Prima materiaal

Voor een schappelijke prijs koop je hier degelijk materiaal. Goed verpakt. Snel geleverd. Zeer tevreden.

goed en duidelijk

snel en dudelijk

Prima kwaliteit

Goede producten en een snelle levering

Goede prijs en snel geleverd

Goede website, goede prijs en service, niks meer aan doen!

Levering vlot en volledig

Bestelling verliep vlekkeloos. Enige puntje van aandacht is de website zelf. Deze is namelijk erg traag en daardoor wat onhandig.

Uitstekend advies en snelle levering

Zonder eerdere ervaring met pocketholes kwam ik op deze webwinkel. Er werd mij van alles uitgelegd in meerdere telefoontjes en uiteindelijk ben ik erg tevreden met het product.

Geweldige webshop

Kreg-Shop.nl is een webshop waar ik graag winkel voor al mijn klussen met de Kreg Jigs. Ik maak gebruik van diverse Kreg-Jig producten allemaal besteld bij Kreg-Shop.namelijk. Vriendelijke service, goed advies en snelle levering. In een woord TOP!!1

is gewoon goed

Had de bestelling de volgende dag in huis , was gewoon perfect. dit was mijn 3e bestelling bij de Kreg-shop.

Alles verliep naar wens en snel geleverd.

Perfecte service

Zeer overzichtelijke site, artikelen wat aan de prijzige kant maar zeer degelijk materiaal. Goede en snelle levering met begeleidende mails, top !

Zoals het hoort te zijn!

Prima website, makkelijk bestellen en volgens planning geleverd.

Geweldige ervaring

Na telefonisch contact opgenomen te hebben werd ik vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Omdat ik niet helemaal thuis ben in de wereld van houtbewerking wilde ik ook advies hebben. Nu met de juiste materialen ben ik aan de slag gegaan en kan ik alles maken wat ik voor ogen had. Geweldige service.

Mijn ervaring in één zin...... Fucking great!!!!

Opzoeken , kijken , beoordelen, besluiten en bestellen. Geen geknoei. Het gaat geweldig snel, bestellen en betalen en dan kan je gelijk bij je postbus gaan staan om het te mogen ontvangen. Voor zolang ik al dingen bestel bij jullie heb ik slecht een mindere ervaring gehad, deze werd dan ook snel rechtgezet. Jullie leveren puik werk!!!

Alles perfect in orde

Alles gebeurd zo als afgesproken

Gewoon goed

Besteld, geleverd en moet nog gebruiken.

netjes op tijd geleverd

spullen netjes op tijd geleverd

Men denkt mee wat je besteld heb. snelle terugstorten bij te veel betaald.

alles vlot en correct

dit was mijn eerste aankoop bij Kreg-shop.nl: alles tiptop in orde!

Zeer snelle levering

Heb een Boormal K5 besteld op woensdag, donderdag geleverd. Over de snelheid van levering in ieder geval niet te klagen. Wel zijn er veel producten in de webshop die tijdelijk niet leverbaar zijn. Het zou nuttig kunnen zijn om daar eventueel een verwachte leveringstermijn te laten zien of om die uit de webshop te halen.

Positief over de gehele lijn!

Zeer goede producten, accurate informatie, snelle levering en zeer communicatief. En dat elke keer weer!

Zeer behulpzaam en kennis van zaken

Dit bedrijf kent zijn producten goed, heeft veel kennis van zaken en reageert snel en adequaat. Top!

Goed snel goede kwaliteit goede communicatie

Snel geleverd en topspul!

Mooi spul en snel geleverd.

zeer snelle levering

en zou er zeker nog kopen

Over Pockethole-shop.nl

Nederlandse Webshop voor pocket-holes houtverbindingen mallen en schroeven. Ook hebben we handige mallen die gebruikt kunnen worden bij het maken van meubels. Onder ander dealer van het merk Kreg en triton