Mijn ervaring is alleen maar positief. Elke bestelling is naar wens verlopen. Wel nog een vraag: zijn er in de toekomst wellicht ook biologische zaden van Demeter kwaliteit verkrijgbaar? Dat zou voor de aardetoekomst nog beter kunen zijn. Hartelijke groet,.Mieke Zaalberg

Vanaf bestelling tot aflevering uitstekend

Binnen 24 uur had ik mijn bestelde zaden al gekregen, echt super goed

Jullie maken mij vrolijk

Jullie webshop is voor mij een soort snoepwinkel :D Heel veel keuze, ook qua verschillende rassen. Levering is ook supersnel en goed verpakt zonder plastic. En wat ook leuk is; in mijn nieuw bestelde zakje boerenkool (redbor) zitten meer zaadjes dan in het zakje van vorig jaar. :D <3

Service en producten van uitstekende kwaliteit

Alles klopt steeds. Heb alleen liever bezorging door post nl.

Duidelijkheid op de website, met een snelle levering. Top!

pakket is niet afgeleverd door dpd

helaas is het pakket nooit afgeleverd door dpd terwijl dit wel zo is aangegeven.

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen

Als startende biologische tuinder werd ik geadviseerd bij De Bolster te bestellen. De eerste, kleine bestelling was er binnen 4 werkdagen. Prima. De tweede, grotere bestelling is nooit gearriveerd. Track en Trace meldde dat de bestelling was afgeleverd, maar ik heb nooit iets gezien. Ik heb alle buren gevraagd of het pakket bij hen was afgeleverd, maar helaas. Ik heb twee keer contact met De Bolster gehad, maar beide keren bleef men volhouden dat de bestelling was afgeleverd. Zou de DHL-bezorger ook een moestuintje zijn begonnen? Wat raadt u mijn aan: nog een keer bestellen? Let wel: ik ben niet boos maar verbaasd. Groet, Ruud.

Keurige en snelle levering. Wederom zeer tevreden, ook over de visie van De Bolster

Altijd goed

Het voelt goed om biologische zaden te gebruiken. Ik bladerde graag in de folder om verschillen te lezen en achtergrond info te krijgen. De site vind ik onhandiger. Moet meer zoeken om te zien welke soorten jullie hebben.

Snel en goed geleu

Ruime keuze in biologisch zaaigoed. Vriendelijk geprijsd en snel geleverd

Verzorgd, duidelijk, prima zaden!!!

Prettig bedrijf dat zeer zorgvuldug werkt, heel klantvriendelijk! Duidelijke uitleg. Zelfs de zakjes zijn leuk om te zien. Prima zaden en dus planten! Blij met de Bolster!

Netjes en zorgvuldig ingepakt. Voldoende zaden in een verpakking. De hoeveelheid verraste positief.

Snel besteld en per brievenbus geleverd!

Fijn dat Bolster bijna alles in huis heeft aan biologische zaden voor eigen moestuin! Snel besteld en via een brievenbus pakketje geleverd gekregen. Alles was op tijd aangekomen en zo min mogelijk verpakking wat fijn is!

Goede website mooie zaden

Fijne site met goede informatie over de zaden. Daarnaast een snelle levering. Pakket zonder gebruik te maken van plastic!

prima zaden, prima service,

bestelde zaden waren in no-time binnen.

Snel geleverd en zaden kiemen prima

Snel geleverd en zaden kiemen prima

alles prima afgewerkt

Da’s moeilijk want mijn ervaring is maar heel summier!

Heb zaden besteld en ze waren er snel.

Heel blij met de mogelijkheid biologische zaden te kunnen gebruiken in onze tuin.

Goede afhandeling van de bestelling en fijn dat er bij de verpakking geen plastic is.

Gewoon goed

Mijn bestelling snel en correct geleverd. Producten van een Hooge kwaliteit.

DPD is slechte bezorgservice

ik ben in totaal meer dan een uur bezig geweest met DPD om mijn (door jullie tijdig geleverde bestelling) tijdig op de plek van bestemming te krijgen. Omdat het afleveradres voor mijn 2kg tuinkerszaad een museum was en die om 17 uur sluit boden ze tot 2x toe het pakket pas na 18.30 uur aan.... Ik heb toen ik melding kreeg van uitleverservice en tijdstip meteen gebeld naar DPD om het af te laten leveren bij een parcelshop een paar straten verderop. Hun interne communicatie is echter dusdanig traag dat er 2 werkdagen tussen melding en verwerking zit. met 1600 kinderen die afhankelijk waren van jullie zending was dit écht niet te doen. 4 telefoontjes en melding verder heeft uiteindelijk iemand anderhalf uur bij het gesloten museum staan posten om het aan te nemen. écht> zoek een andere bestelservice! verder blij met jullie De Bolsster vriendelijke groeten, IVN Limburg Sylvia Spierts

Mooie catalogus en prima zaaigoed.

De catalogus is heel mooi samengesteld en een genot om door te spitten. De bestelde zaden zijn prima, fatsoenlijke stevige verpakkingen. En de regelmatige tips en trucs vind ik leuk om te lezen. Ruwe Bolster, prima pitten (niet allemaal blank trouwens).

Mooie zaden snel geleverd

En nu wachten op beter weer en dan ga ik de eenjarige biologische zaden zaaien.

geweldig

Prima biologische zaden , snelle verzending en duurzame verpakking. Een aanrader!

Over De Bolster biologische zaden

Biologische zaden voor een succesvolle teelt! Bij De Bolster dromen we van een wereld met toekomstbestendige landbouw. Daarvoor werken wij aan 100% biologische zaden. Gezond voor de makers, voor de eters en voor de planeet. Bestel al je biologische zaden op www.bolster.nl > 100% biologisch en GMO-vrij > Ruime keuze, meer dan 300 soorten > Kwaliteitszaden met groeikracht > Snelle levering uit eigen voorraad > Gratis verzending vanaf € 30,- in Nederland Welkom bij De Bolster!