Wederom 2 tapijten gekocht bij Karpet24. Het is het vijfde en zesde tapijt wat ik daar koop. Kwaliteit prima, services prima en super geholpen. Het volgende tapijt komt weer bij Karpet24 vandaan. Wilma

Vorige week 4 kleden gekocht in de shop in Schiedam en meteen kunnen meenemen. Vriendelijk geholpen ook door het personeel. En ook nog zeer betaalbaar.

prima product en snelle levering

1 kleed pastel besteld volgende dag al geleverd kleur precies als op de website ,zelfs mooier werd ook netjes naar 2 hoog gebracht wat niet altijd is . kwaliteit voor die prijs kon niet beter geen ,foutje niets . Daardoor een tweede besteld maat groter was niet op voorraad duurde 10 dagen en na 5 dagen al in huis . ook weer perfect van kleur uitvoering .

Super snelle levering

Kleed is precies zoals ik hem wilde.

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs!

Prima service. Kwalitatief mooi karpet voor een redelijke prijs. Dit is ons 2e karpet van Karpet24 en wederom zeer tevreden!

Helemaal goed!

Ik zag s’ochtends een mooi kleed bij karpet24. Besteld en tot mijn verbazing diezelfde avond bezorgd! Het kleed is nog mooier dan op de foto.

Mooie mat snel thuis

Binnen komen en het juiste kleed mee kunnen nemen.

Meneer ging voor mij speciaal achter even kijken, daar had hij wellicht nog een kleed waar ik naar op zoek zou kunnen zijn. Hij dacht mee en leefde zich in. Een goede ervaring!

Kwaliteit, service, Goed geprijsd

Via internet kwam ik op de site zag er mooie kleden op staan. Maar is het wel de kwaliteit die ze beloven want een foto kan je op vele manieren maken. Dus op naar de showroom om de kleden te bekijken. Ontvangen door een vriendelijke verkoper die de tijd nam, niet opdringerig hij liet de kleden zien die ik op de site had gezien. Stuk voor stuk mooie kwaliteit en mooie kleuren.. geen rotzooi. Volgende kleed kopen we daar weer maar dan gewoon via de webshop omdat het kwaliteit is wat ze leveren👍👍

Mss, foto's wat duidelijker kleed viel iets lichter ui dan verwacht maar al met al past het goed bij ons interieur

Prachtige kleden in veel soorten en maten

Prachtig kleed

Een heel mooi en betaalbaar karpet. Snelle levering. Dik tevreden.

Mooi kleed en supersnel geleverd

Zelden zo makkelijk een kleed uitgezocht dat precies volgens de foto is. Mooi, dik kleed, leuke groene kleur, zacht aan de voeten en betaalbaar. ‘s Avonds laat besteld en de volgende avond werd hij keurig met volgbare track & tracé, netjes verpakt, bezorgd. Deze webshop raad ik zeker aan.

Ik had eerst n vloerkleed besteld maar ben t gaan ruilen naar de zaak zelf. Daar kregen we een hele goede uitleg over verschillende kleden. We hebben daar goed kunnen slagen voor n ander vloerkleed. We zijn keurig behandeld. Maar via de website is t ook goed. Snelle levering en goed geïnformeerd over de tijd dat ze komen. Ik wil deze site/ zaak dus zeker aanbevelen!

What you see is what you get

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Het kleed is precies de kleur die op de afbeelding stond. Lekker zacht en mooi kleed! Alleen jammer dat er er sorteerfout was bij bezorgen.. toen kwam het kleed pas de volgende dag.

Goede snelle service

Goede site duidelijk snelle levering.

uitstekend

Tapijt besteld en de volgende dag netjes geleverd! Sneller en goedkoper als vergelijkbare site’s. Zeker een aanrader om hier te bestellen.

Toppie!

2x dezelfde kleed besteld. De eerste was te klein door mijn eigen foute inschatting. Beide kleden zien er erg mooi uit. Precies zoals op de foto weergegeven. Mooie kwaliteit en voor een goeie prijs! Levering precies zoals beloofd. Goede track&trace.

Goede klantenservice! Hoge kwaliteit

Ten eerste zeer klantvriendelijk contact gehad via de mail daar ik per ongeluk een bestelling verkeerd had gedaan, na de juiste bestelling te hebben gedaan werd deze snel bezorgd. Uiterst tevreden met het hoogpolige tapijt! Hoge kwaliteit voor een zeer betaalbare prijs!

Betrouwbaar, ruilen of geld terug geen probleem

De 'winkel' - meer toonzaaltje in Rotterdam bezocht, ons werd alle tijd geboden rond te kijken, zonder opdringerigheid. Na onze keuze werd ons nog medegedeeld, dat mochten we twijfels hebben, ruilen altijd mogelijk is. Goed geholpen, scherpe prijzen. mooie collectie.

Goede service, vriendelijke bediening.

Levering precies op tijd, vlotte afhandeling van het bestelde product. Goede manier van zaken doen!!.

Nette benadering aan de telefoon. Gevraagde informatie ontvangen. Fijne kwaliteit. Levering binnen de bevestigde tijd gedaan door vriendelijke man van de bezorgdienst.

goede service, scherpe pijzen, mooie kwaliteit

in de showroom geweest en ter plekke gekocht. Zeer tevreden over service en kwaliteit. aanrader.

Weekend besteld en maandag al bezorgd. Mooi kwaliteit en precies zoals weergegeven op de website.