Betrouwbaar

Zeer snelle en correcte levering. Hoeft van mij niet zo snel hoor. Levering binnen een dag of 3 tot 5 volstaat ook wel

Ruime keuze, artikelen op voorraad, snelle levering

Werd zeer snel geleverd. Deftig ingepakt

Goede klantenservice

De producten zijn fijn, maar als er iets mis gaat tijdens de bestelling is een fijne klanten service altijd spannend. Ik had een verkeerd item opgestuurd gekregen, naar snel en duidelijk mail contact is het probleem heel prettig opgelost. In het vervolg koop ik hier met een geruster hart:)

Prima product, snel geleverd

Powerbar Elektrolyten tabs besteld. Prima product. Snel geleverd, prijs is prima.. altijd jammer van de verzendkosten, daarom bestel ik altijd maar een voorraadje...kan nog maar weing fysieke winkels vinden waar ze powerbar verkopen. Decathlon verkoopt ze wel, maar 20% duurder... Bij Jumbo uit het assortiment... en zelfs via Amazon kan ik het niet goedkoper krijgen.

Goede prijzen, perfecte service

Beste prijzen die ik kon vinden voor outdoor maaltijdzakken. Keurig op tijd verzonden, maar PostNL had de bezorging volledig verpest. Sander van BuitensportVoeding heeft veel moeite gedaan om te zorgen dat de maaltijdzakken op tijd voor mijn hikevakantie bij me bezorgd werden. Service kon niet beter!

Good offers, quick delivery

Very happy with our purchase: reasonable pricing and very quick delivery.

Aanbevolen

Adventure food voor een goede prijs en snelle verzending. Aanbevolen outdoor shop.

great variety of trekking food

easy order placement, fast delivery (to Austria). Some conversation is just in Dutch, would be great if this would also be available in English (e.g. email for request of review)

Goedkope prijs, wel iets te laat met leveren

Redelijke onbekende website en goedkopere prijzen, maar ze boden PayPal aan als betaalmethode dus toch maar geprobeerd. Ik heb alles netjes ontvangen, wel iets later dan verwacht. Ze geven aan op de website " Shipment within 24 hours to the whole of Europe" maar ik denk dat ze hiermee bedoelen dat ze het binnen 24 uur op de post doen, niet dat het daadwerkelijk aankomt.

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs, snelle levering. Gewoon top!

Voldoend aan verwachting en snel geleverd

Ik heb de advanture food besteld met heel goed prijs. Alles was snel geleverd en in goede orde ontvangen.

top

Snelle verzending en levering. Goede prijzen. Er miste 1 item in de bestelling toen die aankwam. Maar dat hebben ze meteen nagestuurd. dus goede service!

Reageren niet op email

Wat ze op voorraad hebben leveren ze snel, maar heel veel is niet op voorraad en als je per mail vraagt wanneer er weer nieuwe voorraad binnen komt dan komt er geen reactie.

Snelle levering en kwaliteit producten

De site was duidelijk en overzichtelijk. Wat ik wel miste waren de voedingswaarden van de producten. Daarnaast was het makkelijk betalen en er was op de afgesproken dag geleverd. Over het algemeen zou ik dit bedrijf absoluut aanbevelen.

Hele snelle levering

Ondanks dat ik in belgie woon was de levering een dag nadat ik besteld had. Ik heb nog nooit zo snel een pakket ontvangen. Goed en veelzijdig aanbod verder.

groot assortiment, goede service

De website werk niet altijd even logisch wat ons betreft. Als je bijv selecteert dat je geen artikelen wilt zien die niet op voorraad zijn, moet je dat bij elke aanpassing in de zoekopdracht, opnieuw aangeven. wij bestelden ongeveer 20 artikelen en kregen 1 verkeerde. We stuurde een mail en kregen heel snel antwoord. We kregen het artikel dat we missten (zak eten) nagestuurd en mochten de verkeerde houden. We kregen ook een alternatief voor iets dat achteraf niet op voorraad was, Dit artikel was niet onze smaak, Geen probleem, we mochten het houden en iets anders uitkiezen. Vriendelijke mails en super service. Zo kan het dus ook.....

Bestelling werd snel geleverd. Een kleine fout werd direct opgelost door een snelle nazending.

Fijne kortingen en het was er snel

Fijne kortingen en het was er snel

Op tijd en volledig in orde.

Order nooit ontvangen

10 dagen geleden besteld en verstuurd, maar volgens postnl is de pakket nog steeds niet door hem ontvangen. Jammer.

Prima !

Correct en op tijd

prima webshop voor je outdoor voeding

Positief: Ruim aanbod, snelle service, correct Negatief: nogal veel produkten niet op voorraad

Goede prijzen en producten, snelle levering

Fijne winkel voor vakantie benodigdheden. Goede producten tegen een scherpe prijs. Een klein minpunt: veel producten in het assortiment zijn (permanent?) niet op voorraad.

Super, groot aanbod!

Heel vlotte bestelling en levering.