Mooi product

Supersnelle, correcte levering !

Heerlijke verse paling.

Heerlijke gepekelde paling gekocht en prima verpakt verzonden, volgende dag lkkr gerookt! Bedankt.

Super service goed verpakt

Fantastische warm gerookte zalm, in stukjes verpakt. Super snelle levering volgens afspraak. Hadden deze keer veel besteld, duidelijke, goede communicatie en vraag of het één dag later geleverd mocht worden.

Fantastische service

Super service , wonende in Oostende België, woensdag bestellen. ,donderdagmiddag geleverd ,vers geleverd en beste kwaliteit . Zeer aanbevolen. Maurice uit Oostende

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfecte zorg en behandeling.

We hebben zowel de gerookte paling als de gepekelde paling al gegeten. Beide zijn zeer aan te bevelen, het zelf roken ging ook gewkeldig

Heerlijk, eerlijk en meedenkend

Voor wsv de Goudenham paling besteld om daar te roken. Perfect gegaan. Fijn contact, meedenkend in oplossingen en werkelijk heerlijke plaling. Zelfde grootte, zelfde zachtheid en goed gepekeld. Perfectie! Rijpelaal BEDANKT! Je ziet ons zeker terug!

netjes verpakt,

goede service

Gewoon goed

U komt na, wat U beloofd op het de gebieden van levering, kwaliteit, service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit paling; verzorgde verzending.

Al diverse keren bij jullie paling besteld. Geweldig lekker! Ook verzending is prima verzorgd. Zullen ook in de toekomst zeker bij Rijpelaal bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Al diverse malen paling besteld bij jullie en kan niet anders zeggen dat het top is! Snelle verse levering en de paling is echt super lekker! Ga zo door en wij gaan zeker snel weer bestellen! Chantal vd broek Nederhorst den berg

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Al meerdere keren besteld bij rijpelaal. Altijd topkwaliteit en goede, koele levering...ook nu ik verhuisd ben weten ze mij te vinden..hi hi... Op naar de volgende bestelling...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit en perfecte levering!

Meermaals besteld bij Rijpel aal omdat de producten prima bevallen en de levering snel en goed gekoeld verpakt is ! Ik ben vaste klant geworden!

Super kwaliteit, prima verzending

Reeds vele jaren klant, altijd een prima product ontvangen.

Perfecte kwaliteit, overheerlijk

Perfecte kwaliteit paling

Toppertje !

Heerlijk verse paling gekocht, zowel gerookt als gefileerd en daarbij een palingsalade Het was smullen geblazen en letterlijk en figuurlijk mijn vingers erbij afgelikt !

alles ok

een kwaliteits topper

VERS GOED HEERLIJK MVG CLEMENS

Heerlijke paling.

We bestellen hier regelmatig en zijn altijd tevreden. De paling word uitstekend gekoeld bezorgd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie paling netjes geleverd en goed koud nog bij aan komst. Niks te klagen dus😃

• Zou u ons aanbevelen? Ja

deze keer wat kleinere paling maar wel prima

altijd een correcte levering en goede zachte paling

Goede ervaring

Goede kwaliteit van de paling zeer goed zelfs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Topservice!!! Mijn opa is al heel lang erg tevreden!

Onze opa's roken al jaren zelf paling,maar dit is zeker het beste bedrijf waar zo ooit paling hebben gekocht!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Al jaren gewoon goed als dat niet zo zou zijn kocht ik er niet meer

Nogmaals gewoon goed niks op aan te merken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service en vriendelijk personeel

vriendelijk personeel die meedenken

Heeeeel goede sevice

Heerlijke Paling,en goed verzorgd , en op de dag gekregen die ik besteld had. minder als 5 sterren'is te weinig voor zoiets lekkers.

Over Rijpelaal BV - Palingkopen.nl

Filter op Taal