een mooi en apart karpet

iedereen die binnenkomt zegt wat een prachtig karpet. een hele mooie kwaliteit.

Goede ervaring

Mooi Vloerkleed

Alleen maar duimpje omhoog

fijne website om te bestellen, kwaliteit en prijs zijn goed en de levering verloopt volgens afspraak.

Super snel in huis. Erg mooi kleed

Mooi tapijt, goede kwaliteit. Supersnelle levering!

Mooi tapijt, goede prijs / kwaliteit verhouding. Supersnelle levering!

Besteld in coronatijd en toch snel geleverd. Prijs kwaliteit verhouding is prima

Grandioos

ruime keuze in soorten, maten en kleuren. Super snelle levering. Rond 12 uur besteld én ' s avonds half 7 al bezorgd!!! Echt top!!!

Levering duurde wel wat lang. Maar keurig afgeleverd en in prima staat.

kleed werd gauw bezorgd

vloerkleed was mooier dan op plaatje , ben er erg blij mee,denk dat ik er nog 1 ga bestellen .

ik heb in de ochtend een bestelling geplaats en in de avond was het gelijk geleverd helemaal top.

Prima karpet

Dit is de tweede keer dat ik bij Karpet 24 een kleed heb besteld, dit omdat ik er zeer tevreden over ben. Een prima karpet voor een leuke prijs, kan je nog eens veranderen.

Mooie, prettig geprijsde karpetten

Ruime keuze eenvoudig te bestellen, snel bezorgd. Aanrader!!!!

Super thuiswinkel

Ik was verrast over de snelle levering . Prijs en kwaliteit zijn ook super in orde .

donderdag besteld, vrijdagavond geleverd.Betaling achteraf.Helemaal goed dus

Perfecte dienstverlening, meedenkende medewerkers

Geen moment heb ik het gevoel gehad dat VERKOPEN het belangrijkste was tijdens mijn bezoek aan de zaak. Meedenken, adviseren, dát stond voorop. Top!

Prima kwaliteit.

Keurig verpakt, goede prijs voor mooie kwaliteit.

Heel mooi

Heel mooi kleed En goede en snelle levering

Prachtig karper snel geleverd

Prachtig karper snel geleverd

Snelle levering, prachtig vloerkleed!

Een prachtig vloerkleed besteld voor een uitstekende prijs en het werd dezelfde dag geleverd ook nog! Top!

Super slecht

Twee maanden geleden hier een vloerkleed besteld. Inmiddels ligt het vloerkleed in de gang. Het patroon is eruit, volgens de fabrikant is het "gestrest" het patroon is eruit getrokken. Best knap als je het stofzuigt met de borstel die er voor bedoelt is en er op loopt, uhh hoe moet ik anders met een vloerkleed omgaan dan? Inmiddels al heel wat kleden versleten allemaal op dezelfde manier gestofzuigd nog nooit mee gemaakt, kleed heeft gewoon een slechte kwaliteit. Er is helemaal geen gekkigheid mee gedaan,maar blijkbaar mag je het niet stofzuigen en er alleen naar kijken! Karpet24 maakt zich er wel erg makkelijk vanaf door zich te verschuilen achter wat de fabrikant zegt. Jullie zijn net zo verantwoordelijk voor de producten die verkoopt. Klachtafhandeling verliep ook moeizaam en heeft bijna twee weken geduurd. Daarna een kant en klaar antwoord doorsturen van fabrikant in het Engels kan echt. Daar moet ik het dus mee doen, 130 euro lichter en een kleed wat in de gang staat en zo de vuilcontainer in kan!! Karpet24 echt controleer jullie producten beter op kwaliteit dit kan echt niet. Eens maar nooit weer dat ik hier nog iets koop!!

Zeer Slechte communicatie naar de klant

20 Juli 2 tapijten besteld. Zouden tussen 1-10 dagen geleverd worden. Vandaag 3 augustus nog altijd geen tapijten. Op mijn mailtjes wordt niet gereageerd en het telefoon nr is niet te bereiken! Zou ik ze nog ooit ontvangen? Of heb ik te maken met een bedrijf die zijn klanten bezeikt! Afwachten dus maar want ja wat anders kan ik doen.

Fantastisch kleed voor een goede prijs

Ik heb mijn kleed gister besteld en hij is vandaag al binnen gekomen! Ik ben super tevreden met het kleed. De kwaliteit is super en zeker voor de prijs

Top Service

In de ochtend bestelling geplaatst en in de avond al ontvangen.

' s morgens een vloerkleed besteld en dezelfde avond al geleverd. Goede kwaliteit voor een leuke prijs.

Simpelweg slecht

2 week geleden kleed besteld Zou op voorraad en volgende dag geleverd zijn. Nou had ik het kleed op zondag besteld dus had gerekend op dinsdag anders woensdag geleverd. Maar geen kleed Ik woensdag heen gebeld was niet voorradig en zou zijn besteld bij leverancier. Zou die donderdag geleverd worden en vervolgens direct op worden gestuurd Dus ik weer wachten maar 2 dagen later nog geen kleed. Ik op woensdag gebeld waar het kleed bleef. Ja sorry meneer zat niet bij de levering Maar is wel voorradig dus wordt donderdag geleverd en anders halen we het kleed zelf op. U krijgt het kleed deze week BELOOFD. Het is nu zaterdag en je raadt het geen kleed. Ik weer bellen ja maneer ik moet het even uitzoeken ik bel u met een half uurtje terug. Na half uur wachten geen telefoon Ik zelf heen gebeld ja meneer ik heb niet gezegd dat ik met half uur terug bel geef me tijd ik zoek het uit ik bel u vanavond terug. Na nog half uurtje werd ik inderdaad terug gebeld. Maar u raadt het geen kleed en zou niet geleverd zijn en er was ook niemand heen gereden van hun. Maar het was beloofd. Gaande het gesprek was toch iemand heen gereden en zou het kleed zijn verkocht aan een ander daar lokaal in het westen. Hoe kan zoiets als je wat besteld voor je eigen klant? Ja maneer sorry foutje van het systeem. Kortom ze spreken zichzelf tegen als het wat moeilijk wordt en zijn niet bereid voor een goeie compensatie. Nu hebben we dus geen kleed en hebben we het laten annuleren en moeten we nog zien of we ons geld terug krijgen. Bestel hier geen kleed mits je van lange verhalen houd en praatjes uit gezogen duim.

Vareseweg 135 3047 AT Rotterdam