Zaden netjes ontvangen in een verantwoorde verpakking. Tevreden!

Goed bedrijf met goede producten

De zaden worden altijd snel verzonden, goed verpakt ook. De zaden kiemen over het algemeen ook goed. Enige feedback zou zijn dat het assortiment wat uitgebreider zou mogen van mij.

Alles vorraadig en snel geleverd

De zaden waren compleet en snel geleverd. Website en bestelmethode werkt goed. Minimalistisch verpakking is super.

Matig vlotte afhandeling, dat kan beter.

Snel bezorgd

Makkelijk online bestellen en snel bezorgd

Uitstekende kwaliteit en service

Prima zaden, goede bereikbaarheid bij vragen snelle levering.

Bezorging altijd snel en goed

Catalogus op de website is uitstekend . Goede informatie over het gewas, aantal zaden etc.

Perfect!

We zijn blij met jullie!

Goede kwaliteit!

Snel geleverd, goeie kwaliteit

Erg goed

Goede biologische producten verpakt in recyclebaar materiaal, snelle levering. Duidelijke communicatie.

Mooi verpakt en goed product!

Mooi verpakt en prima product!

Snelle verzending, overzichtelijke website

Een overzichtelijke website, erg veel keuze, Beschrijving zou soms wat beter kunnen. Alles snel in huis. Ontkiemen gaat prima. De hoeveelheid m2 op de verpakking is wat optimistisch.

Gewoon prima. Snel. Verpakking oke.

Snelle levering. Goede site om makkelijk te zoeken.

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering. Goed assortiment. Goede uitleg bij de producten.

Prima service. Prima product

Bestelling was niet geleverd. Nadat ik een mail gestuurd had, kreeg ik snel bericht terug. Bestelling was nooit bezorgd door pdp. Ophaalpunt melden mijn dat de koerier ontslagen is gezien er veel pakjes niet bezorgd waren, dit gebeurde regelmatig bij hem.

Snelle levering, mooie producten ,.

kiemkrachtige zaden

Soms niet de pompoenen die op de verpakking staan

De service van de website is prima Ook als ik zaden in de winkel koop zijn oké Mijn ervaring is niet goed genoeg met moestuinieren om te weten hoe het percentage moet zijn van wat er op komt en uiteindelijk tot een volwassen groente groeit! Prijs is in verhouding

Bestellen is makkelijk, zaden zijn snel en goed verpakt geleverd.

Duidelijke webshop Prachtig duurzaam product

Alles goed en vlg afspraak geleverd. Nu afwachten hoe eea gaat groeien en bloeien.

Altij goed

Mooie zaden. Op tijd geleverd

Aandacht, zorg en enthousiasme

Afhandeling bestelling, verpakking, verzending: uit alles blijkt de aandacht en zorg voor de planten en de natuur.

prima zaden en levering

goede ervaring

Kan niet beter

Ruime keuze in biologische zaden Zeer snelle levering en keurig verpakt.

Bedrijfsgegevens

Oude Oenerweg 13

8161 PL Epe

+31 (0)578 621433

[email protected]

Over De Bolster biologische zaden

Biologische zaden voor een succesvolle teelt! Bij De Bolster dromen we van een wereld met toekomstbestendige landbouw. Daarvoor werken wij aan 100% biologische zaden. Gezond voor de makers, voor de eters en voor de planeet. Bestel al je biologische zaden op www.bolster.nl > 100% biologisch en GMO-vrij > Ruime keuze, meer dan 300 soorten > Kwaliteitszaden met groeikracht > Snelle levering uit eigen voorraad > Gratis verzending vanaf € 30,- in Nederland Welkom bij De Bolster!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.