De producten makkelijk gevonden, en zeer aantrekkelijk geprijsd.

Helemaal super

Een stekkerdoos besteld , niks bijzonders maar was gelijk na 1 dag in huis. Echt super

uitlevering boven verwachting

Zondagavond een bestelling geplaatst met verwachte leverdag dinsdag. Levering vond plaats binnen 24 uur oftewel op maandagmiddag. Klasse!

zeer goed

zeer snel geleverd

Heel goed, en behulpzaam

Ik had de verkeerde verf opgestuurd gekregen, ik belde daarover, en werd zeer vriendelijk geholpen door een dame, en ze stuurde direct zonder probleem de juiste verf alsnog op. Super geregeld.

Zondag besteld. Maandag stond de bestelling om 12:45 op de stoep. Eerder dan was aangekondigd. Echter toen ik het begon te gebruiken bleek de kleur anders te zijn dan ik had verwacht. Óók mooi hoor, alleen anders. Bleek dat ik zelf niet goed had opgelet bij het bestellen. Met enig zoeken op de plaatjes van de potten verf had ik de kleurcodes kunnen zien. Hamerite S 118 is ook fraai voor een radiator. Best een grote kans dat is hier weer ga bestellen, echter zal ik dan beter opletten dat ik dan ook kies voor S115.

Meh

Volgens de email zou het op vrijdag geleverd worden. Uiteindelijk werd het op donderdag geleverd. PostNL kon het toen niet afleveren. Omdat het in een vierkante doos zat welke niet door de brievenbus kon. Als ze het nu gewoon in een envelop hadden gedaan waar het prima in past, dan had ik niet speciaal naar het PostNL punt hoeven gaan om het daar op te halen.

doen wat ze beloven,voor een redelijke prijs

je kan toch naar boven kijken?

Top , zeer tevreden

Uitstekende kwaliteit, goede service en goede prijs

Niet zo goed

Foutieve verzend keuze

Beste Freddie, Bedankt voor jouw bericht. Ik zie inderdaad dat bij jou de verzendkeuze van Red je Pakketje is gekozen, terwijl je het graag bezorgd had willen hebben bij een PostNL Pickup Point. De keuze voor Red je Pakketje is waarschijnlijk gekomen door dat het pakket op deze manier eerder bezorgd kon worden. Omdat jij voor een PostNL Pick up Point gekozen hebt had dit niet verkeerd mogen gaan. Onze excuses hiervoor. Door jouw review zullen we hier alerter op zijn. Met vriendelijke groet, Dorien, Klantenservice De Voordeelmarkt

helemaal super

Blij met de prijzen en heel blij met de service. Super snelle bezorging en alles helemaal in orde! Bedankt

Goedkoop en super snelle correcte levering door red je pakketje.

Snel en goedkoop

Snelle bezorgiing en goed verpakt ontvangen.

Snel en goed verpakt bezorgd.

Heel correct en een snelle levering

geweldig!

Hele snelle bezorging van prima producten. Zojuist weer een herhaalbestelling geplaatst

Goede prijs kwaliteit.

Snelle levering, goede communicatie, goedbproduct.

Nog niets ontvangen na 10 dagen

Ik heb nog niets ontvangen, heb telefonisch contact proberen te krijgen maar dat is onmogelijk, een mail gestuurd geen reactie. Ik had nog meer nodig maar bestel wel ergens anders, wat een ... zaak. Ik moest een halve ster geven maar zeker niet verdiend.

Beste Eric, Bedankt voor jouw review, wij hebben inmiddels telefonisch contact gehad over jouw bestelling. We zijn blij dat we inmiddels contact hebben gehad en dat we jouw bestelde artikelen nog na konden zenden. Nogmaals excuses voor de gang van zaken. Door onze oplossing hopen we je onvrede weggenomen te hebben, waarna je met een goed gevoel terugkijkt op de klantenservice en we zien je graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Dorien, Klantenservice De Voordeelmarkt.

Goede verf en snelle levering

Deze website verkocht het product waar ik naar opzoek was. De volgende dag in huis! Erg tevreden.

Bestelling vlot geplaatst en uitgevoerd!

Vlotte levering van goed product in mij. Geval een bus verf! Een aanrader!

Gewoon de verkeerde lak opsturen

Het heeft veel moeite gekost om de juiste lak te krijgen, hier acht keer over gebeld, gemaild. Waarom lezen ze gewoon niet wat er is besteld en betaald. Zo is er een vrije dag verloren gegaan en ik ben een week verder. Ja ik heb nu de juste lak, het is wel opgelost.

Beste R.G. Bedankt voor jouw review. Begrijpelijk dat je gefrustreerd bent over de gang van zaken, het opsturen van de verkeerde verf is natuurlijk ook niet goed te praten. We hebben inmiddels contact gehad en de fout is opgelost, de verf is inmiddels omgewisseld voor de goede verf. Hopende dat je achteraf goed kunt terugkijken op hoe het opgelost is, zien we je graag nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Dorien, Klantenservice De Voordeelmarkt

Goed en netjes geleverd

Goed bedrijf

Zeer Slecht

Levertijd klopt niet en meer als de helft niet aangekomen en wel een een rekening versturen. Bestel hier nooit meer!!

Beste Marc, Bedankt voor jouw review op de beoordelingssite van Kiyoh. Ik zie in deze review staan dat je niet alle artikelen hebt ontvangen, maar hier wel voor moet betalen, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Allereerst excuses dat dit verkeerd is gelopen, we willen dit graag voor je oplossen. Mag ik je vragen om welke order dit gaat, en welke artikelen je niet hebt ontvangen? Wij zouden graag deze artikelen nog na willen zenden, of dit bedrag terug willen boeken. Wij vernemen graag wat je keuze zou zijn. Met vriendelijke groet, Dorien Klantenservice De Voordeelmarkt (dit bericht is ook naar jouw persoonlijke email verzonden)

Fijne site, goede prijs en super snelle levering!

Op een maandagavond 3 potten verf besteld en het zou woensdag geleverd worden. Opeens kreeg ik een berichtje dat het dinsdag al geleverd zou worden, dus ik was blij verrast! Ook heel blij met de lage prijs! Zo houd ik nog een beetje wat over aan mijn project :)