Komt beloftes niet na/ reageert niet

Dit bedrijf komt belofte niet na! Telefonisch neemt niemand op! Geen reactie op mails. NIET AAN TE RADEN.

Geachte heer Buydts, Wat vervelend dat u onze dienstverlening als negatief heeft ervaren. In dit geval ging het om een zending die naar België moest worden verstuurd. Ook vond de verzending plaats tijdens de "black friday" drukte bij PostNL. Helaas heeft de zending hierdoor buiten onze invloed om een dag vertraging opgelopen. Het is erg vervelend echter hebben wij nadat de zending bij ons is verstuurd weinig tot geen invloed meer op hetgene postNL doet. Nadat u ons hierover een mailtje heeft gestuurd met het verzoek de order te annuleren hebben wij dit per direct gedaan. Ook de terugboeking van uw aankoopbedrag heeft meteen plaatsgevonden. Wij vinden het nogmaals erg vervelend dat u niet tijdig uw zending in ontvangst heeft kunnen nemen omwille van bovenstaande reden. Wij hopen dat dit de volgende keer beter verloopt. Hartelijke groet, Team macbook-adapter.nl

Snel geleverde accu voor MacBook Pro, met bijgeleverde schroevendraaiers binnen tien minuten vervangen!

Prima levering

Batterij voor MacBook was zoals beloofd snel geleverd en prima verpakt.

Snel en zoals aangegeven

De verzending was snel en de accu en lader zoals aangegeven op de webshop

Super tevreden !!

Nadat ik toch al een aantal maanden terug een nieuwe accu voor mijn macbook pro gekocht had bij Macbook-accu .nl ging hij ondanks het nog bijna niet gebruiken van de laptop en dus slechts 17 laadcycli na 15 minuten van 100 procent naar 5 procent . Na een mail aan de klantenservice gelijk een reactie terug met tips en tricks om te kijken of het aan de computer lag of aan de accu na 2 mails heeft Macbook accu mij zonder moeilijk te doen een nieuwe opgestuurd kosteloos !! omdat dit vrijdagmiddag is alle haast gebeurd is om hem nog met de post mee te krijgen is per ongeluk een verkeerde accu verstuurd na 1 mail op maandag gelijk geregeld en zelfde dag nog een nieuwe verstuurd en met een verzendlabel om de verkeerde kosteloos terug te sturen, en dinsdag een nieuwe goede accu in huis . SUPER GEREGELD

Super snel geleverd

Tevreden met de snelle levering en de bijhorende torx schroevendraaiers Toch even dit meegeven ter info... Productie jaar van de nieuwe A1496 batterij voor Mac-book Air type A1466 was wel van 2018.....toch een jaar op voorraad zonder bij te laden ? Percentage bij het opnieuw opstarten was 1%....niet echt bevorderlijk voor de levensduur van deze batterijtechnologie Hoop maar dat deze ook weer enkele jaren zal mee gaan Graag reactie van Mac-book-Adaptor.,nl aub

Na een probleem met de verzending door PostNL, goed geholpen door de klantenservice. Aanrader. Tip: bij vragen mailen i.p.v. bellen.

Snelle levering. Niet te duur. Goede kwaliteit.

Perfecte service

Gemakkelijk mijn product gevonden en de dag erna kreeg ik het juiste pakket aangeleverd.

Snel gevonden, gemakkelijk besteld, direct aan de slag

Soepel

Snelle levering volgens afspraak, product nog niet getest

Bestellen accu voor een macbook pro 2010 was makkelijk, levering volgens de afspraken. Prima verope. Product is nog niet geïnstalleerd.

Een betrouwbaar adres

Veel accu's besteld, altijd snel geleverd en werken goed.

Prima product snelle levering kortom uitstekend bedrijf

Goed en snel geleverd

Goed geleverd, accu was goed verpakt en super handig dat er gelijk de juiste schroevendraaiers bijzitten.

batterij macbook pro

volgende dag netjes geleverd

erg snelle levering

0m ca half 11 s'avonds besteld en de dag later was het inderdaad in huis. zo hoort het ook. top

Supper snelle verzending

Snel verzonden, goed produkt

Snel, duidelijk en correct!

Goed en goedkoop alternatief voor dure merkproducten!

Goed als nieuw

Snel besteld snel geleverd.

vlotte dienstverlening

zeer goede webshop - volledig - snelle & vlotte dienstverlening. En nu nog hopen dat het artikel (mac batterij) ook even goed is.

Prima levering, werkt in 1x

Accu was prima Eenvoudig te bestellen Ik zou alleen een handleiding toevoegen hoe accu te plaatsen (welke schroefjes los ed) Niet alle klanten doen dit dagelijks

Snel en een goed product.

Binnen 24 uur geleverd. Goed verpakt. Kortom perfect.

Kundig en snel

Alles snel geregeld. Bij vragen krijg je onmiddellijk antwoord. Heldere website, wits gelijk welke oplader ik nodig had voor mijn macbook pro.