Het zijn geen manchette en U had het waarschijnlijk niet verstuurd

Zie hierboven

Ik kreeg binnen een paar dagen binnen wat ik bestelde!

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Fijne website met een uitgebreid assortiment . Soms wel even balen dat niet alles op voorraad is. Prijzen zijn echt netjes te noemen, lager dan bij menig andere winkel met vriesdroog maaltijden . Snelle levering en je blijft netjes op de hoogte

Goed aanbod en snelle afhandeling

Precies kunnen bestellen waar ik naar op zoek was. Snelle afhandeling en levering.

Mijn bestelling is snel geleverd en de producten waren goed geprijsd.

Sneller levering

Goede service, geen volledig 5 sterren omdat niet het gehele aanbod op voorraad was. Verder prima shop!

Zeer snelle levering jammer dat niet alles op voorraad was van de artikelen die ik zocht

Goeie rantsoenen

Eindelijk goeie en smaakvolle rantsoenen gevonden. Uitstekende en snelle levering. Zal zeker meer bestellen.

Fijne en snelle service

Mooie prijzen en een goede snelle service. Ik kom zeker terug als klant!

goede prijs/kwaliteit

Voor een winterse huttentocht in Lapland kochten we allerlei gevriesdroogde maaltijden. Verschillende merken, verschillende smaken. Prima levering etc. Je hoopt natuurljk dat alles lekker is, en smaken verschillen. Het ene was beduidend lekkerder dan het andere. Het zou mooi zijn als alles ook op smaak is getest. Wellicht dat jullie een keer een panel kunnen laten blindproeven en daar de resultaten daarvan toevoegen aan de beschrijving.

Ik kreeg snel geleverd.

Handig ook dat ik tijdens het bestelproces zelf een afhaalpunt kon selecteren.

Gewoon goed

Prima verlopen, veel keuze

Snelle levering en top producten

Ruime keuze en prima prijs kwaliteit!

Snel en goede service

Goed geholpen nadat er een maaltijdje ontbrak, volgende dag nog op de post. Super opgelost.

Snelle levering, goede communicatie en ruim aanbod.

Soepel en snel.

Ruime sortering en snelle levering

Ruime sortering en de volgende dag in huis zonder te veel verpakking.

Alles netjes op tijd geleverd

Kwaliteit

Goede producten aan een correcte prijs. Verzending tijdig.

Persoonlijk bedrijf, snelle levering

Bij mij eerste bestelling was ik iets vergeten. Nadat ik een mailtje had gestuurd hierover heb ik een tweede bestelling in de webshop gedaan en alles kwam ik één doos binnen.

Fijne website snelle levering

Mooi aanbod op de website Snelle levering Alles ok

Aanrader!

Duidelijke navigatie op de site, prima prijzen, snelle levering.

Goeie prijs en snel geleverd

Goeie prijs en snel geleverd

Top webwinkel

Alles ging soepel, dus niks te klagen