perfect en keurig verzorgt

Deze keer hebben we 2 kg verse bakpaling 5 pakjes gefileerde paling en 1 pak gerookte paling. Alles is binnen 1 dag keurig en gekoeld verpakt bij ons aangekomen. Gelijk 1 porsie paling gebakken { verrukkelijk ). Zoals alle voorgaande zendingen dik tevreden

Zalig we genieten ervan .!!!

Toen het pakket met de vis binnenkomt . Zijn we gelijk aan de gerookte zalmmoot begonnen . Echt heerlijk en dan ook nog gratis . Met 1pakke zalm en 1pakje paling hebben we onze vriend super verrast .Zalig vond hij het .Wilde dit met kerst ook wel.

Tot nu toe heel tevreden

De topkwaliteit paling is altijd heel netjes verpakt en word vaak al binnen een of twee dagen bezorgd.

Wederom 10 kilo paling besteld om zelf te gaan roken. Kwaliteit is echt geweldig. Paling is perfect van smaak en zijn stuk voor stuk knapperds om te zien. En wat bestellen klopt echt, vandaan besteld morgen in huis. Kan nu al niet wachten tot de volgende bestelling die ik ga doen. En oohja! Nog bedankt voor het gratis mootje zalm wat er bij zat.

Heerlijk !!!!

Ik woon in het Westen van Nederland, maar ik moet die heerlijke paling regelmatig proeven. Of ik ga langs en neem voor vrienden ook paling mee om uit te delen voor hun goede zorgen. Het steunen van mij als mantelzorger. Of ik laat het bezorgen en als je dan ziet hoeveel aandacht voor de verzending is. Echt Klasse !!!!

Uitstekend en perfecte kwaliteit

Ik was al een tijd op zoek naar verse paling,en als je dan met je vrouw af spreekt zullen we zondag stoofaal eten ,niet te krijgen dus. Ben naar internet gegaan en vond daar Palingkopen .nl.Heb de vers pagina opgezocht en vond verse stoofaal per pond .En wat ik allemaal las en zag was ik eigenlijk al verkocht. Heb toen de stoute schoenen aangetrokken en stoofaal besteld. Werd volgende dag geleverd door post.nl met track en trace nummer,De verpakking was een steropor doos met twee plaatjes ijsblokjes en paling per pond vacuum verpakt,kan dus niet mis gaan. En tot mijn verbazing was er ook een stukje gerookte zalm vacuum verpakt en die hebben wij meteen opgegeten heerlijk en perfect van smaak.((Een aanrader)). Hebben dus Zondags stoofaal gegeten((echt een aanrader.)). Ik heb nu mijn adres gevonden,en is om aan te bevelen,heb het ook aan vrienden en kennissen verteld,en wij eten het snel weer en gaan ook de gerookte paling bestellen en proberen. HvD uit Almere

Keurig verzorgd en top kwaliteit!

De laatste bestelling heeft de bezorger gewoon voor de deur gezet, zonder aan te bellen, ik was gewoon thuis , en mijn bel doet het heel goed , gaat pas uit wanneer ik opendoe. Ik zag het pas toen post.nl een bericht zond, dat de bestelling was bezorgd.

Zeer goede kwaliteit paling

Zeer goede ervaring

Voor herhaling vatbaar !

Voor mij is het geheel: bestellen t/ m ontvangen en eten een 10 waard !

Uitstekend.

Prima kwaliteit paling. De zalm was verrukkelijk. De bestelling was prima verpakt. Kortom: Hier kom ik nog een keer terug.

Het was een cadeau voor een vriendin, zij belde mij om te vertellen dat de paling heeeeel lekker was ook de zalm en makreel waren heerlijk, het viel dus in goede aarde, zij blij ik blij.

De beste paling die er is!

Sinds ik hier ooit een keer heb besteld, koop ik alleen nog hier. De palingen zijn allemaal even lekker, er zit nooit een gronderige bij. De prijs is ook goed en de verpakking en service net zo.

We blijven bestellen zo lekker!

Goeie paling

Heb kilo paling besteld Was hele lekkere paling en goed verpakt Top service Rogier

Prima kwaliteit, snelle levering, nette prijs. Zijn al jaren klant, nog nooit een mindere paling gehad.

Uitstekend niets dan lof

Hierboven staat wat ik wil duidelijk maken

Super ......

Geweldige paling en snel en verzorgde levering. Het was weer smullen.

Snelle service en heerlijke paling

Super gewoon!

snelle service en super kwaliteit van het produkt

snelle service en super kwaliteit van het produkt

Superser

Supper service en prima kwaliteit, in 1 woord Top.

Goede vis op tijd bezorgd

De zalm was uitstekend....het neusje van de zalm! Paling was iets aan de vette kant maar smaakte uitstekend. Verpakking was keurig.

Heerlijke paling

Heerlijke paling op tijd geleverd. Mooi in koeling. Zeker aan te bevelen.

Prima paling om zelf te roken hij smaakte heerlijk

Op tijd geleverd en uitstekende kwaliteit rookpaling

Al diverse malen rookpaling besteld, altijd dik in orde.