Blijft steeds top

Nergens zo goede paling gehad als hier Super lekker en heel goede service En van Nijmegen gaan we steeds even na Bakel om een lekker broodje paling te eten

Bijzonder lekkere paling!

Ik ben meer dan tevreden over mijn aankoop en bezorging daarvan. Alles netjes verpakt met koel-elementen en een hand geschreven briefje erbij. De paling was overheerlijk en we hebben echt gesmikkeld! Een aanrader!

Blijft steeds een super ervaring

Super lekkere paling en zalm. Goede prijs. Vandaag besteld voor een bepaalde tijd morgen bezorgd. Dat wordt steeds waar gemaakt. Ondanks het warme weer super verpakt. Een aanrader voor iedereen die van vis houd.

Geweldig! Top

Ieder nadeel hep zijn voordeel. Door Corona zijn we voor paling op internet gaan shoppen. Tot nu is deze paling het lekkerste. Leuke video over de kwekerij en de rokerij. We proeven geen verschil met ‘natuurlijk’ gevangen paling.

Paling is weer botermals en smaakt hemels. Levering is perfect net zoals t contact en de manier van bestellen.

Veel soorten paling geprobeerd. Maar er is maar één die zulke lekkere paling heeft. Alle vele malen gekocht . Blijft voor mij de beste Ga zo door Ze kunnen mij er s,nachts voor wakker maken

Supper goed

Helemaal top snelle levering en goede heerlijke producten

Snelle levering, super kwaliteit, zoals gewent van Rijpelaal.

Alleen maar lof!

Producten en service optimaal!

Grandioos

Om te beginnen perfect ingepakt en verzonden. Mooi op tijd binnen gekregen. En de paling zelf is super, heerlijk. Voor mij een dikke tien

Super kwaliteit en altijd op afspraak leveren.

Wij kopen al jaren paling bij Palingkopen.nl en de service en de kwaliteit is werkelijk top.

Paling is goed ook qua prijs en levering keurig op tijd. Verzoek om per kg te verpakken helaas niet opgevolgd. Kreeg twee zakken van 5 kg.

vis was top, prima service van bestelling tot bezorging

website ziet er goed uit. Makkelijk bestellen. Prima kwaliteit!

reactie van de ontvanger (heerlijk )

reactie van de ontvanger' heerlijke paling heerlijke zalm en perfect gekoeld verpact in een woord klasse.

perfect

na mijn bestelling kwam er een grote koelbox enkele dagen later binnen met 3 pond paling perfect gekoeld en een leuk kaartje geniet van uw bestelling erg leuk we hebben genoten verse dikke paling heerlijk vet Limburg kan hier nog heel wat van leren we gaan snel weer een bestelling plaatsen en als we in de buurt zijn van Helmond even langs de rokerij nogmaals perfect

Altijd 100% goed

Bestel geregeld en altijd goede kwaliteit , super verpakking en goede communicatie

Prijs kwaliteit uitstekend

Snel geleverd, voorheen reed ik zelf naar Harderwijk, is nu dus nooit meer nodig...voortreffelijke kwaliteit, er zullen nog veel bestellingen volgen...

geweldig

verzending was prima en de paling smaakte geweldig. Zeker voor herhaalbaar

Kwaliteit paling

Kwaliteit paling De verzending ging ook prima met goede verpakking .

Denken mee juist in deze tijd via internet geregeld alles liep perfect

Men doet wat ze afspreken Goed geregeld

👍👍👍👍👍

Ben super blij dat het zo kan.De paling is zo lekker. Vorige hadden we ook rauwe ping om te stoven zo lekker.Word met goede zorg geleverd.Mijn vader is er altijd blij mee als hij dit van mij kado krijgt. Mvg, Sylvia Poot

Genieten

Bezorgd op tijd...lekker koud....zag er prachtig uit....EN HET WAS LEKKER!! voor herhaling vatbaar.

Gewoon ,Heerlijk.

Mijn man en ik hebben voor de 1e keer een kilo paling besteld, het werd snel geleverd, in een goede verpakking, 3 pakketjes liggen er nu in de diepvries, de eerste 250 gr hebben we, de zaterdag voor de Pasen opgegeten, en we verheugen ons al op a.s zaterdag, als we gaan de 2e verpakking beginnen. Zo hebben we 4 weken, op de zaterdag een leuk en lekker vooruitzicht.

Super paling!

Voor opa en oma in de cronona tijd besteld. Zij hebben de Paling voor de deur in koelbox in ijs bezorg gekregen. Wauw! Wat een service. Zij gaan vaker bij jullie bestellen. Heel erg bedankt voor deze service.

Smullen maar !!

Zeer goede service. Heerlijke paling. Bedrijf warm aanbevolen.