Goede zaden maar duur om te laten verzenden

Zaden kiemen bijna altijd. Goede kwaliteit. Alleen jammer dat verzenden erg duur is. Soms heb ik net tekort wat je dan niet kan nabestellen. Moet altijd boven de tien euro zijn en bijna vijf euro voor verzenden. Helaas geen bolster dealer om de hoek dus dan bestel ik het bij de concurrent

Dé biologische zaden leverancier.

Makkelijk zoeken met goed vindbare informatie over de planten, het zaai moment en de belangrijkste specificaties. De aangeschafte zaden doen het in onze tuin super.

Heel goede producten. Biologisch en met zorg voor de natuur en de tuinier

Heel goede producten. Biologisch en met zorg voor de natuur en de tuinier

Snelle en goede service

Mijn bestelde zaden ontving ik sneller dan verwacht. Goede verpakking.

Ik geef het als kado

Snelle levering en duidelijke verpakking

Ik besloot nog een beetje toe te voegen aan mijn moestuin. Terwijl ik de plekken voorbereide werden de zaden ingepakt. Inmiddels komen ze al boven de grond. Dus snelle levering en goede zaden.

Altijd goede service en krachtig groenten en bloemenzaad bio

Kwaliteit om op te vertrouwen!

Makkelijk besteld, snel en duurzaam geleverd

Gaat gewoon heel gemakkelijk en snel geleverd. De verpakking is ook ok .

Goede site, met biologische zaden waarmee je het verschil maakt!

Zaden besteld

Mooie verpakking. Netjes verzonden en snel

Geen minpunten

Geen minpunten

Snelle bezorging en kwaliteitszaad

Ik bestelde zonnebloemzaad. Was er na 2 dagen al!

Goed advies en zaden

Ik lees regelmatig artikelen op de website om meer te leren over het telen van groenten. De zaaikalender is ook erg handig

Snelle service!

Ik kocht cadeaubonnen en zette in de omschrijving dat deze optijd bezorgd moesten worden. Binnen twee dagen had ik ze al in huis, terwijl de verwachting volgens de site 3-4 werkdagen zou zijn. Top service dus!

Kwaliteit en service optimaal

Zie bovenstaande

Alles klopte en milieu vriendelijke verpakking.

Snelle levering en we hopen op een mooie wilde bloemen tuin volgend jaar.

oké

Het kan beter. Ik wil graag weten hoeveel zaden er in een pakje zitten. En wil graag meerdere volumes voor; particulieren, kleine professionele en grote professionele gebruikers, misschien hoeveelheden op bestelling.

Snel, duidelijk, klantgericht

Duidelijke website, ook voor mensen die wat minder kennis hebben van zaden.

Online surfen, bestellen , betalen, mail verkeer up to date, bezorgen! In de brievenbus dit keer!

Goede service van begin tot eind. Fijn dat verpakking gerecycled kan worden

Zakje zaden op tijd in de brieven bus

Ik vind het jammer dat sommige zaden in jullie biologische assortiment ontbreken

Snelle service en informatie

Snelle service en informatie

Zaad heeft goede kiemkracht!

Ik ben ook zo blij dat het biologisch schone zaden zijn. Geen gerotzooi met eigenschappen, pesticiden enz.

Altijd snel en correct geleverd!

Levering is altijd snel, goed verpakt en correct. Als ik vragen heb of per ongeluk zelf het verkeerde heb besteld, word ik altijd vriendelijk, netjes en snel geholpen. Er wordt goed meegedacht.

Oude Oenerweg 13

8161 PL Epe

+31 (0)578 621433

Over De Bolster biologische zaden

Biologische zaden voor een succesvolle teelt! Bij De Bolster dromen we van een wereld met toekomstbestendige landbouw. Daarvoor werken wij aan 100% biologische zaden. Gezond voor de makers, voor de eters en voor de planeet. Bestel al je biologische zaden op www.bolster.nl > 100% biologisch en GMO-vrij > Ruime keuze, meer dan 300 soorten > Kwaliteitszaden met groeikracht > Snelle levering uit eigen voorraad > Gratis verzending vanaf € 30,- in Nederland Welkom bij De Bolster!