Accu MAC-air moest vervangen worden. Duidelijke omschrijving, super simpel zelf te doen. Binnen 10 minuten klaar! Gelijk ook maar nieuwe lader en verlengsnoer meebesteld voor op het werk. Klein minpuntje: was mij niet duidelijk dat lader direct in stopcontact moet, dus zonder bijbestelling van verlengsnoer, was dat erg onhandig geweest. Gelukkig dus erbij besteld ter vervanging van de oude, iets kortere.

Razendsnelle levering

Mijn Macbook van 2009 wilde niet meer laden. Dat bleek aan een kapotte accu te liggen. Om een uur of 8 'avonds de accu besteld en de volgende middag had ik de laptop weer up and running. En dat voor een prijs waar Apple het niet voor kan doen. Trouwens 2009 Macbook doen ze zoiezo al niet meer.

Helemaal niks op aan te merken. Adapter 's avonds besteld, keurig meteen de volgende ochtend bezorgd, zoals beloofd. Top dus.

Vlotte levering en product is in goede staat.

Oplader werkt perfect.

Besteld om 23:49, echt volgende dag binnen om 13:00

Prima ervaring! De eerste aankoop was in de fabriek of post stuk gegaan, maar ik werd heel aardig geholpen en kreeg meteen een andere oplader opgestuurd. Het mail contact was heel prettig. X

Prima adapter en service!

Goede info op de webshop, levering ging buitengewoon snel en niet onbelangrijk, de adapter werkt uitstekend. Ik ben zeer tevreden!

Snel geleverd en netjes verpakt

Snelle levering en met geleverde schroevendraaier zo ge-fixt. Hoe de accu verder is dat kan ik pas later vertellen maar op mijn eerste gezicht ziet het allemaal perfect uit.

Bestelling niet ontvangen

Wacht al 5 dagen om de bestelling. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Mijn mail beantwoorden ze ook niet!

Top. 22:00u besteld en volgende dag in huis

De website voorziet in juiste informatie zodat de klant het juiste type besteld. Zeer klantvriendelijk

Accu nog altijd niet geleverd - contact telefoon nr werkt niet

Mijn bestelling zit inmiddels al 8 dagen vast bij Post NL. Ik heb hierover een aantal keren contact opgenomen via de email. Krijg dan na een dag of 2 meestal wel een bericht terug dat ik nog even moet wachten. Als ik zelf niet een herinnering stuur gebeurd er niets. Ondertussen heb ik geen werkende laptop. Het telefoon nummer gebeld en na de "welkom met Dijssel ecommerce bv" of (iets wat er op lijkt ) wordt de lijn automatisch verbroken.

Super service, super prijs

Zondag een MacBook Pro adapter besteld, zou dinsdag bezorgd worden, maar deze kwam maandag, netjes verpakt, al binnen! De adapter werkt perfect, alles top.

Op verkeerde datum bezorgd

Bij bestelling kun je de datum invoeren waarop je wilt dat de bezorging plaats vindt. Ik wist dat ik vrijdag niet thuis zou zijn, dus koos een zaterdag. Na bestelling kreeg ik géén bevestigingsmail en geen track&trace mail. Pas NADAT de bestelling in mijn inlogomgeving als 'bezorgd' stond aangemerkt, kon ik het track&trace nummer vinden en kwam er zo achter dat de bestelling op de verkeerde dag, en ook nog eens bij mijn buren was bezorgd. Niet fijn in corona-tijd. En grappig genoeg is de enige mail die ik ontving de mail achteraf waarin wordt gevraagd om een beoordeling. Tip: kies geen andere datum, en blijf de hele dag thuis,

super snelle service na alle tevredenheid.

Batterij binnen een jaar defect, een contact berichtje gestuurd. Volgende dag gelijk een mail met wat checks en tips. Deze test gaf aan dat de batterij echt defect was en een andere batterij/accu al onderweg is. binnen twee dagen opgelost, dit is na mijn inzien een perfecte service. P. Broere.

Goede en snelle levering.

Product voldoet aan alle verwachtingen.

Snelle levering.

Accu voor Mac-book besteld. Volgende dag in huis. Keurig verzorgd.

Dit was de eerste keer dat ik bij MacBook-Accu.nl Dit was mij goed bevallen. Snelle levering en een goede accu geleverd. Wanneer ik weer wat nodig heb voor een Apple product bestel ik het bij MacBook-Accu.nl

Next day delivery

De bestelling wordt op de volgende dag geleverd!

Snelle levering, inclusief torx schroevendraaiers. Plaatsen van de accu was eenvoudig, verwijderen van de originele accu erg lastig aangezien deze verlijmt was. Wellicht handig om een lijm-oplosser aan te bieden? Lader is prima, net als de originele. Helaas zonder 220V kabel, alleen een steker. Gelukkig kon de kabel van de originele gebruikt worden.

goede service snelle levering

Ik heb een mac adapter gekocht. Werkt goed en ik had het snel binnen

Snelle verzending en 1e indruk is zeer goed

Op zaterdag besteld en op maandag al in huis. Accu voor Macbook was degelijk verpakt. Werd netjes met gereedschap en tips geleverd. Na installatie en herstart van de Macbook functioneert de accu goed en zonder issues.

Snelle verzending en goed ingepakt

Zeer snelle levering, zondag besteld, maandag al in huis. Ik heb een nieuwe batterij besteld voor mijn macbook pro uit 2013. Jammer genoeg was er voor mijn type geen bijhorende handleiding bij. Op youtube vind je wel verscheidene filmpjes met instructies om te oude batterij correct te verwijderen en de nieuwe te installeren. Bij de batterij zaten ook 2 schroevendraaiers om de kleine schroeven van de macbook te verwijderen. Na installatie en reset van het systeem, werkt de batterij perfect.

Simpel zoeken, vinden en bestellen, inclusief tijdige levering.

Zoals hierboven al beschreven in één zin. En dat is ook zo. De bestelling was keurig verpakt. De batterij werkt na installatie als een zonnetje in mijn 6 jaar oude Macbook Air.

Weinig duurzame producten voor een goede prijs

In mijn ervaring gaan de adapters van MacBook-Adapter.nl als je er netjes mee omgaat (kabels niet oprollen, etc.) maximaal 1 tot 1,5 jaar mee. Ik heb nu m'n 3de adapter hier gekocht. Liever zou ik iets duurzamers kopen, maar die van Apple zelf hebben ook slechts reviews. Deze van MacBook-Adapter.nl zijn dan tenminste nog goed betaalbaar. Verzending is ook top. Ik zou het wel leuk vinden als ze naast de standaard adapters in de toekomst nog een andere duurzame optie zouden gaan verkopen.

Geweldige service, geweldig product!!!

Ik heb een batterij voor mijn macbook air aangeschaft. Ik vond het best spannend omdat ik niet zeker wist of het me zelf zou gaan lukken om de batterij te vervangen. Bij een andere helpdesk werd ik bang gemaakt met het verhaal dat de oude batterij vast geplakt zou kunnen zitten waardoor het een hele klus zou zijn. Om te beginnen is de website erg duidelijk zodat ik makkelijk kon terugvinden welke batterij ik voor mijn macbook nodig had. Bij andere aanbieders kwam ik er niet uit. Of ze hadden wel de batterij maar niet de bijbehorende schroevendraaiers die je echt nodig hebt. Na het plaatsen van mijn bestelling ontving ik gelijk de volgende dag al mijn pakketje. Er zaten twee gratis schroevendraaiers bij die ik dus net apart heb hoeven te bestellen. Binnen 10 minuten heb ik de batterij vervangen en kon ik mijn macbook weer gebruiken. Echt geweldig dus! Mijn vriend stond erbij en vertelde dat hij uit zich zelf nooit zoiets zelf zo proberen. Nu hij heeft gezien hoe makkelijk het gaat zal hij als het nodig is wèl zelf de batterij van z'n laptop durven te vervangen:)