Top product, top service

Makkelijk zelf te maken, ook met meerdere foto’s. Ik had een collage gemaakt op hout. Viel goed in de smaak als cadeau en was mooi snel klaar.

Uitstekend!!

Kei mooi en top kwaliteit!! Eerste keer bij woodprint een foto op glad vurenhout laten maken een echte aanrader, zeer tevreden met mijn aankoop!

Mooi schilderij zoals op de website

Mooi schilderij, precies als op de foto. De kleuren hadden van mij nog iets sprekender gemogen (maar dat is persoonlijk) en niet alle namen waren duidelijk te lezen. Handig ophangsysteem en de koperen pins zijn ook makkelijk te bevestigen.

super gemakkelijk besteld en snel geleverd top

In één een geweldig mooie wereld atlas op hout voor mijn kleinkinderen

Bestelde artikel werd nog eerder geleverd dan verwacht en afgesproken. Veilig verpakt tegen eventuele transportschade, en het resultaat van mijn order.....TOP! Ben er heel blij mee.

Ik heb een wereldkaart op hout laten maken. Hij is echt prachtig geworden. Ik ben er heel blij mee.

Prachtige wereldkaart op hout

Snelle bezorging, erg blij mee! Ook leuk dat er vlaggetjes bij zitten om er in te prikken.

Mooie landkaart en snelle levering

Goed geholpen, goede levering en goede communicatie

Heel erg blij met onze prachtige wereldkaart

Perfect geregeld, na bestelling wat overigens zeer makkelijk gaat door de overzichtelijke website na een paar dagen al in huis, ziet er prachtig uit! Al aardig wat over de wereld gereisd en nu kunnen we alle prachtige plekken op de aarde weergeven, echt super!! Dankjewel Woodprint, helemaal top.

Goede service en mooie kwaliteit

Wij hebben een hele mooie wereldkaart op een houten bord aan de muur hangen, staat supergaaf!!

Snel en goed product

Ik had een foto van de kids besteld op buitenhout voor de verjaardag van mijn vrouw. Ze hebben zich precies aan de levertermijn van 5 werkdagen gehouden, waardoor ie netjes op tijd was. De foto zelf ziet er ook goed uit. Dik tevreden. Geen reden om niet nog eens ooit iets te bestellen.

Mooi en tijdig geleverd

Mooie wereldkaart. Tijdig en goed verpakt geleverd. Uitleg ophangsysteem duidelijk op site, niet zo duidelijk op foldertje in de verpakking.

Niet geleverd

Er werd op 23 Feb 21 helemaal niks geleverd en er zit ook geen papiertje in de brievenbus waar het pak zich zou kunnen bevinden.

Prachtig!!!

Kwam goed verpakt binnen. Overtrof mijn verwachtingen. Hangt nu boven de bank in de kamer. Superblij mee!!!!

Supermooi!

Superblij met het resultaat! Ook snelle levering.

Mooi schilderij voor boven het bed

Snelle levering en goed ophangsysteem. Erg mooi.

De woodprint ziet er prachtig uit.

Mijn ervaring is zeker positief. De foto ziet er prachtig uit op het hout en er is duidelijk rekening gehouden met de noesten in het hout dat deze niet op lelijk plekken zitten. Ik ben er erg blij mee.

Mooie wereldkaart

Mooie gedetailleerde wereldkaart, het enigste minpunt is dat zo'n grote kaart(124cm) maar op 1 punt aan de muur hangt. Hierdoor gaat hij redelijk makkelijk scheef hangen als je er een locatie pinnetje in steekt.

Ontzettend mooi

Prima kwaliteit, snel geleverd. Hij hangt als blikvanger boven de eettafel.

Woodprint heeft een zeer mooie print op hout geleverd. Hoewel de 1e print die ik ontving erg flets van kleur was, is dit snel en op een klantvriendelijke manier opgelost met een 2e print die overeen komt met de aangeleverde foto.

Prima kwaliteit, komt helemaal overeen met wat aangeboden staat op de site.

Wereldkaart op hout besteld. Prima kwaliteit inclusief duidelijke handleiding en materiaal om op te hangen. Beschrijving op website komt helemaal overeen met wat geleverd is.

Supersnelle levering - top service

Ik was nog op zoek naar een last minute cadeautje en vond dit bij Woodprint. Stevige verpakking. Verantwoord hout ook. Zondag besteld en 1 dag later al in huis. Supertevreden. Een aanrader.

Mooie druk op mooi materiaal

Mooie en duidelijke druk van Europa en alle steden. Zelfs de diepere delen van de oceaan staan in contrast met de ondiepere delen. Alleen jammer dat sommige namen (bijv Groenland) er net niet helemaal op staan. En de kleur (wij hadden Klassiek besteld) is iets bleker/killer dan op de foto. Evengoed zeker aan te bevelen!

De foto is te veel vervaagd

De foto komt goed over bij de bestelling. Het resultaat valt tegen doordat de foto teveel is vervaagd.

Uitstekend werk uit gewerkt op de houten plaat echt hartstikke mooi geworden

Over Woodprint

Woodprint was bijna een decennium geleden de initiator en pionier van het printen op hout. Wij hebben anderhalf jaar in onderzoek geïnvesteerd, voordat wij verantwoord producten konden aanbieden. Doordat wij uitsluitend FSC gekeurd hout gebruiken, dragen wij direct bij aan de bescherming van onze wereldwijde bossen. BIj Woodprint werken professionals werken aan je natuurlijke product. Mensen met kennis van zaken die je graag van het juiste advies voorzien. Door onze vakmanschap en passie maken we de mooiste producten voor consumenten en de zakelijke markt.