Van teleurstelling naar volle tevredenheid

Na onjuiste levering van een product ( verf ) door De Voordeelmarkt werd dit gecorrigeerd en kreeg ik alsnog het juiste product geleverd en mocht ik de eerst geleverde verf alsnog houden . Lof !

Vriendelijk en meedenkend personeel

Zeer meedenkend personeel en groot aanbod verschillende soorten verven

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Na levering beschadigde items binnen 24 uur een oplossing naar volle tevredenheid.

super !

duidelijke website, goede prijzen, snelle en correcte levering.

Prima ervaring mee!!

Conform afspraak geleverd! Goede service!

Snel geleverd en prijs verhouding is goed

super service!!!

had producten besteld maar was onder de 50 euro dus een mail gestuurd om nog enkele produkten bij te voegen bij de bestelling dit was geen enkel probleem ze hebben dit direct opgelost bedankt voor de service !!!!

verbetering snel ingevoerd

mijn bestelde artikel stond factuuradres als leveradres terwijl het een punt v post.nl moest zijn. het veroorzaakte verwarring. na 2 bestellingen en een vage reactie v jullie klantenservice is het de 3e keer verandert en goedgekomen.

Altijd goed

Kan de voordeelmarkt zeer aanbevelen. Goede service Goede prijs Snelle levering Zelfs een foutje wordt direct naar volle tevredenheid opgelost

Prima en snelle leverantie

Snelle afhandeling

A-merk verf supervoordelig, snelle verzending, goed verpakt. Ga hier zeker vaker rondkijken.

Overzichtelijke site en snelle levering

Overzichtelijke site, duidelijk en de levering was snel en volgens planning zoals op de website aangegeven wordt.

Super snelle verzending!

Ik heb op woensdagavond besteld en op vrijdag was het al voor de deur ( in België). Kwaliteit van het verf is ook super !

Correcte, snelle levering tegen gunstige prijs.

De titel zegt alles.

Prima alles op tijd geleverd

Alles keurig op tijd geleverd

Snel geleverd, super prijsje

Maar ook de bonus van 2 blikken primer werden de volgende dag snel gestuurd. Mvg J.Talsma

Goede ervaringen

super

Snelle levering netjes ingepakt,een echte aanrader .

snelle levering, voordelige prijs

snel geleverd, aantrekkelijke prijzen

prima klant gerichte service

Blikken waren zeer beschadigd bij openen van de doos. Via een klachten mail van mij naar de klanten service binnen 1 dag reactie en worden 2 nieuwe blikken verf gestuurd

Vlotte levering

De informatievoorziening omtrent verzending is prima en de levering is vlot. In mijn geval heb ik blikken verf gekocht en deze waren keurig verpakt. Prima prijs.

" Probleem " , naar tevredenheid afgehandeld !!

Ik had Flexa verf besteld bij de Voordeelmarkt. Ondanks dat het pakket niet compleet was afgeleverd, werd het probleem binnen 24 uur opgelost. En daarom geef ik Voordeelmarkt toch 5 sterren voor de vlotte afhandeling. Zal zeker hier weer bestellen !

SUPER

De bestelling is snel en prima aangekomen, SUPER dat jullie nog even telefonisch contact hebben opgenomen over het kleurnummer. Zeer tevreden en graag tot de volgende keer.

deskundige en vriendelijke hulp

hulp bij het kiezen van de juiste producten.

Snelle en goede aflevering