas beschadigd ontvanggen per post. Na contact hierover heel servicegericht geholpen en de volgende dag alweer een nieuwe ontvangen. Echte aanrader dus!!

• Welke producten zou je graag zien in onze webshop? Meer extravagante waaiers
  • Hoe heb je ons gevonden? Google

Goede, snelle, service tegen een prima productkwaliteit

Ik ben erg goed geholpen met mijn probleem. Er werd snel naar een oplossing gezocht.

• Welke producten zou je graag zien in onze webshop? 'Gewone' festivalbrillen

Spacebril werkt amper

Spacebril gekocht voor op festival. Daar getest. Je zag echt geen verschil of leuk effect. Het beeld werd alleen heel erg wazig. De leuke spiraaltjes waren niet te zien.

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Snelle levering, goede communicatie!

Super leuk assortiment brillen! Bril besteld voor festival, volgende dag al binnen! Bij binnenkomst even teleurstelling omdat de pootjes van de bril niet.goed stonden en vlek in glas! Na telefonisch overleg is dit zeer vriendelijk en keurig opgelost!

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Ik heb mijn bril nooit ontvangen!

Ik heb mijn bril nooit ontvangen.

• Hoe heb je ons gevonden? Via vrienden

Beste Nicole, Dank voor de review. Ik heb u even een mailtje gestuurd. Met vriendelijke groet, Danielle

Verkeerde kleur toegestuurd

Ik had mijn bestelling geannuleerd en ik kreeg ook een mail terug dat de order geannuleerd zou zijn. Vervolgens toch het pakketje ontvangen en betaald en dan ontvang ik ook nog de verkeerde kleur waaier.

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Beste Vera, Ik heb u even een mail gestuurd. We komen vast tot een goede oplossing. Met vriendelijke groet, Danielle

Coole bril! Goedkoop en snel geleverd

Snelle levering van een coole bril!

Doet wat het moet doen

Laat ik vooropstellen dat de brillen werken. De diffractie werkt goed! Je ziet in de brillenlenzen wel allerlei stipjes zitten. Dat verstoort de beleving sterk.

• Welke producten zou je graag zien in onze webshop? Brillen zonder stipjes er in

Niet alle artikelen ontvangen

Pakje kwam toe maar meerdere artikelen waren nergens te vinden. Ook geen extra pakje ontvangen.

Fijn

Goeie ervaring

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Goede brillen voor een lage prijs!

• Welke producten zou je graag zien in onze webshop? Meer zonnebrillen
  • Hoe heb je ons gevonden? Google

Leuke brillen en snelle bezorging

Goede prijs, leuke brillen en heel snel bezorgd

Over Freaky Glasses

Freakyglasses.nl is dé webshop voor al je spacebrillen, caleidoscoop brillen en festivalbrillen!