prima service

bestellen, zonder veel poespas geleverd, top firma

Fantastische service!

Heel tevreden over de service, goede webshop, snelle en zorgvuldige levering. Echt top!

geweldige klantenservice, snel en behulpzaam

geweldige klantenservice, snel en behulpzaam

snel en goed geleverd

bestelling is snel en goed geleverd.

Prima service, uitstekende kwaliteit

Vlot geleverd, netjes verpakt. Als extra attentie mooi vulpotloodje erbij cadeau om strak af te tekenen. toppie. Wel veel artikelen op de site die op tijdelijk niet leverbaar staan. Daarnaast zou van mij het assortiment wat uitgebreider mogen. Houtlijm en ander aftekengereedschap bestel ik nu elders maar zou ik geen probleem vinden om dat hier te bestellen

Besteld en binnen de 2 dagen geleverd Top

Goede website, uitstekend materiaal, vriendelijke en snelle service! Héél tevreden!

Snel geleverd goede service

Bestelling thuis gekregen bleek er wat stuk te zijn. Super netjes een nieuwe opgestuurd.. Aanrader.

Makkelijk bestellen en correct geleverd, redelijk hoog geprijst

Zie bovenstaand

Prima communicatie. Track en trace. Op tijd geleverd en een prima produkt.

perfect geregeld

ik had gereedschap accessoires besteld en had het binnen 2 dagen al in huis.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Ik had twee apparaten besteld en na vier dagen nog niks ontvangen, toen bleek dat 1 van de twee apparaten niet op voorraad was (wat ik gemist had bij de bestelling) heeft deze webwinkel na contact geheel kosteloos het eerste apparaat separaat opgestuurd.

Vlot

Vlotte en gemakkelijk

Gewoon goed.

Eenvoudig besteld. Netjes en op tijd geleverd. Wat wil je nog meer

Snelle winkel

Besteld en zeer snel bezorgd, ik ben uitermate tevreden, dank voor de service.

Alles snel geleverd, levering was niet compleet 1 telefoon en alles opgelost top gewoon

Prima schroeven

het product is mij bekend en werk er graag mee. de verzendkosten vind ik aan de hoge kant.

Vlotte service

Snelle correcte afhandeling van mijn verzending.

Schitterend aanbod, en jullie neme de suggesties van jullie klanten ter harte

Na mijn vorige beooerdeling, waarbij ik wees op de tergend trage reactietijd van jullie website ontving ik bericht van jullie dat de website ondertussen wordt gehost op een nieuwe snellere server. Ik heb het zopas uitgeprobeerd en de reactietijd is effectief stukken sneller. Hoedje af voor het feit dat jullie de kritiek van klanten effectief ter harte nemen. Een vijfje, alleen al voor klantvriendelijkheid!

Dank je wel voor je kritiek. We hebben het te harte genomen en zijn een onderzoek gestart. Uit het onderzoek bleek dat de server de bezoekersload en bepaalde opbouw delen van de website niet meer aankon. Er is besloten om de website te verhuizen naar een nieuwe (sneller) server. Daarnaast hebben we nog wat kleine aanpassingen aan de site gedaan. We hopen dan ook dat hiermee de website naar behoren reageert.

super

super

goede info en snel te vinden wat je nodig hebt

Op internet aan het zoeken geweest naar schroeven, kwam bij pockethole-shop terecht. Precies wat ik nodg had en snelle levering.

prima firma

goed matriaal en een snelle levering.

goed , niets om aan te merken

Goed advies via chat

Goed advies via chat

Gewoon goed

Bestelling netjes en naar verwachting geleverd.

Over Pockethole-shop.nl

Nederlandse Webshop voor pocket-holes houtverbindingen mallen en schroeven. Ook hebben we handige mallen die gebruikt kunnen worden bij het maken van meubels. Onder ander dealer van het merk Kreg en triton