product wordt niet verstuurd, rekening wel.

na 10 dagen nog niets ontvangen, maar wel de factuur via after pay. bestelling geannuleerd, hopen dat dat wel goed gaat.

Kut levertijd

Levertijd veel te lang

Vriendelijke klantgerichte medewerkers, snelle mogelijkheid om artikelen op de afgesproken tijd af te halen. Gewoon TOP G L Meijer

Goed genoeg

Site kon voor mij als leek duidelijker. Heb lang zitten zoeken naar de goede verf. Bezorging was tot 3x toe van datum en tijd veranderd, zonder tijdig bericht waardoor veel wachten voor niks was. Snap dat het durk is ivm veel bestellingen rondom corona maar een berichtje was fijn geweest

Prima goed en snel verzorgd

Zeer correct

Alles ok enige suggestie. De verpakking, dozen waren geblust doordat ze rij spel hadden in een ietwat te grote doos

bestelling goed levering en afterservice minder

bestelling geplaatst voor verfspullen, na orderbevestiging, verder geen reactie meer betreffende de levering, al op dinsdag mail van post nl, maar hadden spullen niet ontvangen? op site staat voor 16 uur besteld volgende dag in huis, nu snap ik dat soms met drukte dit iets langer kan duren.. waarom lukt het dan niet, op maandag besteld nu vrijdag middag nog niet ontvangen wel bericht onderweg..... maar reactie op mail met wanneer kan ik spullen verwachten krijg ik niets...

Snel besteld

Helaas verkeerde verf besteld, gemaild, gebeld om te annuleren maar toch ontvangen. Zou retouretiket krijgen maar daar wacht ik nog op...

Super slecht

Ik bestel Histor acryl Verf 6400. Dit omdat ik hiermee bezig ben. Krijg ik Flexa op terpentine basis. Bel ik op, is de verf er niet meer. Kan de verf terugsturen. Dit had ik nog nooit gedaan. Vraag dus of ik de streepjescode moet gebruiken. Hij bevestigt dit. Ik naar de winkel. QR code Dus. Bel weer op, wachttijd weer 15 min. Er zal een mail gestuurd worden met de code....kan niet direct...komt volgende week. Het is dus mijn probleem geworden. Mijn tip. Overleg met de klant wanneer u een andere bestelling wilt leveren.

Goed assortiment; aantrekkelijke aanbiedingen

Positieve ervaring met het uitgebreide assortiment professionele verven. Soms interessante aanbiedingen en/of kortingen. Vriendelijk personeel in de winkel.

Telefonisch om advies gevraagd nu alles dicht is. Heel goed geholpen.

Verf prima bezorging teleurstellend

Blikken verf kwamen een dag later en zwaar gedeukt en beschadigd binnen. Als ik jullie een tip mag geven; stap over naar DHL of zet er svp niet op dat ze voorzichtig met het pakje moet zijn, werkt als een rode lap op een stier. Blikken waren zo gedeukt en vervormd dat ze niet blijven staan.

prima werk vericht snel geleverd

snel geleverd

Het pakket heb ik nog steeds niet ontvangen!

Geen mening!

toppie

schrok van de reviews over de levertijd ma is mooi op tijd geleverd:)

site goed levering traag

late levering

Een grote administratieve puinhoop - WAARDELOOS

Ivm lockdown op 31/12 een bestelling gedaan voor een verbouwing die 7/1 ging starten. Op 3/1 nog steeds geen reactie. Gebeld en men stak het op de vertraging bij PostNL. Op 12/1 een mail ontvangen met excuses met de mededeling dat ik het waarschijnlijk wel ontvangen had. Nou nee dus, nog steeds niet. Kennelijk rees bij Voordeelmarkt ook het vermoeden dat het ECHT niet goed zat en deelde mij telefonisch mede(12/1) dat ze het dan maar nog een keer opnieuw gingen opsturen. Via track en trace zou dit dan op 13/1 aankomen werd later bijgesteld naar 14/1 (kwam niet) Thans 14/1 bericht gehad dat het 15/1 wordt bezorgd. Ik geloof het niet meer. In de tussentijd bij andere wegshops die via PostNl werken meerdere bestellingen gedaan die moeiteloos de volgende of de dag daarop werden bezorgd. Dus wees wijs: KOOP HIER NIETS ONLINE !!! tenzij je weken de tijd hebt.

ruime keuze , en snel geleverd.

goede ervaring, graag nog eens.

ik heb gekregen wat ik heb besteld

Ik moest verzendkosten betalen. Prima hoor. Daarna had ik de keuze thuisbezorgen voor 5,95 of ophalen bij een pakketpunt. De verzendkosten waren al 5,95. Dat zou dus betekenen dat als ik het thuis laat bezorgen er dan totaal 2 x 5.95 extra kosten bij komen. Ik heb dus gekozen voor ophalen. Vergeleken bij andere webshops vind ik dat best veel

Vlotte levering, prima prijs.

Positieve ervaring, makkelijk bestellen en zonder gedoe vlot geleverd. Voorbeeld voor anderen.

Zoals eerdere ervaringen !! PRIMA

Door corona wat vertraging in de levering maar ondanks dat hebben wij nu en in het verleden goede ervaringen bij de voordeelmarkt. Prima en vriendelijk personeel en vakkundig advies.

Bestelling verliep goed , echter de levering niet

Ik heb een week moeten wachten op de muurverf omdat de levering via post.nl niet goed verliep. De doos was geopend en zat onder de verf, en de deksel was vervolgens met extra tape dicht geplakt. Ik vermoed dat dit bij post.nl mis is gegaan... en dat de fout niet bij de voordeel markt ligt

Fijn snel en zeer voordelig

Fijn snel en zeer voordelig