Wat ik besteld heb gekregen en op tijd en goed

Ruim aanbod

Gemakkelijke bestelling en snelle levering.

Goed en snel

Slecht

Glasweefselbehang besteld en glasweefsellijm. Het zou woensdag geleverd worden. Ik was donderdag vrij, dus zou ik mooi kunnen gaan behangen. Echter kreeg ik woensdag alleen de lijm . Lijm voor vliesbehang. Code klopte, dus iemand heeft niet op zitten letten. Echter, geen behang. Die kwam pas donderdagmiddag. De lijm heb ik zelf maar omgewisseld in de winkel. Erg jammer, want het was me te zwaar en daarom had ik het besteld. Nu moest ik er nog mee sjouwen.

Product niet ontvangen

Product niet ontvangen. Zonder bericht geld teruggestort gekregen.

Geen aktie als pakket zoek is

Na een week nog steeds geen pakket. Zelfs niet verwerkt. Dat het later is door corona snap ik. Maar een week... En dan geen reactie geven op mail. Laatste keer dat ik besteld heb.

Super goed

Ik vind het goede ervaringen bij Voordeelmarkt

Klantvriendelijk en snelle afhandeling

Duidelijk eerlijk en goed

Snelle service. Goed advies

Op tijd geleverd en een goed product.

‘S ochtends een blik verf besteld en kon het meteen diezelfde dag ophalen. Verliep allemaal erg soepel!

Ervaring

Mbt levering die is via Voordeelkaart snel. Via Bol.com langzaam. Mbt de producten is wat anders. Het is mij niet mogelijk om een dag na ontvangst van de producten er iets over te zeggen. Ik zal deze toch eerst moeten gebruiken, voordat ik er wat over kan zeggen.

Redelijk tevreden

Bestelling werd op tijd geleverd maar na de verpakking te hebben opengemaakt en het blik verf eruit gehaald blijkt dat het deksel niet goed gesloten is. Niet zoals je verwacht bij een nieuw blik. 'Ik heb de voordeelmarkt klantenservice hierover meteen een mail gestuurd, kreeg de verf op een zaterdag bezorgd maar NOOIT meer iets van de klantenservice vernomen.

Prijs ok, website kan veel beter.

Prijzen zijn ok maar website laat veel te wensen over. Zoek maar eens op rollers en je vindt niets ook bakjes voor verfrollers zijn niet te vinden. Zoeken op kwasten levert kwastenreiniger en terpentine op maar geen kwasten. Verder krijg je geen gratis roerstokje bij 3 blikken verf, en ook roerstokje is niet te vinden, mocht je het erbij willen bestellen.

Vrij vreemd in met name deze tijd.

Een flinke bestelling via de website gedaan vanwege de corona perikelen : ( 2 x 2.5l grondverf plus 2 x 2.5l verf op kleur , 3 kwasten , 1 pak kleine kwastjes , 3 pak ty raps zwart , 2 x verven zonder schuren , 1 pak verfrollers beide kanten afgerond lang , 1 pak verfrollers beide kanten afgerond kort , 2 x afplaktape , 1 afbreekmes ) Bij binnenkomst in de winkel zag ik vier karretjes met bestellingen klaar staan. De medewerkster loopt naar één van de karretjes en zegt dat dat het moet zijn. Ik zie al direct dat er wat niet klopt. Medewerkster : volgens mij moet het kloppen hoor meneer. Ik : Ik mis zo op het eerste oog al twee grote blikken verf dus ik kan u verzekeren dat het niet klopt. Medewerkster twijfelt nog en ik pak mijn telefoon waar ik de bestelling op heb staan. Vervolgens haalt de medewerkster de twee ontbrekende blikken grondverf. Dat is helemaal niet erg want een foutje maken we allemaal wel eens. Dat is heel normaal. Geeft niet , wordt gehaald. Ik heb 3x tyraps zwart besteld. Die waren er wel maar eentje was wit. Ik vraag waarom er een wit pak bij ligt. Medewerkster : Dan waren de zwarte op denk ik. Ik : Dus dan gaat men ervan uit dat ik witte wil terwijl ik zwart bestel?! De medewerkster gaat nog even kijken en walla .... er waren nog zwarte. Waar zijn de kwasten? Medewerkster : oh ja , die zijn er ook nog niet bij he? Medewerkster haalt de drie kwasten waarvan eentje een ander soort is en vraagt netjes of dat een probleem is. In dit geval geen probleem. Dan gaan we naar de verfrollers. Ik heb besteld : 1x kort en 1x lang aan beide kanten afgerond. Er liggen rollers niet afgerond. Medewerkster haalt de juiste rollers voor mij en ja hoor .... bestelling compleet. Medewerkster : dat ging niet helemaal goed he? Ik : Nee , maar je hebt het druk en samen zijn we er wel uitgekomen toch? Conclusie : Het is blijkbaar heel moeilijk om een online bestelling klaar te moeten zetten.

Stond klaar en kon gelijk weer weg.

Tevreden. Goede prijs. Alleen de deksel van één van de blikken gedeukt. Niet fijn voor het goed kunnen afsluiten.

voordeelmarkt is goed

TOP 5 sterren

TOP

Goede service & snelle levering

s'Ochtends besteld en om 12:00 klaar om opgehaald te worden.

Muurverf Dazzling night voldoet aan mijn verwachtingen! De kleur was hoe ik in gedachten had!

Dikke prima

Mooie acties en snelle levering. Dik in orde

Nothing

Bad experience. No comment.

Niets ontvangen en geen reactie

Na ruim een week nog niets ontvangen. De track and tracé geeft aan dat TNT nog niets heeft ontvangen en op mail wordt niet gereageerd. Slechte levering en service.

Goede service, goede prijs

Duidelijke website. Duidelijke communicatie. Snelle verzending

Heldere website, prima prijs

We hadden onze artikelen op prijs gegoogled. De voordeelmarkt kwam er als goedkoopste uit. Goede info op de website. Snel geleverd.