Overzichtelijke website, veel keuze snelle levering, goede eerlijke prijs

snel geleverd, niets op aan te merken.

Wellicht een idee om de houdbaarheidsdatum (of een indicatie daarvan) van de houdbare maaltijden te vermelden?

Helemaal prima

Mijn bestelling is snel aangekomen en ben netjes op de hoogte gehouden.

Goed verpakt en snel verzonden. Voor herhaling vatbaar!

Zeer fijn

Goede producten, schappelijke prijzen en vooral topservice! Men heeft zelf het initiatief genomen om een compensatie te voorzien voor een product waarvan de houdbaarheidsdatum bijna verstreken was. Echt super.

super

super snel in huis (2 dagen) site is overzichtelijk en makkelijk. ben zeer tevreden.

Top webshop en vooral top service!

De levering is super snel, er zat een klein foutje in mijn order maar ook die werd super snel en zeer behulpzaam opgelost. Ik kijk niet meer verder voor mijn buitenvoeding! Ze hebben ook alles in huis wat op veel sites als "go to" geadviseerd wordt.

Altijd goed

Al vele malen producten besteld.

TOP !

donderdag besteld / vrijdag geleverd prima maaltijden (eerder geproefd) van Adventure Food ontbraken 2 pakjes en die werden dezelfde dag nagebracht uitstekende service en lekker eten !

Top, ruime keus en snelle levering

Veel op voorraad, veel merken en ruime keus. besteld en de volgende dag al geleverd (op maandag). helemaal top.

Dryfood very good

Dryfood and bars are very good

Snel bezorgd en goede website

Snel bezorgd en goede website die laat zien hoeveel er op voorraad is.

Hoge kwaliteit en snelle levering

Ruime keuze in hoge kwaliteit aan buitenportvoeding. Snelle levering Voorraad kan nog wel eens net niet voldoende zijn, maar dan hebben ze genoeg alternatieven.

Fast delivery

Fast delivery

Heel tevreden!

Groot assortiment noodrantsoen. En snelle levering!

Snelle levering en uitgebreid aanbod

Wederom een vlotte levering. Een uitgebreid aanbod, helaas was niet alles op voorraad van wat ik wilde hebben.

tevreden

4 maaltijden besteld , 2 ervan waren zodanig platgedrukt dat ik bang ben dat de kwaliteit eronder geleden heeft. Vorige maaltijden waren prima.

Top aanbod en service

Veel keuze voor een goeie prijs. Top service

Top service!

duidelijke professionele afhandeling van de verzending. Top service van top producten!

Ok

Parfait

Très bien. Rapide et efficace.

Gewoon goed

Lang houdbaar en iedeaal met een ki d met een gluten intolerantie toch altijd een warme maaltijd ongeacht waar we heen gaan

Makkelijk besteld, snel geleverd

Overzichtelijke site, makkelijk bestellen. Levering de volgende werkdag. Netjes verpakt. Een product was niet leverbaar, kreeg hiervoor in de plaats een (duurder) product. Prima!

Altijd keurige leveringen.

Regelmatig bestel ik voeding bij Buitensportvoeding.nl vamwege de zeer ruime keus in de voeding en de leveringen zijn altijd netjes op tijd en met zorg ingepakt.