Heel vlotte bestelling

Het is voor ons de eerste keer dat we gaan kamperen in de natuur en we op zoek waren naar eten om mee te nemen. Via WhatsApp kregen we snel een antwoord op onze vragen en de levering ging ook heel vlot. Dankjewel!

Levering was supersnel !

Zeer goede ervaring, levering was supersnel !

Snelle levering, keurig verpakt en ontvangen wat er besteld is!

Speedy levering , onklopbare prijzen !

Top !!

Mooie producten, nette en snelle levering.

Mooie producten, nette en snelle levering.

Snelle levering en tracking zodat je weet wanneer ze leveren!

super!

ruime keuze, scherpe prijzen, vlotte levering

Goed, snel en niet te duur

Overzichtelijke website met duidelijke omschrijving. Makkelijk bestellen en snelle levering

Goed assortiment en vlotte bezorging

Artikelen worden goedkoper aangeboden dan in andere zaken. Worden snel en goed verpakt thuisbezorgd

Duidelijke website

Bestellen gaat makkelijk, vlotte levering

Snel bezorgd en het smaakt heerlijk !

Snel verzonden, compleet, goed verpakt. Bedankt!

Snelle levering in juiste verpakking (zo klein mogelijk doosje). Mooi assortiment met stress weer nieuwe keuze! Top :)

Koop hier al jaren mijn outdoor eten voor de hikes

Al Sinds jaren koop ik hier mijn eten voor tijdens mijn hikes. Soms is de voorraad wat beperkt, maar ik zie in de winkels niet anders. De verschillende merken en assortiment maakt dat je eens wat anders kunt proberen

Topervaring bij buitensportvoeding.nl

Ik ontdekte buitensportvoeding.nl tijdens mijn zoektocht naar vriesdroogvoeding voor mijn buitenavonturen. De prijzen waren indrukwekkend en de levering was razendsnel. Alles kwam precies zoals besteld. Ik raad buitensportvoeding.nl van harte aan voor kwaliteit en snelheid. Veel plezier op je eigen buitenavonturen!

Top, snel en zoals beschreven

Snelle nette levering!

Uitmuntend!

Uitgebreid assortiment, snelle levering.

Fast delivery and easy order process

I ordered a massive load of meals from Germany. The package travel tooks less then a week to reach me. Bähm Thanks Christian

perfect

Mooie selectie, prijzen en levertijd!

Ik ben erg tevreden :) mijn favoriete kampeermaaltijden goedkoper dan bij de grote outdoorwinkels zonder gekkigheid. Alle producten zijn langer dan 2 jaar houdbaar die ik heb ontvangen. En gewoon de volgende dag in huis. Top service.

Super snelle bezorging, goede producten

Ik bestelde redelijk last minute adventure foodpacks en repen voor mijn vakantie. Die werden de volgende dag al geleverd, heel fijn! Goede prijzen en een duidelijke website.

Heel snel geleverd!

Heel snel geleverd. En tegen een goede prijs.

Had mijn producten de volgende dag al in huis

Excellent service, very good prices and fast shipping!

Buitensportvoeding.nl are a very good company to deal with. They have a fantastic range of products with very good prices and very fast shipping to Ireland. I will certainly purchase my camping meals from them in the future. Highly recommended.