Geweldige service

Door de drukte rondom de feestdagen werd mijn stekker niet bezorgd door. MacBook-Accu.nl stuurde mij 2 stekkers en een briefje op met excuses. Echt heel aardig, en ze werken natuurlijk top!

Geweldige service

Een aangekochte nieuwe accu bleek al vrij snel niet te voldoen. Accu liep in no-time leeg. Een review hierover geschreven. Ik werd vervolgens benaderd wat het probleem exact was. Mij werd een zeer uitgebreide e-mail gestuurd met diverse mogelijkheden om het probleem op te lossen. De eerst genoemde mogelijkheid was meteen de goede. Probleem opgelost. Een onverwachte goede afloop dankzij hun uitstekende service. Dat is meedenken met de klant!!!!

Misleiding in voorraad en levering van product.

Ik wil echt niemand benadelen maar “vandaag besteld” is bij mijn bestelling “niet morgen in huis”. In plaats daarvan de volgende dag om 10:30 een mail met verontschuldiging dat er een enorme run op het product is en dat ze dat hadden moeten aanpassen op de site. Dat kan maar ‘s avonds staat op de site het product nog steeds “op voorraad”. Telefoon wordt opgenomen en direct verbroken. Ik vind het jammer want de site ziet er vertrouwd uit en heeft bij Kiyoh een 8.9. Ben daarom ook benieuwd of mijn review er op komt. Ik zou graag een betere review willen geven maar Trek zelf je conclusie

Beste Hans, Wat enorm vervelend dat e.e.a. zo verlopen is. Zoals inderdaad geschetst was uw bestelde product helaas uitverkocht. Wij hadden dit eerder moeten signaleren. Na ons contact is uw aankoopbedrag per direct teruggestort. Dank voor uw reactie en we zullen in de toekomst hier scherper op zijn. Hartelijke groet, Team macbook-adapter.nl

Top bedrijf

Had een adapter voor Mac Book gekocht die problemen gaf, na een mail te hebben gestuurd heb ik de volgende dag al een nieuwe bezorgd gekregen helmaal top!!!

MacBook-accu.nl, TOP Service!!

In Aug 2019 een accu besteld voor mijn MacBook 2010 bij MacBook-accu.nl Ik dacht, laat ik een goede nemen en bestelde een MAYERINC extra power. Nu in nov 2020 deed de batterij helaas niets meer, een mail gestuurd naar Macbook-accu en zonder problemen de volgende dag om 12:00 uur een nieuwe binnen, top service dames en heren, hartelijk dank!!

Prima Service

Na een aantal maanden gaf mijn MacBook Air aan dat de bij MacBook-accu bestelde accu slecht presterende. Nadat ik dit had gemeld bij MacBook-accu kreeg ik een aantal suggesties om de accu staat te herstellen. Toen bleek dat dit niet het gewenste resultaat opleverde kreeg ik direct een nieuwe accu opgestuurd. Dus mocht de kwaliteit van hun producten problemen vertonen dan is de klantenservice zeer professioneel en behulpzaam.

Super snel, goede service

Bestellingen worden erg snel Verstuurd. Ik heb 1x gebruik gemaakt van de garantie van een accu die na 8 maanden kapot ging, en kreeg binnen 1 werkdag, zonder verdere vragen, een nieuwe opgestuurd. Geweldige service, ik ben enorm te spreken over deze webshop.

Top, artikel ging kapot binnen garantieperiode, ik kreeg keurig een nieuwe!

Ik kreeg snel antwoord op mijn klacht vanwege een artikel (vervangende accu voor macbook) dat binnen de garantieperiode defect raakte. Ik ontving zonder gedoe een nieuwe.

Accu MAC-air moest vervangen worden. Duidelijke omschrijving, super simpel zelf te doen. Binnen 10 minuten klaar! Gelijk ook maar nieuwe lader en verlengsnoer meebesteld voor op het werk. Klein minpuntje: was mij niet duidelijk dat lader direct in stopcontact moet, dus zonder bijbestelling van verlengsnoer, was dat erg onhandig geweest. Gelukkig dus erbij besteld ter vervanging van de oude, iets kortere.

Razendsnelle levering

Mijn Macbook van 2009 wilde niet meer laden. Dat bleek aan een kapotte accu te liggen. Om een uur of 8 'avonds de accu besteld en de volgende middag had ik de laptop weer up and running. En dat voor een prijs waar Apple het niet voor kan doen. Trouwens 2009 Macbook doen ze zoiezo al niet meer.

Helemaal niks op aan te merken. Adapter 's avonds besteld, keurig meteen de volgende ochtend bezorgd, zoals beloofd. Top dus.

Vlotte levering en product is in goede staat.

Oplader werkt perfect.

Besteld om 23:49, echt volgende dag binnen om 13:00

Prima ervaring! De eerste aankoop was in de fabriek of post stuk gegaan, maar ik werd heel aardig geholpen en kreeg meteen een andere oplader opgestuurd. Het mail contact was heel prettig. X

Prima adapter en service!

Goede info op de webshop, levering ging buitengewoon snel en niet onbelangrijk, de adapter werkt uitstekend. Ik ben zeer tevreden!

Snel geleverd en netjes verpakt

Snelle levering en met geleverde schroevendraaier zo ge-fixt. Hoe de accu verder is dat kan ik pas later vertellen maar op mijn eerste gezicht ziet het allemaal perfect uit.

Bestelling niet ontvangen

Wacht al 5 dagen om de bestelling. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Mijn mail beantwoorden ze ook niet!

Top. 22:00u besteld en volgende dag in huis

De website voorziet in juiste informatie zodat de klant het juiste type besteld. Zeer klantvriendelijk

Accu nog altijd niet geleverd - contact telefoon nr werkt niet

Mijn bestelling zit inmiddels al 8 dagen vast bij Post NL. Ik heb hierover een aantal keren contact opgenomen via de email. Krijg dan na een dag of 2 meestal wel een bericht terug dat ik nog even moet wachten. Als ik zelf niet een herinnering stuur gebeurd er niets. Ondertussen heb ik geen werkende laptop. Het telefoon nummer gebeld en na de "welkom met Dijssel ecommerce bv" of (iets wat er op lijkt ) wordt de lijn automatisch verbroken.

Super service, super prijs

Zondag een MacBook Pro adapter besteld, zou dinsdag bezorgd worden, maar deze kwam maandag, netjes verpakt, al binnen! De adapter werkt perfect, alles top.

Op verkeerde datum bezorgd

Bij bestelling kun je de datum invoeren waarop je wilt dat de bezorging plaats vindt. Ik wist dat ik vrijdag niet thuis zou zijn, dus koos een zaterdag. Na bestelling kreeg ik géén bevestigingsmail en geen track&trace mail. Pas NADAT de bestelling in mijn inlogomgeving als 'bezorgd' stond aangemerkt, kon ik het track&trace nummer vinden en kwam er zo achter dat de bestelling op de verkeerde dag, en ook nog eens bij mijn buren was bezorgd. Niet fijn in corona-tijd. En grappig genoeg is de enige mail die ik ontving de mail achteraf waarin wordt gevraagd om een beoordeling. Tip: kies geen andere datum, en blijf de hele dag thuis,

super snelle service na alle tevredenheid.

Batterij binnen een jaar defect, een contact berichtje gestuurd. Volgende dag gelijk een mail met wat checks en tips. Deze test gaf aan dat de batterij echt defect was en een andere batterij/accu al onderweg is. binnen twee dagen opgelost, dit is na mijn inzien een perfecte service. P. Broere.

Goede en snelle levering.

Product voldoet aan alle verwachtingen.

Snelle levering.

Accu voor Mac-book besteld. Volgende dag in huis. Keurig verzorgd.

Dit was de eerste keer dat ik bij MacBook-Accu.nl Dit was mij goed bevallen. Snelle levering en een goede accu geleverd. Wanneer ik weer wat nodig heb voor een Apple product bestel ik het bij MacBook-Accu.nl

Emdenweg 3

9723 TA Groningen