Snel en goed ingepakt

Ik kreeg wat ik had besteld, in goede staat, goed, maar niet onnodig groot, ingepakt. Prijs was heel goed. De levering was sneller dan aangegeven.

Niet doen wat ze beloven.

Op de website staat voor 18:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Dit komen ze niet na.

goede snelle service

idem

Wat een snelheid van leveren en het klopt allemaal, ziet ee super uit.

Bestelling al na 2dagen in huis . Alles netjes in orde .

Je krijgt wat je bestelt binnen normale tijd

Goede service en snelle levering

Overzichtelijke web-site, ruim assortiment

Ruim assortiment, snelle levering! Prima!

Klein probleempje bij de bestelling maar is daarna super opgelost. Snel geleverd !

Goede duidelijke en eerlijke informatie

Vanwege de coronabeperkingen is de levering van het dakluik verlaat. maar er zijn geen loze beloften gedaan.

Geweldige service.

De bestelling werd op mijn verzoek een aantal dagen eerder afgeleverd. Zo kon het cadeau toch óp de verjaardag gegeven worden en niet erna. Héél erg aardig van de dame bij Boottotaal!

snel geleverd

goed verpakt en zeer snel geleverd

wat niet geleverd kan worden wordt terug betaald

Wat in voorraad is wordt binnen drie geleverd. Wat niet in voorraad is en waarvan geen zicht is op een nalevering. Wordt binnen drie dagen terugbetaald

Ondanks de negatieve reviews positieve ervaring

Voordat ik een bestelling plaatste checkte ik de reviews van boototaal en schrok ik wel. Veel te laat en veel gedoe. Maar t geen wat we nodig hadden leek alleen hier verkrijgbaar. Volgens de site was t op voorraad, we hebben nog gebeld voor de zekerheid. Kregen direct iemand aan de lijn en twee werkdagen later kwam t pakket. Zeer tevreden.

Top geregeld

Medewerkers zijn erg behulpzaam en vriendelijk Mvg Christel

Niets op aan te merken.

Niets op aan te merken

Slechte service. Maar na plaatsing beoordeling hier opgelost.

In mei een bestelling geplaatst en betaald met Paypal. De levering was al later dan op de Website staat en wilde daarom 1 artikel van mijn bestelling retour sturen. Dit middels formulier gedaan maar tot op heden nog niet bedrag retour ontvangen. Hierover diverse malen een mail gestuurd (krijg je geen reactie op) en gebeld. Daar kreeg Ik te horen dat er problemen zijn met Paypal terugbetalen maar als ik mijn rekeningnummer zou doorgeven dan kwam het goed. Dat was eind augustus maar tot op heden nog geen betaling. Update: na plaatsing van deze beoordeling werd ik opeens gebeld door boottotaal en was het binnen 1 dag opgelost. Bijzonder want hiervoor heb ik meermalen gebeld en gemaild waarop niet is gereageerd. Ik heb mij geld teruggestort gekregen en beoordeling qua sterren iets aangepast maar zal dit bedrijf zeker niet aanbevelen of een voldoende geven.

Goed, zowel qua assortiment als kwaliteit

levertijd 3 dagen werd beloofd en gehaald

ZEER TRAGE LEVERING,

Geachte heer mevrouw Voor de verjaardag van onze zoon bestelde wij een Kneeboard start pakket.Volgens de website zou deze de volgende dag bezorgd worden. Op die basis hebben wij het besteld Echter kwam het pakket niet dinsdag maar pas vrijdag aan het einde van de dag. Helaas dus inmiddels na de verjaardag van ons kind. Jammer! Zeker omdat er niet over gecommuniceerd wordt maar wij er zelf steeds achteraan moesten bellen gaf dit een zeer onbevredigend gevoel. Zeker omdat mijn echtgenote vierdagen niet de deur is uit gegaan zodat zij het zelf in ontvangst kon nemen. Het product voldoet overigens aan de verwachting

Matig

Op de website stonden 4 artikelen met een lever tijd van 1 tot 3 dagen. Ik deed mijn bestelling op een donderdag (vroeg) de week erna op dinsdag had ik nog niets gehoord. Ik had de artikelen vrijdag nodig ivm vertrek vakantie. Dinsdag gebeld. Ze hadden de bestelling nog niet kunnen verwerken, ivm tijdgebrek. Bovendien waren 3 van de 4 artikelen niet leverbaar, 1 is na mijn telefoontje verzonden en had ik vrijdag op de rest moet ik nog een maand wachten. Als dit op de site had gestaan had ik daar uiteraard niet besteld. Geen vertrouwen meer in deze leverancier

Topservice

1 belletje mbt voorraad, bestelling geplaatst, volgende dag in huis. Wat wil je nog meer

zeer goed!!

Perfect geregeld, een klein dingetje! dat de bestelling niet helemaal compleet geleverd was. Geen enkel probleem dezelfde dag werd het alsnog nagestuurd. ook de communicatie is goed en snel, Ik vind boottotaal een echte aanrader. Chapeau!

Perfect!

Gewoon zoals je verwacht bestellen en snel in huis Perfecte service en kwaliteit artikelen.

Levering producten op tijd tegen juiste prijs.

Producten voor een scherpe prijs op tijd geleverd gekregen.

Gewoon perfect