SCAM!

Het bedrijf levert de bestellingen niet en neemt telefoon niet op. Ze reageren ook niet op email. NIET BESTELLEN!!!!!

Beste David, We betreuren dat u zojuist een negatieve review heeft geplaatst, terwijl u ons pas een uur geleden heeft gemaild betreft dit probleem. Hierdoor hebben wij niet de kans gehad om dit op een passende manier voor u op te lossen. Uw bestelling is door een storing helaas niet automatisch verwerkt, waardoor deze helaas later is dan normaliter. We zullen deze alsnog zo spoedig mogelijk wordt verstuurd. We hopen om deze reden ook dat u uw review zou willen herzien. Met vriendelijke groet, Team Macbook-Adapter.nl

Product pas na 4 weken ontvangen

Bestelling gedaan. Deze niet ontvangen. Bedrijf reageert niet op emails en neemt de telefoon niet op. ------------ Update na deze review product toch binnen een week ontvangen.

Beste Tieme, Door de huidige drukte heeft het helaas allemaal iets langer geduurd. Mede hierdoor hebben wij besloten de telefoon tijdelijk niet op te nemen, om zo sneller de mails te kunnen beantwoorden. We hebben uw mailtje ondertussen beantwoord en wachten nog op reactie. We betreuren uw review en hopen dat u deze hierbij zou willen herzien. Met vriendelijke groet, Het team van Macbook-Adapter.nl

Geen contact mee te krijgen!!!!!

Vorige week donderdag een acculader besteld in verband met een kapotte. Op de site natuurlijk beschreven dat deze binnen 24 uur geleverd zou worden dus besteld. Helaas de dag erna niks. Zondag pas een track en tracé en maandag stond dat deze geleverd was. Inmiddels dus 4 dagen na bestelling. Intussen hier een corona besmetting dus had de oplader echt heel dringend nodig. Maar pakket was niet op mijn adres bezorgd. Maar op een TOTAAL andere postcode. Niet degene die ik had ingevuld. Mijn postcode invoeren was sowieso al lastig op de site vanwege een relatief nieuwe wijk en ik denk een verouderd systeem van de site. Dus zonder de letters ingevoerd. Maar wel het adres en verder alles ok ingevuld. Inmiddels is het poststuk terug gestuurd door iemand anders. Nadat ik van PostNL een melding had gekregen dat het bezorgd was (op een ander adres) heb ik meteen postNL gebeld om te zeggen dat ik niks heb ontvangen. Ik moest van PostNL contact opnemen met de verzender maar helaas kreeg ik deze na 5 telefoontjes per dag niet te pakken en dus gemaild. Ook daar geen reactie op. Inmiddels een paar mails gestuurd met de vraag mij terug te mailen of te bellen voor een refund maar krijg geen reactie op die mails. Wel een losse mail met de vraag waarom deze is terug gestuurd en als ik daarop reageer krijg ik wederom geen antwoord. Op alle vorige mails met vragen is NIET geantwoord. Graag contact en mijn geld terug AUB.

Beste Robin, Door de huidige drukte heeft het helaas allemaal iets langer geduurd. Mede hierdoor hebben wij besloten de telefoon tijdelijk niet op te nemen, om zo sneller de mails te kunnen beantwoorden. We hebben uw mailtje ondertussen beantwoord en wachten nog op reactie. We betreuren uw review en hopen dat u deze hierbij zou willen herzien. Met vriendelijke groet, Het team van Macbook-Adapter.nl

Netjes geregeld.

Contact verliep goed. Probleem opgelost. Als de terugbetaling ook niet te lang op zich laat wachten, helemaal top.

Beste Nicole, Wij vinden het erg vervelend dat u een accu heeft ontvangen die niet naar behoren werkt en al gebruikt lijkt te zijn. Dit hoort natuurlijk niet. Wel betreuren wij dat u deze review schrijft zonder hierover eerst direct contact met ons te hebben opgenomen, waardoor wij geen kans hebben gekregen om dit op een passende manier op te lossen. Graag komen wij alsnog met u in contact betreft dit voorval om een oplossing te vinden.. We hopen dat u uw review hierbij ook zou willen herzien. Met vriendelijke groet, Het team van Macbook-Adapter.nl

Macbook accu

Fantastische ervaring.

Goed product en service

Gewoon goed. van bestellen tot leveren ging allemaal heel vlot en voorspoedig.

Tevreden klant

MacBook accu besteld van het merk Mayerinc. Zeer tevreden over de levensduur en kwaliteit.

Oplader macbook

Oplader besteld, was snel geleverd. Communicatie was vriendelijk en kordaat.

Tevreden met mijn aankoop

Vriendelijk klantenservice en technisch goed op de hoogte van de producten voor Macbooks. Accu voor de MacBook Pro was snel geleverd en was eenvoudig te vervangen.

Bestel hier altijd mijn Mac opladers. Degelijk en snel.

MacBook Air accu vervangen. Helemaal zwelf gedaan, uiteindelijk een koud kunstje. Draait weer als van oud. Aanrader!!

Blij met product en service

Gewoon goed, geen opmerkingen

Snelle en vriendelijke service

Mijn oude macbook was niet goed meer op te werken (zonder oplader), na een beetje onderzoek besloten een nieuwe accu te kopen. Ik kwam bij MacBook-Accu.nl uit en dankzij de heldere website en uitleg heb ik snel een keuze kunnen maken. ’s avonds om ongeveer 23:00u besteld en kreeg volgende dag al geleverd. Belofte waargemaakt dus. Het inzetten van de accu ging vrij snel en eenvoudig. Ik kan nu weer lekker mobiel werken.

Wettelijk verplichte verzendkosten bij retour geweigerd terug te betalen

Accu voor mijn Macbook besteld en na 2 dagen in huis hoewel de volgende dag is beloofd. Maar goed, daar is natuurlijk wel overheen te stappen. Wat echt vervelend is, is het volgende: ik heb de accu geretourneerd en de ontvangst in goede staat ervan werd bevestigd. Ook het geld dat ik voor de accu heb betaald, werd netjes terug betaald. Alleen de verzendkosten niet, hoewel per wet is geregeld, dat ook deze kosten moeten worden terugbetaald. Dan maar een vriendelijk mailtje gestuurd. Geen reactie. Tweede mailtje gestuurd. Weer geen reactie en natuurlijk ook geen geld. Het mag duidelijk zijn, bij dit bedrijf bestel ik nooit meer iets.

Beste Kor-Jan, We betreuren uw review en hebben uw klacht in behandeling genomen. Uw mail naar ons is er in de drukte tussendoor geglipt, waarvoor onze excuses. We zullen zorgen dat de verzendkosten met terugwerkende kracht worden teruggestort op uw rekening. We zouden het op prijs stellen als u uw review wellicht zou willen herzien. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan helpen wij u natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Het team van Macbook-Adapter.nl

Toppie

Gisteren voor mijn macbook een nieuwe accu besteld. Deze werd vandaag al geleverd.

Snelle en goede service

Mijn pakketje was er heel snel, de volgende dag al. Er ontbrak een stekker, waarbij een snelle reactie op mail en oplossing kwam.

De accu van mij macbook air was aan vervanging toe. Na kort mailcontact kon een medewerker mij aangeven welke accu passend was voor mijn macbook. Deze heb ik vervolgens besteld en werd de volgende dag al geleverd. Prima service

Niet best

Na betaling hoor je niks meer, telefoon wordt niet opgenomen en ook op email wordt niet gereageerd, ik woon dicht bij Groningen dus denk dat ik er maar even langs rij, eens kijken wie er op het opgegeven adres woont.

Gisteravond een oplader voor mijn macbook besteld en vandaag al geleverd. Top service.

ongelofelijk slechte service of duidelijker geen.

Ik had 5 adapters besteld 9 nov 21. Levering zou de volgende bezorgd worden. Dit gebeurde niet direct maar enkele dagen later, niet zo'n probleem maar in het pakket was slechts een adapter, er was geen pakbon toegevoegd. Direct 3 keer gebeld maar telefoon wordt niet opgenomen. Er wordt doorverbonden naar een nummer dat niet reageert. Emails worden ook niet beantwoord. Zinloos om met macbook-adapter.nl zaken mee te doen

Geen enkel contact mogelijk

Meer dan 2 weken geleden een bestelling geplaatst voor ruim 100 euro. Geen geleverd. Telefonisch onbereikbaar, via mail geen reactie. Zelfs een bericht verstuurd via LinkedIn: geen reactie. Ik probeer het nog een week en ga dan met een advocaat een brief sturen.

Communiceert moeizaam en komt afspraken niet na.

Een aantal jaar geleden had ik goede ervaringen met dit bedrijf. Ik kocht een macbook accu en nieuwe lader. Beiden kwamen goed aan en ik heb er lang profijt van gehad. Nu was mijn lader weer aan vervanging toe en gezien de ervaring koos ik weer voor dit bedrijf. Helaas was dit een slechte keuze. De lader die ik bestelde stond aangegeven als voorradig en volgens hun website zou die dezelfde dag dan nog verstuurd worden. Dit bleek niet zo te zijn en na een mail twee dagen later (telefonisch waren ze niet bereikbaar) werd aangegeven dat hun leverancier problemen had en dat het daardoor langer zou duren. Dit geeft al aan dat het product NIET voorradig was. Dit kan voorkomen, maar dan is het wel zo netjes om je klanten in te lichten. In de reactie werd aangegeven dat de dinsdag erop een nieuwe lading werd verwacht, maar toen er die week nog steeds niets was verzonden koos ik ervoor de bestelling te annuleren. Dit was vriendelijk aangeboden en toen ik vroeg op wat voor termijn ik mijn geld terug kon krijgen, kreeg ik een net berichtje dat ze hun best zouden doen om het voor vorig weekend terug te storten. Ik heb nog steeds niets ontvangen.

levering ok, rest waardeloos

Aflevering , super snel. Het is echter totaal onmogelijk om contact met de firma te krijgen ivm bijvoorbeeld retouren. Er wordt niet op mail gereageerd en de telefoon wordt niet opgenomen, terwijl er in het weekend wel een telefoon beantwoorder op staat. Aantal sterren is alleen voor levering, rest is waardeloos

Beste Carl, Door de huidige drukte heeft het helaas allemaal iets langer geduurd. Mede hierdoor hebben wij besloten de telefoon tijdelijk niet op te nemen, om zo sneller de mails te kunnen beantwoorden. We hebben uw mailtje ondertussen beantwoord en wachten nog op reactie. We betreuren uw review en hopen dat deze hierbij vervalt. Met vriendelijke groet, Het team van Macbook-Adapter.nl

Slechte service, helaas geen telefonisch overleg mogelijk.

25-08-2021 accu besteld en 0- 26-08-2021 ontvangen. Accu blijkt niet te werken en er ontbreekt een antikrasdopje. Beschermfolie aan connectorzijde onbreekt. 4 keer gebeld, er wordt niet opgenomen, 2 e-mails verstuurd, GEEN REACTIE!!!! 27-08-2021 accu geretourneerd. Ben benieuwd of en wanneer terugbetaald wordt. Kortom slechte ervaring, hier scoort men geen punten mee!!!

Top ervaring!

Snel geleverd, goede kwaliteit.