Verkeerde levering.

2,5 liter witte primer besteld, kreeg dit geleverd. Echter zat er een blik donkergrijs bij ipv alles wit. 2,5 liter blik was niet in leverbaar vandaar drie potten gekregen. Prima oplossing als het de juiste kleur was.

Ik wacht al 4 dagen op bestelling!

Na 4 dagen krijg je het bericht dat Post NL de bestelling nog niet heeft ontvangen

Goede ervaring!

Snelle levering en goedkoop!

Bestelde artikelen niet op voorraad

Ik had 5 potten dezelfde beits besteld maar Jammer genoeg waren deze niet op voorraad. Ik had het ook eerst met 3 potten kunnen redden daar is niet over gecommuniceerd. Verder wel vriendelijk hoor

Geld binnen = bestelling en service kwijt!

1ste banner op de site van belooft “voor 23:59 besteld, volgende werkdag in huis”. Ik heb het idee dat “devoordeelmarkt” een andere definitie van een “werkdag” heeft. Kijk dat er wat mis gaat met een zending kan gebeuren. Maar inmiddels twee weken verder (in mijn beleving 10 werkdagen), zijn mijn materialen er nog steeds niet. En de slecht bereikbare klantenservice hanteert afschuif tactiek door het in de schoenen te schuiven van PostNL. Overigens had ik de enquete mail al 5 minuten na mijn bestelling, in mijn mailbox. Daarin de vraag hoe tevreden ik was over “devoordeelmarkt”: tja. Ik ga weer terug naar mijn vertrouwde leverancier “verf.nl”. Helaas hadden zij de Sikkens Primer even niet op voorraad waardoor ik moest uitwijken.

Zeer snel

Prima service, een opmerking: drie blikken verf en EEN roerhoutje. Dit is wel erg zuinig voordeel markt.

Product oud

Weliswaar was de muurverf in de aanbieding maar evengoed zou het niet zo oud? en verdroogd mogen zijn. Een deel moet worden weggegooid.

Beste, Dat de verf wat ouder is, als je deze bij ons bestelt, kan het geval zijn. Deze moet echter wel gewoon nog bruikbaar zijn. Als dat niet het geval is vernemen we dat graag van je zodat we eventueel de blikken terug kunnen nemen en bruikbare verf kunnen opsturen. Ik verneem dan ook graag van je of je daar nog gebruik van wil maken. Groet, Asoka

De levering was niet volledig

De levering was niet volledig. Verder had ik moeite dit bedrijf telefonisch te bereiken, rond 16.00 uur. Dit kan gebeuren, de incomplete levering is niet ok.

Beste Rene, Bedankt voor jouw beoordeling. Het is jammer dat er spullen ontbraken in jouw bestelling. Ik heb vernomen dat je vandaag al contact hebt gehad met mijn collega. We gaan de ontbrekende spullen naar je toe sturen. De zending daarvoor is al aangemaakt bij PostNL. Naar verwachting ontvang je de spullen morgen. Groet, Asoka

Slecht

Na twee weken nogsteeds mijn bestelling NIET ontvangen

Beste Melissa, Ik vind het jammer om te lezen dat jouw bestelling niet op tijd bij je is aangekomen. Ik zie dat deze inmiddels wel zou zijn afgeleverd op 4 mei, mogelijk nadat er contact is geweest. Mocht het zo zijn dat je nog steeds niets hebt ontvangen dan verneem ik dat graag. Groet, Asoka

Echt de kleur die ik zo graag wou, moest het twee x sauzen maar dat kwam omdat ik een heftige kleur op de muur had. De levering ging ook heel snel! Erg blij met het resultaat.

Beetje vroeg voor een score daar het product nog niet ontvangen is

Zie boven

Slecht

Wacht al een week op mijn bestelling

Beste, Het is erg jammer om te lezen dat jij langer op jouw bestelling hebt moeten wachten dan je van ons mag verwachten. Ik zie dat deze inmiddels gisteren om 12:00 uur bij je is bezorgd. Mocht dit niet kloppen dan vraag ik je contact met ons op te nemen zodat we dit samen kunnen oplossen. Groet, Asoka

Blikken schudden voor je ze verkoopt!

Zie titel

Beste Tobias, Bedankt voor jouw beoordeling. Het is erg jammer dat je ontevreden bent met de de verf die je hebt ontvangen. Wij schudden niet alle blikken, dit gebeurt alleen als wij al weten dat het nodig is of wanneer de verf gemengd is. Dit gebeurt ook in onze winkels alleen als het nodig wordt geacht. Als er iets mis is met de verf die je hebt ontvangen verneem ik dat graag. We zoeken dan graag samen met jou naar een oplossing. Groet, Asoka

Goedkoop, snel geleverd!

als prima

Prima prijs, goede service

Ik heb hier al meerdere keren verf besteld. De laatste keer bleek dat van de zes potten verf er eentje verf met een afwijkende kleur bevatte. Na het mailen van een foto van de geverfde muur werd me snel een nieuwe pot verf toegestuurd, zonder gezeur. Dat vind ik goede service, bij zo'n bedrijf bestel je graag weer opnieuw.

Waardeloos

Ik heb het nog niet eens ontvangen. Dus de reclame die ze maken, andere dag in huis. Klopt dus niks can. Ondertussen 5 dagen verder.

Prima producten, uitstekende klantenservice

Er ging wat fout met een deel van mijn bestelling door PostNL. De klantenservice heeft dit prima opgelost en mij op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Spullen alsnog snel binnen gekregen. Super geregeld.

Slechte levering, maar goed opgelost.

5 artikelen besteld en 4 fouten in de levering. 1 flacon terpentine besteld, maar niet geleverd. 2 patronen kit besteld, slechts 1 geleverd. 2 blikken Sikkens lak besteld en slechts 1 geleverd. 1 blik Sikkens primer geleverd, welke niet besteld was. Na telefonisch contact en mail alsnog goed en vlot opgelost. Telefonisch was de klantenservice slecht bereikbaar. Ik beveel de winkel wel aan, maar misschien is afhalen een betere optie.

uitstekende service

een plezier om mee te handelen

aanbieding niet duidelijk

Op de website stond een aanbieding dat bij aanschaf van 2 liter blikken sikkens buitenlak een primer werd bijgevoegd. 2 liter potten finura besteld, en gekregen zonder de beloofde primer. Is dit geen buitenlak??

Tevreden door goede prijs en snelle levering

De prijs is aantrekkelijk. Levering was snel. Vreemd dat lak van Flexa niet in 1,25 liter pot opgestuurd kan worden (Alleen maar afhalen), terwijl dit wel met 2,5 l kan.

Twee keer besteld en beide keren binnen een dag bezorgd, netjes in bubbelplastic verpakt en houtjes erbij voor de verf. Top!

helemaal goed

snel verstuurd, goed en goedkoop

Verkeerde rollers geleverd. Verf oud.

1x nooit meer. 2 grote rollers besteld, 1 geleverd. Bij een andere type is de verkeerde roller geleverd. Deze worden nagestuurd. Verf is te oud om te gebruiken. Eén dikke "koek" op de bodem, na lang roeren niet beter.