Doen wat ze beloven.

Zowel product als levering was top. Helaas terug moeten sturen omdat t kado toch niet paste. Na wat mails over en weer is ook dat goed verlopen. Fijn dat dat ook op n ander adres kon.

Zeer mooi resultaat!

Eenvoudig te bestellen, resultaat van foto op ruw hout on grootste formaat dat leverbaar was is echt prachtig geworden.

Prachtige wereldkaart van hoge kwaliteit

Wij zijn ontzettend tevreden over de prachtige wereldkaart en de goede service. Ze doen wat ze beloven, geen beschadigingen, op tijd geleverd en een wandkaart van hoge kwaliteit. We krijgen iedere dag een grote glimlach op ons gezicht als we naar de kaart kijken, super mooi!

Snelle service, helaas tape-resten op het hout en beschadiging bij verwijderen tape

Het hout/foto was verpakt in folie dmv bruine tape. Deze tape zat deels ook op het hout zelf. Bij (voorzichtig) verwijderen kwam er een kleine beschadiging aan de rand van de foto. Op de achterkant (minder belangrijk) bleven bruine tape resten zitten. Al met al niet zo handig verpakt dus.

Bedankt voor het delen van je review Jesse! Vervelend dat de tape de foto heeft beschadigd. Kun je een bericht met foto sturen naar info@woodprint.nl? Dan gaan we direct kijken hoe we dit kunnen oplossen.

Doen wat ze beloven!

Duidelijke site en ook bij telefonisch contact een goede uitleg over de productie. Ondanks een (onverwachte) vertraging in het proces is het Woodprint toch gelukt om onze dochter op haar verjaardag te verrassen met het bestelde artikel!!

Prachtige foto op hout

Woodprint denkt mee en geeft een goed advies zodat het uiteindelijke resultaat prachtig is.

Ontzettend blij met mijn houten wereldkaart van Woodprint! Fijne service en snel antwoord op eventuele vragen!

Super!!!

Nadat de online tool niet werkte, een mail eraan gewaagd. Ze zouden de bestelling handmatig verwerken. Vervolgens het ontwerp terug gemailt naar ons voor goedkeuring, nog een keer aangepast. Vervolgens snel geleverd omdat dit ons gastenboek voor onze bruiloft werd. Heel snel en fijn contact gehad, snelle service.

Bedankt voor je uitgebreide en zeer positieve review Mandy! Super dat je onze service heel goed ervaren hebt. Heel erg bedankt dat we met een Woodprint een bijdrage konden leveren aan jouw bruiloft. Heel veel plezier toegewenst.

Goede kwaliteit. Fijn ophang systeem. Zou wellicht eerder bezorgd kunnen worden. Was nu 1 week levertijd?

Bedankt voor je topreview Mije! We streven er altijd naar om binnen 5 werkdagen te leveren (1 week). Het ligt geheel aan de planning of we eerder kunnen leveren. We wensen je veel plezier met je Woodprint.

Zeer snelle en zorgvuldige levering!

Bestelling kwam aan op dag 2, terwijl de levering ingeschat was op 2 tot 5 dagen. Timing op de dag was perfect vlg afspraak. Artikel was netjes en degelijk verpakt.

Bedankt voor je geweldige review! Mooi om te lezen dat de timing van levering perfect was. Hoe eerder de Woodprint aankomt, hoe beter. We wensen je veel plezier met je Woodprint.

Goed en snelle levering.

Goed en snelle levering

Bedankt voor het delen van je topreview! We wensen je heel veel plezier met je Woodprint.

Mooi product

Wereldkaart modern besteld. Binnen vijf werkdagen geleverd. Prima kwaliteit en ziet er heel mooi uit. Helaas zat de ophangsysteem er niet tussen. Hierover zal ik verder contact opnemen.

Harstikke bedankt voor je mooie beoordeling Ursin! Super om te lezen dat de kwaliteit naar wens is. In de tussentijd is het ophangsysteem opgestuurd en ontvangen, zodat je wereldkaart sfeervol aan de muur hangt. Veel plezier ermee.

Keurig !!

Snel, volgens afspraak. Artikel was top.

Super dat de levering en kwaliteit van je Woodprint naar wens is. Bedankt voor het delen van je topreview en we wensen je vele plezier met je Woodprint.

Alles volgens of boven verwachting!

Bedankt voor je positieve beoordeling Jaap! Een topcijfer waar we trots op zijn. We wensen je heel veel plezier met je Woodprint.

Met spoed heb ik de Woodprint besteld, en gelijk aan de einde van de middag kon ik hem ophalen. Vriendelijk en goede kwaliteit (van een Iphone foto en nog ingezoomd)

Hartstikke bedankt voor je review Paulien! Een topcijfer en een super goede ervaring met onze Woodprinters, wij wensen je heel veel plezier met je foto op hout.

Alles prima afgehandeld, mooie kwaliteit!

Bedankt voor je geweldige rating Cindy! We wensen je heel veel plezier met je Woodprint.

Alleen over de prijs op de site een kleine verwarring. Gebeld, prima geholpen en de bestelling is goed in orde en op tijd bezorgd. Behulpzaam en vriendelijke medewerkers.

Bedankt voor je topreview Mehmet! Gelukkig is de verwarring omgezet naar duidelijkheid. Super dat je onze service, vriendelijkheid en behulpzaamheid heel goed ervaren hebt. We wensen je veel plezier met je Woodprint.

Makkelijk en werkzame website

We hadden de foto op hout nog sneller binnen dan verwacht. Erg netjes ingepakt!

Heel erg bedankt voor je topscore Cynthia! Super dat de Woodprint snel is geleverd, en uiteraard naar wens is gemaakt. Heel veel plezier met je eigen foto op hout.

Vrijdag een Biertafel besteld dinsdag al geleverd! Super mooie kwaliteit heel blij mee!

Bedankt voor je mooie beoordeling Mona! Super dat je de kwaliteit en onze snelle levering goed ervaren hebt. We wensen je heel veel plezier met je biertafel.

Heel blij!

Elke keer als ik naar mijn woodprint kijk wordt ik heel blij. Ik heb lang getwijfeld, maar toch besteld. Goede kwaliteit en mooie kleuren. Het ophangsysteem was nog wel vervelend aangezien hij niet helemaal volgens de handleiding vast gemaakt kon worden. Een beetje creativiteit helpt een hoop. Als ik kijk hoe hij nu aan de muur hangt ben ik dat alweer vergeten.

Wat een mooi compliment Christiaan, bedankt! Ons doel is om een glimlach op ieder gezicht te toveren bij het zien van de Woodprint. Missie geslaagd. De uitleg van het ophangsysteem verschilt per formaat of ligging van de planken. Hier zullen wij werk van maken, zodat het ophangsysteem een stuk duidelijker wordt. Heel veel plezier toegewenst met je Woodprint.

Houten wereldkaart erg mooi geworden

Product prima , site prima , levering prima alleen jammer dat de beloofde track & tracé code niet verstuurd is. Dus de bezorger stond voor de dichte deur . Maar na contact prima bezorgt

Bedankt voor het delen van je review! Normaal gesproken hoor je inderdaad een track en trace link te ontvangen via de mail. In sommige gevallen beland de code in de spam-map. Gelukkig is het na goed contact alsnog geleverd. We wensen je veel plezier met je Woodprint.

Mooie overzichtelijke site, snelle levering

Prachtige geprinte wereldkaart op een plaat hout, mooie aanvulling op ons interieur. Erg blij mee

Super bedankt voor je topreview Ben! Fijn dat de houten wereldkaart een schot in de roos is. We wensen je heel veel plezier met je eigen Woodprint.

Mooi bord, goede kwaliteit

Mooie bord, goede print, duidelijke kaart Bevestigen van ophangsysteem is niet duidelijk omgeschreven op de instructie

Heel erg bedankt voor je review! Super om te lezen dat de houten kaart geslaagd is. We zijn momenteel bezig om de uitleg van het ophangsysteem te verduidelijken. Bedankt voor je feedback. Veel plezier toegewenst met je Woodprint.

De kwaliteit valt tegen

De kwaliteit van mijn foto op hout valt helaas tegen. De kleuren zijn dof waardoor de foto onscherp lijkt. Er lijkt een waas over de foto te zitten. Erg jammer! Ik kreeg geen waarschuwing bij het uploaden van mijn foto, dat deze wellicht niet geschikt zou zijn. Daar kan het dus niet aan liggen. Of woodprint heeft een dergelijke service niet, dan zou dat mijn eerste aandachtspunt worden. Over de levering en de levertijd ben ik tevreden.

Bedankt voor het delen van je review Irma. We hebben een kwaliteitscheck achter de ontwerptool gebouwd. Er zijn dus bepaalde eisen ingesteld waar een goede foto aan moet voldoen. Daarnaast checkt onze grafische afdeling nogmaals of de foto bruikbaar is. Hieruit bleek dat de foto doorgezet kon worden naar onze printafdeling. Het is voor ons dan een verrassing dat de foto niet scherp is geprint. Zou je ons wat foto's kunnen doorsturen naar info@woodprint.nl? Dan kunnen we goed naar de kwaliteit van de Woodprint kijken. Alvast bedankt!

Super mooi en netjes geleverd

Een landkaart met pinnetjes besteld. Mooie kleuren, ziet er echt super uit. Hij hangt nog niet ivm verbouwing. Cadeau gedaan aan partner die er heel blij mee is.

Bedankt voor het delen van je topreview! Een perfecte beoordeling waar je de landkaart mooi in het zonnetje zet. Ik wens jullie heel veel plezier met het pinnen van jullie bestemmingen.

Over Woodprint

Woodprint was bijna een decennium geleden de initiator en pionier van het printen op hout. Wij hebben anderhalf jaar in onderzoek geïnvesteerd, voordat wij verantwoord Woodprints konden aanbieden. Doordat wij uitsluitend FSC gekeurd hout gebruiken, dragen wij direct bij aan de bescherming van onze wereldwijde bossen. Woodprint is onderdeel van Textline ReclameCentrum waar professionals werken aan je natuurlijke product. Mensen met kennis van zaken die je graag van het juiste advies voorzien. Door onze vakmanschap en passie maken we de mooiste Woodprints voor consumenten en de zakelijke markt.