In de winkel adviseerden ze vast 1 blik achteruit te zetten want dan hadden we hem nog voor de actieprijs top service

Uitstekende levering

Eerst blikken gekocht in de winkel. Ik had een blik te weinig. Online besteld en de dag erna in huis. Top!

Goede prijs en snelle levering

Prima geholpen door medewerkster na tel. contact.

Goede prijs en snelle levering

Prima geholpen door medewerkster na tel. contact.

Zeer slecht

Na bijna een week Nog steeds niets ontvangen en als ik de track code bekijk is het nog niet eens bij sorteercentrum.

Slecht

Ik ben over de levering en product tevreden alleen was het blik verf gedeukte en was de rand ook gedeukt met het gevolg dat een deel van de verf eruit was gelopen! !wie zijn schuld dat is weet ik niet jammer! !!

Topbedrijf

Veel keuzes en snelle levering, helaas ging het fout met 2+1 actie. Inplaats van 3 kreeg ik 2. Was niet goed duidelijk of je er nu 2. Of 3 in je winkelwagen moest doen, Na een mail , gelijk reactie , en was volgende dag nog even afgeleverd. Prima kwaliteit voor super lage prijzen. TOP.

Goedkope verf en snelle service

Goede site genoeg keuze goede prijs en snelle sevice

Echt voordeel voor kwaliteits verf

Na het speuren in de winkel zoals Gamma met hun kortings actie voor verf is De Voordeel Markt met zijn producten aanbod echte de voordeligste

Super ervaring

Enorm prijsvoordeel. Histor lakverf gekocht en muurverf. Scheelde ten opzichte van de bouwmarkt snel 80 euro. Snel geleverd. Ook snel in antwoorden via Whatsapp. Zal hier vaker bestellen. Aanrader!!

zeer goed en voordelig

Mijn bestelling werd snel geleverd. Wel bleek er een foutje gemaakt te zijn 1 pot verf (niet de juiste soort) Dat heb ik toen per mail doorgegeven en de volgende dag werd de juiste verf al bij mij bezorgd. Prima service !!

Naam bestelling betalen leveren. Top

Snel en het goede product prima verpakt verstuurd!

Snel het goede product prima verpakt verstuurd!

Uitstekende prijs en Goede en snelle service.

Ik kreeg 3 blikken verf met veel deuken en zelfs een lekkend blik. Waarschijnlijk tijdens transport gebeurd. Na een mailtje van mijn kant is het probleem meteen verholpen en kreeg binnen 2 dagen nieuwe verf. Hulde hiervoor.

Netjes en correct goede service

Prima service, prima produkt

Na bestelling wou ik een andere kleur verf van hetzelfde type. Na telefonisch contact was dit snel opgelost en kreeg ik wat ik wilde hebben snel thuisbezorgd.

Snelle service, goede aanbiedingen en duidelijke info.

Verwarrende aanbieding op website en naleveren geeft problemen.

Aanbieding was 2 potten kopen, betekent 1 gratis erbij. Dus geef ik 2 potten op. En...ik krijg er ook maar 2. Bij uitleg van de voordeelmarkt had ik 3 potten moeten opgeven en had ik er maar 2 hoeven te betalen. Dit was voor mij totaal niet duidelijk uit de advertentie. De nalevering ging naar het verkeerde adres, door onjuiste nummering op het etiket.

Super service en lekker snel!

Vriendelijke en behulpzame klantenservice. Twee bestellingen samengevoegd.

Makkelijk

Goed en netjes afgewerkt

alles volgens wens

Goed prijs-kwaliteit van product en order afhandeling volgens plan

Too

👍🏻

Snelle afwikkeling.

Alleen maar positief.

zeer slecht

Zeer slecht Ik had een binnenband voor steekwagen, er op gelegd bij op pompen was pas bij 1 bar, klapte er een groot gat, volgens mij had de band te lang gelegen, dus nu zit ik nog met lekke steekwagen