duidelijke webshop

acurate snelle levering, moderate prijze

Snelle levering. Originele producten. De Flexa verf die wij besteld hebben, hebben beschadigingen aan de potten. Niet ernstig, maar misschien afgekeurd voor commercieel winkelverkoop? Daar lijkt het op. Dus een goed product voor een echt lage prijs! Zeer tevreden, zeker een aanrader, voor herhaling vatbaar!

Snel en goed.

Snel en goed.

toppie

rappe service toppie

Goede spullen en goed verpakt

Makkelijk bereikbaar , Voordelige producten

Alles netjes geregeld.

Snelle en correcte levering.

Uitstekende service!

Uitstekende service!

Goede services

Snelle en goed ingepakte services

Sikkens verf

Snel en goed geleverd voor een super prijs... voor herhaling vatbaar

prima service

prima service in de fysieke winkel en webshop levert de volgende dag zoals aangegeven

Uitstekende website

Product is geleverd zoals omschreven op website. Producten worden snel geleverd en prima verpakt. Kan deze website zonder meer aanbevelen.

Goede prijzen, snelle levering

Zoals het hoort!

Mijn eerste bestelling bij de Voordeelmarkt ging niet helemaal vlekkeloos maar is met behulp van klantenservice medewerkster Ilona helemaal goed gekomen. Ik ben heel tevreden.

Volgende dag al in huis ,geweldig?

Prima service.

de bestelling, kwam niet op de gewenste dag !

Snel en goedkoop

Hoogwaardige producten voor een scherpe prijs en snelle levering.

Goedkoop en snel geleverd.

Goedkoop en snel geleverd.

goede ervaring

goede en snelle levering, eerste maal dat wij bij jullie besteld hebben doe zo voort groeten van den bremt rudy Aalst belgie

prijs/kwaliteit top

snelle verzending een top aankoop en niet duur

Zeer snel geleverd, uitstekende kwaliteot.

Prima site, overzichtelijk en eenvoudig. Goede en snelle communicatie over de staus van de order.

Zeer snel geleverd, uitstekende kwaliteot.

Ik ben aangenaam verrast

Erg snelle bezorging. Producten zorgvuldig verpakt. Goede kwaliteit. Ik raad aan om in deze winkel te kopen.

Vandaag besteld,andere dag in huis en ook nog stukken goedkoper als alle andere aanbieders

Het verbaasde mij met de snelheid waarop mijn pakket geleverd werd, en de prijs was stukken goedkoper als alle aanbieders, in mijn geval hoofdzakelijk bouwmarkten.

Bestellen is overzichtelijk, levering snel en prima geregeld

Uitleg over de producten is duidelijk, zodat je weet wat je koopt en dit voldoet aan de verwachting. Prijzen conform andere webshops.

Geweldig aanbod. Snelle levering. Prima klantenservice.