Geen flauw idee

Zaterdag via achteraf betalen een vloerkleed besteld. Geen ontvangstbevestiging van de bestelling gekregen, ook geen data waarop het vloerkleed wordt bezorgd. Wel een link die ervan uit ga dat ik de bestelling al heb gekregen en of ik wil betalen. Heb ik het vloerkleed niet gehad dan moet ik contact opnemen i.p.v dat de leverancier dit regelt met de betaalsite. Tot slot deze review, maar waar en wanneer komt mijn vloerkleed?

Zeer tevreden !

Zeer correct afgehandeld, perfect op de hoogte gehouden wanneer de levering zou plaatsvinden, ook prima in orde.

Super mooi tapijt en s elke service

Perfect!

Prima !

Verschillende kleden besteld , prima service netjes op tijd geleverd !

snel en goed verzorgd

Binnen de tijd geleverd, levering was ook goed te volgen.

Snel geleverd mooi kleed

Het kleed werd de volgende dag al geleverd en is precies zoals omschreven.

Binnen 24 uur gratis geleverd. Prachtige kleed en ben tevreden!!!

Mooie juiste kleur.. voelt goed aan op blote voeten

prima kleed en snelle service en bezorging

Super snel en super kleed, heel blij mee

Super snel geleverd en kleed ook heel blij mee, beschrijving klopt..heerlijk zacht. Kortom happy :)

Snelle service, medewerker aan de telefoon was echt behulpzaam.

s'ochtends besteld en s'avonds al in huis...

super tevreden en ze beloven wat ze na komen dus zeker een aanrader met de bezorgdienst van red je pakketje !

Mooi kleed voor mooie prijs

Na levering hadden we problemen met het kleed. Deze zijn keurig opgelost.

goede ervaring

De gehele bestelprocedure is prima verlopen. Dinsdagavond besteld en woensdagavond in huis. Product voldoet aan mijn verzoek. Communicatie was ook goed. Kortom heel blij met het geleverde karpet. Compliment!

Zeer tevreden.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Mooi kleed, snelle levering

Heel mooi, zacht kleed en een snelle levering.

Ongeloofelijke goede kwaliteit voor een klein prijsje

Zeer tevreden van mijn rood tapijt. Goede kwaliteit en mooi kleur.

Mijn ervaring is positief

Ik kon makkelijk in contact komen met de koper.

Precies zoals beschreven

top!

uitstekend

Karpet werd meteen de volgende dag geleverd

Top tapijt, snelle levering

Bestellen ging makkelijk. De prijs kwaliteit verhouding is heel goed. De kleuren zijn heel mooi. De levering was zeer snel. De bezorger van bezorgdienst 'redt je pakketje' was heel netjes en deed erg zin best om het pakketje af te leveren ondanks de wegopbrekingen. Kortom, ik ben zeer tevreden. Daarom 5 sterren

Prettige service, fantastisch kleed,kwaliteit.

Vriendelijke geholpen aan de telefoon, snelle correcte levering. Was goed gevolgen met trac and trace. Hebben erveel plezier van het mooie karper. Met vriendelijke groet Yvonne van Diermen Reinders.

Niets op aan te merken. Top, ben zeer tevreden!

Niets op aan te merken. Top, ben zeer tevreden!

Gewoon duidelijk en snel!

Fijn dat er avondlevering is, goeie update over het verloop van de bezorging, en een supermooi vloerkleed!!