Mooi kleed voor mooie prijs

Na levering hadden we problemen met het kleed. Deze zijn keurig opgelost.

goede ervaring

De gehele bestelprocedure is prima verlopen. Dinsdagavond besteld en woensdagavond in huis. Product voldoet aan mijn verzoek. Communicatie was ook goed. Kortom heel blij met het geleverde karpet. Compliment!

Zeer tevreden.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Mooi kleed, snelle levering

Heel mooi, zacht kleed en een snelle levering.

Ongeloofelijke goede kwaliteit voor een klein prijsje

Zeer tevreden van mijn rood tapijt. Goede kwaliteit en mooi kleur.

Mijn ervaring is positief

Ik kon makkelijk in contact komen met de koper.

Precies zoals beschreven

top!

uitstekend

Karpet werd meteen de volgende dag geleverd

Top tapijt, snelle levering

Bestellen ging makkelijk. De prijs kwaliteit verhouding is heel goed. De kleuren zijn heel mooi. De levering was zeer snel. De bezorger van bezorgdienst 'redt je pakketje' was heel netjes en deed erg zin best om het pakketje af te leveren ondanks de wegopbrekingen. Kortom, ik ben zeer tevreden. Daarom 5 sterren

Prettige service, fantastisch kleed,kwaliteit.

Vriendelijke geholpen aan de telefoon, snelle correcte levering. Was goed gevolgen met trac and trace. Hebben erveel plezier van het mooie karper. Met vriendelijke groet Yvonne van Diermen Reinders.

Niets op aan te merken. Top, ben zeer tevreden!

Niets op aan te merken. Top, ben zeer tevreden!

Gewoon duidelijk en snel!

Fijn dat er avondlevering is, goeie update over het verloop van de bezorging, en een supermooi vloerkleed!!

Top product en snel geleverd

Supermooie hoogpolige vloerkleed besteld, kleur, maat was perfect, vandaag besteld en was de volgende dag al geleverd!! Top!

Top prijs voor mooi kleed

erg mooi tapijt gekocht voor zeer nette prijs. Snelle levering. Zeer tevreden..

mooie, duidelijke site. Voor 12.00 besteld en savonds lag het kleed in de kamer. Kleuren kloppen als van de site. Kwaliteit is prima, en het kleed is eenvoudig te zuigen. In 1 woord fantastisch.

S middags besteld en de volgende dag in huis. Was bij nader inzien niet wat we zochten. Na een telefoontje konden we een ander kleed uitzoeken en deze werd de volgende dag al geleverd Het eerder verstuurde kleed wat terug moest werd gelijk meegenomen hoefde dus zelf niet met het kleed naar een depot.

De moeite van de rit waard ❗️

Keurig ontvangen en goed geadviseerd en dus “geslaagd”

Zeer mooi tapijt! Snelle bezorging! Leuke koerier, en makkelijk betalen na 14 dagen!

snel geleverd

's morgens besteld, 's avonds in huis. mooi kleed en voldoet aan de beschrijving.

Nette levering en goede kwaliteit

Goede kwaliteit en snelle en nette levering

Het kleedje ziet er mooi uit en de jarige was er erg blij mee.

Snelle levering en prima kwaliteit

Nog nooit een tapijt gekocht per internet. Het ziet er prachtig uit en kleuren komen helemaal overeen met de getoonde op de website.

Mooi tapijt en snelle levering.

Vlotte service

Vlotte service