Fantastisch kleed voor een goede prijs

Ik heb mijn kleed gister besteld en hij is vandaag al binnen gekomen! Ik ben super tevreden met het kleed. De kwaliteit is super en zeker voor de prijs

Top Service

In de ochtend bestelling geplaatst en in de avond al ontvangen.

' s morgens een vloerkleed besteld en dezelfde avond al geleverd. Goede kwaliteit voor een leuke prijs.

Simpelweg slecht

2 week geleden kleed besteld Zou op voorraad en volgende dag geleverd zijn. Nou had ik het kleed op zondag besteld dus had gerekend op dinsdag anders woensdag geleverd. Maar geen kleed Ik woensdag heen gebeld was niet voorradig en zou zijn besteld bij leverancier. Zou die donderdag geleverd worden en vervolgens direct op worden gestuurd Dus ik weer wachten maar 2 dagen later nog geen kleed. Ik op woensdag gebeld waar het kleed bleef. Ja sorry meneer zat niet bij de levering Maar is wel voorradig dus wordt donderdag geleverd en anders halen we het kleed zelf op. U krijgt het kleed deze week BELOOFD. Het is nu zaterdag en je raadt het geen kleed. Ik weer bellen ja maneer ik moet het even uitzoeken ik bel u met een half uurtje terug. Na half uur wachten geen telefoon Ik zelf heen gebeld ja meneer ik heb niet gezegd dat ik met half uur terug bel geef me tijd ik zoek het uit ik bel u vanavond terug. Na nog half uurtje werd ik inderdaad terug gebeld. Maar u raadt het geen kleed en zou niet geleverd zijn en er was ook niemand heen gereden van hun. Maar het was beloofd. Gaande het gesprek was toch iemand heen gereden en zou het kleed zijn verkocht aan een ander daar lokaal in het westen. Hoe kan zoiets als je wat besteld voor je eigen klant? Ja maneer sorry foutje van het systeem. Kortom ze spreken zichzelf tegen als het wat moeilijk wordt en zijn niet bereid voor een goeie compensatie. Nu hebben we dus geen kleed en hebben we het laten annuleren en moeten we nog zien of we ons geld terug krijgen. Bestel hier geen kleed mits je van lange verhalen houd en praatjes uit gezogen duim.

' s morgens een vloerkleed besteld en dezelfde dag om 18.45 uur al geleverd. Mooie kwaliteit, duidelijke foto's op de site,keurig afgewerkt. We zijn er super blij mee. Top hoe de communicatie loopt voor het tijdstip van het bezorgen.

Beste Saskia, Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet volgens wens is verlopen. Echter willen wij je er op attenderen dat je een beoordeling hebt geplaatst op een verkeerde website. Wij zijn niet tapijt24 Wij zijn karpet24.nl Uit ervaring weten wij dat tapijt24 een Duits bedrijf is. Wij wensen je veel succes met de afhandeling van deze zaak.

Correcte afhandeling!

Komen de gemaakte afspraken na! Zoals beloofd binnen 10 werkdagen werd ons tapijt netjes geleverd! Zijn zeer tevreden over kwaliteit als prijs van het tapijt! 👍🏽👍🏽👍🏽

Het bestelde artikel is snel, compleet en onbeschadigd bezorgd.

goeie kwaliteit tapijten

goeie kwaliteit tapijten

Snelle levering, mooi vloerkleed!

Een prachtig vloerkleed besteld en het werd dezelfde dag geleverd ook nog! Top!

Perfect geleverd en op tijd.

Het tapijt was precies zoals verwacht en de levertijd was de max: vandaag besteld, 's anderdaags geleverd. Heel tevreden.

Van bestellen tot leveren in orde mooi tapijt

Op zondagmiddag besteld en maandagmiddag al in huis. Ondanks de Corona crisis.

Snelle levering, mooi kleed

Goede keus, mooie prijs snel geleverd

Snelle en goede service

Ik bestelde begin van de middag een vloerkleed in de corona crisis tijd. Er stond namelijk dat ik het op de dag zelf nog zou ontvangen. Dit zijn ze ook waargekomen, zeer snelle en goede service! Ontzettend blij met onze nieuwe aankoop voor in de woonkamer.

Het vloerkleed voldoet precies aan mijn verwachting.

Vaak zijn de bestelde artikelen net iets anders in de webwinkel. Bij dit kleed is dat niet het geval.

Top alles waargemaakt

Super snelle levering en uitstekend karpet. Voldoet aan alle verwachtingen, duidelijke info op de site.

Goede service snel en mooi gerief

R

van A tot Z perfect

Vanaf het eerste vriendelijke telefonische contact tot de aflevering perfecte service

voor de tweede keer een bestelling geplaatst en wederom top !

Wij wilden op basis van de eerdere bestelling bij Karpet 24, verder met inrichten van onze woonkamer . Was dus een bijpassend vloerkleed nodig. Bestelling wederom correct afgehandeld en ach, een beetje vertraging door de huidige corona perikelen, wie maakt zich daar nu druk over. Wij niet.

S’middags besteld en s’avonds al van kunnen genieten . Mooi zacht tapijt in verhouding met de prijs . Zeker aan te raden.

Perfect tapijt voor weinig en snel geleverd!

Op de gok een tapijt via internet besteld. Ik had geen hoge verwachtingen. De volgende dag reeds binnen. Perfect kleed zeker gezien de prijs

Super blij mee!

Super zacht/mooi kleed en binnen 2 dagen geleverd.