Snelle levertijd, en netjes verpakt

Snelle levertijd, en netjes verpakt

goed verpakt en zeer snelle levering top

3 bussen verf gekocht super verpakt en zeer snelle levering topp

Goede prijs, snelle levering, aardig personeel.

Super service na verkeerde bestelling

Goedkoop snelle afhandeling netjes verpakt. Had een verkeerde artikel gekregen mocht het artikel houden volgende dag het goede binnen gekregen.

Goed en snel super goed

Goed en snel en doe wat ze zeggen ga zo door .

Goede prijs, goed verpakt en snel geleverd

Goed verpakt, goede prijs en snel geleverd.

Snelle levering!

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding.

Goede prijs voor Flexa verf

De prijs is zeer concurrerend met andere winkels. Levering was redelijk snel. Jammer dat 2 blikken gedeukt zijn, vraag me af of dit consequenties heeft voor de houdbaarheid.

Prima verf, snel geleverd.

Vond dat de verpakking wat beter kon, blikken waren gedeukt.

goed/voordelig produkt

1 ding begrijp ik niet mbt de koeriers vandaag de dag. Devoordeelmarkt laat pakjes leveren met postnl, en volgens mij aangetekend (5,95 of zo). In ieder geval, ik had een pompje besteld van 3,95, en daar moest bij ontvangst voor worden getekend. Op vrijdagmiddag was ik niet thuis, dus er lag een briefje op de mat van postnl. Hierop kunnen zij 2 opties aanvinken namelijk dat het pakje bij de buren is afgegeven op nummer x, of dat het pakket ligt op een postnl ophaalpunt. In dit geval stond de laatste aangevinkt, maar er stond verder niet bij welk ophaalpunt. In eerste instantie vond ik dat geen probleem, want ik wou het pompje zaterdag al snel in gebruik nemen, dus wou ik het lekker vroeg ophalen. Om te checken bij welk ophaalpunt het zou liggen, moest ik eerst een app van postnl op mijn telefoon installeren, waarmee je dan de qr-code kunt scannen. De informatie die ik daar kreeg was anders, daar werd aangegeven dat men voor een 2e keer zou langs komen, zaterdag tussen ongeveer 15:00 en 18:00. Dus helaas kon ik mijn pakje niet al vroeg ophalen. Ik heb de volgende dag gebeld met postnl, ten eerste omdat de kaartjes blijkbaar niet kloppen, en men was daarvan op de hoogte. Als excuus kreeg ik te horen dat er aan gewerkt werd, en dat er wel al nieuwe kaartjes waren, maar dat men eerst de oude kaartjes opmaakt. Iets wat ik niet bepaald servicegericht vind, aangezien mijn vriendin hetzelfde verhaal een maand geleden ook al had meegemaakt. Dus hoe lang blijven ze mensen op deze manier verwarren? Ik kan me voorstellen dat mensen graag tekenen voor waardevolle apparatuur, maar in dit geval had de postbode het gewoon bij de buren mogen en kunnen afgeven, veel postkoeriers doen dat wel. Is het zo dat 'devoordeelmarkt' dit bewust doet, is er bij postnl geen optie om dit zonder handtekening te doen, zo ja, dan zou de koper hier misschien een voorkeur voor kunnen aangeven bij bestelling? Met vriendelijke groet, Tino van Ommen

lage prijzen, snelle levering

Uitlopende serie Histor verf laag geprijsd. Goed ingepakt

Degelijk verpakt en snel geleverd, dus tevreden.

snelle en goede levering

heel fijn relaxt kunnen bestellen ,met een snelle en goede levering

Snelle levering en nette prijs.

Snel en netjes verpakt geleverd.

Goede snelle levering

Goede snelle levering. Helaas is de Sikkens primer binnen een half jaar met bijna 20% in prijs verhoogt.

Helaas werd er een foutieve bestelling geleverd. Ik had lampen met een dikke fitting besteld en er werden lampen met een dunne fitting geleverd. Echter na mijn telefoontje werd er onmiddellijk actie ondernomen en de volgende dag werden de goede lampen geleverd. Ook ontving ik een retourformulier per mail voor de retournering. Foutjes kunnen worden gemaakt, daar werken mensen voor als het maar goed opgelost wordt en dit was zeker het geval. Prima dus.

Goed geholpen.

Ik werd goed geholpen met allerlei kleuren verf en soorten.

Ik heb hier tegelverf van Histor gekocht en een mengkleur uitgezocht en besteld. Aangezien die kleur nou net niet kon (verf zou te dik worden) werd er contact met mij opgenomen met een alternatieve kleur. Verf zit er inmiddels op en is perfect! Aanrader!

Niet slecht maar ook niet super.

Bestelling ging vlot, volgende dag binnen. Verfkwaliteit was ietjes minder, leek net of het oude voorraad was. Ik had namelijk dezelfde soort verf elders gekocht, kwaliteit was aanzienelijk beter. Verpakking van verzending is goed, netjes en zorgvuldig ingepakt.

Snelle levering tegen concurrerende prijs

Zelfs met toevoeging van de verzendkosten was er nog sprake van een concurrerende prijs en dan ook nog binnen 24 uur geleverd.

snel geleverd en keurig verzorgt !

Artikel was snel geleverd en keurig verzorgt !

Prima prijs. Snelle service

Keurige service. Top prijzen

Perfecte service na opmerking

Ik bestelde drie blikken Flexa verf. Kwaliteit was minder goed (verf te dik). Na een opmerking hierover en een advies van De Voordeelmarkt om te verdunnen kreeg ik ook nog gratis drie nieuwe blikken Flexa verf. Dat noem ik nou perfecte service. Dit heb ik zelden meegemaakt. Volgende keer koop ik weer bij De Voordeelmarkt

Prima kwaliteit voor een redelijke prijs!

Ik had Fitex aqua producten in de middag besteld en werd de volgende ochtend op zaterdag afgeleverd dus ik kon meteen aan de slag en ook nog gratis geleverd als je boven de 50 Euro besteld, maar dat is al snel het bedrag als je een beetje aan het klussen bent. De Fitex aqua grondverf en zijdeglans zijn van goede kwaliteit maar het mocht van mij wel iets langzamer drogen om een betere vloeiing te verkrijgen, misschien in huis te warm.