Meer dan behoorlijke prijs/kwaliteit verhouding

Ondanks de verf al ruime tijd in de pot stond en gezien de prijs toch een degelijk product. Op het eerste gezicht eerder teleurstellend, doch na de verf goed te hebben omgeroerd gaf dit product een uitstekend resultaat.

Weinig goedkoper dan de schilder

Levert snel en volgens afspraak.

lekker snel geleverd

zo de voordelige webshop gevonden op google , duidelijke snelle webshop scherpe prijzen en lekker snel geleverd

Met geen kwast te beschrijven!

Weinig bedrijven die via internet aan mij goederen leveren kunnen zich "meten" met de ervaring ik had na mijn eerste bestelling bij devoordeelmarkt.com. Goede en duidelijke website, prima bestelproces, snelle levering en goede verpakking. Daarbij ook nog eens een prima prijs/kwaliteit verhouding. Hou dit a.u.b. vol!

Goede snelle levering.

Duidelijke site snelle levering en duidelijke informatie hieromtrent.

Prima in orde!

Bestelling ontvangen. Alles was prima in orde en ook snel thuisbezorgd. Artikelen waren ook uitstekend qua kwaliteit en prijs. Ik ga er zeker vaker bestellen.

Prettig geprijsd

Makkelijk te bestellen. Redelijk vlot geleverd, al werd er niet waargemaakt dat voor 16.00 besteld op een werkdag de volgende dag geleverd wordt. De prijs was netjes en het artikel was ook zorgvuldig verpakt.

Leverproblemen, onduidelijk en niet klantvriendelijk

Levering ging mis Product niet in orde Weinig service Alsnog naar een vestiging moeten

super

Snelle levering. goed product

uitstekend

snelle levering, dat zegt alles!

Factuurtje

Product en levering prima. Helaas geen PDF-factuurtje te krijgen voor de boekhouding. Ze hebben wel de moeite genomen om om een factuur uit te reiken, maar het excel-bestand is niet leesbaar in mijn (en de meeste andere) boekhoudprogramma.

Goed geholpen

Snel contact.

Goed prijs en snelle levering

Ik heb hier verf besteld. De prijs was scherp en had het volgende middag al in huis.

Prima service, snelle levering

Goede prijzen kwaliteit

Goede ervaring < top

Prima service an de voordeelmarkt

Verf besteld en op tijd gekregen. Prima service, als er iets verkeerd gaat, wordt het op de juiste manier opgelost. Echt een aanrader.

Een service om "U" tegen te zeggen!

De afleveringstermijn van de verf was zoals beloofd op dag en tijd geleverd.

De levering is goed en snel geleverd. De verpakking was wel stuk, kwam door metalen boor, had beschermd moeten worden. De prijs/kwaliteit verhouding oké.

Prima en snel

Goede service en snel geleverd

Duidelijke website, goedkopere merkverf dan elders op internet. Bovendien nog snel en goed ingepakt geleverd.

Mooi op tijd geleverd

Snelle levering en behulpzame helpdesk.

De website is overzichtelijk en de levering is snel en goed.

Prima service.

Prima service en snelle levering. Producten tegen zeer scherpe prijzen. Top

Deskundig, vriendelijk

Zeer goede ervaring met het uitkiezen van sanitair voor mijn toiletruimte.