Aangename kennismaking met dit bedrijf; snelle service en goede kwaliteit van producten

Snel en correcte levering

Alle producten waren snel en correct geleverd, houdbaarheidsdatum van de producten was ook nog prima. Prijs mag nog iets scherper al heb ik liever deze correcte service.

Snelle levering en scherp geprijsde producten!

uitstekend en snel

een mooi assortiment aan voeding. snelle levering het enige puntje is dat bij de hoofdmaaltijden veel producten niet voorradig waren op het moment dat ik ging bestellen waardoor de variatie in maaltijden beperkt was

Leuk twee bars erbij.

Uitstekende service zoals altijd!

Supersnel verzonden en afgeleverd. Alles was in orde.

Absoluut geweldig

De levering was snel en de producten zijn van goede kwaliteit. Ik bestel zeker nog een Keer iets.

Prima webshop, snelle verzending. Helaas niet alles op voorraad.

Nood voorraad weer aangevuld tegen een schappelijke prijs en met ZEER snelle levering , waarvoor dank .

Ik ben tevreden over het product en de levering.

Veel producten

Koffie bestelt en was super lekker en handig

Eerste keer hier besteld goede service en snelle levering

scherpe prijs, snel geleverd

overzichtelijke site

Correct en snel !!!!

Top !

Good selection of products, fast delivery

Also many options for special diets.

Snel en correct geleverd

betrouwbare webwinkel

duidelijke site , leuk assortiment . levert snel en correct . bestel hier vaker en heb nog nooit klachten gehad .

Groot aanbod aan interessante prijzen

Overzichtelijke site

Echt tevreden

Snelle levering en goed product

Correcte en snelle afhandeling

Het pakje is in de juiste staat en op tijd afgeleverd.

Pruma

Keurig geleverd.

Hartstikke goed

Snel geleverd, goed verpakt en voeding ook top!

goed en snel geleverd

Geen poespas, eenvoudig bestellen en betalen

Snel en correct.

Wonend in het buitenland en altijd in de bergen. Is dit voor mij een service bij uitstek! Helaas moet ik wel telkens boven de 200,- euro uitgegeven om de verzendkosten te drukken, maar dat mag de pret niet drukken omdat ook mijn gasten graag een hapje mee eten! Het enige wat ik nog mis in het assortiment zijn water zuivering tabletten! Aangezien deze niet geheel onmisbaar zijn en zeer lang houdbaar zijn. En (smaken verschillen) ik zie het assortiment van Adventure food langzaam verdwijnen... of ligt dit aan mij? En mijn tweede keuze, Globetrotter verbruikt iets meer brandstof dan alleen een potje water koken. Maar niks te klagen! Geweldige service!

handig verpakt en hoge houdbaarheidsdatum , snelle service , en correct !!!

doen !!!!