Bizar snel geleverd

Veel geluk door zeer dicht in de buurt te wonen, levertijd van 2 uur max. Producten juist ontvangen.

Snelle levering. Goede producten.

Inderdaad leuk dat er veel vragen waren

Uitgebreid assortiment

Altijd een uitgebreid assortiment waar je uit kan kiezen voor je buitensport avonturen.

groot assortiment en vlotte levering

voldoende keuze uit buitensportvoeding. de bestelling is netjes afgeleverd. alles prima.

Reuze aanbod, snel bezorgd

Groot aanbod, keuze genoeg en super snel verstuurd! Uitermate tevreden.

Goed assortiment, snelle levering

Uitgebreid assortiment, was ruime keuze. Fijn dat er ook diverse glutenvrije opties waren. De maaltijden zelf waren wisselend, sommige vond ik beter smaken of beter qua structuur dan andere maar dat is te verwachten.

Goede ervaring, slechte product omschrijvingen.

De service en kwaliteit van producten die we bestelde (hartek, Orifo) waren prima. Op tijd binnen. Alleen vind ik het als beginner heel jammer dat de productomschrijvingen en informatie op de site karig is.

Vlotte levering maar deukjes in de blikken

Vlotte levering en redelijke prijzen in vergelijking met andere aanbieders. De blikken werden echter zonder enig vulmateriaal verzonden en hadden diverse kleine deukjes hierdoor.

Snelle levering en correctie na foutje in levering!

Vlotte levering.

Snelle rechtzetting zonder kosten na een foutje in de bestelling.

Goeie kwaliteit en snelle levering

Ben erg tevreden

Zoals je mag verwachten.

Keuze maken, bestellen en kort daarna ontvangen. Veel beter is niet mogelijk.

goeie en correcte werking. Na problemen samen tot een goeie oplossing gekomen. top!

Goeie webshop! Prima producten.

Overzichtelijk en goed toegespits op de klant die gericht naar buitensportvoeding zoekt. Groot assortiment voor zowel de hobbyist/vakantieganger als professional. Kwaliteit van de producten is erg goed en de bestelling wordt snel geleverd. Heb een heerlijk en betaalbaar pakket samengesteld voor een weekje wildkamperen in Zweden.

Top website

Flinke hoeveelheid eten besteld voor een trektocht, ruime keuze qua assortiment wat top is. Eenmaal een bestelling gedaan wordt het snel verwerkt en bezorgd dus ik ga er een volgende week weer bestellen

Dik tevreden

Ik ben dik tevreden. Het eten is te zout als je niet aan het buitensporten bent waar je al zwetend wat meer zout kwijtraakt dan anders. Er mag dan ook wat meer zout aangevuld worden. Het gaat dus echt, zoals de naam van de site al aangeeft, om buitensportvoeding.

Correct en razendsnel!

Zonder meer goed.

Overzichtelijk keuze menu en snelle levering.

Overzichtelijk keuze menu, ruim aanbod en snelle levering.

Duidelijke webshop, snel geleverd

Goed. Waarde voor je geld.

Goede droog voedsel pakketten op tijd geleverd.

Snel, efficient, goede producten

Perfect, niets op aan te merken.

Veel keuze en snelle levering

Er is niet alleen een grote keuze, het wordt ook snel geleverd - ook naar België. Enige 'minpuntje' dat ik kan bedenken is dat er redelijk wat zaken niet (meer) op voorraad waren.

Volgende dag in huis. Veel keuze en goedkoper dan elders

Vlug en goedkoper dan de concurrentie

Mijn bestelling was er vlug (België) en het was goedkoper dan andere sites die ik tegenkwam!

Snel en compleet

Prima levering! Korte verzendtijd, alles compleet en in een compacte doos. Prima zaak!