Prima service en kwaliteit ook

Volgende keer weer ;)

Ik wat besteld werd netjes terug gebeld wanneer ik het wou op halen.

Geen communicatie

Op maandag avond besteld en volgens de site zou het de volgende dag klaar staan. Als opmerking erbij gezet dat ik het donderdag morgen graag zou willen afhalen. Kom ik in de winkel en word mij gezegd dat als ik niet gebeld ben het ook nog niet klaar staat. Meneer gaat het voor de zekerheid even nakijken en het staat inderdaad niet klaar maar ging zijn best doen het die dag nog klaar te zetten. Vrijdag middag nig niks gehoord dus zelf maar gebeld. Krijg ik te horen dat bijna alles van de order niet op voorraad hebben en erop aan het wachten zijn. Ik had de verf echt die dag nodig dus maar gevraagd of de andere vestiging het dan op voorraad had want zelf kwamen ze niet tot die oplossing. Ik vind dit heel jammer. Als ze gewoon even hadden gebeld dat het er niet was dan had ik gelijk al ergens anders verder gekeken. Dit was heel makkelijk te voorkomen geweest

Niets ontvangen

Ik zou m’n pakketje 8-1-2021 ontvangen echter heb ik tot op heden nog steeds niets gezien! Mijn bezorgdatum is 2 keer veranderd en is daarna omgezet naar bezorging onbekend! Dit resulteerde erin dat de bestelling geannuleerd moet worden want ik zit in een verhuizing en kon niet wachten dus heb ik het nieuw moeten kopen! Dus nee niet tevreden zodra ik het heb ontvangen wil ik de hele boel annuleren en mijn geld terug! Gr Lieke Hofkens 06-29391306

Nog steeds niets ontvangen

Krijg geen track en tracé, En geen pakket, ik ben heel pissig!

Slecht

Heb 4 dagen gewacht op me verf heb 2 poten van 750 m’n besteld krijg er een laatste keer dat ik daar nog bestel nog niet meegemaakt

Normaal goed

Nu minder Loop al meer als een week gewachten, op mijn bestelling. Heb nog niks binnen, en post nl weet niet waar het is, en jullie hebben hem al verstuurd. Waar is ie dan hihi.

Een prima bedrijf vooral Zutphen

Bestellen ging goed, verzending niet volgens afspraak

Bestellen ging goed, producten zijn prima. Verzending nadrukkelijk aangegeven tijdens afrekenen voor week later, maar is niet gedaan. Nog gemaild en gebeld ook, maar klantenservice was kortaf en kon niets meer doen volgens hen. 'Het is te druk en daar kunnen we niet op letten' en 'Anders komt het maar terug'. Misschien dan beter de optie uitzetten ipv afspraken laten maken die niet kunnen, erg jammer.

De levering is incompleet, zonder backorder melding. Gewoon verkeerd gepickt.

Netjes verpakt, dik in orde. Ik wacht op een deel van de bestelling en dat vind ik slordig.

Snel geleverd maar niet zo als beloofd

Op de site beloven dat als je 2 blikken verf besteld gratis primer krijgt maar wel de verf leveren maar GEEN primer Niet aanbevelen bij anderen tenzij het goed opgelost word !!!!

Keurige aflevering

Vriendelijke personeelsleden

Gewoon goed

Eerste keer dat ik hier heb besteld. Was op de gok met mijn kleuren meng verf en ben zeer tevreden.

Goedkoop en snelle service.

Snel, adequaat en super klantvriendelijk!

Niet goed afgeleverd doos is gevallen alle drie bussen zaten grote deuken in.

Wie er verantwoordelijk daar voor is weet ik niet. Maar ik bestel niet meer online.

Bestel/lever procedure niet in orde. Wel de juiste menselijke service

Kreeg geen bevestiging mail na plaatsing bestelling, ook geen bericht vanaf wanneer ik de bestelling kon ophalen.

Snelle levering.

Alleen jammer dat er geen roerhoutjes bij de potten verf zat.

Ben heel tevreden goede kwaliteit verf zal in de toekomst nog meer bij jullie bestellen en de mensen om me heen jullie adviseren

Vlotte afhandeling. Snel afhaken. Toch ook Even tijd voor wat info

zeer slecht!!!

wou pot fitex verf zijdeglans wit on line bestellen. via de site gedaan.... zeer onduidelijk qua kleurvermelding en ipv wit werd het dus geel. over gebeld...kon in eerste instantie geruild worden en later weer niet..!

Hele goede service!!

Had 1 blik verf te kort werd na telefonische contact de vlgd dag alsnog geleverd. Werd heel aardig te woord gestaan en geholpen.

Goede kwaliteit voor zeer goede prijs en prima bezorging

Aanraderrrrrr

Niets ontvangen ...Dus niet bepaald tevreden