Goede service en hele goede paling!

Goed zoals altijd, snel verzonden, fijne communicatie ook aan de telefoon en de paling is weer fenomenaal! En hoe leuk een receptenboekje en info over paling er bij dit keer!

• Waarom heeft u voor ons gekozen? Bestel altijd al bij jullie
  • Heeft u nog een tip voor ons? Blijf zo doorgaan!

Netjes ingepakt. Vlotte versturing. En als laarste verrekte lekker.

• Waarom heeft u voor ons gekozen? Aanbeveling van snderen

Perfecte paling

Mooie, vette paling. Goed formaat. Uitstekende kwaliteit. Goed verpakt en snelle levering. Voor herhaling vatbaar.

• Waarom heeft u voor ons gekozen? Gemak van on-line bestellen

In een woord geweldig

Super lekkere paling en keurig netjes thuis geleverd vandaag besteld morgen in huis

• Waarom heeft u voor ons gekozen? Om zijn lekkere paling

Top levering en kwaliteit

De bestelde paling werd volgens afspraak geleverd en was vakkundig verpakt in tempexdoos met koelelementen. De kwaliteit van de paling was bijzonder goed. Ook het formaat was zoals ik z graag heb,

• Waarom heeft u voor ons gekozen? Op aanbeveling van derden

Heerlijk genieten !!

We hebben ons gezin de kleinkinderen weer heerlijk genoten van de gerookte Paling en de gerookte zalm op de toast. We zullen snel weer bestellen .

• Waarom heeft u voor ons gekozen? Omdat ik nu weet dat hét prima kwaliteit is .
  • Heeft u nog een tip voor ons? Waarom geen gerookte hele makreel in de verkoop..

Super lekkere paling en op tijd bezorgd.

Verschillende keren paling besteld, die superlekker is. Altijd op tijd bezorgd en prima verpakt. Een aanrader.

• Waarom heeft u voor ons gekozen? Voor de lekkere paling.
  • Heeft u nog een tip voor ons? Alles is perfect.

niet tevreden over mijn laatste bestelling

mijn laatste bestelling was geen 100%

• Waarom heeft u voor ons gekozen? goede kwaliteit

zeer goed

Snelle levering, goed verpakt en gekoeld, mooie producten.

• Waarom heeft u voor ons gekozen? gemak en kwaliteit

helemaal top

Goed verpakt Goede prijs/kwaliteit 16 kg en alle op een mooie gelijke maat TOP Goede service aan de telefoon Vriendelijke medewerkers

• Waarom heeft u voor ons gekozen? Prijs/kwaliteit
  • Heeft u nog een tip voor ons? nee sorry was gewoon top

KWALITEIT met hoofdletters

• Waarom heeft u voor ons gekozen? N.v.t.
  • Heeft u nog een tip voor ons? N.v.t.

Goed van kwaliteit. De paling was hartstikke lekker

Het was lekker en goed koel verstuurd. Zeker aan te raden

• Waarom heeft u voor ons gekozen? Lekker paling

Top verzorgd kado

• Waarom heeft u voor ons gekozen? N.v.t.
  • Heeft u nog een tip voor ons? Maak de review eenvoudiger in te vullen svp

Fantastisch!!!

Ondanks het heel warme weer werd de paling perfect gekoeld geleverd! Uitstekend van smaak..Echt voor herhaling vatbaar!

• Waarom heeft u voor ons gekozen? al eerdere bestellingen gedaan.

Leuk kado!

We hebben onze vader op vaderdag gerookte paling kado gegeven. Hij vond ze heerlijk! De bezorging was vlot en de vis goed gekoeld verpakt. Aanrader dus. :)

• Waarom heeft u voor ons gekozen? We wonen in de omgeving
  • Heeft u nog een tip voor ons? Recept erbij? Mooire verpakking? een ervaring maken van het pakketje

Makkelijker kan niet

Eerste keer dat ik paling online bestelde. Overzichtelijke site, het plaatsen van de bestelling spreekt voor zich. Ik ontving updates over het vervoer. En op de afgesproken dag werd de bestelling geleverd. Ontzettend goed verpakt, waardoor de vis koel bleef. Ook tijdens de hete dagen. En de paling smaakt heerlijk, zoals altijd

• Waarom heeft u voor ons gekozen? Jullie staan bekend als de beste paling verkoper
  • Heeft u nog een tip voor ons? Ga zo door

Vlotte bezorging en heerlijke paling!

Vlotte bezorging en heerlijke paling! Al enkele malen besteld en het is altijd goed!

Helemaal top, heerlijk was het weer :)

Alles lekker koel binnen gekregen. Goed verpakt en heerlijk gegeten.

Lekkere vette dunne aal

Heerlijk voor bij de zaterdagmiddag /avond borrel...

Zoals altijd: PRIMA!

Keurige verpakking. Maar de hoofdzaak is de inhoud en die is zeer goed: mooie vette, vers gerookte dikke palingen. Het kost wel wat, maar is het geld wel waard!. Ik kan de gerookte paling van dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen en de eigenaars veel blijvend succes wensen!

Goede service en kwaliteit!

Goede service en kwaliteit

Fantastisch, lekkere vette vis!

Ik bestel nu al een aantal jaar bij Rijpelaal. In het begin de gerookte paling, maar op een gegeven moment zelf een rookcabine aangeschaft en koop inmiddels de ongerookte paling. Altijd fantastische kwaliteit.

Al diverse levingen palingfile gehad en altijd perfect

Ook de verpakking en levering, was zorgvuldig verzorgd !

Blijft steeds top

Nergens zo goede paling gehad als hier Super lekker en heel goede service En van Nijmegen gaan we steeds even na Bakel om een lekker broodje paling te eten