Goeie service

Ondanks drukke tijd ivm kerst, netjes op tijd geleverd.

Super tevreden

Heel erg tevreden! Mijn vraag is zeer snel beantwoord en het eindproduct is boven verwachting!

Prachtig resultaat!

Mooie foto af laten drukken op hout, prachtig resultaat. Snelle en correcte levering!

Waanzinnig

Meerdere keren heb ik foto's op hout besteld via woodprint. Iedere keer ben ik weer verrast hoe gaaf de foto's op het hout zijn geworden.

Hele goede service en website

Mooi product en goede service

Product voldoet aan mijn verwachting. Netjes afgeleverd en van goede kwaliteit. Ben er erg blij mee.

Goed en snel geleverd

Mochten map of the word, op zicht meer hangen, niet tevreden mocht hij zo terug. Maar zag er prachtig uit en dus gehouden

Mooie wandplaat

Mooi en zeer snel. Hoge kwaliteit

Persoonlijke Top service!

Ik ben ontzettend tevreden met de service en het eindproduct van woodprint!

Goede kwaliteit!

Stevige houten planken met een mooie afwerking. Wereldkaart staat gedetailleerd erop. Zeer tevreden dat ik hier mijn bestelling heb gedaan

Top service!!

Als het goed is dan mag dat gerust gezegd worden! Voor mijn studio wilde ik graag het menu op hout hebben en dat aan de muur hangen en woodprint heeft dat super gedaan!! Dankjewel Sander en ook voor je geduld. Wil je je goed werk en ook nog eens origineel en uniek (alles is bespreekbaar) dan raad ik woodprint zeker aan!!

Mooie kleuren, goede service en communicatie

We hebben wereldkaart Sea op hout gekocht. De kleuren zijn erg mooi en komen overeen met de foto's op de website. Na levering bleek er een noest erg opvallend op de kaart te zitten. Toen ik dit aangaf werd het goed opgelost, we kregen een nieuwe. Ook de communicatie is erg goed, er was vertraging met de levering. Dit werd keurig doorgegeven.

Goede en snelle service

Duidelijke website, makkelijk te bestellen én snelle levering. Mocht je ze een keer nodig hebben zijn ze ook makkelijk te bereiken. Ik ben erg tevreden.

Slechte kleur

Ik heb een prachtige foto bij 1 van de beste fotograaf laten maken. Deze heb ik bij Woodprint op hout laten plaatsen. De groene achtergrond (natuur) zie je terug op de kinderen. Het heeft een groene gloed gekregen. De kinderen lijken net op Shrek.

Mooie wereldkaart

De memory wereldkaart heeft een mooi formaat om er foto's aan vast te maken. De koperen spijkertjes zijn subtiel, precies wat ik wilde. 2 aanmerkingen: ik heb nooit een track en trace code ontvangen waardoor de levering als een (positieve) verrassing kwam. En er werd vermeld dat er een spoeltje garen bij zou zitten, maar die heb ik niet kunnen ontdekken. Is geen drama, heb ik zelf ook wel :-)

Prachtig

Supermooie wereldkaart, goede kwaliteit en snel geleverd (we hadden gekozen voor een priority levering) Hangt prachtig in de living van de toenmalige jarige. Een echte eye catcher 1 kleine opmerking; we ontvingen nooit aan track and trace code, dus het pakje verscheen gewoon spontaan, daarom 4 sterren.

Erg mooi!

Precies zoals verwacht. Erg mooi geworden. Heel erg blij mee!

Bedankt voor je compliment Sandra! Super fijn dat de verwachtingen vervuld zijn en het resultaat naar wens is. We wensen je veel plezier met je Woodprint.

Super mooie foto op hout voor in de tuin

Wat een snelle levering en mooie kwaliteit van de foto op hout. Erg blij mee.

Bedankt voor je topcijfer Sabine! Als jij blij bent, dan zijn wij ook super blij. Geniet van je Woodprint.

Heb een paar weken geleden mijn Woodprint besteld. Kwam er na levering achter dat er een beschadiging op zat en dat het klosje garen miste. Na contact opgenomen te hebben is dit heel snel rechtgetrokken. Nieuwe Woodprint, compleet, en ik had hem in no time!

Bedankt voor je review Jenine! Super dat je onze service heel goed ervaren hebt. Wij gaan natuurlijk voor de beste kwaliteit en tevredenheid. Heel veel plezier met je eigen Woodprint.

in 1 woord: schitterend

Uniek resultaat, zeer zeer mooi.

Bedankt voor je topreview Michiel! Geniet van het schitterende resultaat.

Geweldige foto, voor een leuke prijs.

Na zoeken op internet jullie site gevonden, en een foto op hout besteld. Waren benieuwd hoe de foto zou worden, moet je toch altijd maar afwachten. Na het openen van het postpakket zagen wij echter een mooie foto. Hulde. Wij waren voorzien voor een prachtig kado om te geven.

Super om te lezen dat de Woodprint naar wens is! Bedankt voor het mooie compliment Cees. Veel plezier met het geven van het cadeau.

Woodprint doet exact wat ze beloven: kwaliteit leveren en dit binnen de afgesproken tijd. Ik ben dan ook enorm tevreden over de geleverde prints, degelijk en mooie kleuren. Correct en absolute top.

Bedankt voor het mooie compliment Rudy! Een geweldige review die ons heel goed doet. Heel veel plezier toegewenst met je Woodprint.

Goed product en snel bezorgd

Zeer te vreden over woodprint

Bedankt voor je topcijfer Jarno! We wensen je veel plezier met je Woodprint.

Super snelle levering van een super mooie landkaart op hout!

Eindelijk mijn idee gevonden van een landkaart wat ik al geruime tijd in mijn hoofd had. Bestelling ideaal en dan nog een snelle levering en goed verpakt. Top!

Super dat de landkaart jouw verwachtingen vervult. Heel erg bedankt voor je mooie aanbeveling en topcijfer Christianne. We wensen je veel plezier met je Woodprint!

Prachtige Foto

De foto is prachtig gemaakt en het hout is perfecte. 1 kleine opmerking het ophangsysteem was niet zo duidelijk en paste niet goed

Bedankt voor je review Sammy! Super dat jouw foto op hout geslaagd is. Bij het ophangsysteem zit een kleine instructie. Als je een verkeerde maat hebt ontvangen, dan kun je altijd contact opnemen (Info@woodprint.nl). Dan gaan we het direct voor je regelen.

Over Woodprint

Woodprint - Woodmap was bijna een decennium geleden de initiator en pionier van het printen op hout. Wij hebben anderhalf jaar in onderzoek geïnvesteerd, voordat wij verantwoord producten konden aanbieden. Doordat wij uitsluitend FSC gekeurd hout gebruiken, dragen wij direct bij aan de bescherming van onze wereldwijde bossen. BIj Woodprint - Woodmap werken professionals werken aan je natuurlijke product. Mensen met kennis van zaken die je graag van het juiste advies voorzien. Door onze vakmanschap en passie maken we de mooiste producten voor consumenten en de zakelijke markt.