ontevreden

Ik heb vorige week donderdag 13 augustus 2 brillen bij jullie besteld en die zouden de volgende dag bezorgd worden, dat staat vermeld op jullie site. Ik had gisteren (maandag 17 augustus) een feestje dus vandaar hadden we ze ruim op tijd besteld. Helaas zijn ze nog steeds niet binnengekomen en hebben we er nu ook niks meer aan dus ik ben erg ontevreden. Ik hoor graag een oplossing terug!

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Hoi isabel, we gaan direct contact met je opnemen voor een oplossing!

Scheven brillen

Ik heb 2 brillen besteld bij freaky glasses maar zijn beiden scheef bij levering

• Hoe heb je ons gevonden? Social media

Hoi Coen, Dat is spijtig om te horen, onze excuses. We gaan contact met je pnemen voor een oplossing. Groeten Chris

Mooie brillen voor top prijs

Het zijn zeer fijne brillen zeker voor de prijs. Echter is bij 1 bril het glas zo donker dat die alleen fijn is als je recht in de zon kijkt.

Prima zonnebrillen

Bestelling was snel geleverd en de prijs/kwaliteit verhouding klopt. Actie 1+1 gratis op de zonnebrillen was een mooie actie. Maar voor de normale prijs van circa €10,- is de kwaliteit toch wel aan de lage kant.

• Hoe heb je ons gevonden? Social media

Leuke brillen, voor laag prijsje

Brillen zijn erg leuk, wel een beetje stroef qua kwaliteit maar wel stevig. 5 uppies per bril echt prima!!

helemaal top!

Snelle levering, netjes geleverd in bubbelplastic en mooie brillen!!

• Hoe heb je ons gevonden? Social media

De brillen van het merk freaky glasses zijn leuk maar de zonnebrillen zijn matig.

Kwaliteit van zonnebrillen niet zoals verwacht. Brillen van jullie eigen merk leuk en stevig. Overige accessoires zijn prima.

• Welke producten zou je graag zien in onze webshop? Party lampjes etc.
  • Hoe heb je ons gevonden? Google

Hoi Jeanine, Wat vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent met de zonnebrillen. We nemen contact met je op hierover! Groeten Team Freaky Glasses

Vet gave brillen en snel bezorgd!

Hele leuke acties zoals 2 er gratis bij besteld en binnen 2 dagen in huis

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Goeie service! Ik werd goed op de hoogte gehouden via de mail.

• Hoe heb je ons gevonden? Social media

Goede kwaliteit producten en fijne service

Nadat er een twee dingen verkeerd gingen bij de bestelling hebben we een fijne tegemoetkoming gehad! Heel klantvriendelijk personeel, denken met je mee. De kwaliteit van de artikelen zijn erg goed. Wij hebben al lange tijd plezier van vorige aankopen zelfs als het mee is gegaan naar een festival.

• Hoe heb je ons gevonden? Via vrienden

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, het zou er wel al moeten zijn.

Hoi Jorrit, We nemen contact met je op hierover! Groeten Team Freaky Glasses

Goede kwaliteit, minder groot oppervlak.

Ben dr wel blij mee, maar ik vind het minder dat maar een klein oppervlak tegen de zon beschermd wordt.

Vlot en kwaliteit +++

Meteen kapot

De levering was weliswaar snel, maar toen ik het brillenkoordje om de pootjes van mijn zonnebril wilde doen, brak gelijk het kettinkje van het bevestigingsdeeltje af. Hij zag er leuk uit maar helaas was de kwaliteit dus minder.

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Hoi Kim, Jammer dat je niet tevreden bent over de kwaliteit. Daar gaan we natuurlijk iets aan doen! Je hoort van ons per mail. Groeten Team Freaky Glasses

PAKKET ONVOLLEDIG

Ik had een heel pakketje samen gesteld voor de zomer en de belangrijkste (en duurste) bril zit er niet bij??? Heb contact opgenomen en nog steeds geen antwoord gekregen.

• Hoe heb je ons gevonden? Via vrienden

Hoi Thomas, bedankt voor je beoordeling en spijtig om te horen dat je bestelling niet correct is geleverd. Ik heb even gekeken maar kan geen bericht van je terug vinden. Ik stuur je nu meteen een mail. Groeten Chris

Goei spul

1 bril die ik had besteld met helemaal spiegel glas was vrij klein vergeleken de rest verder prima

prijs-kwaliteitverhouding is goed.

Je hebt waard voor je geld en een snelle levering. Het is wel lastig om een bril te vinden die bij je past. Misschien zouden er afbeelding of video's gemaakt kunnen worden waar je kan zien wat het effect van de bril is.

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Goede bouwkwaliteit, niet maximaal effect.

De diffractie is niet even sterk als een andere bril die ik heb gehad. De bouwkwaliteit (sterkte) is goed en degelijk. Levering was snel en handig.

• Welke producten zou je graag zien in onze webshop? Sterkere diffractie
  • Hoe heb je ons gevonden? Google

Niet goed. De glazen zaten scheef, en geen goede kwaliteit.

Niet goed.

• Welke producten zou je graag zien in onze webshop? Zonnenbrillen
  • Hoe heb je ons gevonden? Google

Hoi Livia, Bedankt voor je beoordeling. Uiteraard is het niet de bedoeling dat de glazen scheef zitten. We gaan je hierover mailen. Groeten Team Freaky Glasses

Na fout van bestelling , snel opgelost, prima gedaan

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Hey Roderick, Bedankt voor je beoordeling. Ik denk dat hier iets goed mis is gegaan want dit is uiteraard niet de bedoeling. Zou je even contact op willen nemen via [email protected]? Dan lossen we dit uiteraard netjes op! Groeten Team Freaky Glasses

Helaas zonnebril iets te groot, maar verder erg goede service! Chapeau!

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Goede service maar ontevreden over product

In totaal 2 brillen hier gekocht. Helaas was er eentje te klein en had ik het idee dat het een kinderbril was en de andere was scheef gefabriceerd doordat één helft scheef stond ten opzichte van de andere helft van de bril.

• Hoe heb je ons gevonden? Google

Beste Joey, Bedankt voor je beoordeling. We vinden het spijtig om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. Zou je ons een mail met foto kunnen sturen naar [email protected]? Dan kijken we graag naar een oplossing. Groeten Team Freaky Glasses

ze werken fantastisch en Levering was zonder problemen

ik heb eerst de simpele bril gekocht om te testen of ze goed waren en die alleen al werken na mijn behoefte heel fijn voor die prijs ook. zelfde met de levering ik had het dinsdag laat besteld en het was donderdag al in huis zonder dat er iets mis was met het pakketje. dus zeker een aanrader!

Snel en juiste levering

Anelle levering, geen gedoe

Helemaal top

Over Freaky Glasses

Freakyglasses.nl is dé webshop voor al je spacebrillen, caleidoscoop brillen en festivalbrillen!