Turmat is goed binnen te houden

Heb veel maaltijden geprobeerd tijdens mijn tochtjes maar turmat is echt lekker en voedzaam .

Snelle levering van topassortiment voeding.

Op internet lang gezocht naar "flameless cooking" heatpacks/bags leveranciers. Hier (nog) te koop! Ideaal om een warme maaltijd te bereiden als open vuur niet kan/mag. Ik hoop dat ze in het assortiment blijven of anders in eigen beheer geproduceerd gaan worden.

Perfect!

Groot aanbod en zeer snelle levering. Een overzichtelijk en duidelijke website.

Groot aanbod, snelle levering

Groot aanbod van merken en maaltijden. Snelle levering van producten. Efficiënte afhandeling van administratie.

Zeer tevreden klant

Snelle levering, keurig beschermd verpakt. Alles geleverd waar ik om gevraagd had. Zeer goede kwaliteit voor juiste prijs. Echt top

Gewoon perfect

Snelle levering , goede producten, zeer ruime houdbaarheidsdata

Snelle correcte verzending en goedkoop

Eten is goedkoop. Zeer snelle verzending en juiste levering. Gaat dit zeker nog eens doen.

Een heel tevreden klant.

Een goede gebruiksvriendelijke site. Zeer snel geleverd. Prima werk. Top.

Divers aanbod snel geleverd

Buitensportvoeding.nl heeft een divers aanbod en leverde snel. Erg tevreden en zeker een aanrader.

super makkelijk, super snel en super voordelig

elk jaar weer bestel ik de 'maaltijden'voor de volgende fietsvakantie naar volle tevredenheid

niets op aan te merken

duidelijke website , snelle en correcte levering

Geweldig goede service met top communicatie!

De service en communicatie was zo goed dat ik zeker opnieuw mijn inkopen hier ga doen. Ik kan alleen maar aanbevelen, keep u the good work!

Snelle levering. Veel keuze. Jammer dat niet bij elk product een uitleg staat geschreven

Zie boven. Het zou prettig zijn als bij elk product een beschrijving is toegevoegd. Bijv of het perse met warm water gemaakt moet worden of dat het ook met koud water kan.

Zeer tevreden!

Van bestelling tot levering super goed voor elkaar! Tijdens onze trip in de Allgauer Alpen heerlijk genoten van goede koffie (Grower's Cup Columbia).

Heerlijk en snel!

Al lang klant en het blijft elke keer verrassend hoe goed en snel het lekkere eten geleverd wordt. Groot compliment!

prima voeding, snelle en correcte levering

heel tevreden over de levering. 1 klein puntje. in de lyo food mexican zit geen aardappelzetmeel na controle. dit staat wel op de website als ingredient vermeld. dit ivm voedsel allergie. misschien nog eens nalopen want wel voor sommigen onder ons erg belangrijk!

Lekker en snel

In iets meer dan 10 minuten staat je maaltijd klaar en het smaakt ook nog eens goed

Supersnelle levering van uitstekende producten

Dé leverancier van een breed aanbod aan voedzaam, lekker, lichtgewicht en makkelijk te bereiden buitensport maaltijden. En deze zijn ook nog een jarenlang houdbaar.

top!

De voedingswaren (ontbijt, lunch, avondmaal, tussendoortjes die we besteld hebben waren stuk voor stuk top. Vooral de warme maaltijden vielen bijzonder in de smaak.

Vlotte bestelling en levering

Brede keuze van gevriesdroogde merken en maaltijden. Helaas, beperktere keuze van energierepen. Vlotte bestelling en levering van de juiste producten met een voldoende lange houdbaarheidsdatum.

Snel geleverd en prima producten voor een redelijke prijs

Snel geleverd en prima producten voor een redelijke prijs.

Snelle levering en lekker eten ;-)

Ondanks de vakantieperiode was de levering heel snel. Het assortiment voeding is goed en lekker. Onze favorieten zijn de Real Turmat maaltijden en de gember- en fruitkoekjes.

Snelle levering van prima product

Dé leverancier van een breed aanbod aan voedzaam, lekker, lichtgewicht en makkelijk bereidbare buitensport maaltijden.

Divers aanbod in geviesdroogde maaltijden

Altijd een vlotte levering gewend van buitensport voeding.nl. Dit jaar weer 10 dagen door de wildernis in Zweden met perfect gebalanceerde maaltijden voor onderweg.

Snel en gunstig geprijsd

Snelle levering en prisstelling vele malen goedkoper dan bijv bij Bever!