Snelle levering.

De kwaliteit van het zaad kan ik nog niet beoordelen.

Prima.

Goede kwaliteit zaden

Netjes geleverd binnen aangegeven termijn

Waardeloos

Ik heb mijn bestelling niet gekregen, wel netjes betaald. Ik heb het gemeld. Waarop werd gezegd als het vrijdag niet is bezorgd dan sturen we het nog een keer op. Vervolgens nog een keer gemeld i.v.m vrijdag was het er niet. En vanaf dan krijg ik geen reactie meer.

Beste Hein, bedankt voor je reactie. Vervelend dat je bestelling nog niet is aangekomen. Dit gaan we voor je oplossen. Onze klantenservice neemt vandaag contact met je op. Met hartelijke groet, De Bolster biologische zaden.

Prima bedrijf met goede producten en veel keus

Mooie biologische producten, levertijd van een paar dagen

prima zaaigoed mensen, ga zo door

Ik ken jullie al heel lang, sinds de jaren zeventig. Geweldig werk. Ik koop jullie zaden bij de intratuin en bij de natuurvoedingswinkel, want ik ben een particulier koper en vind het zonde om voor zo weinig zaad de post te laten rijden. Hebben jullie weleens gedacht aan eigen verkooppunten in de grote steden, trouwens?

Ze hebben veel en leveren snel en correct.

Altijd goed

Voortreffelijke leverancier, snel en mooie producten. Ä

Snelle + goede levering van topkwaliteit zaden via een duidelijke en eenvoudig te gebruiken webshop.

Ook op mijn nieuwe adres heb ik de zaden van Bolster in goede staat ontvangen, en zaai ze met vreugde in, vol trots en dankbaarheid jegens dit mooie en waardevolle bedrijf.

Goede keuze, snel geleverd

Alles top !

De aangeschafte spullen is van goede kwaliteit en alles is goed verpakt.

Fijne producten en winkelervaring

Mooie sortering biologische producten. Zaden van mijn eerste aankoop zorgen inmiddels voor een oase aan eetbare planten in mijn achtertuin op het noordwesten. Heel blij mee. Ga nu ook de wintergroenten proberen in de voortuin. Levering was mooi op tijd en producten altijd zo milieuvriendelijk mogelijk verpakt (het vulmateriaal is composteerbaar). Erg prettig bedrijf om klant van te zijn.

Fijne, biologisch gekweekte zaden

Zaden komen altijd op. Fijn dat het biologisch is. Aanbod is groot. Leverung duurt iets langer dan bij andere winkels, Kan iets sneller in mijn beleving.

1e keer is goed bevallen.

Voor de 1e keer besteld en binnen een week thuis gestuurd . Super. Volgende keer weer.

Goeie site, groot assortiment, snelle levering. En de bonen komen snel op! Top.

Elke boom die ik heb gezaaid komt op!

prima zaden, prima bedrijf

Snelle levering, goede prijs-kwaliteitverhouding, goed assortiment

Ruime keuze, snel geleverd

Ik zocht groenbemesters. Ruim aanbod en makkelijk te vinden welke nog geschikt zijn om in de zomer te zaaien. Levering was snel.

Mooie site met goede tuin zaden en producten!

Vriendelijke behulpzame telefonisch contact. Bestelde zaden, correct en milieu vriendelijk verpakt, voor de brievenbus, ontvangen. In principe met 2 dagen al in huis.( Ware het niet dat dpd transport dit pakje in de verkeerde bus naar Duitsland meegaf. Maar het is helemaal goed gekomen!/ ) Aanrader !

Prima bedrijf op zich

Beetje teleurgesteld dat een zakje dat ik vergeten was, alleen tegen €4.00 verzendkosten opgestuurd kon worden.

Snel bezorgd, het ziet er goed uit

Ecologisch verantwoord verpakt, snel bezorgd: het ziet er goed uit. Of de zaden ook goed zijn zal de tijd uitwijzen.

Alles was volgens afspraak

Kan ik nog niets van zeggen

Snel, leuk verpakt, prima!

Snel en goed, verpakt met persoonlijke noot.

Er waren wat problemen met de levering vanuit DPD. Dit werd door Bolster zeer netjes opgelost. Wij zijn erg tevreden en bestellen de volgende keer graag weer.

Goede service, de volgende dag al in huis

Duidelijke website, bestelling was de volgende dag al in huis.

Over De Bolster biologische zaden

BIO-zaden voor een succesvolle teelt! Bij De Bolster geloven wij in 100% biologische voeding, wereldwijd voor iedereen toegankelijk, eerlijk en bewust geproduceerd, met zorg voor de natuur en respect voor elkaar. Wij willen startende én ervaren tuinliefhebbers aanmoedigen en helpen om zelf kruiden en groenten te kweken; gezond, lekker en natuurlijk 100% biologisch! Bestel al je biologische zaden op www.bolster.nl 1. 100% biologisch en GMO-vrij 2. Ruime keuze, meer dan 350 soorten 3. Kwaliteitszaden met groeikracht 4. Snelle levering uit eigen voorraad 5. Gratis verzending vanaf € 20,- in Nederland Welkom bij De Bolster!