Levering was snel. Website is duidelijk en overzichtelijk. Prijzen zijn goed

snel geleverd maar geen reactie op email over ontbreken onderdeel

snel geleverd maar geen reactie op email over ontbreken onderdeel.

Gewoon top.

Snelle levering, precies volgens de afspraken.

Snel en goedkoop

Snel en goedkoop

Snelle levering, goed verpakt, zoals het hoort! Vriendelijke Customer Service

Vragen over een product of geen idee welk u nodig heeft? Vraag het gewoon. Snel en vriendelijk een antwoord. Eens betaald is de verzending zeer snel verstuurd (na 1 dag reeds bij mij). De bestelde producten waren dan ook op voorraad. Ik raad deze webshop zeker aan en ik kom terug! Mvg Gregory

Snelle en correcte levering

Perfect, geen klachten.

Ik heb lijmklemmen besteld en de volgende dag al in huis SUPER

Very happy with the order experience and the products.

It was fairly easy to find what I was looking for and the order process is painless. The products arrived in the timeframe indicated on the site. I don't think that you could ask for much more.

perfecte service

Een heel aangename ervaring ,shoppen bij pockethole.nl . Goede producten en een vlotte bediening .Een aanrader

Duidelijke website, snelle levering.

Duidelijke website, snelle levering!

prima service

bestellen, zonder veel poespas geleverd, top firma

Fantastische service!

Heel tevreden over de service, goede webshop, snelle en zorgvuldige levering. Echt top!

geweldige klantenservice, snel en behulpzaam

geweldige klantenservice, snel en behulpzaam

snel en goed geleverd

bestelling is snel en goed geleverd.

Prima service, uitstekende kwaliteit

Vlot geleverd, netjes verpakt. Als extra attentie mooi vulpotloodje erbij cadeau om strak af te tekenen. toppie. Wel veel artikelen op de site die op tijdelijk niet leverbaar staan. Daarnaast zou van mij het assortiment wat uitgebreider mogen. Houtlijm en ander aftekengereedschap bestel ik nu elders maar zou ik geen probleem vinden om dat hier te bestellen

Besteld en binnen de 2 dagen geleverd Top

Goede website, uitstekend materiaal, vriendelijke en snelle service! Héél tevreden!

Snel geleverd goede service

Bestelling thuis gekregen bleek er wat stuk te zijn. Super netjes een nieuwe opgestuurd.. Aanrader.

Makkelijk bestellen en correct geleverd, redelijk hoog geprijst

Zie bovenstaand

Prima communicatie. Track en trace. Op tijd geleverd en een prima produkt.

perfect geregeld

ik had gereedschap accessoires besteld en had het binnen 2 dagen al in huis.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Ik had twee apparaten besteld en na vier dagen nog niks ontvangen, toen bleek dat 1 van de twee apparaten niet op voorraad was (wat ik gemist had bij de bestelling) heeft deze webwinkel na contact geheel kosteloos het eerste apparaat separaat opgestuurd.

Vlot

Vlotte en gemakkelijk

Gewoon goed.

Eenvoudig besteld. Netjes en op tijd geleverd. Wat wil je nog meer

Snelle winkel

Besteld en zeer snel bezorgd, ik ben uitermate tevreden, dank voor de service.

Over Pockethole-shop.nl

Nederlandse Webshop voor pocket-holes houtverbindingen mallen en schroeven. Ook hebben we handige mallen die gebruikt kunnen worden bij het maken van meubels. Onder ander dealer van het merk Kreg en triton