Avorier voor zaden

Heldere en bruikbare toelichting en info om keuzes te maken. Prima afhandeling van de bestellingen. Snelle levering.

Pakketje niet ontvangen en meteen nieuwe zaden ontvangen. Super geregeld!

Honderd procent tevreden

Zie bovenstaande

Alles is prima geregeld

Goede zaden, kan niks anders zeggen

profesionele biologische zadenverkoop

Prima site met goede informatie. snelle levering en fijne communicatie. Er blij dat ik op deze manier onbewerkte en onbespoten zaden kan kopen. Fijn dat er ook informatie over de verschillende zaden op de site staat

Top kwaliteit zaden! Goed voor onze planeet!

Je krijgt sterke groenten/planten en Bij-vriendelijke bloemen. Altijd keurig verpakt en bezorgd.

Er is eigenlijk maar één optie als je biologische zaden zoekt.

fijne site met veel informatie, veel keuze en een fijne indeling op plantensoort. Er is eigenlijk maat één keuze als je op zoek bent naar (goede) biologische zaden en dat is de Bolster.

Wel oppassen de juiste site te vinden! Ik zat bij een volgende bestelling op een “ loke a like” site…. Gelukkig herkende ik het.

Snelle bezorging

Mooie website met duidelijke omschrijving van het gebruik van de zaden. De foto’s voor het herkennen van het eindresultaat. Snelle levering en goede verpakking.

Ruim assortiment, goede service

Ik was op zoek naar biologisch zaaigoed en kwam bij De Bolster uit. Goede site met veel informatie, ruim assortiment. Had de zaadjes binnen enkele dagen in huis. Aanrader!

Op tijd geleverd

Eerste ervaring, goed ontvangen. Nu nog zaaien dus nu ook nog geen resultaten verder.

Snel, goed verzorgd

Wel grootverpakking ( voor bijvoorbeeld. 100m2) en dat voor een Amsterdams tuintje, haha! Over het hoofd gezien;-). Maar verder prima!

Gewoon goed geregeld

Ik zocht gifvrije zaden en dat heb ik snel gevonden.

Ze komen altijd uit.

Mijn moestuin staat er vol mee. Ze gedijen goed. Het boekje Sierlijk en kruidig van Velt is een hele mooie aanvulling op de zaden.

Topkwaliteit

Als je goeie zaden wilt waar niet mee gerotzooid wordt, moet je bij De Bolster zijn.

Zeer goed bedrijf

Prettig geholpen

Fantastische klantenservice

Mijn pakket was niet goed bezorgd en is na een email meteen opgepakt. Fijne snelle reacties Zaden binnen gekregen, superblij mee

Goede, snelle levering van de zaden.

Nu maar hopen dat ze goed ontkiemen ondanks de hagel en de natte grond. Heb er wel vertrouwen in. De stokrozen komen in ieder geval al met 2 blaadjes boven de grond.

Heel mooi zaad

Fijne webwinkel

Bedrijf waarop je kunt vertrouwen

Bedrijf waarop je kunt vertrouwen, zowel de gezonde producten als de prompte service. Iets vergeten? Je hebt het snel en zorgvuldig verpakt in huis. Dank jullie wel voor jullie toewijding :)

Snelle en overzichtelijke website

Supersnel, met liefde verpakt in papier en prima kwaliteit.

aanvraag en levering verliepen zonder problemen

De zaden waren verpakt in een envelop, en pasten gemakkelijk door de brievenbus.

Over De Bolster biologische zaden

Biologische zaden voor een succesvolle teelt! Bij De Bolster dromen we van een wereld met toekomstbestendige landbouw. Daarvoor werken wij aan 100% biologische zaden. Gezond voor de makers, voor de eters en voor de planeet. Bestel al je biologische zaden op www.bolster.nl > 100% biologisch en GMO-vrij > Ruime keuze, meer dan 300 soorten > Kwaliteitszaden met groeikracht > Snelle levering uit eigen voorraad > Gratis verzending vanaf € 30,- in Nederland Welkom bij De Bolster!