Erg goed.

Niet veel op aan te merken jongens, ga zo door.

Gewoon prima

Geen aanvullingen

Zaden zijn snel bezorgd. Natuurvriendelijke verpakking. Zaden van goede kwaliteit, kiemen allen.

Prima producten en prima service

Mooie zaden, snel en goed geleverd

Prima zaden.

Alleen maar goede ervaringen met de zaden van De Bolster. Ze komen altijd goed uit en ik heb al jaren goede oogst.

Prima service, gedaan wat je hebt beloofd.

Ik ervaar een eenvoudige en begrijpelijke funnel van on-site search naar delivery. Snelle levering, geen kritiek dus. Wel een suggestie. Niet elk zaad heeft een 'hoe' beschrijving erbij zoals de Alfalfa - Kiemgroente. Dat zou ikzelf toch wel fijn vinden als dat kon. Het maakt niet dat ik meer zal kopen, maar wanneer ik een zaden site zou vinden die die behoefte wel afdekt bestaat de kans natuurlijk dat ik als klant dáár mijn aankopen ga doen. Zo zit er in mijn laatste aankoop het 'bloemenmengsel-elegance'. Daarbij staat wannéér te zaaien, maar niet hoe. Kan ik het gewoon op de boden gooien? Moet het onder geharkt worden? Moet de bodem bevochtigd worden? Geen idee, ik ben een beginner en heb hier geen ervaring mee. Een korte beschrijving met het hoe zou daarom helpen. Link AlfaAlfa: https://www.bolster.nl/alfalfa-kiemgroente-medicago-sativa/p594?_gl=1*1r3j65o*_up*MQ..&gclid=Cj0KCQjw0MexBhD3ARIsAEI3WHICkURR1ojTCUSFshWd2wGeCMH0pI9am3uF8yLgdqALSuoyU58MYnoaAi4pEALw_wcB Link Elegance: https://www.bolster.nl/bloemenmengsel-elegance/p11028?sqr=elegance

Zaden op besteldag verzonden en ook snel ontvangen

Op woensdag besteld, vrijdag ontvangen, in bio-verpakking. Top!

Fijn bedrijf. Alleen een beetje overdreven om drie stukjes bio afbreekbaar materiaal in de doos te doen en daar dan een foldertje over bij te voegen. Verder goed!

Bestelling wordt altijd netjes afgeleverd, zaden zijn altijd prima!

Prima tevreden

Heel tevreden, maar wat ik mis op de pakjes zaad is, dat de hoogte van de plant er niet op staat.

Goede en snelle levering van een prima product.

Goede zaden, prima bezorging, top!

Zeer positief!

Fijne levering, goede producten

Ik heb al meerdere malen besteld, word snel geleverd en ze leveren goede producten.

Fijne webshop

Aanrader duidelijke website snelle verzending goede prijzen

Positieve ervaring met De Bolster biologische zaden. Alles is goed te vinden op de website, de prijzen zijn betaalbaar en de producten zijn heel snel verzonden.

Snelle levering, keurig verpakt en beschreven.

Avorier voor zaden

Heldere en bruikbare toelichting en info om keuzes te maken. Prima afhandeling van de bestellingen. Snelle levering.

Pakketje niet ontvangen en meteen nieuwe zaden ontvangen. Super geregeld!

Honderd procent tevreden

Zie bovenstaande

Alles is prima geregeld

Goede zaden, kan niks anders zeggen

profesionele biologische zadenverkoop

Prima site met goede informatie. snelle levering en fijne communicatie. Er blij dat ik op deze manier onbewerkte en onbespoten zaden kan kopen. Fijn dat er ook informatie over de verschillende zaden op de site staat

Top kwaliteit zaden! Goed voor onze planeet!

Je krijgt sterke groenten/planten en Bij-vriendelijke bloemen. Altijd keurig verpakt en bezorgd.

Er is eigenlijk maar één optie als je biologische zaden zoekt.

fijne site met veel informatie, veel keuze en een fijne indeling op plantensoort. Er is eigenlijk maat één keuze als je op zoek bent naar (goede) biologische zaden en dat is de Bolster.

Wel oppassen de juiste site te vinden! Ik zat bij een volgende bestelling op een “ loke a like” site…. Gelukkig herkende ik het.

Oude Oenerweg 13

8161 PL Epe

+31 (0)578 621433

Over De Bolster biologische zaden

Biologische zaden voor een succesvolle teelt! Bij De Bolster dromen we van een wereld met toekomstbestendige landbouw. Daarvoor werken wij aan 100% biologische zaden. Gezond voor de makers, voor de eters en voor de planeet. Bestel al je biologische zaden op www.bolster.nl > 100% biologisch en GMO-vrij > Ruime keuze, meer dan 300 soorten > Kwaliteitszaden met groeikracht > Snelle levering uit eigen voorraad > Gratis verzending vanaf € 30,- in Nederland Welkom bij De Bolster!