Teveel betaald.

Ik had een screenshot gemaakt om te overleggen of dit een goed cadeau voor mijn zoon was. Niet in de gaten dat het bijna black friday was, was de prijs een dag later toen we gingen bestellen €14 duurder ☹️. Te gek..... Maar goed, wel besteld omdat dit het juiste cadeau was. Maar wel 2 dagen later, door de onvrede over de prijsstijging... En de twijfel toch niet iets anders te bedenken.. Beoordelingatig, door de service. Maar product is prachtig

Goedemorgen Petra, Wat naar dat u net aan de verkeerde kant van onze prijswijziging zat. Deze had echter niet te maken met Black Friday maar met onze voorbereidingen op 2024. We hadden de bestelling voor u aan kunnen passen als u even contact gezocht had. Natuurlijk komen we u alsnog graag tegemoet. Klopt het dat u bestelnummer 15033 had? (factuurnummer 1958 van 23 november). Als u zou kunnen bevestigen dat dit klopt, dan zouden we u graag een kortingscode voor een volgende bestelling willen toesturen. Met vriendelijke groet, Team Woodprint

Wereld op zijn mooist

Alles keurig geregeld. Prachtige wereldprint op hout. Heeft een mooie plek in onze nieuwe huiskamer gekregen. Erg blij mee.

Hallo Martha, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat fijn dat de Woodprint een mooi plekje heeft in uw woonkamer. Stuur gerust een foto naar ons instagram account als u het leuk vind dat uw woodprint gedeeld wordt ter inspiratie voor anderen! Team Woodprint

Prachtig resultaat

Prachtig resultaat en een mooie verrassing voor onze zoon. Snelle en goede service/.

Bedankt voor je beoordeling Ursula! Wat fijn dat het een mooie verrassing voor jullie zoon was! Hopelijk is hij er heel erg blij mee. Team Woodprint

Prachtige foto's op hout voor mijn veranda.

Via Google achter Woodprint gekomen, omdat ik graag zo groot mogelijke houten panelen wilde hebben voor mijn prachtige vakantie-foto's. De communicatie via e-mail loopt erg goed. Woordprint geeft goede suggesties om nog mooiere foto's bijvoorbeeld te downloaden. De kwaliteit is heel hoog. Mijn 5 schilderijen pronken nu bij mij in de veranda.

Hallo Jan! Super om te horen dat je via Google bij Woodprint terecht bent gekomen en zo'n positieve ervaring hebt gehad met ons! We zijn dan ook enorm blij dat je tevreden bent met de communicatie en dat we je konden ondersteunen in het bestelproces. Heel hartelijk dank voor je vertrouwen in Woodprint en voor het delen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Woodprint

Het was een cadeau voor familie lid ze waren super blij en vonden het heel mooi

Zeer goede kwaliteit

Onze kaart is snel geleverd en hij was erg makkelijk op te hangen. We hebben nu al zin om al onze reizen op de kaart te prikken.

Snelle levering, mooi product

Heel positief, komen afspraken na. Product ontvangen zoals besteld, goed verpakt ontvangen

Eerlijke organisatie en goede service

Onze eerste Woodprint vel qua kleuren tegen. Na contact met Woodprint vonden zij zelf ok dat het niet de juiste kwaliteit was. Binnen enkele dagen ontvingen wij een mooie nieuwe print. Overal kan een keer iets fout gaan, maar als je het dan zo oplost is dat geen probleem. Kortom betrouwbaar en uitstekende service.

Zeer fijn geholpen.

Wereldkaart op hout uitgezocht als verjaardagscadeau. Op donderdag besteld en vrijdag al klaar! Goed meegedacht, fijn geholpen, super service!

Wat n gaaf wandbord met wereldkaart!

Precies wat ik zocht. Mooie print en n warme kleur hout. Goede service en levering!

Leuk maar hout zonder knoesten was netter geweest

Het idee is leuk, maar de uitvoering die wij hebben ontvangen bevatte enkele grote koester die het beeld verstoren

mooi bord, goede kwaliteit en goede mogelijkheden tot aanpassen

op de website kan je goed aanpassen wat je wil laten zien op het bord. het bord is van goede kwaliteit en doet nu wat het moet doen.

Geweldig !

Binnen 5 werkdagen geleverd zoals afgesproken. Makkelijk op te hangen met het ophangsysteem wat erbij zit. Vlaggetjes zijn makkelijk in te prikken. Hij hangt als pronkstuk aan de muur bij ons.

Geweldig!!

Overzichtelijke website, mooie en degelijke producten, product precies zoals op de webshop, supersnelle levering! Al mer al een aanrader om op deze site iets te bestellen.

Top voor elkaar

Snelle levering en super kwaliteit!

Snel en mooi

Wereldkaart voor m'n zoon (zeevarend) gekocht met vlaggetjes erbij om al de havens waar hij is geweest bij te houden. Kaart ziet er mooi en stoer uit! Aanrader.

Mooie producten en fijne klantenservice

Hele mooie aankoop van een wereldkaart op hout. Na overleg met de klantenservice is het zelfs een dag eerder verstuurd (het was een cadeau). Fijn dat er met de klant wordt mee gedacht.

Mooie print

Het zelf maken van de fotoprint op hout was makkelijk en snel. De bestelling ging snel en werd ook op tijd geleverd

Mijn vierde woodprint en weer geweldig mooi!

Top bedrijf.

Als je wat vraagt hebben ze en oplossing. Uitstekend gedaan

Perfect afgedrukt op het hout

Wij zijn zeer tevreden over woodprint echt top

Uitstekende, snelle service

Onze 3e kaart die wij hebben besteld bij Woodprint. Ook deze keer weer een snelle en goede service. Het formulier hadden wij niet compleet ingevuld, maar contact hierover ging soepel. Kaart in goede staat afgeleverd en voldeed aan de verwachtingen.

We hadden 3 foto's van 80 x 60 op hout laten printen. Tot onze grote teleurstelling zat er op 1 van de schilderijen een grote scheur middenin het witte hoofdobject van de foto. Nadat we het aangegeven hadden ontvingen we binnen een week kosteloos een nieuw exemplaar dus nu kunnen we heerlijk genieten onder de overkapping van 3 mooie vakantiekiekjes. Superblij met het eindresultaat!

Cadeau voor mijn zoon

Wauw; zei mijn zoon! Op zijn 22 ste verjaardag werd zijn cadeau; de wereld op planken geleverd op zijn adres; hij woont op kamers. Eindelijk kan hij met de kleine prikkers aangegeven waar hij al was geweest en kan gelijk zien dat er nog veel te ontdekken valt! En dat is zijn doel in het leven. Zoveel mogelijk van de wereld zien! En nu ziet hij zijn doel elke dag! Kwaliteit is top! Dankjewel!

Mooi resultaat en goede levering

Product was zoals beschreven en te zien op de website. De levering was snel en goed te volgen. Het meegeleverde ophangsysteem werkt erg gemakkelijk.

Over Woodprint

Woodprint was bijna een decennium geleden de initiator en pionier van het printen op hout. Wij hebben anderhalf jaar in onderzoek geïnvesteerd, voordat wij verantwoord producten konden aanbieden. Doordat wij uitsluitend FSC gekeurd hout gebruiken, dragen wij direct bij aan de bescherming van onze wereldwijde bossen. BIj Woodprint werken professionals werken aan je natuurlijke product. Mensen met kennis van zaken die je graag van het juiste advies voorzien. Door onze vakmanschap en passie maken we de mooiste producten voor consumenten en de zakelijke markt.