Filters

9

Perfect wéér.......zeer tevreden:):)

Helemaal toppie:):)

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarom heeft u voor ons gekozen? Omdat ik dat al lang doe!!
  • Heeft u nog een tip voor ons? N.v.t.
  • Hoe bent u bij Palingkopen terecht gekomen? N.v.t.
9

Al diverse jaren klant, altijd zeer goede service !

Mijn ervaring is: diverse zendingen ontvangen / in Helmond en thuis gebracht, o.a. door Opa met kleindochter. Het geheel is geweldig ! Voor allen: medewerkers prettige Feestdagen met tevens een mooie en goede jaarwisseling met veel gezondheid in de toekomst. Groetend en tot ziens. Blijf gezond ! P. v. d. Zanden Nijmegen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarom heeft u voor ons gekozen? Goede kwaliteit !
  • Heeft u nog een tip voor ons? Zo doorgaan !
  • Hoe bent u bij Palingkopen terecht gekomen? Advertentie !
10

Uitmuntende kwaliteit!

Prima kwaliteit!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarom heeft u voor ons gekozen? Goede kwaliteit!
  • Heeft u nog een tip voor ons? N.v.t.
  • Hoe bent u bij Palingkopen terecht gekomen? N.v.t.
6

alles was goed alleen de salades was een rotzooitje

zoals ik aangaf was de paling zalm en peper makreel goed alleen de salades was een rotzooitje was door elkaar gelopen en dat is niet lekker

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarom heeft u voor ons gekozen? doorgaans goed
  • Heeft u nog een tip voor ons? doe de salades in apparte bakjes
  • Hoe bent u bij Palingkopen terecht gekomen? online

Reactie van het bedrijf

Dat is vervelend! we gaan dit voor u oplossen!

9

Prima en vlot geleverd, zoals gewend.

Mooie paling vlot ,perfect en vriendelijk geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarom heeft u voor ons gekozen? Al eerder goede paling gehad
  • Heeft u nog een tip voor ons? N.v.t.
  • Hoe bent u bij Palingkopen terecht gekomen? Wij zijn vaker richting Brabant moeten rijden.
8

Gewoon heerlijke gerookte paling

Goede service bij levering de paling goed verpakt . En ze smaken heerlijk tot nu toe alleen maar lekkere paling gehad . Als ik iets aan toe mag voegen zou iets minder gezouten mogen worden . Voor de rest top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarom heeft u voor ons gekozen? Zag er veel belovend uit.
  • Heeft u nog een tip voor ons? Zou iets minder zout toe gevoegd mogen worden . Voor de rest is het top.
  • Hoe bent u bij Palingkopen terecht gekomen? Bij toeval
10

Geweldige aanbiedingen.

Gemaklijke om je keuze te maken uit het aangeboden arsortiment

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarom heeft u voor ons gekozen? N.v.t.
  • Heeft u nog een tip voor ons? N.v.t.
  • Hoe bent u bij Palingkopen terecht gekomen? Tijdens kampeer week in omgeving
10

Gewoon perfect

Uitstekende kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarom heeft u voor ons gekozen? N.v.t.
  • Heeft u nog een tip voor ons? N.v.t.
  • Hoe bent u bij Palingkopen terecht gekomen? N.v.t.
10

uitstekend

levering uitstekend smaak geweldig .een aanrader voor iedereen die van paling houdt

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarom heeft u voor ons gekozen? N.v.t.
  • Heeft u nog een tip voor ons? N.v.t.
  • Hoe bent u bij Palingkopen terecht gekomen? website
5

Nog niets ontvangen en hoop dat het niet is bedorvenn

Niet mogelijk

  • Aanbevelen? Nee
  • Waarom heeft u voor ons gekozen? N.v.t.
  • Heeft u nog een tip voor ons? N.v.t.
  • Hoe bent u bij Palingkopen terecht gekomen? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Onze excuses voor de vertraging, het personeel van PostNL heeft 'stiekem' gestaakt waardoor een deel van onze pakketleveringen veel vertraging hebben opgelopen. Uw pakket wordt vandaag geleverd! gelukkig is het buiten momenteel koud genoeg en zijn uw bestelde producten nog gewoon goed en veilig om te eten. Mocht u toch twijfelen, weiger dan het pakket zodat het retour wordt gezonden, dan storten wij het aankoop bedrag naar u terug. Heel vervelend dit, maar het is helaas overmacht, het personeel van PostNL heeft ook recht om zich hard te maken voor een mooi salaris. Ik wens u nog een fijne dag en bedankt voor uw geduld.

10

Contact opnemen als levering niet lijkt te lukken.

Rijpelaal nam contact met me op na verschillende moeilijkheden bij evt. levering door post.nu. Ze boden me verschillende opties aan. Toegedaan, top geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarom heeft u voor ons gekozen? Kwaliteit
  • Heeft u nog een tip voor ons? Ga zo door
  • Hoe bent u bij Palingkopen terecht gekomen? Altijd al klant geweest
3

Niet meer via PostNL versturen…

Laatste aankoop wordt vandaag bezorgd (hoop ik). PostNL laat het aardig afweten. Zou oorspronkelijk dinsdag worden bezorgd……. Liever via DHL versturen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarom heeft u voor ons gekozen? Prima kwaliteit
  • Heeft u nog een tip voor ons? DHL
  • Hoe bent u bij Palingkopen terecht gekomen? Kwestie van goed zoeken.

Reactie van het bedrijf

Onze excuses voor de vertraging, het personeel van PostNL heeft 'stiekem' gestaakt waardoor een deel van onze pakketleveringen veel vertraging hebben opgelopen. Gelukkig is het buiten momenteel koud genoeg en zijn uw bestelde producten nog gewoon goed en veilig om te eten. Mocht u toch twijfelen, weiger dan het pakket zodat het retour wordt gezonden, dan storten wij het aankoop bedrag naar u terug. Heel vervelend dit, maar het is helaas overmacht, het personeel van PostNL heeft ook recht om zich hard te maken voor een mooi salaris. Ik wens u nog een fijne dag en bedankt voor uw geduld.

10

Super!

Heerlijke vis. Goede klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarom heeft u voor ons gekozen? Heerlijke eerlijke vis. Leuke en fijne website waar je ook een kijkje binnen krijgt.
  • Heeft u nog een tip voor ons? Nee ga zo door
  • Hoe bent u bij Palingkopen terecht gekomen? Via Google toendertijd. Ik zocht een manier om vis online te kunnen bestellen. Blij dat ik jullie gevonden heb.
2

Normaal goede kwaliteit maar nu afwachten wegens lange levering

Nog niet ontvangen en nog geen levertijd ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarom heeft u voor ons gekozen? Altijd goed kwaliteit
  • Heeft u nog een tip voor ons? Niet meer met deze vervoerder leveren
  • Hoe bent u bij Palingkopen terecht gekomen? Ben al jaren klant

Reactie van het bedrijf

Onze excuses voor de vertraging, het personeel van PostNL heeft 'stiekem' gestaakt waardoor een deel van onze pakketleveringen veel vertraging hebben opgelopen. Gelukkig is het buiten momenteel koud genoeg en zijn uw bestelde producten nog gewoon goed en veilig om te eten. Mocht u toch twijfelen, weiger dan het pakket zodat het retour wordt gezonden, dan storten wij het aankoop bedrag naar u terug. Heel vervelend dit, maar het is helaas overmacht, het personeel van PostNL heeft ook recht om zich hard te maken voor een mooi salaris. Ik wens u nog een fijne dag en bedankt voor uw geduld.

6

Goed

De paling is perfect . Alleen dat het nu voor de tweede keer een dag later is bezorgd .

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarom heeft u voor ons gekozen? Goede kwaliteit
  • Heeft u nog een tip voor ons? Misschien door een andere bedrijf laten bezorgen
  • Hoe bent u bij Palingkopen terecht gekomen? Via mijn moeder die het waarschijnlijk een keer op tv heeft gezien
10

De lekkerste paling aan huis geleverd

Makkelijk bestellen, simpel een bezorgdatum kiezen. Het zit in een super stevige doos met koeling. Echt top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarom heeft u voor ons gekozen? Kwaliteit
  • Heeft u nog een tip voor ons? N.v.t.
  • Hoe bent u bij Palingkopen terecht gekomen? Rondleiding door de kwekerij
10

Heerlijk en vers!!

Voor de 1e keer vis besteld en de ervaring was fantastisch. Keurig verzorgd. Er was echt aandacht aan besteed. Alles heerlijk van smaak en we hebben er echt van genoten. Het was de 1e maar zeker niet de laatste keer dat we hier zullen bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarom heeft u voor ons gekozen? Nieuwsgierigheid en we zijn dol op vis.
  • Heeft u nog een tip voor ons? N.v.t.
  • Hoe bent u bij Palingkopen terecht gekomen? Via Marktplaats
10

Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Ik heb gesmuld van de “ Black Friday “ aanbieding !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarom heeft u voor ons gekozen? “Rijpelaal” is goed bereikbaar voor mij
  • Heeft u nog een tip voor ons? Ik zou het niet weten.
  • Hoe bent u bij Palingkopen terecht gekomen? Via de Website
1

Warme paling gekregen

3 maal paling besteld, eerste maal na 1 dag gekregen en de paling was gewoon erg goed ! (zalm bij is bij aldi is veel beter), tweede maal besteld, paling na 2 dagen gekregen (lauw warm), geklaagd maar moest het maar accepteren... Dacht zal wel 1 malig zijn en bestel altijd paar kilo. Maar...derde maal weer 2.5 kilo gerookte paling besteld en deze kwam na 3 dagen aan....te laat voor feestje, waarvoor deze besteld was.. en nu ook helemaal warm.. steeds melding van postnl: uw brievenbus paketje is vertraagd??? het is een VERSPRODUCT!! ik ben er klaar mee, heb ik nooit met bol.com en dat is niet eens een vers product. Klagen helpt niet eet het maar op.. kan best... Erg jammer, paling is goed, maar op deze manier zonde van het geld Met vriendelijke Groet, William

  • Aanbevelen? Nee
  • Waarom heeft u voor ons gekozen? eerste beste bestelling was goed
  • Heeft u nog een tip voor ons? Lever op tijd, het is een vers product !!!!!!!
  • Hoe bent u bij Palingkopen terecht gekomen? kennis

Reactie van het bedrijf

Onze excuses voor de vertraging, het personeel van PostNL heeft 'stiekem' gestaakt waardoor een deel van onze pakketleveringen veel vertraging hebben opgelopen. Gelukkig is het buiten momenteel koud genoeg en zijn uw bestelde producten nog gewoon goed en veilig om te eten. De houdbaarheid is namelijk volgens strenge richtlijnen van de NVWA bepaald in een laboratorium, hierbij telt 9 graden als bovengrens. Het is buiten significant kouder in de nacht en bovendien heeft uw pakket voor minimaal 2 dagen aan ijs. Als je een berekening maakt van de lagere temperaturen en kortstondige eventuele hoge temperaturen dan is er absoluut geen probleem met de houdbaarheid. Mocht u toch twijfelen, weiger dan het pakket zodat het retour wordt gezonden, dan storten wij het aankoop bedrag naar u terug. Heel vervelend dit, maar het is helaas overmacht, het personeel van PostNL heeft ook recht om zich hard te maken voor een mooi salaris. Ik wens u nog een fijne dag en bedankt voor uw geduld

10

Geweldig

Mooie producten, goed verpakt en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarom heeft u voor ons gekozen? Kwaliteit
  • Heeft u nog een tip voor ons? N.v.t.
  • Hoe bent u bij Palingkopen terecht gekomen? Via Paul
9

gekregen waar ik om gevraagd had

Bestelling stond klaar. Vriendelijk te woord gestaan. Producten waren goed en lekker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarom heeft u voor ons gekozen? goede kwaliteit
  • Heeft u nog een tip voor ons? nee
  • Hoe bent u bij Palingkopen terecht gekomen? via een mailbericht
9

uitstekend

bestellen en afgelevering was goed de doos waar het in zat was een prima verandering van de vorige doos

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarom heeft u voor ons gekozen? voor de uitstekende kwaliteit
  • Heeft u nog een tip voor ons? N.v.t.
  • Hoe bent u bij Palingkopen terecht gekomen? via mail
8

Top kwaliteit

Producten zeer goed, alleen aflevering door Post.NL kwam 4 uur later dan vooraf was aangegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarom heeft u voor ons gekozen? top kwaliteit
  • Heeft u nog een tip voor ons? N.v.t.
  • Hoe bent u bij Palingkopen terecht gekomen? door mijn zus
10

Heerlijke paling netjes thuisbezorgd

500 gr gerookte palingfilet besteld, werd netjes verpakt afgeleverd (2 pakjes van 250 gr p.s.). Erg lekkere dagverse paling, en ter plaatse opgekweekt dus ook duurzaam!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarom heeft u voor ons gekozen? Omdat ik benieuwd was na het zien van de banner bij een wedstrijd van RKC
  • Heeft u nog een tip voor ons? Ga zo door!
  • Hoe bent u bij Palingkopen terecht gekomen? Website bezocht na het zien van de banner tijdens een eredivisie wedstrijd
10

Een hele goede winkel

De Kwaliteit is zo goed en heerlijk om een paling gerookt uit te delen .op naar de kerst paling TOP.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarom heeft u voor ons gekozen? De paling en zalm die ik koop weet dat het goed is
  • Heeft u nog een tip voor ons? N.v.t.
  • Hoe bent u bij Palingkopen terecht gekomen? Al heel lang via de site

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd