De woodprint ziet er prachtig uit.

Mijn ervaring is zeker positief. De foto ziet er prachtig uit op het hout en er is duidelijk rekening gehouden met de noesten in het hout dat deze niet op lelijk plekken zitten. Ik ben er erg blij mee.

Mooie wereldkaart

Mooie gedetailleerde wereldkaart, het enigste minpunt is dat zo'n grote kaart(124cm) maar op 1 punt aan de muur hangt. Hierdoor gaat hij redelijk makkelijk scheef hangen als je er een locatie pinnetje in steekt.

Ontzettend mooi

Prima kwaliteit, snel geleverd. Hij hangt als blikvanger boven de eettafel.

Woodprint heeft een zeer mooie print op hout geleverd. Hoewel de 1e print die ik ontving erg flets van kleur was, is dit snel en op een klantvriendelijke manier opgelost met een 2e print die overeen komt met de aangeleverde foto.

Prima kwaliteit, komt helemaal overeen met wat aangeboden staat op de site.

Wereldkaart op hout besteld. Prima kwaliteit inclusief duidelijke handleiding en materiaal om op te hangen. Beschrijving op website komt helemaal overeen met wat geleverd is.

Supersnelle levering - top service

Ik was nog op zoek naar een last minute cadeautje en vond dit bij Woodprint. Stevige verpakking. Verantwoord hout ook. Zondag besteld en 1 dag later al in huis. Supertevreden. Een aanrader.

Mooie druk op mooi materiaal

Mooie en duidelijke druk van Europa en alle steden. Zelfs de diepere delen van de oceaan staan in contrast met de ondiepere delen. Alleen jammer dat sommige namen (bijv Groenland) er net niet helemaal op staan. En de kleur (wij hadden Klassiek besteld) is iets bleker/killer dan op de foto. Evengoed zeker aan te bevelen!

De foto is te veel vervaagd

De foto komt goed over bij de bestelling. Het resultaat valt tegen doordat de foto teveel is vervaagd.

Uitstekend werk uit gewerkt op de houten plaat echt hartstikke mooi geworden

Supersnelle en vriendelijke service

In de week voor kerst maar beslist over de aankoop van een mooie wereldkaart print op hout, met de bedoeling het cadeau te geven op Oudejaar. Na telefonisch contact met een vriendelijke medewerker, werd me beloofd dat ze er alles aan zouden doen de woodprint tijdig af te werken en hun uiterste best te doen de levering nog te voorzien ten laatste op Oudejaar. Vlak voor Kerst ontving ik de levering al, alhoewel ik er wel bij dien te vermelden dat ik zelf de spoedlevering aankruiste bij bestelling en daarvoor meer wenste te betalen. (Ik ging ervan uit dat ik dit nodig was voor een snelle levering) De spoedlevering werkt dus echt supergoed!

Goeie service

Ondanks drukke tijd ivm kerst, netjes op tijd geleverd.

Super tevreden

Heel erg tevreden! Mijn vraag is zeer snel beantwoord en het eindproduct is boven verwachting!

Prachtig resultaat!

Mooie foto af laten drukken op hout, prachtig resultaat. Snelle en correcte levering!

Waanzinnig

Meerdere keren heb ik foto's op hout besteld via woodprint. Iedere keer ben ik weer verrast hoe gaaf de foto's op het hout zijn geworden.

Hele goede service en website

Mooi product en goede service

Product voldoet aan mijn verwachting. Netjes afgeleverd en van goede kwaliteit. Ben er erg blij mee.

Goed en snel geleverd

Mochten map of the word, op zicht meer hangen, niet tevreden mocht hij zo terug. Maar zag er prachtig uit en dus gehouden

Mooie wandplaat

Mooi en zeer snel. Hoge kwaliteit

Persoonlijke Top service!

Ik ben ontzettend tevreden met de service en het eindproduct van woodprint!

Goede kwaliteit!

Stevige houten planken met een mooie afwerking. Wereldkaart staat gedetailleerd erop. Zeer tevreden dat ik hier mijn bestelling heb gedaan

Top service!!

Als het goed is dan mag dat gerust gezegd worden! Voor mijn studio wilde ik graag het menu op hout hebben en dat aan de muur hangen en woodprint heeft dat super gedaan!! Dankjewel Sander en ook voor je geduld. Wil je je goed werk en ook nog eens origineel en uniek (alles is bespreekbaar) dan raad ik woodprint zeker aan!!

Mooie kleuren, goede service en communicatie

We hebben wereldkaart Sea op hout gekocht. De kleuren zijn erg mooi en komen overeen met de foto's op de website. Na levering bleek er een noest erg opvallend op de kaart te zitten. Toen ik dit aangaf werd het goed opgelost, we kregen een nieuwe. Ook de communicatie is erg goed, er was vertraging met de levering. Dit werd keurig doorgegeven.

Goede en snelle service

Duidelijke website, makkelijk te bestellen én snelle levering. Mocht je ze een keer nodig hebben zijn ze ook makkelijk te bereiken. Ik ben erg tevreden.

Slechte kleur

Ik heb een prachtige foto bij 1 van de beste fotograaf laten maken. Deze heb ik bij Woodprint op hout laten plaatsen. De groene achtergrond (natuur) zie je terug op de kinderen. Het heeft een groene gloed gekregen. De kinderen lijken net op Shrek.

Mooie wereldkaart

De memory wereldkaart heeft een mooi formaat om er foto's aan vast te maken. De koperen spijkertjes zijn subtiel, precies wat ik wilde. 2 aanmerkingen: ik heb nooit een track en trace code ontvangen waardoor de levering als een (positieve) verrassing kwam. En er werd vermeld dat er een spoeltje garen bij zou zitten, maar die heb ik niet kunnen ontdekken. Is geen drama, heb ik zelf ook wel :-)

Over Woodprint

Woodprint - Woodmap was bijna een decennium geleden de initiator en pionier van het printen op hout. Wij hebben anderhalf jaar in onderzoek geïnvesteerd, voordat wij verantwoord producten konden aanbieden. Doordat wij uitsluitend FSC gekeurd hout gebruiken, dragen wij direct bij aan de bescherming van onze wereldwijde bossen. BIj Woodprint - Woodmap werken professionals werken aan je natuurlijke product. Mensen met kennis van zaken die je graag van het juiste advies voorzien. Door onze vakmanschap en passie maken we de mooiste producten voor consumenten en de zakelijke markt.