Uitstekend geholpen

Opgebeld naar het filiaal in Deventer, om zeker te zijn dat ik ben mijn blonde koppie niet de verkeerde verf bestel, maar verrassend snel geholpen, en duidelijke uitleg. Ook ondanks de Corona maatregelen, goed te doen. Kom er al jaren, en was niet van plan om daar verandering in te brengen.

snel geleverd tegen scherpe prijs

niet elke verf leverancier had de gewenste kleur op voorraad echter voordeelmarkt had deze wel en tegen scherpe prijs geleverd.

zeer tevreden

snelle bezorging en lage prijs

Prima service en komen afspraken na

Afspraak omtrent creditering daar acties niet online goed ingevoerd konden worden. Alles volgens afspraak prima nagekomen.

Fantastisch!

Super service, mooi snel geleverd. Ik zou eigenlijk mijn bestelling in 2x krijgen, maar ze hebben 1 dag langer gewacht waardoor ik de hele bestelling in 1x had. Super verpakt, in bubbelplastic zakjes en schuim erbij in, zodat er niks mee kon gebeuren. Roerstaafjes ook in overvloed aanwezig. Bestel hier zeker vaker!

Voordelig en snel

Bestelde muurverf wat ik nodig had. Werd snel geleverd en veel goedkoper dan de.reguliere bouwmarkt.

Supervoordelige aanbieding en snel geleverd

170 delige HSS borenset, deze was super voordelig.

Snel met verzord geleverd tegen redelijke prijs

Zeer snelle levering en een zeer redelijke prijs

Fijne winkel en goed assortiment

Vakverstand en snelle levering. Hoer haal ik altijd mijn stopverf.

snel en goed

Snelle levering maar iedere x als ik een bestelling gedaan heb en dat zijn geen kleine bestellingen dan is de verf sikkens 2 dagen later met korting verkrijgbaar ,zo jammer altijd.

Snel,goedkoop,kwaliteit kortom top!

Snelle levering,goedkoop en goed spul kortom top!

Geen echte Sikkens

Oplichters die oude verf verkopen. Staan ook niet aangeschreven als officieel Sikkens verkooppunt op sikkens.nl Oude verf met opgedroogde verf in de binnenkant geleverd gekregen, belachelijk. Ik heb mijn lesje in ieder geval geleerd, hier nooit meer bestellen.

Beste Michael, Bedankt voor uw review, u geeft aan dat u niet tevreden bent met onze verf. Wij willen dit onderzoeken en lossen dit graag voor u op, wij hebben u een email gezonden. Zou u contact willen opnemen met onze klantenservice? Met vriendelijke groet, Dorien, De Voordeelmarkt.

Prima ervaring met de voordeelmarkt!

Positieve benadering, goede beoordeling omdat de kleur al wat ouder was. en er misschien van verkleuring sprake was. Resultaat was prima en ook de prijs is natuurlijk uitstekend! Kortom.. alle lof!

Levering conform afspraak. Goede prijs kawaliteit.

Snelle levering van de juiste producten.

Zoals het hoort!

Snel service

top service

na levering super snel

Erg goede verf. Levering op tijd, goed verpakt! Altijd goed advies!

Super met goede aanbiedingen

Veel verf gekocht 1+1 gratis. Dat is wel heel voordelig. En jullie zijn al goedkoper dan de bouwmarkt. Was alleen een verfblik gestuurd die niet was gemengd. Even een mail en er werd gelijk een nieuwe blik opgestuurd. Gewoon netjes en snel geregeld.

Mooi op tijd en prima spullen.

Super snelle verzending

Toppie een goed product en snel zorgvuldig geleverd

Goede service en goede prijs

Vriendelijke

Al jaren buren, zou wel graag zien dat verfproducten die terecht komen op de stoep opgeruimd zou worden

service van grote klasse

Goede prijs/kwaliteit. Heel netjes afgehandeld. Aanrader!