Nooit meer !

Op 12 augustus heb ik een nieuwe accu besteld voor m'n Macbook pro uit 2009. Nog geen 24 uur later heb ik de accu ontvangen. Tot zover het goede nieuws. Al gauw merk ik dat de accu niet oplaadt. Ik merk dat er 2 contactpuntjes ontbreken die de oude accu wel had. Op 13 augustus neem ik per email contact om het probleem te melden. Stuur ook detailfoto's mee. Ik probeer ook te telefoneren, maar na een aantal kiestonen krijg ik de korte bezettonen te horen. Telkens opnieuw. Op 17 augustus nog maar eens een email gestuurd. Op 24 augustus krijg ik dan een mailtje van Bas De Jong met een aantal mogelijke oplossingen, tevergeefs. Ik stuur per kerende een antwoord, en hoor verder niets meer. Nog eens gemaild op 29 augustus en 1 september,... nooit antwoord. Telefoneren helpt ook niet, niets lukt. Ofwel is dit bedrijf bedrieglijk, ofwel incompetent.

Bestelling niet ontvangen

Op 29-04-2022 een bestelling geplaatst, netjes een bevestiging hiervan ontvangen alleen is dit zeker niet dezelfde dag nog verstuurd. Telefonisch niet te bereiken!

Razendsnel geleverd en goed verpakt

Heb hier in het verleden ook al vaker besteld (accu en opladers voor mijn Macbook Air).

Accu besteld voor macbook pro

Mijn macbook pro accu ging snel leeg en moest dus een nieuwe bestellen. Bij dit bedrijf kon ik snel vinden wat ik nodig had. De volgende dag op de mat. Het plaatsen kon ik vrij eenvoudig zelf doen. Ik ben een tevreden klant :-)

Vriendelijk

De werknemers bij macbook-accu.nl hebben mij goede support geleverd in de zoektocht naar de juiste accu. Aanrader!

Snel en kwalitatief hoogwaardige producten

Niks op aan te merken

Gewoon goed

Accu en oplader voir macbook air

Goede communicatie

Goed geholpen per mail. Klantenservice denkt met je mee.

Prijs en kwaliteit

Accu houdt het lang vol ben er zeer tevreden over!

Fantastische ervaring

Snelle levering van mijn mac accu

Product niet verzonden, geen antwoord op mail

Voor 23.59u deze set besteld, morgen in huis! Na drie dagen is het product nog steeds niet verzonden. Geen antwoord op email. Kan je onmogelijk goed vinden toch?

Beste Chris, Onze excuses dat het zo lang heeft moeten duren! Door een fout in het sorteersysteem is uw order blijven steken. We zullen deze uiteraard alsnog z.s.m. toesturen en hopen dat u uw review wellicht zou willen herzien. Met vriendelijke groet, Het Team van Macbook-Adapter.nl

Besteld, betaald en niets verstuurd of ontvangen

Heb product op voorraad besteld en betaald maar er is niets verstuurd of ontvangen. Telefoon wordt niet opgenomen en mails niet beantwoord. Lijkt sterk op oplichting. Pas op!

Slechte service

Product besteld die op voorraad zou zijn en 23.59 verzonden zou zijn, op mail en telefoon word niet gereageerd. Ik had het product redelijk snel nodig en naar 3 dagen heb ik nog steeds niks, in tussen bij een ander nogmaals besteld.

Beste Peter, Het lijkt er op dat door een storing van eerder deze week, de verwerking van uw bestelling is blijven hangen. Onze excuses hiervoor. Wij hebben u hierover ook een mail gestuurd. Wij betreuren dat u een negatieve review heeft geplaatst. Door de huidige drukte hebben wij niet de kans gehad eerder te reageren op uw mail van gisteren. Mede hierdoor hebben wij er ook voor gekozen tijdelijk de telefoon niet te beantwoorden, om zo sneller per mail te kunnen reageren. We hopen dat u de geplaatste review zou willen herzien. Met vriendelijke groet, Het team van Macbook-Adapter.nl

SCAM!

Het bedrijf levert de bestellingen niet en neemt telefoon niet op. Ze reageren ook niet op email. NIET BESTELLEN!!!!!

Beste David, We betreuren dat u zojuist een negatieve review heeft geplaatst, terwijl u ons pas een uur geleden heeft gemaild betreft dit probleem. Hierdoor hebben wij niet de kans gehad om dit op een passende manier voor u op te lossen. Uw bestelling is door een storing helaas niet automatisch verwerkt, waardoor deze helaas later is dan normaliter. We zullen deze alsnog zo spoedig mogelijk wordt verstuurd. We hopen om deze reden ook dat u uw review zou willen herzien. Met vriendelijke groet, Team Macbook-Adapter.nl

Product pas na 4 weken ontvangen

Bestelling gedaan. Deze niet ontvangen. Bedrijf reageert niet op emails en neemt de telefoon niet op. ------------ Update na deze review product toch binnen een week ontvangen.

Beste Tieme, Door de huidige drukte heeft het helaas allemaal iets langer geduurd. Mede hierdoor hebben wij besloten de telefoon tijdelijk niet op te nemen, om zo sneller de mails te kunnen beantwoorden. We hebben uw mailtje ondertussen beantwoord en wachten nog op reactie. We betreuren uw review en hopen dat u deze hierbij zou willen herzien. Met vriendelijke groet, Het team van Macbook-Adapter.nl

Geen contact mee te krijgen!!!!!

Vorige week donderdag een acculader besteld in verband met een kapotte. Op de site natuurlijk beschreven dat deze binnen 24 uur geleverd zou worden dus besteld. Helaas de dag erna niks. Zondag pas een track en tracé en maandag stond dat deze geleverd was. Inmiddels dus 4 dagen na bestelling. Intussen hier een corona besmetting dus had de oplader echt heel dringend nodig. Maar pakket was niet op mijn adres bezorgd. Maar op een TOTAAL andere postcode. Niet degene die ik had ingevuld. Mijn postcode invoeren was sowieso al lastig op de site vanwege een relatief nieuwe wijk en ik denk een verouderd systeem van de site. Dus zonder de letters ingevoerd. Maar wel het adres en verder alles ok ingevuld. Inmiddels is het poststuk terug gestuurd door iemand anders. Nadat ik van PostNL een melding had gekregen dat het bezorgd was (op een ander adres) heb ik meteen postNL gebeld om te zeggen dat ik niks heb ontvangen. Ik moest van PostNL contact opnemen met de verzender maar helaas kreeg ik deze na 5 telefoontjes per dag niet te pakken en dus gemaild. Ook daar geen reactie op. Inmiddels een paar mails gestuurd met de vraag mij terug te mailen of te bellen voor een refund maar krijg geen reactie op die mails. Wel een losse mail met de vraag waarom deze is terug gestuurd en als ik daarop reageer krijg ik wederom geen antwoord. Op alle vorige mails met vragen is NIET geantwoord. Graag contact en mijn geld terug AUB.

Beste Robin, Door de huidige drukte heeft het helaas allemaal iets langer geduurd. Mede hierdoor hebben wij besloten de telefoon tijdelijk niet op te nemen, om zo sneller de mails te kunnen beantwoorden. We hebben uw mailtje ondertussen beantwoord en wachten nog op reactie. We betreuren uw review en hopen dat u deze hierbij zou willen herzien. Met vriendelijke groet, Het team van Macbook-Adapter.nl

Netjes geregeld.

Contact verliep goed. Probleem opgelost. Als de terugbetaling ook niet te lang op zich laat wachten, helemaal top.

Beste Nicole, Wij vinden het erg vervelend dat u een accu heeft ontvangen die niet naar behoren werkt en al gebruikt lijkt te zijn. Dit hoort natuurlijk niet. Wel betreuren wij dat u deze review schrijft zonder hierover eerst direct contact met ons te hebben opgenomen, waardoor wij geen kans hebben gekregen om dit op een passende manier op te lossen. Graag komen wij alsnog met u in contact betreft dit voorval om een oplossing te vinden.. We hopen dat u uw review hierbij ook zou willen herzien. Met vriendelijke groet, Het team van Macbook-Adapter.nl

Macbook accu

Fantastische ervaring.

Goed product en service

Gewoon goed. van bestellen tot leveren ging allemaal heel vlot en voorspoedig.

Tevreden klant

MacBook accu besteld van het merk Mayerinc. Zeer tevreden over de levensduur en kwaliteit.

Oplader macbook

Oplader besteld, was snel geleverd. Communicatie was vriendelijk en kordaat.

Tevreden met mijn aankoop

Vriendelijk klantenservice en technisch goed op de hoogte van de producten voor Macbooks. Accu voor de MacBook Pro was snel geleverd en was eenvoudig te vervangen.

Bestel hier altijd mijn Mac opladers. Degelijk en snel.