prima voeding, snelle en correcte levering

heel tevreden over de levering. 1 klein puntje. in de lyo food mexican zit geen aardappelzetmeel na controle. dit staat wel op de website als ingredient vermeld. dit ivm voedsel allergie. misschien nog eens nalopen want wel voor sommigen onder ons erg belangrijk!

Lekker en snel

In iets meer dan 10 minuten staat je maaltijd klaar en het smaakt ook nog eens goed

Supersnelle levering van uitstekende producten

Dé leverancier van een breed aanbod aan voedzaam, lekker, lichtgewicht en makkelijk te bereiden buitensport maaltijden. En deze zijn ook nog een jarenlang houdbaar.

top!

De voedingswaren (ontbijt, lunch, avondmaal, tussendoortjes die we besteld hebben waren stuk voor stuk top. Vooral de warme maaltijden vielen bijzonder in de smaak.

Vlotte bestelling en levering

Brede keuze van gevriesdroogde merken en maaltijden. Helaas, beperktere keuze van energierepen. Vlotte bestelling en levering van de juiste producten met een voldoende lange houdbaarheidsdatum.

Snel geleverd en prima producten voor een redelijke prijs

Snel geleverd en prima producten voor een redelijke prijs.

Snelle levering en lekker eten ;-)

Ondanks de vakantieperiode was de levering heel snel. Het assortiment voeding is goed en lekker. Onze favorieten zijn de Real Turmat maaltijden en de gember- en fruitkoekjes.

Snelle levering van prima product

Dé leverancier van een breed aanbod aan voedzaam, lekker, lichtgewicht en makkelijk bereidbare buitensport maaltijden.

Divers aanbod in geviesdroogde maaltijden

Altijd een vlotte levering gewend van buitensport voeding.nl. Dit jaar weer 10 dagen door de wildernis in Zweden met perfect gebalanceerde maaltijden voor onderweg.

Snel en gunstig geprijsd

Snelle levering en prisstelling vele malen goedkoper dan bijv bij Bever!

Fast and reliable service

Fast and reliable service. Definitely recommended.

Super levering van de spullen iedere keer opnieuw.

Hele goede levering van de producten en als er iets verkeerd geleverd is wordt dat echt super netjes opgelost. Kunnen nog veel andere een voorbeeld aan nemen hoe de service is bij Buitensportvoeding.nl

Goede prijs, snelle levering

Ik zou hier zeker weer bestellen

Zeer snelle correcte levering

Veel keuze en snelle levering.

De levering van de goederen gebeurde zoals op de website vermeld staat.

Positief. Bestelling correct afgehandeld en geleverd.

Slecht

De producten die niet op voorraad zijn staan wel in de lijst. Dus elke keer als je een maaltijd selecteerd staat er pas na het aanklikken dat deze niet op voorraad is. Dat is er onhandig en daarom duurt het uitzoeken erg lang. Ik heb de maaltijden op een andere site gekocht

Beste Jilling, Bedankt voor uw beoordeling. Tot op heden waren wij ons niet bewust dat dit een probleem vormde in onze webshop. Producten welke weer terug op voorraad komen blijven zichtbaar in onze webshop. Onze klanten kunnen dan toch nog de producten bekijken voor eventueel een latere bestelling. We zijn de afgelopen week bezig geweest met het zoeken naar een oplossing om deze frustratie bij u en andere klanten weg te nemen. we hopen dit binnen een paar weken te kunnen toevoegen aan onze webshop. U kunt altijd contact met ons opnemen wanneer u problemen ondervindt met onze webshop of wanneer u vragen heeft over producten of voorraad. U kunt hier natuurlijk ook gewoon ons contactformulier gebruiken. Met sportieve groeten, Sander Buitensportvoeding.nl

Snelle levering, goede prijs, netjes verpakt

Aanbod, snel en scherp geprijsd.

Veel keuze groot en compleet aanbod en regelmatig aanbiedingen binnen twee dagen had ik de spullen in huis.

Good quick service

Was very pleased , good website easy to order and pay . And quick delivery .

Goed en snel

Ze gaven eerlijk aan dat ze voor de verzending ontdekte dat één artikel over datum was. Hiervoor hebben ze uit zichzelf een perfect (duurder) alternatief meegeleverd.

Uitmuntende service, zelfs in het buitenland!

Na vele jaren trouwe klant te zijn geweest vanuit Nederland, heeft niks mij ervan laten overtuigen, na mijn verhuizing naar Freiburg im Breisgau (DE), te wisselen van leverancier. Het is en blijft een uiterst betrouwbaar bedrijf met een super service en (ook in het buitenland) een snelle levering. Ook niet onbelangrijk is dat er altijd meer dan genoeg voorradig is, zodat ik nooit zonder mij favoriete voeding op reis hoef te gaan.

Snelle service, duidelijke allergenen info

Duidelijke site, fijne info over allergenen

Duidelijke site met goede en snelle service!

Ben al een tijd op zoek naar een goede, betrouwbare en overzichtelijke webwinkel waarin ik kampeerspullen en outdoor artikelen kan kopen. Met name MRE's. Pas geleden voor de eerste keer een bestelling gedaan bij buitensportvoeding.nl op de webshop. Ik kreeg na de bestelling meteen netjes een mail toegestuurd en niet lang daarna na enkele dagen meteen de bestelling. Tevens ook netjes verpakt moet ik zeggen! Kortom, zeer duidelijke webshop met een snelle service!

Zeer klantgericht en proactieve communicatie!

Ondanks dat de producten die ik besteld had niet voorradig waren heeft Buitensportvoeding.nl mijn bestelling verstuurd. Dit wel met vervangende alternatieven en een klein extraatje! De vervangende producten waren helemaal top alsook de mail de ik gekregen heb van hun om me te verwittigen van de aangepaste zending! Dank je wel Buitensportvoeding.nl voor de topservice!! Groeten, Toby

Gewoon goed en snel geregeld.

Goed en snel geleverd.