Vlot

Vlotte en gemakkelijk

Gewoon goed.

Eenvoudig besteld. Netjes en op tijd geleverd. Wat wil je nog meer

Snelle winkel

Besteld en zeer snel bezorgd, ik ben uitermate tevreden, dank voor de service.

Alles snel geleverd, levering was niet compleet 1 telefoon en alles opgelost top gewoon

Prima schroeven

het product is mij bekend en werk er graag mee. de verzendkosten vind ik aan de hoge kant.

Vlotte service

Snelle correcte afhandeling van mijn verzending.

Schitterend aanbod, en jullie neme de suggesties van jullie klanten ter harte

Na mijn vorige beooerdeling, waarbij ik wees op de tergend trage reactietijd van jullie website ontving ik bericht van jullie dat de website ondertussen wordt gehost op een nieuwe snellere server. Ik heb het zopas uitgeprobeerd en de reactietijd is effectief stukken sneller. Hoedje af voor het feit dat jullie de kritiek van klanten effectief ter harte nemen. Een vijfje, alleen al voor klantvriendelijkheid!

Dank je wel voor je kritiek. We hebben het te harte genomen en zijn een onderzoek gestart. Uit het onderzoek bleek dat de server de bezoekersload en bepaalde opbouw delen van de website niet meer aankon. Er is besloten om de website te verhuizen naar een nieuwe (sneller) server. Daarnaast hebben we nog wat kleine aanpassingen aan de site gedaan. We hopen dan ook dat hiermee de website naar behoren reageert.

super

super

goede info en snel te vinden wat je nodig hebt

Op internet aan het zoeken geweest naar schroeven, kwam bij pockethole-shop terecht. Precies wat ik nodg had en snelle levering.

prima firma

goed matriaal en een snelle levering.

goed , niets om aan te merken

Goed advies via chat

Goed advies via chat

Gewoon goed

Bestelling netjes en naar verwachting geleverd.

Onderscheidend aanbod

Net een tikje verschillend aanbod, leuke handige producten. Prima hulp en advies.

Gewoon goed.

Super kwaliteit spul kan je op bouwen.

Super Service gewaardeerd als klant

Snelle reactie ook via de App. Nog extra producten kunnen bijvoegen aan nalevering. Duidelijke uitleg en communicatie

Uitstekende maar zeker verrassende ervaring!!

Persoonlijk te laat besteld maar toch even achterna gebeld of bestelling nog verzonden kon worden. Tijdens gesprek kwam ik tot ontdekking niet juiste schroeven besteld te hebben, geen probleem, fixen we even en tot mijn verrassing volgende dag bestelling alsnog op de mat. In één woord TOP!

snelle en correcte levering an de goederen.

prima web site en snelle afhandeling van de goederen.

Goed advies en snelle levering

Ik had een positieve ervaring met pockethole shop. Goed van advies voorzien en vrij laat besteld en toch de dag erna geleverd, petje af.

Leuke eerste ervaring

Gebruiksvriendelijke website, vlotte afhandeling en zeer snelle verzending. Ook degelijke en gedetailleerde beschrijving van de aangeboden items

Gevonden wat ik zocht, goede service amateuristische uitstraling

Met dat laatste bedoel ik de uitstraling van de website. Het logo bijvoorbeeld. Niet strak professioneel.

Zeer goed een goed advies

Zoals hierboven

ter herhaling !

ruime keuze, supersnelle levering gratis verzending vanaf... mocht wat lager liggen.

Zal ik niet snel meer bestellen.

Ik heb een kreg deck jig besteld incl extra schroeven. Ter waarde van een € 150,00 Was een snelle eerste levering. Er zaten een aantal schroeven van kreg bij. Dus daarmee begonnen. Toen ik aan de extra bestelde schroeven begon. Bleken dit niet dezelfde schroeven te zijn van Kreg. Contact gezocht met de leverancier die heeft mij wel redelijk snel een andere bit opgestuurd. Maar deze bleek ook niet op de schroeven te passen. Toen maar weer contact gezocht met de leverancier. ( Inmiddels alweer twee weken verder.) Die gaf nu aan dat ik eerst de andere schroeven moest bestellen, met daarbij een retourbrief voor de fout geleverde partij. Beetje omslachtig allemaal. Ik had gevraagd of hij mij geen vergoeding kon geven, zodat ik zelf wel een passende bit kon halen. Dat was allemaal niet mogelijk. Dus ik moest eerst extra kosten maken om andere schroeven te krijgen. Dit noem ik niet echt klantenbinding.

Goede en snelle service!

Mijn "go to place" voor Kreg dingen. Altijd alles dik in orde!

Over Pockethole-shop.nl

Nederlandse Webshop voor pocket-holes houtverbindingen mallen en schroeven. Ook hebben we handige mallen die gebruikt kunnen worden bij het maken van meubels. Onder ander dealer van het merk Kreg en triton