Weigeren vervanging/reparatie onder garantie

Te gek voor woorden deze webshop: ze weigeren vervanging/reparatie van een MacBook adapter omdat deze slechts 45€ gekost heeft/de vorige eigenaar van de shop deze verkocht heeft/"deze toch al niet van goede kwaliteit was"/ze dat niet de moeite vinden. Loop met een grote boog om deze webshop mensen, klantvriendelijkheid en -tevredenheid interesseert ze geen drol.

Niets kopen bij dit bedrijf

Bestelling voor een accu gedaan en betaald. Vervolgens wordt er niet geleverd en niet meer gereageerd op mails. Order status kan niet meer in gekeken worden. Geld dus kwijt. Advies : hier niet kopen!

Geen product gekregen

Telefoon uit, geen amtwoord, dus gewoon oplichters, meteen aangiften doen.

Niets geleverd, geen contact

Adapter voor macbook besteld. Geen bevestigingsmail ontvangen en reactie op mails blijft uit. Ook de telefoon wordt niet opgenomen; tijdens werktijden de melding dat het nummer niet beschikbaar is, buiten werktijden een bandje met dat het bedrijf gesloten is.

Bagger!

In 4 maanden is de A1322 accu 13 inch MacBook Pro A1278 (Extra vermogen) kapot. Bewijs: de oude, niet meer optimale accu, werkt wel na terugplaatsing. De bij macbook-adapter.nl bestelde accu werkt niet meer. En dat na 4 maanden. Er zit 1 jaar garantie op dus je verwacht een nette afhandeling en een replacement. Het enige wat je krijgt is een lange instructie. Dat werkt niet (nogal logisch want de accu is namelijk stuk). Vervolgens wordt er niet meer op mail gereageerd (3 pogingen tussen 28 maart en 10 april) en kan je fluiten naar een replacement. Garantie is hier geen stuiver waard. KOOP HIER NIET! Wat een bagger hut. Professioneel willen overkomen maar het niet zijn. Ondernemen is ook je belofte nakomen als er iets mis gaat en dus niet alleen je zakken vullen. Bah!

Geen bevestiging van bestelling

Ik heb niets van facturen of bestelbevestigingen van mijn batterij gekregen, alhoewel dit wel beloofd werd. Hopelijk word hier nog iets aan gedaan.

Niks ontvangen

Ruim 3 weken (!) geleden een schroevendraaierset besteld. Wel bevestiging en factuur gehad nadat ik heb betaald maar niks ontvangen. Gisteren een mail gestuurd, geen reactie er op gehad. Kortom, ik zou hier niets kopen, dit is ronduit slecht of het is gewoon oplichterij.

Slecht

Schroevendraaiers besteld. Betaald, allemaal nette e-mailtjes met factuur etc….maar: niks ontvangen. Als je tijdens kantooruren belt krijg je een vreemde toon. Na kantooruren een bandje. Daarnaast reageren ze niet op mailtjes. Kortom: koop hier niet! Het bedrijf is niet te vertrouwen en komt afspraken niet na.

Afgelopen week probleempje gemeld betreffende de batterij van mij Apple Macbook Air. Na een testje is er direct actie ondernomen en binnen 24 uur nieuwe batterij ontvangen. Ik had een coulance korting verwacht maar ontving een geheel nieuwe batterij. Top! nogmaals hartelijk dank Bas.

niets ontvangen, geen antwoord op mail, telefoon wordt niet opgenomen

Ik heb op 10 oktober een batterij besteld, met schroevendraaierset en een nieuwe oplader. Wel bevestiging van de bestelling gekregen, maar verder nog geen enkel nieuws over wanneer deze wordt geleverd. Er wordt op mijn mail niet gereageerd en de telefoon op nummer 050-2309489 wordt niet opgenomen. Vooralsnog zou ik dit niet aanbevelen...

Nooit meer !

Op 12 augustus heb ik een nieuwe accu besteld voor m'n Macbook pro uit 2009. Nog geen 24 uur later heb ik de accu ontvangen. Tot zover het goede nieuws. Al gauw merk ik dat de accu niet oplaadt. Ik merk dat er 2 contactpuntjes ontbreken die de oude accu wel had. Op 13 augustus neem ik per email contact om het probleem te melden. Stuur ook detailfoto's mee. Ik probeer ook te telefoneren, maar na een aantal kiestonen krijg ik de korte bezettonen te horen. Telkens opnieuw. Op 17 augustus nog maar eens een email gestuurd. Op 24 augustus krijg ik dan een mailtje van Bas De Jong met een aantal mogelijke oplossingen, tevergeefs. Ik stuur per kerende een antwoord, en hoor verder niets meer. Nog eens gemaild op 29 augustus en 1 september,... nooit antwoord. Telefoneren helpt ook niet, niets lukt. Ofwel is dit bedrijf bedrieglijk, ofwel incompetent.

Bestelling niet ontvangen

Op 29-04-2022 een bestelling geplaatst, netjes een bevestiging hiervan ontvangen alleen is dit zeker niet dezelfde dag nog verstuurd. Telefonisch niet te bereiken!

Razendsnel geleverd en goed verpakt

Heb hier in het verleden ook al vaker besteld (accu en opladers voor mijn Macbook Air).

Accu besteld voor macbook pro

Mijn macbook pro accu ging snel leeg en moest dus een nieuwe bestellen. Bij dit bedrijf kon ik snel vinden wat ik nodig had. De volgende dag op de mat. Het plaatsen kon ik vrij eenvoudig zelf doen. Ik ben een tevreden klant :-)

Geen

Vriendelijk

De werknemers bij macbook-accu.nl hebben mij goede support geleverd in de zoektocht naar de juiste accu. Aanrader!

Snel en kwalitatief hoogwaardige producten

Niks op aan te merken

Gewoon goed

Accu en oplader voir macbook air

Goede communicatie

Goed geholpen per mail. Klantenservice denkt met je mee.

Prijs en kwaliteit

Accu houdt het lang vol ben er zeer tevreden over!

Fantastische ervaring

Snelle levering van mijn mac accu

Product niet verzonden, geen antwoord op mail

Voor 23.59u deze set besteld, morgen in huis! Na drie dagen is het product nog steeds niet verzonden. Geen antwoord op email. Kan je onmogelijk goed vinden toch?

Beste Chris, Onze excuses dat het zo lang heeft moeten duren! Door een fout in het sorteersysteem is uw order blijven steken. We zullen deze uiteraard alsnog z.s.m. toesturen en hopen dat u uw review wellicht zou willen herzien. Met vriendelijke groet, Het Team van Macbook-Adapter.nl

Besteld, betaald en niets verstuurd of ontvangen

Heb product op voorraad besteld en betaald maar er is niets verstuurd of ontvangen. Telefoon wordt niet opgenomen en mails niet beantwoord. Lijkt sterk op oplichting. Pas op!

Slechte service

Product besteld die op voorraad zou zijn en 23.59 verzonden zou zijn, op mail en telefoon word niet gereageerd. Ik had het product redelijk snel nodig en naar 3 dagen heb ik nog steeds niks, in tussen bij een ander nogmaals besteld.

Beste Peter, Het lijkt er op dat door een storing van eerder deze week, de verwerking van uw bestelling is blijven hangen. Onze excuses hiervoor. Wij hebben u hierover ook een mail gestuurd. Wij betreuren dat u een negatieve review heeft geplaatst. Door de huidige drukte hebben wij niet de kans gehad eerder te reageren op uw mail van gisteren. Mede hierdoor hebben wij er ook voor gekozen tijdelijk de telefoon niet te beantwoorden, om zo sneller per mail te kunnen reageren. We hopen dat u de geplaatste review zou willen herzien. Met vriendelijke groet, Het team van Macbook-Adapter.nl