Prachtige Foto

De foto is prachtig gemaakt en het hout is perfecte. 1 kleine opmerking het ophangsysteem was niet zo duidelijk en paste niet goed

Bedankt voor je review Sammy! Super dat jouw foto op hout geslaagd is. Bij het ophangsysteem zit een kleine instructie. Als je een verkeerde maat hebt ontvangen, dan kun je altijd contact opnemen ([email protected]). Dan gaan we het direct voor je regelen.

Ziet er mooi uit

Ziet er mooi uit. Wel jammer dat er precies op het randje een kleine knoest /hard stukje in het hout zat waardoor er ju een deukje in het schilderij lijkt te zitten. Vlaggetjes erin prikken ging moeilijker dan verwacht. Uiteindelijk een hamer erbij gebruikt Levering was vlot em volgens se gecommuniceerde data

Mooie wereldkaart! Snel geleverd!

De wereldkaart is vlot geleverd en goed ingepakt. Mooie houten wereldkaart met veel details.

Bedankt voor je toprating Dennis! Heel veel plezier met je eigen wereldkaart.

supergeweldigtastisch!!!!

het gezicht van mijn zoon voor wie het was bedoeld;;; in 1 woord = geweldig. Bedankt voor de mooie print en we bestellen zeker nog dingen,, vriendelijke groeten, Kris&Sandra Maxim&Cato

Top! Super om te lezen dat de Woodprint zeer geslaagd is. Bedankt voor je topreview Kris! Veel plezier met de bestelling.

Heel erg mooi, goede kwaliteit

Heel bij met mijn world map op hout. Ik beveel woodprint zeker aan. Minpuntje was de bezorging door de bezorgdienst waar ze mee samen werken. Had het pakket gewoon voor de voordeur gezet gezet toen ik niet thuis was. Klantenservice van woodprint gebeld en ze zouden dit terugkoppelen naar de bezorger.

Super dat je tevreden bent met je wereldkaart Mirjam! Bedankt voor je uitgebreide review. De manier van bezorging is niet volgens ons beleid gegaan. Dit hebben we kortgesloten met de bezorgdienst, zodat toekomstige pakketjes niet zomaar bij de voordeur worden geplaatst. Desondanks wensen je we veel plezier met je Woodprint.

Snelle en uitstekende levering, Veel lof over product.

Super tevreden.

Bedankt voor je topreview Theo! Heel veel plezier met je Woodprint.

Goede service en een mooi product

Door een leveringsfout kregen wij de kaart in een verkeerde kleur geleverd. Dit werd keurig en snel opgelost. Erg tevreden met de mooie wereldkaart en de goede service!

Bedankt voor je review Ellen! Gelukkig is alles goed gekomen, ondanks de verkeerde levering. Heel veel plezier toegewenst met je wereldkaart.

Voldoet aan de verwachtingen!

Mooie houten wereldkaart! Vlotte levering, goed ingepakt. Ik zie liever (naai)spelden/pinnen maar dat is zeer persoonlijk. Zeer tevreden!

Mooi gemaakt en snelle levering

Zie hierboven

Bedankt voor je topreview Ruud!

Aanbevolen

Bedankt voor je beoordeling! We wensen je heel veel plezier met je Woodprint.

Hele goede service en nazorg!

Hele goede service, mooie kwaliteit print en snelle afhandeling. Helemaal perfect! Heel mooi product en een keer wat anders dan een canvas. Tot de volgende keer graag!

Bedankt voor je topreview Thomas! Super dat je tevreden bent met het eindresultaat. Geniet ervan!

Aardige mensen, adequate service

Aan alle verwachtingen meer dan voldaan !

Wat een topreview Ronald! Bedankt voor het cijfer en lovende woorden. We wensen je heel veel plezier met je Woodprint.

Veel mooier dan op de internetafbeelding

De print is vele male mooier dan op de internetafbeelding. Supertevreden mee

Bedankt Carla! Heel veel plezier met je Woodprint.

Snelle levering, netjes ingepakt! Pakketje niet kunnen volgen gelukkig waren we thuis toen het kwam!

Bedankt voor het delen van je review! Fijn dat de levering en service naar wens is. We wensen je heel veel plezier met je Woodprint.

Super netjes geholpen 👌

Bedankt voor de topreview Renate! Super dat de service naar wens is geweest. Veel plezier met je Woodprint.

Alles zeer netjes verlopen

Bedankt voor je mooie beoordeling Rian! Heel veel plezier met je Woodprint.

Geweldige kwaliteit

Ik heb al bij meerdere aanbieders een afdruk op hout besteld maar deze is veruit de beste. Mooie kwaliteit en hele snelle levering. Dinsdag besteld en donderdag in huis.

Wat een mooi compliment Jeroen, bedankt hiervoor! Graag tot de volgende keer. Heel veel plezier met je Woodprint.

Prachtig

Eindelijk een mooie landkaart gevonden om al mijn reizen die ik al gemaakt heb en nog wol maken op vast kan pinnen!

Super dat de landkaart naar wens is! Bedankt voor je mooie review Sander. We wensen je veel plezier met het pinnen.

Bedankt voor je topcijfer Nick! Heel veel plezier met je Woodprint.

Redelijk tevreden van bestellen tot aflevering

Het bestellen en uploaden van 2 foto's op hout ging niet vanzelf op mijn laptop, ik kreeg steeds een error op het scherm en heb ze uiteindelijk maar in 2x besteld. Ondanks dat ik tijdig had besteld voor de kerst, waren ze mijn order vergeten te produceren. Ik had 2 gezinsfoto's op hout besteld. Jammer, eentje was een kerstkado en de 2e had ik graag zelf aan de muur toen iedereen met kerst en O&N bij ons kwam eten. Spijtig, maar kan gebeuren. Pas 6 januari werd de bestelling in productie genomen. Wel als eerste, maar het leveringsbedrijf nam niet de moeite toe te komen en heb zelf moeten bellen voor een aflevering. Ons eigen foto op hout is heel erg mooi geworden en fijn dat de foto door Woodprint bewerkt is ivm groeven door de gezichten. De andere foto op hout vind ik minder. Net wat 'slecht' hout bij 2 gezichten en onderaanbij de broeken lijkt de kwaliteit van de foto slecht, terwijl het hoge resolutie beelden waren. Service en contact is verder heel goed.

Een prachtige wanddecoratie met wereldkaart

De wereldkaart op planken ziet er geweldig mooi uit. Kunnen we mooi onze reizen markeren en wensen voor nieuwe uitstippelen. Helemaal top. Snelle levering nog voor de feestdagen.

Bedankt voor de complimenten Magda! Mooi om te lezen dat de reiskaart een schot is roos is. We wensen je heel veel plezier met het markeren.

Prachtige uitvoering

We zijn meer dan tevreden met de prachtige wereldkaart op hout. Goede en zorgvuldige levering. Erg tevreden.

Bedankt voor je topreview Rob! Super dat de houten wereldkaart naar wens is. Veel plezier met je Woodprint.

Goed geholpen, maar te weinig contrast in de foto

De communicatie was dik in orde. Maar ik vind de inktbezetting op het product ondermaats. Daardoor is de afbeelding erg flets. Had ik graag anders gezien.

Bedankt voor het delen van je review Martijn! Jammer dat de Woodprint niet naar wens is. Kun je ons een foto sturen naar [email protected]? Dan kunnen we kijken waar het fout is gegaan.

Supermooie prints

Boven verwachting mooi geworden, ben er heel blij mee!

Geweldig dat we de verwachtingen overtreffen, een mooi compliment Jen! Bedankt hiervoor en we wensen je veel plezier met je Woodprint.

MooI en snel

Mooi en snel geregeld

Bedankt voor je topreview! Heel veel plezier met je Woodprint.

Over Woodprint

Woodprint was bijna een decennium geleden de initiator en pionier van het printen op hout. Wij hebben anderhalf jaar in onderzoek geïnvesteerd, voordat wij verantwoord producten konden aanbieden. Doordat wij uitsluitend FSC gekeurd hout gebruiken, dragen wij direct bij aan de bescherming van onze wereldwijde bossen. BIj Woodprint werken professionals werken aan je natuurlijke product. Mensen met kennis van zaken die je graag van het juiste advies voorzien. Door onze vakmanschap en passie maken we de mooiste producten voor consumenten en de zakelijke markt.