Pluspunten

Duidelijke en snelle communicatie. Levering sneller dan de aangegeven levertijd dus dat was helemaal mooi.

Pluspunten

Mooie producten en goede communicatieniet van toepassing

Pluspunten

Bij kleine transportschade aan een lamp werd ongevraagd en direct een dure vervanging beloofd.

Geen.

Pluspunten

Snelle afhandeling van de besteling.

Pluspunten

Mooie producten. Goede service en communicatie over de bestelling.

Pluspunten

Scherpe prijs.

Als een klant meer dan 600 euro vooruit betaalt, is het goed wat frequenter met die klant over de status van de levering te communiceren.

Pluspunten

nette & klantvriendelijke opzet

niet te vlug om beoordelingen vragen als desbetreffende bestelling nog niet geleverd is

Pluspunten

Prima service!

Pluspunten

Duidelijk en adequaat. Volgende dag in huis.

Pluspunten

Super aardige man aan de telefoon gehad!

Pluspunten

Leuke vilten producten

Bij telefoonhoesjes is de grootte aanduiding op de website anders dan tijdens het bestellen...

Pluspunten

Alleen maar lof voor dit bedrijf ! Mooi om te zien dat er nog mensen bestaan met zoveel hart voor de zaak en de klant. Enige tijd geleden een prachtige kast besteld, die zonder extra kosten bij ons in het zuiden van Duitsland werd afgeleverd. Helaas ging het de 1e keer mis omdat het bezorgbedrijf (DHL) niet zorvuldig met de lading is omgegaan. De kast was gevallen en volledig ontzet. Communicatie met het bedrijf verliep uiterst prettig en snel en het voorval werd boven verwachting opgelost: De eigenaar kwam een nieuwe kast persoonlijk afleveren !!! Ongelofelijk ! We zijn nog steeds heel erg blij met onze prachtige kast en positief verrast hoe ons probleem werd opgelost ! Nogmaals dank :)

Dit bedrijf en hun omgang met klanten is een tip voor andere bedrijven !!!

Pluspunten

Snelle levering; beste prijs voor artikel in vergelijking met andere, ‘ gerenomeerde’ bedrijven. Top!

Pluspunten

Wordt netjes te woord gestaan aan de telefoon en ze proberen alles zo snel mogelijk te leveren. Ze hebben het ook zelf thuis gebracht ivm de feestdagen . Echt TOP, zo konden we met de kerstdagen al genieten van ons prachtige Artek rek :)

Ga zo door!

Pluspunten

Goed contact; snelle respons; goede info en snelle aflevering.

Pluspunten

Mooie spullen, snelle levering

Pluspunten

Mooie lamp van &Tradition besteld met fijne korting. Snel in huis, netjes verpakt en ook nog eens een kortingsbon erbij voor de volgende bestelling, dus die hebben we dan ook direct geplaatst!

Pluspunten

Goede levering, houden contact over bestelling, betrouwbaar

Over STERKonline.nl

Sterk Online is dé online winkel voor hoogwaardig Scandinavisch interieur design. In onze collectie vindt u design meubelen, verlichting en accessoires voor binnen en buiten huis. Zowel particuliere als zakelijke klanten kunnen bij Sterk Online terecht.