Mooi gemaakt en snelle levering

Zie hierboven

Aanbevolen

Hele goede service en nazorg!

Hele goede service, mooie kwaliteit print en snelle afhandeling. Helemaal perfect! Heel mooi product en een keer wat anders dan een canvas. Tot de volgende keer graag!

Aardige mensen, adequate service

Aan alle verwachtingen meer dan voldaan !

Wat een topreview Ronald! Bedankt voor het cijfer en lovende woorden. We wensen je heel veel plezier met je Woodprint.

Veel mooier dan op de internetafbeelding

De print is vele male mooier dan op de internetafbeelding. Supertevreden mee

Bedankt Carla! Heel veel plezier met je Woodprint.

Snelle levering, netjes ingepakt! Pakketje niet kunnen volgen gelukkig waren we thuis toen het kwam!

Bedankt voor het delen van je review! Fijn dat de levering en service naar wens is. We wensen je heel veel plezier met je Woodprint.

Super netjes geholpen 👌

Bedankt voor de topreview Renate! Super dat de service naar wens is geweest. Veel plezier met je Woodprint.

Alles zeer netjes verlopen

Bedankt voor je mooie beoordeling Rian! Heel veel plezier met je Woodprint.

Geweldige kwaliteit

Ik heb al bij meerdere aanbieders een afdruk op hout besteld maar deze is veruit de beste. Mooie kwaliteit en hele snelle levering. Dinsdag besteld en donderdag in huis.

Wat een mooi compliment Jeroen, bedankt hiervoor! Graag tot de volgende keer. Heel veel plezier met je Woodprint.

Prachtig

Eindelijk een mooie landkaart gevonden om al mijn reizen die ik al gemaakt heb en nog wol maken op vast kan pinnen!

Super dat de landkaart naar wens is! Bedankt voor je mooie review Sander. We wensen je veel plezier met het pinnen.

Bedankt voor je topcijfer Nick! Heel veel plezier met je Woodprint.

Redelijk tevreden van bestellen tot aflevering

Het bestellen en uploaden van 2 foto's op hout ging niet vanzelf op mijn laptop, ik kreeg steeds een error op het scherm en heb ze uiteindelijk maar in 2x besteld. Ondanks dat ik tijdig had besteld voor de kerst, waren ze mijn order vergeten te produceren. Ik had 2 gezinsfoto's op hout besteld. Jammer, eentje was een kerstkado en de 2e had ik graag zelf aan de muur toen iedereen met kerst en O&N bij ons kwam eten. Spijtig, maar kan gebeuren. Pas 6 januari werd de bestelling in productie genomen. Wel als eerste, maar het leveringsbedrijf nam niet de moeite toe te komen en heb zelf moeten bellen voor een aflevering. Ons eigen foto op hout is heel erg mooi geworden en fijn dat de foto door Woodprint bewerkt is ivm groeven door de gezichten. De andere foto op hout vind ik minder. Net wat 'slecht' hout bij 2 gezichten en onderaanbij de broeken lijkt de kwaliteit van de foto slecht, terwijl het hoge resolutie beelden waren. Service en contact is verder heel goed.

Een prachtige wanddecoratie met wereldkaart

De wereldkaart op planken ziet er geweldig mooi uit. Kunnen we mooi onze reizen markeren en wensen voor nieuwe uitstippelen. Helemaal top. Snelle levering nog voor de feestdagen.

Bedankt voor de complimenten Magda! Mooi om te lezen dat de reiskaart een schot is roos is. We wensen je heel veel plezier met het markeren.

Prachtige uitvoering

We zijn meer dan tevreden met de prachtige wereldkaart op hout. Goede en zorgvuldige levering. Erg tevreden.

Bedankt voor je topreview Rob! Super dat de houten wereldkaart naar wens is. Veel plezier met je Woodprint.

Goed geholpen, maar te weinig contrast in de foto

De communicatie was dik in orde. Maar ik vind de inktbezetting op het product ondermaats. Daardoor is de afbeelding erg flets. Had ik graag anders gezien.

Bedankt voor het delen van je review Martijn! Jammer dat de Woodprint niet naar wens is. Kun je ons een foto sturen naar info@woodprint.nl? Dan kunnen we kijken waar het fout is gegaan.

Supermooie prints

Boven verwachting mooi geworden, ben er heel blij mee!

Geweldig dat we de verwachtingen overtreffen, een mooi compliment Jen! Bedankt hiervoor en we wensen je veel plezier met je Woodprint.

MooI en snel

Mooi en snel geregeld

Bedankt voor je topreview! Heel veel plezier met je Woodprint.

Goed geholpen, kwalitatief mooi product

Bestellen via website ging prima. Echter was mijn bestelling na 5 dagen nog niet geleverd. Er was intern iets fout gegaan met status van de betaling waardoor mijn bestelling was blijven liggen. Na telefonisch contact en overleg kon ik dezelfde dag nog een mooie print op hout ophalen. Goede service.

Bedankt voor je review Ronald. Helaas was de bestelling door een systeemfout niet in de planning gezet, waardoor we de levertijd niet konden halen. Onze excuses nogmaals hiervoor. Gelukkig is na goed contact de Woodprint snel gemaakt en opgehaald. We wensen je er heel veel plezier mee.

Mooi product, goed bereikbare plek om product op te halen

Alles prima in orde. Mooi product. Hout is net niet helemaal egaal. Zeer klein puntje wat verder weinig consequenties heeft voor het aanblik.

Bedankt voor je geweldige review Koen! Mooi dat de kwaliteit naar wens is. Het kan voorkomen dat het hout niet 100% egaal is. Het is toch de charme van het hout, wat we niet helemaal kunnen uitsluiten. We wensen je heel veel plezier met je Woodprint.

Mooie landkaart Nederland op hout ontvangen

Een landkaart van Nederland op hout besteld. Snel ontvangen, goed verpakt. Kaart is geprint op houten planken wat een heel mooi robuust effect geeft. Product is van hoge kwaliteit.

Bedankt voor het delen van je review! Een geweldig cijfer waar we heel erg trots op zijn. Super om te lezen dat de landkaart naar wens is. We wensen je heel veel plezier met je Woodprint.

Super tevreden van mijn product

En wij zijn super tevreden met je topreview Laura! Heel veel plezier met je eigen Woodprint.

Super service!

Voor het eerst bij woodprint besteld en zeker voor herhaling vatbaar. Snelle levering. Wij kregen de vlaggetjes ipv pins. Gebeld en werd gelijk toegestuurd.

Bedankt voor je positieve woorden en topcijfer Grietje! Gelukkig zijn de goede prikkers snel geleverd. Graag tot de volgende keer en heel veel plezier toegewenst met je eigen Woodprint.

Meedenkend

Na het plaatsen van mijn bestelling bleek dat ik een typefout in de aangeleverde tekst had gemaakt. Omdat deze op vrijdag avond was geplaatst, toch maar meteen een mail gestuurd met de vraag of het mogelijk was dit aan te passen. Op maandag ochtend meteen een reactie terug dat de typefout hersteld was. En inderdaad, op het eind van de week werd het pakketjes netjes en zorgvuldig verpakt geleverd mét de juiste tekst.

Bedankt voor je uitgebreide en positieve beoordeling Annemie! Mooi om te lezen dat je onze snelle service goed ervaren hebt. We wensen je heel veel plezier met je Woodprint.

Snelle levering en oplossingsgericht!

Super dat je een review hebt achtergelaten Roshni! Een beter cijfer kunnen we niet wensen. We wensen je veel plezier met je Woodprint.

Helemaal top!

Snelle levering, zowel de foto als de landkaart zagen er prachtig uit! Wij zijn heel blij met onze nieuwe aanwinsten.

Bedankt voor je mooie review Ingrid! We zijn ook blij dat de landkaart naar wens is en dat de snelle levering een positieve indruk heeft achtergelaten. Heel veel plezier met je Woodprint.

Over Woodprint

Woodprint was bijna een decennium geleden de initiator en pionier van het printen op hout. Wij hebben anderhalf jaar in onderzoek geïnvesteerd, voordat wij verantwoord Woodprints konden aanbieden. Doordat wij uitsluitend FSC gekeurd hout gebruiken, dragen wij direct bij aan de bescherming van onze wereldwijde bossen. Woodprint is onderdeel van Textline ReclameCentrum waar professionals werken aan je natuurlijke product. Mensen met kennis van zaken die je graag van het juiste advies voorzien. Door onze vakmanschap en passie maken we de mooiste Woodprints voor consumenten en de zakelijke markt.