Slechte kleur

Ik heb een prachtige foto bij 1 van de beste fotograaf laten maken. Deze heb ik bij Woodprint op hout laten plaatsen. De groene achtergrond (natuur) zie je terug op de kinderen. Het heeft een groene gloed gekregen. De kinderen lijken net op Shrek.

Mooie wereldkaart

De memory wereldkaart heeft een mooi formaat om er foto's aan vast te maken. De koperen spijkertjes zijn subtiel, precies wat ik wilde. 2 aanmerkingen: ik heb nooit een track en trace code ontvangen waardoor de levering als een (positieve) verrassing kwam. En er werd vermeld dat er een spoeltje garen bij zou zitten, maar die heb ik niet kunnen ontdekken. Is geen drama, heb ik zelf ook wel :-)

Prachtig

Supermooie wereldkaart, goede kwaliteit en snel geleverd (we hadden gekozen voor een priority levering) Hangt prachtig in de living van de toenmalige jarige. Een echte eye catcher 1 kleine opmerking; we ontvingen nooit aan track and trace code, dus het pakje verscheen gewoon spontaan, daarom 4 sterren.

Erg mooi!

Precies zoals verwacht. Erg mooi geworden. Heel erg blij mee!

Bedankt voor je compliment Sandra! Super fijn dat de verwachtingen vervuld zijn en het resultaat naar wens is. We wensen je veel plezier met je Woodprint.

Super mooie foto op hout voor in de tuin

Wat een snelle levering en mooie kwaliteit van de foto op hout. Erg blij mee.

Bedankt voor je topcijfer Sabine! Als jij blij bent, dan zijn wij ook super blij. Geniet van je Woodprint.

Heb een paar weken geleden mijn Woodprint besteld. Kwam er na levering achter dat er een beschadiging op zat en dat het klosje garen miste. Na contact opgenomen te hebben is dit heel snel rechtgetrokken. Nieuwe Woodprint, compleet, en ik had hem in no time!

Bedankt voor je review Jenine! Super dat je onze service heel goed ervaren hebt. Wij gaan natuurlijk voor de beste kwaliteit en tevredenheid. Heel veel plezier met je eigen Woodprint.

in 1 woord: schitterend

Uniek resultaat, zeer zeer mooi.

Bedankt voor je topreview Michiel! Geniet van het schitterende resultaat.

Geweldige foto, voor een leuke prijs.

Na zoeken op internet jullie site gevonden, en een foto op hout besteld. Waren benieuwd hoe de foto zou worden, moet je toch altijd maar afwachten. Na het openen van het postpakket zagen wij echter een mooie foto. Hulde. Wij waren voorzien voor een prachtig kado om te geven.

Super om te lezen dat de Woodprint naar wens is! Bedankt voor het mooie compliment Cees. Veel plezier met het geven van het cadeau.

Woodprint doet exact wat ze beloven: kwaliteit leveren en dit binnen de afgesproken tijd. Ik ben dan ook enorm tevreden over de geleverde prints, degelijk en mooie kleuren. Correct en absolute top.

Bedankt voor het mooie compliment Rudy! Een geweldige review die ons heel goed doet. Heel veel plezier toegewenst met je Woodprint.

Goed product en snel bezorgd

Zeer te vreden over woodprint

Bedankt voor je topcijfer Jarno! We wensen je veel plezier met je Woodprint.

Super snelle levering van een super mooie landkaart op hout!

Eindelijk mijn idee gevonden van een landkaart wat ik al geruime tijd in mijn hoofd had. Bestelling ideaal en dan nog een snelle levering en goed verpakt. Top!

Super dat de landkaart jouw verwachtingen vervult. Heel erg bedankt voor je mooie aanbeveling en topcijfer Christianne. We wensen je veel plezier met je Woodprint!

Prachtige Foto

De foto is prachtig gemaakt en het hout is perfecte. 1 kleine opmerking het ophangsysteem was niet zo duidelijk en paste niet goed

Bedankt voor je review Sammy! Super dat jouw foto op hout geslaagd is. Bij het ophangsysteem zit een kleine instructie. Als je een verkeerde maat hebt ontvangen, dan kun je altijd contact opnemen (Info@woodprint.nl). Dan gaan we het direct voor je regelen.

Ziet er mooi uit

Ziet er mooi uit. Wel jammer dat er precies op het randje een kleine knoest /hard stukje in het hout zat waardoor er ju een deukje in het schilderij lijkt te zitten. Vlaggetjes erin prikken ging moeilijker dan verwacht. Uiteindelijk een hamer erbij gebruikt Levering was vlot em volgens se gecommuniceerde data

Mooie wereldkaart! Snel geleverd!

De wereldkaart is vlot geleverd en goed ingepakt. Mooie houten wereldkaart met veel details.

Bedankt voor je toprating Dennis! Heel veel plezier met je eigen wereldkaart.

supergeweldigtastisch!!!!

het gezicht van mijn zoon voor wie het was bedoeld;;; in 1 woord = geweldig. Bedankt voor de mooie print en we bestellen zeker nog dingen,, vriendelijke groeten, Kris&Sandra Maxim&Cato

Top! Super om te lezen dat de Woodprint zeer geslaagd is. Bedankt voor je topreview Kris! Veel plezier met de bestelling.

Heel erg mooi, goede kwaliteit

Heel bij met mijn world map op hout. Ik beveel woodprint zeker aan. Minpuntje was de bezorging door de bezorgdienst waar ze mee samen werken. Had het pakket gewoon voor de voordeur gezet gezet toen ik niet thuis was. Klantenservice van woodprint gebeld en ze zouden dit terugkoppelen naar de bezorger.

Super dat je tevreden bent met je wereldkaart Mirjam! Bedankt voor je uitgebreide review. De manier van bezorging is niet volgens ons beleid gegaan. Dit hebben we kortgesloten met de bezorgdienst, zodat toekomstige pakketjes niet zomaar bij de voordeur worden geplaatst. Desondanks wensen je we veel plezier met je Woodprint.

Snelle en uitstekende levering, Veel lof over product.

Super tevreden.

Bedankt voor je topreview Theo! Heel veel plezier met je Woodprint.

Goede service en een mooi product

Door een leveringsfout kregen wij de kaart in een verkeerde kleur geleverd. Dit werd keurig en snel opgelost. Erg tevreden met de mooie wereldkaart en de goede service!

Bedankt voor je review Ellen! Gelukkig is alles goed gekomen, ondanks de verkeerde levering. Heel veel plezier toegewenst met je wereldkaart.

Voldoet aan de verwachtingen!

Mooie houten wereldkaart! Vlotte levering, goed ingepakt. Ik zie liever (naai)spelden/pinnen maar dat is zeer persoonlijk. Zeer tevreden!

Mooi gemaakt en snelle levering

Zie hierboven

Bedankt voor je topreview Ruud!

Aanbevolen

Bedankt voor je beoordeling! We wensen je heel veel plezier met je Woodprint.

Hele goede service en nazorg!

Hele goede service, mooie kwaliteit print en snelle afhandeling. Helemaal perfect! Heel mooi product en een keer wat anders dan een canvas. Tot de volgende keer graag!

Bedankt voor je topreview Thomas! Super dat je tevreden bent met het eindresultaat. Geniet ervan!

Aardige mensen, adequate service

Aan alle verwachtingen meer dan voldaan !

Wat een topreview Ronald! Bedankt voor het cijfer en lovende woorden. We wensen je heel veel plezier met je Woodprint.

Veel mooier dan op de internetafbeelding

De print is vele male mooier dan op de internetafbeelding. Supertevreden mee

Bedankt Carla! Heel veel plezier met je Woodprint.

Snelle levering, netjes ingepakt! Pakketje niet kunnen volgen gelukkig waren we thuis toen het kwam!

Bedankt voor het delen van je review! Fijn dat de levering en service naar wens is. We wensen je heel veel plezier met je Woodprint.

Over Woodprint

Woodprint - Woodmap was bijna een decennium geleden de initiator en pionier van het printen op hout. Wij hebben anderhalf jaar in onderzoek geïnvesteerd, voordat wij verantwoord producten konden aanbieden. Doordat wij uitsluitend FSC gekeurd hout gebruiken, dragen wij direct bij aan de bescherming van onze wereldwijde bossen. BIj Woodprint - Woodmap werken professionals werken aan je natuurlijke product. Mensen met kennis van zaken die je graag van het juiste advies voorzien. Door onze vakmanschap en passie maken we de mooiste producten voor consumenten en de zakelijke markt.