Het kiezen van een product is wat verwarrend. Je kiest eerst wat je wilt doen, dan PS kun je jet product kiezen.

Prima shop

Leveren snel en correct.

Goede service en snelle levering.

Zeer snel geleverd. Goed spul.

Het bestelde tool en de schroeven werden zeer snel geleverd. Beide van goede kwaliteit. Met app de juiste maat schroeven bepaald.

Goed snel en voordelig

Web site verdiend enige verbetering Producten die relevant zijn en eventueel nodig zijn naar verwijzen

Bij pockethole-shop is bestellen een plezier

site duidelijk, omschrijving produkt duidelijk, afrekenen duidelijk en het volgen van de bestelling duidelijk. Vaker kopen bij hen, dat is duidelijk

Alles perfect geregeld

Artikelen zoals omschreven sneller bezorgd als verwacht

Snel en keurig vrrzorgd

Mijn eerste bedtelling vlotte afhandeling en prima verzorgd. Als kadootje een handig potlood voor in de werkplaats. Hulde

Spullen besteld, keurig verpakt en bezorgd

Kwam de site tegen toen ik op zoek was naar een tooltje om gaten te maken voor kastplanken. De site is wat onoverzichtelijk, maar bestellen was simpel en de spullen waren netjes ingepakt en bezorgd met een track en trace. Wat mij betreft een prima winkel en ik bestel hier vast nog vaker.

Helemaal top

Mijn vragen goed beantwoorden en meedenken, ik vind ze geweldig

Prima kwaliteit, aanrader!

Pocket hole schroeven zijn prima kwaliteit. Uitstekende combinatie met torx-20 bit. Aanrader

Snelle levering.

Prima service en snelle levering.

Ruim assortiment maar helaas….

Ze hebben een ruim assortiment maar helaas is veel niet op voorraad en dan zijn de lever tijden te lang.

Levering was snel. Website is duidelijk en overzichtelijk. Prijzen zijn goed

snel geleverd maar geen reactie op email over ontbreken onderdeel

snel geleverd maar geen reactie op email over ontbreken onderdeel.

Gewoon top.

Snelle levering, precies volgens de afspraken.

Snel en goedkoop

Snel en goedkoop

Snelle levering, goed verpakt, zoals het hoort! Vriendelijke Customer Service

Vragen over een product of geen idee welk u nodig heeft? Vraag het gewoon. Snel en vriendelijk een antwoord. Eens betaald is de verzending zeer snel verstuurd (na 1 dag reeds bij mij). De bestelde producten waren dan ook op voorraad. Ik raad deze webshop zeker aan en ik kom terug! Mvg Gregory

Snelle en correcte levering

Perfect, geen klachten.

Ik heb lijmklemmen besteld en de volgende dag al in huis SUPER

Very happy with the order experience and the products.

It was fairly easy to find what I was looking for and the order process is painless. The products arrived in the timeframe indicated on the site. I don't think that you could ask for much more.

perfecte service

Een heel aangename ervaring ,shoppen bij pockethole.nl . Goede producten en een vlotte bediening .Een aanrader

Duidelijke website, snelle levering.

Duidelijke website, snelle levering!

prima service

bestellen, zonder veel poespas geleverd, top firma

Fantastische service!

Heel tevreden over de service, goede webshop, snelle en zorgvuldige levering. Echt top!

Over Pockethole-shop.nl

Nederlandse Webshop voor pocket-holes houtverbindingen mallen en schroeven. Ook hebben we handige mallen die gebruikt kunnen worden bij het maken van meubels. Onder ander dealer van het merk Kreg en triton