Perfecte afhandeling

Na een vraag over mijn bestelling zeer vriendelijk te woord gestaan. de bestelling op de juiste dag bezorgd.

Keurig afgehandeld

Perfecte afhandeling van mijn bestelling en bezorging met een persoonlijke groet..

Professioneel en perfect

Vorig jaar ook paling gekocht, prima verzorgd. ga binnenkort ook andere producten van jullie uit proberen.

Geweldig verjaardagskado

Ik heb 1,5 kilo laten bezorgen als verjaardagskado. Gisteren lagen er twee gerookte palinkjes voor de deur. In tijden van crisis moet je creatief zijn. Een aanrader !

Goede service, heerlijke producten!

Top kwaliteit! Winkel, personeel en kiosk zijn gezellig en het ziet er allemaal verzorgd uit! Bestellen via de webwinkel is makkelijk en product wordt in dezelfde top kwaliteit geleverd als dat je het in de winkel koopt.

Goede paling,super gesorteerd

Mijn eerste bestelling bij rijpelaal is zeer goed bevallen. Ga ik de volgende keer zeker weer bestellen. Warm aanbevolen

Beter kan niet.

We hebben weer gesmuld.

Wat een top zaak!

Zelfs in Corona tijd blijven ze in de lead. De paling kwam te laat binnen omdat de mensen van de post momenteel ook helemaal over lopen. Een mevrouw van het bedrijf belde me op om het goed te maken. Dank jullie wel hiervoor.

helemaal top

snelle levering, verpakking uitstekend, geweldige palingen, meer dan lekker

Voor herhaling vatbaar

Top website top levering top product

Heerlijk genoten en snelle levering!

Op tijd geleverd en goed gekoeld verpakt!

Snel en heerlijk.

Voor de eerste maal besteld en de volgende dag vers in huis. Heerlijke palingen goed verpakt ,goed koud en supersnel bezorgd. Prima lekkere vette paling smaakt bijzonder goed.

Geen idee is bij andere bezorgt Nog niet gesproken maar zal vast goed geweest zijn Ook geen commentaar Keurig verzorgd En op tyd ook bezorgd Ga zeker weer bestellen in dien het zo uit komt

Superrrr!

Wederom prachtig gepekelde palingen om te roken ontvangen. Ze waren heerlijk. Iedereen weer super tevreden! Toppie

Mooie paling veel aandacht aan besteed i.v.m.verpakking

Zoals we al meerdere keren hebben besteld, weten we dat alles heel goed verzorgd is, en de paling heeeeeeerlijk is.

Uit de kunst

Zelden zo lekker gegeten

Top bedrijf

Paling besteld voor vrienden Bericht gekregen om hoelaat de paling was bezorgt en waar.Top geregeld

Onze vrienden vertelden dat de paling heerlijk was.

We hebben ze zelf niet geproefd en het was jammer dat e.e.a. met de aflevering niet gegaan is zoals was afgesproken … maar uiteindelijk is het goed gekomen.

beste paling ooit

zeer lekkere gerookte paling filets goede service . netjes verpakt en op tijd geleverd ..

Overheerlijke paling!

Voor het eerst bij jullie besteld en ga zeker vaker bestellen. Lang geleden dat ik zo’n lekkere paling op heb. Heel vers en lekker vet, top!

Lekker , prima

Zoals altijd prima. Aanrader

Grandioos lekker.

Goeie vette paling, en snel geleverd. En dat voor die prijs.

Heerlijk !!!

"Het neusje van de zalm onder de gerookte palingen !!!"

Geweldig goed

Heerlijke producten en snelle levering

geweldig

altijd keurig afgehandeld . precies zoals gevraagd .