mooi bord, goede kwaliteit en goede mogelijkheden tot aanpassen

op de website kan je goed aanpassen wat je wil laten zien op het bord. het bord is van goede kwaliteit en doet nu wat het moet doen.

Geweldig !

Binnen 5 werkdagen geleverd zoals afgesproken. Makkelijk op te hangen met het ophangsysteem wat erbij zit. Vlaggetjes zijn makkelijk in te prikken. Hij hangt als pronkstuk aan de muur bij ons.

Geweldig!!

Overzichtelijke website, mooie en degelijke producten, product precies zoals op de webshop, supersnelle levering! Al mer al een aanrader om op deze site iets te bestellen.

Top voor elkaar

Snelle levering en super kwaliteit!

Snel en mooi

Wereldkaart voor m'n zoon (zeevarend) gekocht met vlaggetjes erbij om al de havens waar hij is geweest bij te houden. Kaart ziet er mooi en stoer uit! Aanrader.

Mooie producten en fijne klantenservice

Hele mooie aankoop van een wereldkaart op hout. Na overleg met de klantenservice is het zelfs een dag eerder verstuurd (het was een cadeau). Fijn dat er met de klant wordt mee gedacht.

Mooie print

Het zelf maken van de fotoprint op hout was makkelijk en snel. De bestelling ging snel en werd ook op tijd geleverd

Mijn vierde woodprint en weer geweldig mooi!

Top bedrijf.

Als je wat vraagt hebben ze en oplossing. Uitstekend gedaan

Perfect afgedrukt op het hout

Wij zijn zeer tevreden over woodprint echt top

Uitstekende, snelle service

Onze 3e kaart die wij hebben besteld bij Woodprint. Ook deze keer weer een snelle en goede service. Het formulier hadden wij niet compleet ingevuld, maar contact hierover ging soepel. Kaart in goede staat afgeleverd en voldeed aan de verwachtingen.

We hadden 3 foto's van 80 x 60 op hout laten printen. Tot onze grote teleurstelling zat er op 1 van de schilderijen een grote scheur middenin het witte hoofdobject van de foto. Nadat we het aangegeven hadden ontvingen we binnen een week kosteloos een nieuw exemplaar dus nu kunnen we heerlijk genieten onder de overkapping van 3 mooie vakantiekiekjes. Superblij met het eindresultaat!

Cadeau voor mijn zoon

Wauw; zei mijn zoon! Op zijn 22 ste verjaardag werd zijn cadeau; de wereld op planken geleverd op zijn adres; hij woont op kamers. Eindelijk kan hij met de kleine prikkers aangegeven waar hij al was geweest en kan gelijk zien dat er nog veel te ontdekken valt! En dat is zijn doel in het leven. Zoveel mogelijk van de wereld zien! En nu ziet hij zijn doel elke dag! Kwaliteit is top! Dankjewel!

Mooi resultaat en goede levering

Product was zoals beschreven en te zien op de website. De levering was snel en goed te volgen. Het meegeleverde ophangsysteem werkt erg gemakkelijk.

Top product, top service

Makkelijk zelf te maken, ook met meerdere foto’s. Ik had een collage gemaakt op hout. Viel goed in de smaak als cadeau en was mooi snel klaar.

Uitstekend!!

Kei mooi en top kwaliteit!! Eerste keer bij woodprint een foto op glad vurenhout laten maken een echte aanrader, zeer tevreden met mijn aankoop!

Mooi schilderij zoals op de website

Mooi schilderij, precies als op de foto. De kleuren hadden van mij nog iets sprekender gemogen (maar dat is persoonlijk) en niet alle namen waren duidelijk te lezen. Handig ophangsysteem en de koperen pins zijn ook makkelijk te bevestigen.

super gemakkelijk besteld en snel geleverd top

In één een geweldig mooie wereld atlas op hout voor mijn kleinkinderen

Bestelde artikel werd nog eerder geleverd dan verwacht en afgesproken. Veilig verpakt tegen eventuele transportschade, en het resultaat van mijn order.....TOP! Ben er heel blij mee.

Ik heb een wereldkaart op hout laten maken. Hij is echt prachtig geworden. Ik ben er heel blij mee.

Prachtige wereldkaart op hout

Snelle bezorging, erg blij mee! Ook leuk dat er vlaggetjes bij zitten om er in te prikken.

Mooie landkaart en snelle levering

Goed geholpen, goede levering en goede communicatie

Heel erg blij met onze prachtige wereldkaart

Perfect geregeld, na bestelling wat overigens zeer makkelijk gaat door de overzichtelijke website na een paar dagen al in huis, ziet er prachtig uit! Al aardig wat over de wereld gereisd en nu kunnen we alle prachtige plekken op de aarde weergeven, echt super!! Dankjewel Woodprint, helemaal top.

Goede service en mooie kwaliteit

Wij hebben een hele mooie wereldkaart op een houten bord aan de muur hangen, staat supergaaf!!

Snel en goed product

Ik had een foto van de kids besteld op buitenhout voor de verjaardag van mijn vrouw. Ze hebben zich precies aan de levertermijn van 5 werkdagen gehouden, waardoor ie netjes op tijd was. De foto zelf ziet er ook goed uit. Dik tevreden. Geen reden om niet nog eens ooit iets te bestellen.

Over Woodprint

Woodprint was bijna een decennium geleden de initiator en pionier van het printen op hout. Wij hebben anderhalf jaar in onderzoek geïnvesteerd, voordat wij verantwoord producten konden aanbieden. Doordat wij uitsluitend FSC gekeurd hout gebruiken, dragen wij direct bij aan de bescherming van onze wereldwijde bossen. BIj Woodprint werken professionals werken aan je natuurlijke product. Mensen met kennis van zaken die je graag van het juiste advies voorzien. Door onze vakmanschap en passie maken we de mooiste producten voor consumenten en de zakelijke markt.