Zoals altijd goed!

Heel goed.

Heel goed. Bij aanschaf van verschillende onderdelen was één onderdeel verkeerd gestuurd. Hebben ze direkt naar volle tevredenheid opgelost.

Goede website en snelle bezorging

Qua bestellen niks op aan te merken, nu nog afwachten of de zaadjes ook zo goed zijn!

netjes en snel bezorgd

👍👍

uitstekend advies

Uitstekend en vriendelijk advies per telefoon gekregen over het aan aanleggen van veldjes met meerjarige bloemen in een grote tuin in het buitengebied van de veenkoloniën in Oost Groningen. Of de zaden goed zijn kan ik nu niet beoordelen, dat zal volgend jaar blijken.

keurige afhandeling

vlug en netjes...

Vertrouwd, en prima afhandeling van bestelling

Koop al jaren naar volle tevredenheid biologisch zaad van dit bedrijf.

Snel, netjes, mooi materiaal.

We hebben de gevonden naar onze biologische zaden voorkeur

Biologisch kan ook goed en snel zijn, en dat hebben jullie laten zien met onze eerste bestelling

goede en snelle levering

goede en snelle levering

snelle levering, telefonische nabestelling meteen correct bijgevoegd

ik had voor het eerst een kleine bestelling geplaatst. Na de verzending meerkte ik dat ik nog wat vergeten had. Hierover gebeld. De nabestelling kon mee met de internet bestelling en de reeds betaalde verzendkosten werden in mindering gebracht, Chapeau.

er waren geen problemen bij het bestellen , alles duidelijk

Ik zou het wel prettig vinden dat als ik op donderdag bestel , en omdat DPD niet op zaterdag bezorgt , de zending met Postnl verstuurt zou worden , eveneens zou het prettig zijn dat er vermeld wordt dat de zending door de brievenbus past , dan hoef ik niet thuis te blijven of alternatieve bezorging te overwegen .

Snel en efficient

zeer tevreden en correcte levering

Ben zeer tevreden met de prompte levering

Zeker aan te bevelen

De website geeft een duidelijke uitleg. De levering was erg snel en ik was blij verrast over het opvulmateriaal waarmee de zending verpakt was.

Voor herhaling vatbaar!

Heerlijk om groenbemesters ook zaden per kilo te kunnen bestellen. Snel bezorgd, goed ingepakt en mooie kwaliteit zaden.

heel tevreden

niets dan lof voor onze Bolster!

behalve dat ik niet begrijp dat het pakje met dpd is verstuurd terwijl het door de brievenbus kon....

Snelle levering. Opvulmateriaal onbegrijpelijk

Snelle levering van onze bestelling. We waren wel verbaasd over hete opvulmateriaal in het doosje: schuimbolletjes van bio-materiaal. Er stond bij dat ze wateroplosbaar zijn. We hebben ze bij de gewone vuilnis gegooid. Het materiaal verdwijnt niet als je ze in water oplost; het moet er in de waterzuivering uit gehaald worden of het belandt in het oppervlaktewater. Het is ook niet erg duurzaam om voedingsstoffen voor verpakkingsmateriaal te gebruiken. Dat betekent landgebruik voor verpakking. Moeten we straks heel Nederland vol zetten met mais voor verpakkingsmateriaal en bio-brandstof.

Beste Liz, hartelijk bedankt voor je feedback. Fijn dat je bestelling snel is geleverd. Het verbaast ons dat je het milieuvriendelijke opvulmateriaal – dat wij hebben toegevoegd om je bestelde artikelen zorgvuldig te beschermen tijdens transport – niet kunt waarderen. Bij De Bolster willen we juist het gebruik van plastics vermijden en kiezen daarom voor duurzaam verpakkingsmateriaal. Deze zetmeelvlokken worden binnen zeer korte tijd biologisch afgebroken en zijn bewezen onschadelijk voor het milieu. Daarom mogen ze een volgende keer gerust bij het GFT-afval of op de composthoop. We wensen je veel plezier met onze zaden en een succesvolle teelt.

Kreeg eerst verkeerde toen meteen goeie

Zie hierboven

alles in orde!

niks op aan te merken!

Supernetjes en snel.

Precies als omschreven, blij mee.

Hoge kwaliteit en perfecte service

Al heel veel jaar bestel ik zaden. Ze komen altijd heel snel en zijn van goede kwaliteit. Toen ik een keer een vraag had werd ik plezierig geholpen.

Goede zaden, snel geleverd

Telkens weer goed spul met een snelle levertijd!

Een prima organisatie en dat levert ons een zee kleurrijke tuin op meehelpen veel verschillende bloemen. De warmte van deze tijd geeft wel wat problemen maar het ziet er al weken prachtig uit

Over De Bolster biologische zaden