Prima verf

Pakketje iets later geleverd dan belofte op webside

Gelukkig nog verf op therpetine basis.

Duidelijke website en snelle levering.

Snel besteld en levering prima volgens afspraak.

Alles volgens afspraak en levering condities

Betrouwbare en vertrouwde site om aankopen te doen

Goed product

Goed product

Nette website en snel geleverd

Snel gevonden wat ik zocht voor een scherpe prijs

Voldoende

De levering was laat en een beetje onduidelijk van uit de kant van de Voordeelmarkt , maar uiteindelijk prima en snel opgelost

Goede service, zeer klantvriendelijk personeel!

Klach niet zo snel, maar had 2 keer gebeld. Was niet klaar voor verzending. 4 dagen later ontvangen, maar wel wachten en wachten thuis.

De verf die ik nodig had. Heb ik via jullie website nog opnieuw kunnen bestellen.

Goede service, TOP

Verf besteld via internet, bleek de verkeerde kleur helaas. Mijn fout en kon het gewoon terug brengen naar de winkel in Woerden waar ik netjes geholpen werd. Kreeg het geld binnen een paar dagen retour gestort op mijn rekening. Dus volgende keer maar verf kopen in de winkel, kreeg daar ook goed advies.

Prima bedrijf

Correcte vlotte levering

Ja

Prima product en snel geleverd

Gewoon zo doorgaan

Correct volgens afspraak

Handelen en leveren volgens afspraak

Makkelijk besteld. De code voor korting werkte niet. Alsnog gekregen ! En goeie verf voor n nog betere prijs!!!! En heeele aardige klantenservice

Kunnen niet waar maken wat ze zeggen.

Ik heb via bol.com wat besteld bij de voordeelmarkt. Product had ik zondag nodig en donderdag besteld. Stond vandaag besteld morgen in huis. Vrijdag stond de pakket bezorger voor de deur dus top. Echter had de orderpicker het verkeerde product in de doos gedaan. Ik gelijk gebeld en kreeg voordeelmarkt aan de lijn. Het zou opgelost worden en waarschijnlijk mochten we het verkeerde product houden. Nou top geregeld zou je denken. Dan zou ik zaterdag de nieuwe krijgen en mocht het te laat binnen zijn kon ik het product gewoon terug sturen. Voor einde van de dag nog eens gebeld. Want ik had een mail met foto gestuurd zoals de medewerker mij had gevraagd. Hij ging zijn best doen zei hij maar kon niks beloven. Het is nu inmiddels woensdag en wij hebben niks meer van dit bedrijf vernomen. Ze komen hun belofte dus zeker niet waar. Een mailtje terug had genoeg geweest maar dat kost ze blijkbaar te veel moeite.

Kleurenblinde verfmengers

Twee blikken Drenth verf besteld op kleur, maar kreeg oude verf met Alkyd aanslag op het blik en de verdroogde bovenlaag als klonten door de verf gemengd. Na klagen bij de klantenservice geld terug gekregen en een nieuwe bestelling gedaan met een duidelijke omschrijving van de kleur (Flexa 2038 kiezelwit = wit met een blauwzweem) en wat er voorheen is foutgegaan (oude verf, verdroogd en verkeerde basiskleur D gebruikt ipv wit). Deze keer kreeg ik mooie nieuwe verf, maar was de verf lichtroze. Na het wederom aangeven bij de klantenservice geen reactie meer gekregen. Uiteindelijk maar een derde bestelling gedaan met alleen witte verf en zelf aan het mengen gegaan. Ook wel weer jammer dat deze blikken (deels nieuw, deels oud) vol met deuken aankwamen.

Keurig geleverd

Prima product tegen goede prijs!

Goede en duidelijke informatie Snelle en correcte levering

Oude verf schimmel en zwarte randen.

Voordelige koop

levering

perfect geregeld vriendelijke mensen hebben een klein probleem super snel opgelost complimenten

Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen na 2 weken

Nog geen bestelling ontvangen na 2 weken

Prima.

De bestelde verf e.d. correct geleverd.

Super! Vooral de prijs !

Super !