Prima, meteen getest!

Lekker en zeer voedend. Genoeg voor een man, teveel voor een vrouw?

Goede producten en een snelle levering.

Producten kunnen na aanschaf nog lang bewaard worden. Levering was snel en goed verpakt.

Adventure foot

Heerlijk eten en een snelle levering. Mijn vakantie kan beginnen.

Extremely fast delivery

I was surprised to see that my order had been already shipped 2 hours after placing it. The package content was as expected, everything was in order and nicely packed.

Goeie prijzen

In prijsvergelijk veruit de voordeligte

Goed verpakt en snel geleverd

Sehr schnelle Lieferung.

Alles bestens. Wie bestellt.

Wat ik zeer prettig vind aan de site is dat precies duidelijk is of iets op voorraad is of niet. Dat voorkomt frustratie. Bovendien veel keuze.

Kan niet verbeterd

goed op de hoogte gehouden tav bestelling, vriendelijke mail, prima product voor een klein prijsje

Klantenservice is super

Hebben mij zelfs opgebeld om uitleg te geven over de voeding

Overzichtelijke website

Alles is met 1 klik te vinden. En binnen 2 dagen geleverd.

mijn product nog steeds niet ontvangen na anderhalve week

Goede website en gemakkelijk besteld, maar na andere halve week nog steeds mijn Born product nog niet ontvangen. Had er 2 besteld, maar kreeg mail dat men er maar een had, terwijl voor 2 afgerekend. Echter kreeg direct een mail dat het geld en de verzendkosten werden terug gestort met excuses. Geld stond een dag later weer op de rekening dus prima afgehandeld. Weet alleen niet wanneer ik mijn bestelling ga krijgen.

Order prima, zoals verwacht afgewikkeld

Zie boven

goede service, gevarieerd aanbod.

De websitebezoek van Buitensportvoeding is toegankelijk en werk intuïtief. Daardoor is het makkelijk om precies te vinden wat je zoekt of om een keuze te maken uit het ruime aanbod. Sommige artikelen zijn niet op voorraad. Dat is jammer want vaak zijn dat met de lievelings artikelen

Snelle levering & goede prijzen

Site is overzichtelijk. Fijn dat er de mogelijkheid is om aan lactosevrije producten te zoeken en dat buiten sportvoeding deze ook aanbiedt. Schappelijke prijzen en het werd snel geleverd. Enige minpuntje is dat veel producten die ik graag had willen kopen uitverkocht waren.

snel en makkelijk

snel en makkelijk

Gewoon goed

Goed assortiment, snelle levering

vlotte service

Vlotte service, geen problemen ondervonden en kon gemakkelijk de bestelling volgen.

Overzichtelijke website, veel keuze snelle levering, goede eerlijke prijs

snel geleverd, niets op aan te merken.

Wellicht een idee om de houdbaarheidsdatum (of een indicatie daarvan) van de houdbare maaltijden te vermelden?

Helemaal prima

Mijn bestelling is snel aangekomen en ben netjes op de hoogte gehouden.

Goed verpakt en snel verzonden. Voor herhaling vatbaar!

Zeer fijn

Goede producten, schappelijke prijzen en vooral topservice! Men heeft zelf het initiatief genomen om een compensatie te voorzien voor een product waarvan de houdbaarheidsdatum bijna verstreken was. Echt super.

super

super snel in huis (2 dagen) site is overzichtelijk en makkelijk. ben zeer tevreden.

Mauvestraat 28

3331VJ Zwijndrecht