Prima, goed verpakt, alles dik in orde

Er was even een probleem omdat het pakket om nog onverklaarbare reden was zoek geraakt, maar dat ik prima opgelost en ik kan met opnieuw gestuurd bloemzaad aan de slag in mijn tuin.. heel fijn..

Top levering en goede beschrijving

Duidelijke beschrijvingen op de site. Producten zijn goed geleverd. Ben benieuwd hoe ze opkomen!

Snel en goede kwaliteit

De zaden zijn heel snel geleverd, zelfs nu het topdrukte is! Ik gebruik sowieso het liefst zaad van de Volster vanwege de goede kwaliteit.

Prima zaden

Ik krijg altijd de juiste zaden prima verpakt en snel in de brievenbus. De zaden zijn goed, heb altijd mooie planten en er heel veel plezier van. Aan de tips die Bolster geeft 5 enz.heb je echt wel wat!

Biologisch

Ik ben blij dat ik nu ergens biologische zaden kan kopen. Ze hebben grote keuze, goede prijzen en de bijen en andere insecten gaan straks niet dood als ze in mijn tuin komen. Win-win situatie.

Prima zaden!

Zaden komen goed op, zijn sterk en zuiver.

Besteld en netjes en op tijd geleverd

veel keus met mooie producten

de website werkt snel, heeft heel veel keus, en wordt doorgaans snel geleverd. veel betalingsopties. en ook goede uitleg over de producten met instructie.

Enthousiast

Fijn biologisch aanbod, snelle verzending en op de site staan blogs met tips.

Top service all round

Super website. Aantrekkelijk aanbod, relevante info., duidelijke taal. Makkelijk zaden te bestellen. Snelle levering. Betrouwbare producten. Goede en gezonde! opbrengst. Tips: Aangezien ik maar een klein moestuintje (4x8m) heb zou ik genoeg hebben aan de helft van de inhoud van de zaad-zakjes. Soms is de “zaai-afstand” info op de pakjes me niet duidelijk. Bv. m’n tuinbonen staan nu te dicht op elkaar. Dank jullie!

Volledig en verzorgd en kwaliteit.

Plezierig en uitnodigend !

Precies op de juiste dag en tijdstip geleverd

Zie bovenstaand

Vertrouwen.

Heldere site, duidelijke keuze mogelijkheden

Goede snell afhandeling

prima zaden, snelle levering

Goede ervaring met Bolster zaden

Mooie producten, Snelle levering!

Altijd tevreden met de zaden van de Bolster. Super fijn dat ze biologisch zijn en ze hebben een groot assortiment om uit te kiezen. Ze waren ook super snel binnen, dus ik kon meteen starten met zaaien voor dit seizoen! Helemaal tevreden.

Biologische zaden snel bezorgd

Het is inmiddels het derde jaar dat ik zaden bestel bij de Bolster voor zowel groenten als bloemen. Het bestellen is niet eenvoudig vanwege de grote keuze :) maar de levering is snel en de kwaliteit uitstekend. Bolster is wmb mijn ‘hofleverancier’!

Tot nu toe zeer tevreden over de kwaliteit van de zaden

Zoals je wenst

Bestellen is makkelijk dankzij de overzichtelijke site. Duidelijke aanwijzingen met betrekking tot de teelt van de planten. Bezorging netjes binnen gestelde termijn. Kortom een voorbeeld voor tal van andere webshops of leveranciers.

Snelle levering en goede producten

Heel Goed

Snel en goed geholpen

Mijn bestelling was na 2 weken nog steeds niet geleverd hoewel Bolster al de volgende dag de bestelling op de post had gedaan. DPD kreeg ik niet te pakken en toen ik aan Bolster uitlegde wat er was gebeurd namen zij contact met DPD op en stuurde ze direct de bestelling nog een keer. Een dag later lag de bestelling op de stoep.

Verzending is over nagedacht, voldoende beschikbaar

Wat ik mis op de verpakking van de wilde bloemebzaden is hoe je ze moet zaaien. Hoe diep vooral

Geleverd wat afgesproken is

Een geslaagd en verantwoord zaaiseizoen begint bij de bolster

Goede zaden die prima ontkiemen. Fijn verpakt met afbreekbare opvulling. Hele ruime keuze en veel info op de website.

Over De Bolster biologische zaden

Biologische zaden voor een succesvolle teelt! Bij De Bolster dromen we van een wereld met toekomstbestendige landbouw. Daarvoor werken wij aan 100% biologische zaden. Gezond voor de makers, voor de eters en voor de planeet. Bestel al je biologische zaden op www.bolster.nl > 100% biologisch en GMO-vrij > Ruime keuze, meer dan 300 soorten > Kwaliteitszaden met groeikracht > Snelle levering uit eigen voorraad > Gratis verzending vanaf € 30,- in Nederland Welkom bij De Bolster!