Goed geholpen, kwalitatief mooi product

Bestellen via website ging prima. Echter was mijn bestelling na 5 dagen nog niet geleverd. Er was intern iets fout gegaan met status van de betaling waardoor mijn bestelling was blijven liggen. Na telefonisch contact en overleg kon ik dezelfde dag nog een mooie print op hout ophalen. Goede service.

Bedankt voor je review Ronald. Helaas was de bestelling door een systeemfout niet in de planning gezet, waardoor we de levertijd niet konden halen. Onze excuses nogmaals hiervoor. Gelukkig is na goed contact de Woodprint snel gemaakt en opgehaald. We wensen je er heel veel plezier mee.

Mooi product, goed bereikbare plek om product op te halen

Alles prima in orde. Mooi product. Hout is net niet helemaal egaal. Zeer klein puntje wat verder weinig consequenties heeft voor het aanblik.

Bedankt voor je geweldige review Koen! Mooi dat de kwaliteit naar wens is. Het kan voorkomen dat het hout niet 100% egaal is. Het is toch de charme van het hout, wat we niet helemaal kunnen uitsluiten. We wensen je heel veel plezier met je Woodprint.

Mooie landkaart Nederland op hout ontvangen

Een landkaart van Nederland op hout besteld. Snel ontvangen, goed verpakt. Kaart is geprint op houten planken wat een heel mooi robuust effect geeft. Product is van hoge kwaliteit.

Bedankt voor het delen van je review! Een geweldig cijfer waar we heel erg trots op zijn. Super om te lezen dat de landkaart naar wens is. We wensen je heel veel plezier met je Woodprint.

Super tevreden van mijn product

En wij zijn super tevreden met je topreview Laura! Heel veel plezier met je eigen Woodprint.

Super service!

Voor het eerst bij woodprint besteld en zeker voor herhaling vatbaar. Snelle levering. Wij kregen de vlaggetjes ipv pins. Gebeld en werd gelijk toegestuurd.

Bedankt voor je positieve woorden en topcijfer Grietje! Gelukkig zijn de goede prikkers snel geleverd. Graag tot de volgende keer en heel veel plezier toegewenst met je eigen Woodprint.

Meedenkend

Na het plaatsen van mijn bestelling bleek dat ik een typefout in de aangeleverde tekst had gemaakt. Omdat deze op vrijdag avond was geplaatst, toch maar meteen een mail gestuurd met de vraag of het mogelijk was dit aan te passen. Op maandag ochtend meteen een reactie terug dat de typefout hersteld was. En inderdaad, op het eind van de week werd het pakketjes netjes en zorgvuldig verpakt geleverd mét de juiste tekst.

Bedankt voor je uitgebreide en positieve beoordeling Annemie! Mooi om te lezen dat je onze snelle service goed ervaren hebt. We wensen je heel veel plezier met je Woodprint.

Snelle levering en oplossingsgericht!

Super dat je een review hebt achtergelaten Roshni! Een beter cijfer kunnen we niet wensen. We wensen je veel plezier met je Woodprint.

Helemaal top!

Snelle levering, zowel de foto als de landkaart zagen er prachtig uit! Wij zijn heel blij met onze nieuwe aanwinsten.

Bedankt voor je mooie review Ingrid! We zijn ook blij dat de landkaart naar wens is en dat de snelle levering een positieve indruk heeft achtergelaten. Heel veel plezier met je Woodprint.

Ik ontving het vrij snel en het is prachtig erg duidelijk en ben er blij mee !! Erg overtuigend

Bedankt voor je toprating Nelly! Super om te lezen dat de Woodprint geslaagd is. We wensen je er heel veel plezier mee.

Resultaat kwam niet overeen met verwachtingen

Een zeer goede foto ingeleverd, echter geprinte resultaat kwam niet overeen met de foto. Contrast geheel weg en resultaat zeer vlak en geen diepgang. Misschien niet op ruw hout moeten laten printen!?!? Aanbevelen ja/nee optie? Geen andere optie!

Bedankt voor de review! Jammer dat de Woodprint niet het gewenste eindresultaat heeft opgeleverd. Bij een gedetailleerde foto met veel kleuren en contrast is glad vurenhout de beste keus. Door de grove structuur van ruw vurenhout komt dit minder uit de verf. Hier ligt dan meer de nadruk op de robuuste uitstraling van het hout. Achteraf was glad vurenhout meer geschikt voor de aangeleverde foto. We wensen je toch veel plezier met je Woodprint.

Goede snelle service

Goede service. Snelle levering van een mooi product.

Heel erg bedankt voor je mooie review Josée! Super dat de levering snel is gegaan en de kwaliteit van je Woodprint naar wens is. Veel plezier ermee!

Mooi product, snelle levering en een mooie prijs

Bedankt voor je toprating Ruud! We wensen je heel veel plezier met je Woodprint.

Goede service en mooi werk

Het artikel is fantastisch gemaakt. De servicegerichtheid is goed.

Geweldig dat je Woodprint zeer geslaagd is en onze service goed ervaren hebt. Bedankt voor het delen van je review. Heel veel plezier met je Woodprint.

Goede kwaliteit

Makkelijk online te bestellen. Snelle levering, goed verpakt. Prachtig resultaat! We genieten er elke dag van.

Bedankt voor je geweldige rating en complimenten. Super dat onze service en kwaliteit naar wens is. Heel veel plezier met je eigen Woodprint.

Wat een snelle service en erg eenvoudig om Woodprint zelf te ontwerpenn

Ik heb de bestelling online gedaan en dat verliep echt erg makkelijk. Het was een kwestie van een bestandje uploaden en je zag op het scherm direct het eindproduct. De biertafel is echt een leuk gepersonaliseerd cadeau. Bedankt voor jullie snelle service!

Bedankt voor je topreview Dave! Super dat je foto op biertafel een geslaagd cadeau is. We wensen je er veel plezier mee.

Zeer slechte ervaring met Woodprint bestelling

Een wereldkaart op hout besteld. Zonder aankondiging of afspraak werd de houten plaat van 100 bij 60 cm. Schaamteloos brutaal door werd mijn slaapkamer raam geopend om en werd de plaat op ons bed gegooid. Woodprint weigert verantwoordelijkheid te nemen en schuift de schuld af op onbekend bedrijf dat hun bestellingen afhandelde

Bedankt voor uw beoordeling. Het betreft in deze situatie een grote fout van de freelance bezorger (van de bezorgdienst Packs), zoals u zelf expliciet had aangegeven in het mailverkeer. Hoe de bezorger de levering doet, is zijn eigen individuele actie geweest en zijn verantwoordelijkheid. Wij als Woodprint hebben hier geen invloed op gehad. We hebben er alles aan gedaan om de betreffende bezorger te vinden en hem/haar een sanctie (boete) gegeven. Ook het hoofdkantoor van Packs is geschrokken van de actie en heeft de bezorger duidelijk gewezen op hun correcte leveringsbeleid. Daarnaast hebben we voorgesteld om een excuses van de bezorger naar u uit te laten spreken, maar u heeft hier geen behoefte aan. Dat is ook uw goed recht. Hiermee maken we kenbaar maken dat Packs en Woodprint aan uw kant staan. We moeten centraal stellen dat de freelance bezorger hier de grote fout heeft gemaakt en hij/zij aansprakelijk is gesteld voor de manier van leveren. Zoals eerder gezegd hebben wij dit niet in de hand. Wij hebben uw verzoek van compensatie (korting) ontvangen, maar het betreft een fout van de individuele bezorger en niet van Woodprint.

Doen wat ze beloven.

Zowel product als levering was top. Helaas terug moeten sturen omdat t kado toch niet paste. Na wat mails over en weer is ook dat goed verlopen. Fijn dat dat ook op n ander adres kon.

Zeer mooi resultaat!

Eenvoudig te bestellen, resultaat van foto op ruw hout on grootste formaat dat leverbaar was is echt prachtig geworden.

Prachtige wereldkaart van hoge kwaliteit

Wij zijn ontzettend tevreden over de prachtige wereldkaart en de goede service. Ze doen wat ze beloven, geen beschadigingen, op tijd geleverd en een wandkaart van hoge kwaliteit. We krijgen iedere dag een grote glimlach op ons gezicht als we naar de kaart kijken, super mooi!

Snelle service, helaas tape-resten op het hout en beschadiging bij verwijderen tape

Het hout/foto was verpakt in folie dmv bruine tape. Deze tape zat deels ook op het hout zelf. Bij (voorzichtig) verwijderen kwam er een kleine beschadiging aan de rand van de foto. Op de achterkant (minder belangrijk) bleven bruine tape resten zitten. Al met al niet zo handig verpakt dus.

Bedankt voor het delen van je review Jesse! Vervelend dat de tape de foto heeft beschadigd. Kun je een bericht met foto sturen naar [email protected]? Dan gaan we direct kijken hoe we dit kunnen oplossen.

Doen wat ze beloven!

Duidelijke site en ook bij telefonisch contact een goede uitleg over de productie. Ondanks een (onverwachte) vertraging in het proces is het Woodprint toch gelukt om onze dochter op haar verjaardag te verrassen met het bestelde artikel!!

Prachtige foto op hout

Woodprint denkt mee en geeft een goed advies zodat het uiteindelijke resultaat prachtig is.

Ontzettend blij met mijn houten wereldkaart van Woodprint! Fijne service en snel antwoord op eventuele vragen!

Super!!!

Nadat de online tool niet werkte, een mail eraan gewaagd. Ze zouden de bestelling handmatig verwerken. Vervolgens het ontwerp terug gemailt naar ons voor goedkeuring, nog een keer aangepast. Vervolgens snel geleverd omdat dit ons gastenboek voor onze bruiloft werd. Heel snel en fijn contact gehad, snelle service.

Bedankt voor je uitgebreide en zeer positieve review Mandy! Super dat je onze service heel goed ervaren hebt. Heel erg bedankt dat we met een Woodprint een bijdrage konden leveren aan jouw bruiloft. Heel veel plezier toegewenst.

Goede kwaliteit. Fijn ophang systeem. Zou wellicht eerder bezorgd kunnen worden. Was nu 1 week levertijd?

Bedankt voor je topreview Mije! We streven er altijd naar om binnen 5 werkdagen te leveren (1 week). Het ligt geheel aan de planning of we eerder kunnen leveren. We wensen je veel plezier met je Woodprint.

Lorentzstraat 7 3846AV Harderwijk

Over Woodprint

Woodprint was bijna een decennium geleden de initiator en pionier van het printen op hout. Wij hebben anderhalf jaar in onderzoek geïnvesteerd, voordat wij verantwoord producten konden aanbieden. Doordat wij uitsluitend FSC gekeurd hout gebruiken, dragen wij direct bij aan de bescherming van onze wereldwijde bossen. BIj Woodprint werken professionals werken aan je natuurlijke product. Mensen met kennis van zaken die je graag van het juiste advies voorzien. Door onze vakmanschap en passie maken we de mooiste producten voor consumenten en de zakelijke markt.