Zeer snelle levering en service.

De levering van het tapijt was binnen 2 dagen zelfs rond de feestdagen. Helaas was het niet geheel wat bij ons paste, maar dat was geheel aan onze keuze. De retour regeling was verder top en snel.

Zeer late levering, duurde 2,5 maand

Mijn inmiddels ontvangen kleed vind ik prachtig. Ik had met kleed in de herft besteld. Stond direct leverbaar bij. Echter kwam er niets, na drie weken gebeld, kleed was niet geleverd door fabrikant. Kan gebeuren, maar had netjes geweest als ze het even hadden laten weten. Ik zou gemaid worden..., geen mail, weken later geen kleed, weer bellen, weer mail beloofd, zelfde verhaal. Drie weken later weer gebeld, nu de eigenaar aan de lijn. Bood zijn excuus aan, kon mijn geld terug krijgen. Kleed was nog steeds onderweg.... Ik wachtte al zo lang nog even kon er wel bij. Ik zou ruimschoots gecompenseerd worden, want dit mocht zo niet gebeuren. Verder weer niets gehoord, tot dat ik plotseling een mail kreeg vlak voor de feestdagen van een bezorgdienst, dat het kleed de volgende dag gebracht werd..... Dat iets nog niet leverbaar is, Kan gebeuren. Hou de klant netjes op de hoogte en als je zegt iemand te compenseren kom je afspraken/belofte na.

Ik heb 4 weken gewacht op een prachtig vloerkleed. Ik had het kleed veel eerder verwacht, maar de verkoper was heel eerlijk over de vertraging. De communicatie was duidelijk, eerlijk en respectvol. Kwaliteit van het kleed is erg goed. Zal het kleed en de verkoper zeker aanbevelen!

Klantvriendelijk en servicegericht

levering was wat langzaam maar het is goed aangeleverd en het karpet is mooi.

goed en betrouwbaar

Te vreden

Zalig!!!!!!

Snelle levering. Kei mooi, zacht en kwaliteit voor een mooie prijs. Hoogpolig Vloerkleed Shaggy Deluxe - Zilver is een genot om in huis te hebben. Super content met mijn aankoop bij Karpet24.nl.

perfecte service en een prachtig kleed

kleed voldoet aan de verwachtingen van de foto op de site.

Goede verzorging

Goede verzorging en netjes bezorgd en de afgesproken tijd super

Erg snel& product precies zoals op foto

Goed geholpen niet opdringerig. Lekker op je gemak kijken.

Goede zaak mooie vloerkleden

Je word er zeer fijn geholpen Inmiddels 3 x een kleed gekocht

vlugge levering

de levering verliep zeer vlot en de kwaliteit is ook meer dan voldoende

kon heel snel ophalen op locatie top

kon heel snel ophalen op locatie top

uitstekend

een goede snelle service mooie kwaliteit, heel tevreden, hele snelle levering. goed verpakt netjes geleverd. een aanrader

Klantvriendelijk en ruim assortiment

Goede service en snelle levering

Uitstekend!

Kwalitatief goede karpetten, voorzien van goed advies en vooral vriendelijk!

Goede service had veel vragen over een kleed maar kreeg elke keer netjes antwoord uiteindelijk een mooi kleed besteld en de andere dag al in huis en goede kwaliteit ik ben dik tevreden

Mooie mat gekocht

Top service en zoals verwacht!

Prima service voor een goede prijs

Prima geholpen met een eerlijk verhaal over kwaliteiten van tapijten etc. Naar ons idee nette prijzen met een goede service. Aan te bevelen!

Goed netjes afgeleverd en een snelle levering.

Goede service en indien voorradig snelle leverling

Snelle levering indien voorradig goede klantenservice en vriendelijk personeel

Uitstekend.

Ik ben heel netjes door Karpet geholpen

prima en snel!

Prima en snel geleverd!

goede prijs kwaliteit verhouding

Ik ben erg blij met mijn tapijt. Ik moest er wel meer dan 2 weken op wachten. Het staat mooi en de kwaliteit valt niet tegen. Zal in de toekomst mogelijk nog eens bestellen