Snel met verzord geleverd tegen redelijke prijs

Zeer snelle levering en een zeer redelijke prijs

Fijne winkel en goed assortiment

Vakverstand en snelle levering. Hoer haal ik altijd mijn stopverf.

snel en goed

Snelle levering maar iedere x als ik een bestelling gedaan heb en dat zijn geen kleine bestellingen dan is de verf sikkens 2 dagen later met korting verkrijgbaar ,zo jammer altijd.

Snel,goedkoop,kwaliteit kortom top!

Snelle levering,goedkoop en goed spul kortom top!

Geen echte Sikkens

Oplichters die oude verf verkopen. Staan ook niet aangeschreven als officieel Sikkens verkooppunt op sikkens.nl Oude verf met opgedroogde verf in de binnenkant geleverd gekregen, belachelijk. Ik heb mijn lesje in ieder geval geleerd, hier nooit meer bestellen.

Beste Michael, Bedankt voor uw review, u geeft aan dat u niet tevreden bent met onze verf. Wij willen dit onderzoeken en lossen dit graag voor u op, wij hebben u een email gezonden. Zou u contact willen opnemen met onze klantenservice? Met vriendelijke groet, Dorien, De Voordeelmarkt.

Prima ervaring met de voordeelmarkt!

Positieve benadering, goede beoordeling omdat de kleur al wat ouder was. en er misschien van verkleuring sprake was. Resultaat was prima en ook de prijs is natuurlijk uitstekend! Kortom.. alle lof!

Levering conform afspraak. Goede prijs kawaliteit.

Snelle levering van de juiste producten.

Zoals het hoort!

Snel service

top service

na levering super snel

Erg goede verf. Levering op tijd, goed verpakt! Altijd goed advies!

Super met goede aanbiedingen

Veel verf gekocht 1+1 gratis. Dat is wel heel voordelig. En jullie zijn al goedkoper dan de bouwmarkt. Was alleen een verfblik gestuurd die niet was gemengd. Even een mail en er werd gelijk een nieuwe blik opgestuurd. Gewoon netjes en snel geregeld.

Mooi op tijd en prima spullen.

Super snelle verzending

Toppie een goed product en snel zorgvuldig geleverd

Goede service en goede prijs

Vriendelijke

Al jaren buren, zou wel graag zien dat verfproducten die terecht komen op de stoep opgeruimd zou worden

service van grote klasse

Goede prijs/kwaliteit. Heel netjes afgehandeld. Aanrader!

Ondanks winkelsluiting top geholpen

Bestellen en ophalen ging netjes en ook de telefonische melding dat de order kaar stond was super.

Matig tot redelijk

Er was een actie 1+1gratis is niet geleverd ipv 8 potten verf krijg ik gewoon mijn bestelling geleverd maar niks extra .Na te hebben gebeld alsnog geleverd dus wel de afspraak nagekomen.

Snel, voordelig en een top product.

Goede producten, goede service

vriendelijke medewerkster heeft me geholpen met de juiste producten. producten zelf zijn goed, doen wat ze moeten doen.

Snel geleverd. Mooie korting. Overzichtelijke webwinkel. Top

Verkeerde levering perfect en per omgaande verholpen

Verkeerde kleur verf geleverd. Na een mailtje direct nieuwe verf gekregen.

Slordig

Van mijn bestelling klopte zo goed als niets. Er waren art. Niet geleverd of te weinig, na contact werd het wel snel en zonder discussie in orde gemaakt. Wel werd er bij de na zending 5 liter verf te veel geleverd. Na contact hierover ga ik deze retour sturen, wat me uiteindelijk weer een gang naar het postkantoor kost.