Bestelling nooit geleverd

Op 5 augustus een bestelling geplaatst, nu op 16 augustus nog steeds niets ontvangen en de klantenservice reageert niet per mail en neemt de telefoon niet op. Erg slecht dit

Beste Maurice, We vinden het erg vervelend dat het allemaal zo lang heeft moeten duren. Mede door de vakantie en ziekte is deze bestelling helaas blijven steken, waarvoor onze excuses. We hebben de bestelling ondertussen voor je op de post gedaan, dus deze zul je spoedig moeten ontvangen. We hopen dat het probleem zo is opgelost en deze review hiermee vervalt. Met vriendelijke groet, Het team van Macbook-Adapter.nl

Producten niet verzonden en klantenservice reageert nergens op

UPDATE: inmiddels opgelost en het geld teruggeboekt, 8 dagen na verzending terugkoppeling ontvangen... Zondag besteld, zou dinsdag geleverd worden. Inmiddels is het vrijdag en heb nog geen verzendbevestiging of iets gezien. Al 4x gebeld deze week, op verschillende dagen. Op geen enkel moment gehoor. Op e-mails reageren ze ook al niet, maar wel ruim 30 euro in hun zak gestoken. Mijn advies: blijf hier zover mogelijk vandaan! Schandalig bedrijf.

Beste Martijn, Wat vervelend dat e.e.a. door miscommunicatie is misgelopen en dat wij niet tijdig met u contact hebben kunnen komen. Deze klacht is (zoals u zelf ook aangeeft) inmiddels afgerond. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team MacBook-Adapter.nl

Goed herpakt.

Ruim aanbod, duidelijke beschrijvingen op de site. Ik had een probleem met mijn order, en vond het wel een beetje lastig om contact te krijgen. Dit is uiteindelijk goed hersteld en ik heb mijn order prima ontvangen.

top

Snel geleverd, en de door mij teveel bestelde schroevendraaiers die er standaard al bij zaten netjes gecrediteerd. Niks op aan te merken.

Perfect snelle levering. Accu voor Mac Air werkt super. Minstens 8 uur.

Onbetrouwbaar, levert niet, onbereikbaar

Adverteert op haar website dat zij binnen 12 uur levert. Na twee dagen niets ontvangen. Toen gebeld. Telefonisch onbereikbaar. Uiteindelijk per e-mail excuses ontvangen en artikelen alsnog opgestuurd. Ditmaal missen er echter onderdelen. Vervolgens telefonisch onbereikbaar en reageert ook niet meer op e-mail. Bijzondere slechte ervaring, mijden als de pest dit bedrijf!

Beste Jasper, We betreuren dat je niet tevreden bent met onze service en willen je natuurlijk zo goed mogelijk van dienst zijn. Mede door het weekend hebben wij geen mogelijkheid meer gehad om je mail te behandelen of de telefoon op te nemen. We hebben de ontbrekende onderdelen vandaag (maandag) alsnog naar je toe gestuurd en hopen je hiermee alsnog voldoende te hebben geholpen. Onze excuses voor enig ongemak. Met vriendelijke groet, Het team van Macbook-Adapter.nl

Service en kwaliteit

Producten zien er kwalitatief hoogwaardig uit. Snel geleverd ook. Dank!

Oplader magsafe macbook

Oplader voor mijn mac besteld. Om 23:00u besteld en volgende ochtend in de bus!

Mayerinc accu

Mayerinc accu besteld met extra vermogen. En dat is te merken. Gaat nu lekker lang mee op een volgeladen accu. Het vervangen was eenvoudig zelf te doen met de meegeleverde schroevendraaiers.

Top!!

Snel en goed.

Accu besteld en snel geleverd gekregen.

Helder

Mooie website, duidelijk informatie, hoge kwaliteit producten. Aanrader!

Laura

Zeer goede service bij vragen. Kreeg gelijk een antwoord van een medewerker met veel Apple ervaring. Bestellen en leveren ging snel. Mijn MacBook Pro draait weer als vanouds!

Onbereikbaar

Goedemiddag, Ik heb afgelopen maandag 10 mei om 15:00 een pentalobe schroevendraaierset besteld met opdrachtnemer MB30011275. Heb zowel een faktuur als de bevestiging van verzending per e-mail ontvangen. Het is vandaag 12 mei in de middag en heb nog steeds niets ontvangen. Ik neem aan dat het brievenbus post van POSTNL is. Ik heb een aantal keer telefonisch proberen te bellen, maar geen gehoor. Beetje vreemd dat er niemand is om op te nemen. Ook per e-mail heb ik geen reactie gekregen. Het gaat om een relatief laag bedrag, maar je hoort wel je klanten een response te geven. Misschien komt dat nog.

Super ervaring met dit bedrijf

- Hoge kwaliteit artikelen voor de MacBook (Mayerinc) - Snelle levering (had om 23:30u besteld, kreeg het ook echt de ochtend erop geleverd). - Goed verpakt. - Duidelijk installatie instructies (vervangen van de MacBook accu was eenvoudig). - Goede communicatie en sympathieke medewerkers.

Snelle reactie op mijn mail, probleem meteen opgelost!

Bij de bestelling van mijn accu waren onverhoopt de verkeerde schroevendraaiers meegestuurd. Na een mailtje te hebben gestuurd kreeg ik meteen dezelfde dag met "Same day delivery" de juiste opgestuurd. De andere mocht ik bij wijze van excuus houden, super gebaar dus! Hier kunnen andere webshops een voorbeeld aan nemen.

Beste webshop voor macbook onderdelen!

Bestelde hier een accu en adapter voor m'n macbook. Wist niet precies wat ik nodig had en werd per mail meteen geholpen (binnen 10 min!) Bestelde vervolgens 1 minuut voor 23:00 en de volgende dag om 10:15 was m'n bestelling er, top! Mijn macbook werkt weer als nieuw en ik kan de shop van harte aanbevelen. Ga zo door!

Betaald, nooit ontvangen en kan fluiten naar mijn geld

Ja, dus.. ik wil mijn geld terug- zie vorige review.

Beste heer Klomp, Wat bijzonder vervelend dit. Na verschillende afleverpogingen is het de vervoerder niet gelukt uw zending te leveren. Dit vinden wij erg frustrerend. Wij hebben uiteraard het aankoopbedrag inmiddels meteen aan u teruggeboekt. Langs deze weg. nogmaals excuus voor het ongemak! Team macbook-adapter.nl

Website niet up to date, goed opgelost

Ik heb 3 maart een nieuwe batterij voor mijn macbook besteld in de veronderstelling dat ik hem de volgende dag in huis zou hebben. Op het moment van schrijven (7 dagen later) heb nog steeds niks ontvangen en het lukt me maar niet om in contact te komen met de firma. - edit - Uiteindelijk heeft de firma contact opgenomen en zijn excuses aangeboden. Het product was echter niet op voorraad (werkelijke voorraad kwam dus niet overeen met de website) waardoor ik mijn geld terug heb gekregen en mijn product ergens anders besteld heb.

superblij

ik heb een accu voor mijn macbook air 13 inch 2012 besteld en ik had hem binnen een paar dagen in huis. ik werd heel goed op de hoogte gehouden wat betreft levering. zelf je accu vervangen is echt een fluitje van een cent ! ik kan het iedereen aanraden. was zelf een beetje huiverig, maar het is een kwestie van schroefjes losdraaien, 1 stekkertje losmaken, oude accu eruit, nieuwe accu erin en klaar is kees

Geen contact mogelijk met het bedrijf

Heb een schroevendraaier set besteld en bevestiging van bestelling ontvangen. Hier stopte de communicatie. Niks ontvangen, telefonisch niet bereikbaar. Jammer, denk namelijk dat dit makkelijk opgelost had kunnen worden als ze simpelweg bereikbaar waren. Gelukkig via paypal betaald dus als blijkt dat contact helemaal niet mogelijk is kan ik in ieder geval via een geschil het vooralsnog oplossen. Het is via de mail uiteindelijk gelukt om contact te krijgen. Hebben me daarop vooralsnog de set opgestuurd. Ik heb toen eerst een verkeerde schroevendraaier set gekregen en daarna de juiste schroevendraaier set. Misschien dat mijn ervaring een one-off is maar zo is het iig gegaan. Het duurde allemaal best wel lang. Ben via de mail wel netjes te woord gestaan en ze hebben mijn probleem direct aangepakt. Mijn tip naar het bedrijf zou zijn om echt even te kijken naar het nummer. Nu gaat namelijk over en na een tijdje wordt er simpelweg opgehangen. Ik zou mss een bandje erin zetten ofzo dat aangeeft dat opnemen op het moment niet mogelijk is en om het via de mail te proberen bijv.

Goed produkt, scherpe prijs en snelle levering

Een vervangingsaccu voor mijn oude macbook-pro werd de volgende dag al geleverd en is inmiddels al geplaatst. De keuze voor het juiste type was makkelijk door de duidelijke website.

Adapter na 2 maanden doorgebrand

Paar jaar geleden adapter gekocht hier en die ging best lang mee, 3 jaar geloof ik. Nu 2 maanden geleden opnieuw hier gekocht, is de adapter na al doorgebrand. Bijna laptop kapot omdat hij kortsluiting maakte.

Hoi Lisanne, Wij probeerden je te bereiken om dit z.s.m. op te lossen. Je hebt gewoon garantie op je bestelling dus hier kunnen we vast een oplossing voor vinden. Wanneer je even reageert op onze mail kunnen we er z.s.m. mee aan de slag! Hartelijke groet, Macbook-accu.nl

Top Service

Accu voor een Macbook besteld. Voor definitieve inbouw leek deze te werken. Echter na inbouw werd de accu niet (meer) herkend. Contact gezocht met Macbook-accu. Zij stuurden direct een nieuwe accu op. Deze werkt prima. Top service.

Emdenweg 3 9723 TA Groningen

050-230 94 89