Kwalitatief ver beneden de maat

Een accu gekocht voor mijn MacBook. Eentje met extra power die - als ik het me goed herinner - zo'n duizend cycli zou moeten meegaan. Erg goed deed de accu het helaas nooit; verder dan een half uur tot drie kwartier kwam het ding niet. Inmiddels heeft de accu een schamele 54 cycli doorlopen, maar de 'battery Information' geeft nu al aan: 'Service Battery' (= spoedig vervangen). Dit is kwalitatief gezien echt ver, ver beneden de maat. Enfin, dacht ik: een 'maandagochtendexemplaar', dat kan iedere leverancier overkomen. Dus contact gezocht . Maar je voelt 'm al aankomen: de bestelling is "uit de garantie".

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste meneer Tilburg, Wat vervelend dat e.e.a. zo is verlopen. Wij geven op onze producten standaard 12 maanden garantie. Wanneer de producten vlak na het verstrijken van de periode defect raken zijn wij altijd bereid hierover in overleg te gaan echter waren we nu bijna een jaar uit de garantieperiode. Daarnaast geeft u aan dat de accu nooit goed heeft gefunctioneerd. Dit vinden we natuurlijk erg vervelend en hadden we graag iets aan willen doen. Echter zijn we hier niet van op de hoogte gebracht. Het is ook goed mogelijk dat het uiteindelijke defect hier een gevolg van is geweest. Om u niet volledig in de kou te laten staan hebben we u ook nog een korting aangeboden op een eventuele nieuwe bestelling, helaas konden we u ook hiermee niet helpen. Wij hopen in dit geval e.e.a. wel op een goede manier te hebben opgepakt. Team macbook-adapter.nl

Voel me opgelicht, niet fijn..

Vrijdag begin van de avond een tri-wing schroevendraaier besteld om m'n defecte Macbook te kunnen repareren,. Ik heb er, omdat er spoed achter zat, voor gekozen om het de volgende dag te laten bezorgen bij een PostNL punt (+€2 extra verzendkosten), ik kreeg een bestelbevestiging per mail en daar hield het bij op. Ging er van uit dat mijn bestelling zaterdag klaar zou liggen, die dag in de ochtend (zou vanaf 9:00u klaar liggen) en eind van de middag langs gegaan bij het betreffende PostNL punt: niets. Gek, aangezien deze firma op haar site de tekst 'Vandaag voor 23.59u besteld morgen bezorgd' heeft staan... Het is nu maandag en de orderstatus geeft aan dat mijn order nota bene nog niet eens is verwerkt, laat staan uitgeleverd aan PostNL, belachelijk. De telefoon wordt niet opgenomen, mail wordt niet beantwoord. Een bedrijf belonen met een negatieve review doe ik niet graag, maar deze 'ondernemer/onderneming' is verkeerd bezig, jammer. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snelle en goede levering

Maandag besteld en dinsdag in huis de adapter voor de macbook. Prima.

TOP

Duidelijke communicatie. Snelle service en levering. Prima prijzen. Goed bereikbaar voor vragen.

Klantenservice

Alles bij dit bedrijf is dik in orde Al veel besteld voor mijn MacBooks in de afgelopen 5 jaar!

Gewoon goed & betrouwbaar

Mayerinc accu

MacBook was na een aantal jaren wel echt helemaal af. Kwam al snel uit bij macbook-adapter.nl in google. De duidelijke website (informatie) heeft mij doen besluiten hier te bestellen. Product ook echt volgende dag ontvangen (terwijl ik de avond ervoor om 23.30u had besteld! Accu is goed verpakt en ziet er kwalitatief uit. In gebruik ook niets te klagen; gaat lang mee!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top ervaring bij dit bedrijf

Heel vriendelijk geholpen. Betrouwbare en snelle levering van het besteld

Accu besteld voor macbook

Accu en oplader besteld en mn macbook pro is weer als nieuw. Geweldig veel eerder moeten doen!!

Doen wat ze beloven!

Top webshop voor je mac

Groot assortiment eerlijke prijzen. Veel vaker besteld!

Prima levering

Mayerinc accu

Mn mac accu ging snel leeg de laatste tijd, was ook al wel een paar jaar oud. Maar toch wel erg gehecht aan m’n macbook. Mayerinc accu heeft mn macbook echt een tweede leven gegeven. Kan weer uren zonder oplader. Verder snel geleverd, heldere website en scherpe prijzen. Top!!

Goed geholpen

Vakbekwaam Betrouwbaar Kennis van zaken Groot assortiment Scherpe prijzen Snelle levering Heldere website

mac oplader

Goedkoop en snel

Oplader besteld, niets op aan te merlen. Gewoon goed.

Top in 1 woord

Mayerinc accu is van zeer hoge kwaliteit. Snelle levering Goede prijzen Betrouwbaar

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Na uitvoerig telefonisch contact accu voor mijn macbook besteld. Zeer snel geleverd en de kwaliteit is zeer goed. Aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

met zo'n duidelijke website is een nieuwe accu een makkie!

Bestellen gaat razendsnel. Geen gezeur, gewoon perfecte snelle levering. Niets te klagen. En.. concurrerende prijzen. Een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle levering

Goede service en net antwoord via mail. Snelle verzending en levering. Goed ingepakt. Macbook adapter ging na ongeveer 1,0-1,5 jaar wel al defect, maar gezien de reviews op de website van Apple zelf, is dat helemaal niet zo slecht. MacBook Pro adapters van de modellen uit 2015 gaan gewoon gemiddeld elk jaar kapot. Door ze hier te kopen bespaar je veel geld!

Snell levering

De levering was in principe zeer snel, dwz levering de volgende dag. Tot grote teleurstelling werd dit gesaboteerd door postNL. De levering zou de volgende dag tussen 16 en 19u worden verricht, wat niet gebeurde en slecht om 21u werd een bericht van postNL ontvangen dat de levering de volgende dag zou gebeuren. Men zou dan kunnen verwachten dat de levering dan zo snel als mogelijk de volgende dag zou worden verricht, maar nog kwam de zending pas na 18u aan. Dit is tegenwoordig een veel voorkomende gebrek aan service door postNL. Het is duidelijk dat de late levering volkomen buiten de schuld van MacBook-Adapter was en het bedrijf treft geen enkele blaam. Nogmaals een excellente opvolging en een uitstekend product van MacBook-Adapter.

Zeer Selle levering

Na 24 uur al ontvangen in Antwerpen. Meteen in geboud ( A1405 Batterij voor MacBook Air 13 inch ) en werkt perfect. Hopelijk nog voor enkele extra Jaren. Is nu 7 jaar oud. Dit internet bedrijf is een dikke aanrader. Ook voor laders en adapters zeer voordelig.

Betrouwbaar en snel

Maandag besteld om 12h00, ontvangen in België. 24 h later. Goed verpakt , aangekomen zonder schade.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Besteld en de andere dag in huis. Hele goede service vind ik dat.

Perfecte en zeer snelle service ! 5 sterren dubbel en dik verdiend

Na een defecte accu (1 jaar) heb ik zonder enige aarzeling direct een nieuwe gekregen. Verstuurd zonder voorwaarden met enkel de belofte dat ik de defecte zou terugsturen. Wat ik uiteraard zeker doe. Dit is een voorbeeld van internet bedrijf ! Aanrader

Over MacBook-Adapter.nl

Filter op Taal