Mooi bord, goede kwaliteit

Mooie bord, goede print, duidelijke kaart Bevestigen van ophangsysteem is niet duidelijk omgeschreven op de instructie

De kwaliteit valt tegen

De kwaliteit van mijn foto op hout valt helaas tegen. De kleuren zijn dof waardoor de foto onscherp lijkt. Er lijkt een waas over de foto te zitten. Erg jammer! Ik kreeg geen waarschuwing bij het uploaden van mijn foto, dat deze wellicht niet geschikt zou zijn. Daar kan het dus niet aan liggen. Of woodprint heeft een dergelijke service niet, dan zou dat mijn eerste aandachtspunt worden. Over de levering en de levertijd ben ik tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Super mooi en netjes geleverd

Een landkaart met pinnetjes besteld. Mooie kleuren, ziet er echt super uit. Hij hangt nog niet ivm verbouwing. Cadeau gedaan aan partner die er heel blij mee is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede service voor kwalitatief materiaal!

Zeer mooi materiaal voor een mooie prijs. Goede kwaliteit en snelle levering.

Voldoet aan mijn verwachtingen

Wereldkaart Memories besteld en zeer tevreden over. Erg mooi hout en super mooie print! Alleen het klosje garen zat er niet bij toen het pakket werd geleverd, maar kreeg na contact deze netjes per post nog nageleverd!

Echt mega blij mee!

Heb een wereldkaart sepia besteld als cadeau voor mijn man. Wij kunnen nu met behulp van de bijgeleverde pins al onze reizen nog eens herbeleven! Een geslaagd cadeau dus.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

makkelijke bestelling via overzichtelijke website

goede produkt-informatie op website; waarna eenvoudig bestellen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en duidelijke communicatie.

Onze eerdere bestelling aantal jaren geleden was mooi en scherp. Onze laatste bestelling is niet lelijk maar niet zo mooi en scherp wat wij eerder van jullie gewend waren. Daarom een wat lagere review.

Knap resultaat

Snel geleverd en goed verpakt. Zonder schade geleverd aan huis. Mooie uitvoering van de print op het hout.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartstikke bedankt voor je topreview Hade. Geweldig om te lezen dat de kwaliteit en service naar wens is. We wensen je heel veel plezier met je Woodprint.

Pluspunten

Goede communicatie en snel geleverd met hoge kwaliteit

• Kennis & Vakmanschap

Bedankt voor je mooie beoordeling Berry. Een topcijfer waar we erg trots op zijn. Heel veel plezier toegewenst met je Woodprint.

Pluspunten

Foto was optijd binnen en de kwaliteit is goed!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Kennis & Vakmanschap

Heel erg bedankt voor de geweldige review. Super om te lezen dat we een perfecte score krijgen. We wensen je veel plezier met je Woodprint.

Pluspunten

Goede kwaliteit. Prima ophangsysteem. Je krijgt de afbeelding zoals je die opgegeven hebt.

Kleuren wat dieper. Voor landscape is ophangsysteem wat lang, misschien zijn daarvoor kortere mogelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartstikke bedankt voor de aanbeveling en perfecte score. Super dat je de tijd genomen hebt om ons te beoordelen. We wensen je veel plezier met de Woodprint.

Pluspunten

Snelle en duidelijk reactie via mail. Goede prijs/kwaliteit van het product. Snelle levering. Leuke producten!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Kennis & Vakmanschap

Bedankt voor je perfecte review Miriam. Een prachtige score waar we erg trots op zijn. Veel plezier toegewenst met je Woodprint.

Pluspunten

Duidelijke goede website, goede prijs/kwaliteit verhouding, mooi product

Na de betaling, kreeg ik geen bevestigingsmail van de order. Nadat ik telefonisch contact hierover had opgenomen, ben ik snel en deskundig geholpen en werd t probleem opgelost

• Kennis & Vakmanschap

Bedankt voor het delen van je review. We wensen je heel veel plezier met je Woodprint.

• Kennis & Vakmanschap

Bedankt voor je mooie beoordeling! Goed om te lezen dat onze service naar wens is geweest. Veel plezier met je eigen Woodprint.

• Kennis & Vakmanschap

Hartstikke bedankt voor de aanbeveling. Super dat je ons op alle onderdelen een perfecte score geeft. We wensen je veel plezier met de Woodprint.

Pluspunten

Ik ben heel blij met onze houten kaart. Ook als cadeau is hij goed bevallen. Ik had extra vlaggen besteld, deze niet ontvangen bij de levering van de kaart. Maar na een mailtje naar het bedrijf was dit direct opgelost. Volgende dag hadden we de vlaggen in huis. Top!! Wat mij betreft een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Kennis & Vakmanschap

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

snel opgestuurd

het hout was binnen een dag gebroken, aangezien de schroef er te ver in zat.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Geen negatieve punten ! Krijgt wat je besteld en super goede service en communicatie

Ga zo door !

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

goede hulp en uitleg. snelle levering en mooie kwaliteit.

we hebben een foto op glad vure hout echter zit er een heel klein knoestje in het gezicht van de foto. dat is wel jammer

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle levering, mooi product

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

- de efficiency waarmee problemen worden opgepakt, goede service. - de kwaliteit van de producten

De mails na de bestelling zijn soms onduidelijk. Op een gegevenmoment kreeg ik een mail met de tekst “jouw woodprint is klaar”. Er stond geen bestelnummer of iets dergelijks in. Omdat ik twee bestellingen had gedaan, had ik geen idee waar de mail over ging. Dat kan beter.

Over Woodprint

Woodprint was bijna een decennium geleden de initiator en pionier van het printen op hout. Wij hebben anderhalf jaar in onderzoek geïnvesteerd, voordat wij verantwoord Woodprints konden aanbieden. Doordat wij uitsluitend FSC gekeurd hout gebruiken, dragen wij direct bij aan de bescherming van onze wereldwijde bossen. Woodprint is onderdeel van Textline ReclameCentrum waar professionals werken aan je natuurlijke product. Mensen met kennis van zaken die je graag van het juiste advies voorzien. Door onze vakmanschap en passie maken we de mooiste Woodprints voor consumenten en de zakelijke markt.

Filter op Taal