Snelle levering, goede producten

Bestelde producten worden zeer snel geleverd. Goede producten.

Prima producten en levering.

correct en snel geleverd; groot aanbod.

Prima producten voor een prima prijs

Gewoon een prima afhandeling van de order, goede producten voor een prima prijs, goed verpakt en snel geleverd.

Compleet aanbod, snelle levering

Zeer ruim aanbod aan buitensportvoeding en binnen twee dagen geleverd. Aanrader!

Snel geleverd en goed verpakt, is al de 4de keer dat ik daar bestel. Raad het iedereen aan

Top, snel geleverd

Top, snel geleverd

Fijne pannetjes!

Duidelijke site, snelle levering. Soms mist de specificatie van de voeding.

Snel geleverd. Maaltijden zijn de beste MRE die ik al heb gegeten

Lekkere MRE’s Snel geleverd Dik in orde!

Top levering

Eten besteld voor een trek tocht in Schotland door corona spijtig niet door gegaan maar jullie service is super.

Snelle levering en goede producten

Snelle levering en goede producten

Snelle levering voor scherpe prijs

Ik heb nu 3x besteld bij buitensportvoeding.nl. Steeds snel geleverd voor een veel scherpere prijs dan in winkel.

Ruim assortiment, snelle levering.

Levering aangekomen na 2 dagen, persoonlijke service! Helaas onze trekking moeten annuleren en dus pakket geretourneerd, ook dit ging zonder probleem.

Gewoon: Zo als het moet zijn, snel en degelijk.

Al meerdere malen maaltijden gekocht voor trekkingsactiviteiten. De service is snel en degelijk. De maaltijden zijn prima en smaakvol. ( smaak is natuurlijk persoonlijk) Dus dit mijn vaste adres voor buitensportvoeding.

Goede leverancier met grote keuze

Snelle correcte levering. Verschillende items uit het (wel erg ruime) assortiment niet leverbaar. Mss toeval, wel opmerkelijk.

top service

Goede website, veel keuze, snelle levering. Ik kom hier zeker weer terug.

Goed assortiment en vlotte levering

Mooi en gevarieerd assortiment met lekkere maaltijden uit het noorden ;-). Aangename vlotte levering binnen enkele dagen (in B.).

Perfecte plek voor outdoor voeding

Hier een bescheiden bestelling geplaatst van 10 maaltijden. Binnen een dag geleverd, keurig verpakt en tegen een scherpe prijs!

Supergoed

Voor de eerste keer iets besteld bij buitensportvoeding maar zeker niet voor het laatst.. snel geleverd en zeer goed verpakt. Top! Pascal

Ruim aanbod veel merken

Wel ruim aanbod maar dikwijls een specifiek product nodig en dan is het niet beschikbaar Als je dan verzendingskosten moet betalen ga ik achteraf weer niet opnieuw bestellen

Super service!

Mijn bestelling werd al snel geleverd. Toen ik er achter kwam dat er een open verpakking was gestuurd heb ik contact opgenomen. Dezelfde dag is er een nieuw product verstuurd met een extraatje! Beter kan toch niet!

Alles oké.

Prima product, prima verzendtijd.

Snelle levering en voordelig

Was al een poosje aan het zoeken naar een goede webshop voor outdoor. Bestelling geplaatst, snelle levering en goede service.