Mooie catalogus en prima zaaigoed.

De catalogus is heel mooi samengesteld en een genot om door te spitten. De bestelde zaden zijn prima, fatsoenlijke stevige verpakkingen. En de regelmatige tips en trucs vind ik leuk om te lezen. Ruwe Bolster, prima pitten (niet allemaal blank trouwens).

Mooie zaden snel geleverd

En nu wachten op beter weer en dan ga ik de eenjarige biologische zaden zaaien.

geweldig

Prima biologische zaden , snelle verzending en duurzame verpakking. Een aanrader!

Prima bedrijf

Zeer tevreden over de gehele gang van zaken. Van overzichtelijke website met veel info, snelle levering en aangepaste verpakking qua grote en milieuvriendelijk, en goede kwaliteit van de biologische zaden. Kortom ik ben zeer tevreden.

Goede zaden

Allen de bezorging op een ander adres

Prachtige bloemen had ik vorig jaar! Dus nu weer opnieuw

Ik ervaar jullie als fijne en eerlijke webshop. Zo fijn dat jullie mijn mailbox niet overvoeren en niet schreeuwen om aandacht!! Het kaartje in de verpakking van de zaden geeft het gevoel dat de doos met aandacht en persoonlijk is ingepakt. Ik kreeg vlak voordat ik mijn bestelling ontving ik van jullie een mail met excuses voor vertraging omdat de verpakking beschadigd zou zijn en er dus een nieuwe doos moest komen. Terwijl ik ook al een mail van de bezorgingsdienst had ontvangen dat mijn pakket al bezorgd was. Wat niet zo was. Een paar dagen later kwam het pakketje keurig aan.

Snelle service en goede zaden

Prettige site met kweek adviezen. Makkelijk te bestellen en snelle kebering

Prachtige collectie zaden

Fijne website. Duidelijke omschrijving. Snelle levering. Alles was goed verpakt. Goede zakjes en veel zaadjes!

Goede eerste indruk

Eerste keer dat ik hier wat heb besteld. Ik wilde graag biologisch zaad en vond De Bolster. Toegankelijke website en snelle verzending. Nu de bestelde zaadjes snel gaan proberen.

Mooie zakken met groentezaden

Ik heb een brievenbuspakket gekregen met de zaden ik heb besteld. Op elk zakje staat precies wanneer ze kunnen worden geplant en hoe en ook hoeveel zaden er in een zakje zitten. Het kan op deze manier bijna niet misgaan. Daarnaast zijn het biologische zaden en dat vind ik ook belangrijk.

Vlotte levering, overzichtelijke site

Op de site is alles goed te vinden. Duidelijke instructies wanneer en hoe je het moet zaaien.

Prachtige zaden snel geleverd in goede verpakking

Heel blij met jullie biologische zaden, in milieuvriendelijke verpakking ipv plastic .Snel genoeg verzonden, nu aan 't zaaien, alleen nog wat Zon besteld;) Zo helpen we elkaar en de wereld zo goed mogelijk met behoud van de natuur!

Snelle levering, kwaliteit

Fijne tips, snelle levering

Zorgvuldig en snel

Biologisch is logisch!

Mijn bestelling is keurig verzorgd aangekomen.

Mijn bestelling is prima verzorgd aangekomen!

Mijn order bij Bolster was snel geleverd. Prima verpakt in afbreekbaar materiaal. Ik bestel vaker bij Bolster en de kwaliteit is uitstekend. Ik hoop er ook dit jaar weer van te kunnen genieten.

Snelle en complete levering

Ik ben erg tevreden met de snelle levering, de verpakking en dat ik precies kreeg wat ik besteld had. Top!

Biologisch

Ik ben erg blij met het feit dat al de zaden biologisch zijn ! Goede communicatie over het versturen en keurig verpakt en verzonden!

Mooie zaden snelle levering

Top bedrijf

Prima zaden, prima service en prima levering

Snelle bezorging in prima verpakking

De zakjes zaden zaten verpakt in een stevige kartonnen brievenbusdoos in een zo gunstig mogelijk formaat, zodat er weinig lucht werd bezorgd.

Prima bedrijf betrouwbaar

Snel geleverd in een prima verpakking .

goede service

mooie website, goede service

Dag Mia, Zoals besproken hebben we je inmiddels een nieuw pakketje toegestuurd. Wellicht is het inmiddels al aangekomen en anders hoop ik dat je het snel hebt. Alvast veel plezier met zaaien en we hopen op een mooie opkomst! Met vriendelijke groet, De Bolster

Nette en snelle levering van zaden

Handige website met de goede informatie. Bestelling ging probleemloos. Ook de levering was netjes en op tijd. Deel van de zaadjes zit al in een potje. Ik hoop op een even uitstekende oogst.

Mooie schone zaden

Netjes en stevige verpakking.Duidelijke instructie op de website.

Over De Bolster biologische zaden

Biologische zaden voor een succesvolle teelt! Bij De Bolster dromen we van een wereld met toekomstbestendige landbouw. Daarvoor werken wij aan 100% biologische zaden. Gezond voor de makers, voor de eters en voor de planeet. Bestel al je biologische zaden op www.bolster.nl > 100% biologisch en GMO-vrij > Ruime keuze, meer dan 300 soorten > Kwaliteitszaden met groeikracht > Snelle levering uit eigen voorraad > Gratis verzending vanaf € 30,- in Nederland Welkom bij De Bolster!