Perfecte kwaliteit voor een uitstekende prijs en snel geleverd

Karpet24 heeft mijn interieur naar een hoger niveau getild! Hun assortiment aan hoogwaardige, stijlvolle kleden is indrukwekkend en betaalbaar. De klantenservice is vriendelijk en efficiënt, waardoor het kiezen en kopen van het perfecte kleed een fluitje van een cent was. Mijn bestelling kwam snel en in uitstekende staat aan. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar een prachtig, kwalitatief karpet om hun leefruimte op te fleuren!

Ik ben te vreden over de kwaliteit en prijs

Heel mooie kwaliteit voor een goede prijs

Snelle levering en goede service.

Prima bedrijf.

Mensen met verstand van kwaliteit

Een prima huisleverancier

Elke twee jaar sta ik bij ze op de (wat erg schuin oplopende) stoep. Sympathieke bediening en een sympathieke prijs zijn standaard. Goeie zaak!

karpet valt uit elkaar maar geen garantie

al na enkele maanden begint mijn karpet behoorlijk wat draden te verliezen. we zijn een ouder koppel en hebben geen kinderen of huisdieren. overdag werken we en lopen we dus niet op het karpet. je zou dus zeggen dat is mooi voor het karpet. na kort telefonisch overleg met karper24 werd aangegeven dat de lijmlaag aan de onderzijde niet goed was en ik moest foto's opsturen zodat ze eea met de importeur konden regelen. daarna bleef het stil ook na herhaaldelijk bellen. uiteindelijk maar schriftelijk een klacht ingediend hun antwoord, sorry maar het is geen product fout. het karpet is 14 maanden oud en valt al uit elkaar hoezo geen productie fout.

Génial !! Incroyable !!

J'ai fais une commande sur le site le 12 Janvier à 16 h 14, j'habite proche de la frontière Luxembourgeoise et le lendemain le 13 janvier à 13 h 23 j'étais livrée, ( même pas 24 heures d'attente !!! ) Je n'ai jamais connu une telle rapidité, j'en suis encore agréablement surprise . Félicitations à toute l'équipe !!!

Slecht

Komen de afgesproken leverdatum niet na. Fijn dat je als klant zelf moet bellen met de vraag hoe het ervoor staat. Bijzonder storend! Bestelling geannuleerd!

Prima!!

Prettig telefonisch contact. Toevallig moest ik de volgende dag nog eens bellen en na een korte uitleg wist degene die de telefoon aannam wie ik was. Dat voelt fijn! Vloerkleed om 11.30 uur besteld en dezelfde dag om 18.20 uur in huis. Ik ben vol lof!

Enige tijd geleden een Shaggy besteld bij Karpet 24 reeds de volgende ochtend geleverd. Mooi en makkelijk te onderhouden karpet en daarom wilden we nog eenzelfde karpet bestellen. We lazen echter ineens 2 slechte reviews van Rene. Daarom telefonisch contact opgenomen met het bedrijf. Er werd vlot opgenomen. Uitleg ontvangen over waarom het soms een tijd kan duren dat een karpet wordt geleverd en gelijk gecheckt of de Shaggy op voorraad was. Dit was het geval de Shaggy besteld en omdat het nog voor 12 uur was, is de Shaggy dezelfde avond geleverd. Kortom is je karpet op voorraad dan wordt er snel geleverd.

Waardeloos bedrijf

Heb een kleed besteld waarbij heel duidelijk werd vermeld dat ik dat de volgende dag in huis zou hebben. Nu 9 weken later en een aantal mails te hebben verstuurd waar niet meer op word gereageerd vind ik dat ronduit schandalig . Er kan soms iets mis gaan en begrijp ik maar daar heeft karpet 24 het lak aan want ik moet zelf achter hun vodden aan lopen. Ben nu inmiddels bezig met een rechtzaak om mijn geld terug te vorderen .

Wat een zeer naar en onbetrouwbare site

Dit soort sites horen verwijderd van internet. Allemaal mooie praatjes en beloftes die totaal niet worden na gekomen zoals vandaag besteld en morgen in huis. Na een maand nog helemaal niets ontvangen , bij het mailen waarom ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen schuiven ze hun verantwoordelijkheid af op hun levering die niet op tijd binnen is. Daarnaast nog geen sorry en ook moet je hun achter hun vodden blijven aan lopen omdat ze het vertikken om zelf de koper op de hoogte te brengen van dat het even iets langer duurt van verwacht.

Mooi kleed, goede kwaliteit, snel bezorgd

Blij met mijn mooie kleed

Snelle respons

Snelle verzending en goede communicatie om problemen op te lossen.

Mooie collectie, zachte prijs en superrrr snelle levering!

Ik had mijn bestelde tapijt al een hele poos geleden gekocht via een andere webshop in een andere maat. Het is zo'n prachtige print en hele mooie kwaliteit, dat we besloten hebben er ook eentje bij te kopen voor in de woonkamer. Zodoende via Google bij Karpet24 terecht gekomen. Ze hanteren een zachte prijs vergeleken met andere websites en ik moet zeggen, ik ben onwijs onder de indruk van de super snelle levering. Vanmorgen besteld, nu al in huis! Wat mij betreft zijn jullie een dikke 5 sterren waard!

Kleed is mooi zacht en precies als op de website, snelle levering

Ik vond het spannend om een nieuw kleed via een website te bestellen, je weet niet wat je precies krijgt. Dit kleed was precies wat je mocht verwachten, en de volgende dag in huis! Super blij mee.

Duurt lang dus vandaag bestellen morgen in huis gaat niet op

Bestelt 29 augustus gebeld 1 sept zou mail krijgen nog steeds niets ontvangen Wie vertelt mij wanneer karpet geleverd word !!

Fijn kleed, maar verkeerde maat gekregen

Ik had een rond kleed met 120 cm als diameter besteld en toen ik hem uitpakte had ik een rechthoekig kleed gekregen. Aangezien het qua maat paste heb ik het gelaten, maar ik vond het wel jammer, want rond had mooier gestaan. Ik ga hier niet opnieuw kopen.

Artikel komt niet overeen met internet

Plaatje komt niet overeen met de foto op het internet, daarnaast werd hij niet binnen 10 dagen bezorgd.

Veel te laat en slecht op de hoogte

Mijn kleed was veel en veel te laat, waar ik zelf achteraan moest en iedere nieuwe datum die werd genoemd werd vervolgens weer niet gehaald. Ik moest dan zelf het initiatief nemen weer contact te zoeken voor meer informatie. Erg vervelend.

Uitstekende service!

Uitstekende service, snelle levering!

Geweldig mooi kleed

Volgende aankoop komt er weer aan. Bijzonder tevreden.

Ik ben blij en tevreden met me nieuwe vloerkleed

Ik ben erg tevreden over de levering hele behulpzame meneer

super

Ben super tevreden!!!

Snelle levering. Goed en mooi carpet.