Erg attent en behulpzaam!

We hadden wat dingen nodig voor de boot, maar ze denken mee en zijn erg behulpzaam. Professionele zaak met zeer klantvriendelijk personeel. Ze zijn ook net wat voordeliger dan de meeste watersportzaken. Ze hebben een zeer ruim assortiment en je kunt in de haven van Hedel vlakbij liggen met je boot.

Super goede levering geweest

Prijzen kunnen wel wat scherper vind ik persoonlijk

Snelle service en top kwaliteit

Snelle service en top kwaliteit

Beste Armit, Wat goed om te horen! Dankjewel voor de mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lisa-Boottotaal

Levering volgens afspraak maar niet helemaal op tijd

De levering van de door mij bestelde artikelen klopte en was correct. Alleen werd aan de telefoon vermeld dat de artikelen op voorraad waren en zij, mits op tijd besteld, nog dezelfde dag verzonden zouden worden. Van dat laatste was geen sprake. Ik bestelde om 11.45 uur via Ideal maar de artikelen werden pas de volgende dag verzonden via DHL. En die leverde, om onduidelijke redenen, ook een dag later uit. Op zich is het allemaal niet zo erg maar zeg geen dingen toe die je niet waarmaakt.

Fijn dat ze ook een showroom hebben!

Samen met mijn dochter langs geweest voor een reddingsvest voor haar en grote broer. Deze gaan weliswaar op gewicht maar met groeiende kids vind ik passen toch wel zo fijn. Super geholpen!

Beste Mario, We doen altijd ons uiterste best iedereen zo goed mogelijk te helpen! Bedankt voor de mooie beoordeling en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lisa-Boottotaal

Snelheid

Snelle levering van perfect product .

Pakket was heel slecht ingepakt!

Hadden meerpennen besteld deze staken beide door de doos heen heel erg gevaarlijk. Op de foto staat een emmer met een zwart touw er wordt een emmer geleverd met een wit touw!!! Later gekeken bij de inschrijving staat puts met wit touw foto is dus misleidend!!! Beetje jammer!!!

Beste Ruud, Fijn dat u het pakket naar wens ontvangen heeft. We wensen u veel plezier met uw bestelling. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lisa-Boottotaal

Afwijkend product ontvangen, maar Boottotaal geeft niet thuis.

Op de website wordt een product (roeidol) aangeboden met slechts 1 afbeelding. De afbeelding impliceert dat je dat krijgt wat je besteld zoals afgebeeld. Er is textueel noch visueel (heb ik gecontroleerd) ergens een voorbehoud dat de leveringsomvang anders is dan afgebeeld. Dus ik had een bepaalde verwachting. Na telefonisch contact hierover een mail gestuurd, vervolgend gewacht, toch maar weer bellen, maar tot op heden nog steeds doodse stilte vanuit Boottotaal. Dat wordt dus een melding bij de ACM en ontbinden koopovereenkomst. Erg jammer.

Super.

Er is moeite gedaan met hulp, advies, navraag en een mooie korting. Hulde! Altijd ook verbeterpunt: maak bezorging in buitenland mogelijk.

Goede producten, lange levertijd

Tevreden met de producten. Leveren duurt echter wel een aantal dagen.

Goedemiddag, Dat is fijn om te horen. Wij doen altijd ons uiterste best om alle pakketten op tijd te leveren. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lisa-Boottotaal

Snelle en correcte afhandeling

Snelle en correcte afhandeling

Beste John, We zijn blij dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. We hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Lisa-Boottotaal

Helemaal top

Helemaal top ze belen persoonlijk op als ze een dag later komen het is gewoon goed geregeld

Beste Bram, Bedankt voor u mooie beoordeling. Wij doen altijd ons uiterste best iedereen zo goed mogelijk te helpen. Met vriendelijke roet, Lisa-Boottotaal

Goed en snel geholpen met een vraag over een product, en snelle levering

Was top!

Beste Karin, Wat fijn dat u naar wens bent geholpen. Graag tot een volgende keer! Veel vaarplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Lisa-Boottotaal

Volgens afspraak

Gewoon goed

Goedemiddag, Wat fijn om te horen! Veel plezier met uw bestelling. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lisa-Boottotaal

Zeer goede service

Ik heb me probleem had met toilet zo geregeld. Top

Beste Bob, Bedankt, we doen ons uiterste best iedereen zo goed mogelijk te kunnen helpen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lisa-Boottotaal

Goed, vriendelijk en bereidvaardig

Zoals hierboven

alles perfect verlopen

Alles ok

Beste Patrick, Dankjewel voor de mooie beoordeling. We helpen u graag een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lisa-Boottotaal

Snel en correct.

Snelle levering met eerlijke prijzen. Overzichtelijke webshop.

Beste Siebo, Wat goed om te horen. Dankjewel voor de mooie beoordeling. Veel vaarplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Lisa-Boottotaal

Nog steeds niets binnen

Duurt best wel lang als je iets besteld

Beste Edwin, wat vervelend om te horen! Ik zie 2 bestelling waarvan er een direct geleverd is en de andere is nog niet aangekomen zie ik. We gaan direct contact opnemen met DHL en het oplossen met u. We zorgen voor een snelle oplossing! Met vriendelijke groet, Lisa

goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Na een gedegen onderzoek op internet, kwam ik uit bij Boottotaal. De boothaak werd redelijk snel geleverd (alle paketten lijken vertraagd), en voldoet aan de verwachtingen.

Beste Rob, bedankt voor het mooie cijfer. Veel aanlegplezier met de handige pikhaak. Groetjes, Lisa - Boottotaal

Top geregeld, snelle levering

Prima voor elkaar

Beste Edwin! Een 10 is altijd leuk om te krijgen! Bedankt voor de mooie review en de bestelling. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Prima afhandeling

Snelle reactie en afhandeling

Beste Leon, heel erg bedankt voor de review! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Geen idee hoe je stootwillen op moet blazen

Lever er een opblaasnippel bij !!

Beste Ton, vervelend dat het niet helemaal duidelijk is met het opblazen van de fenders. Met het bestellen heeft u de mogelijkheid om een nippel er bij te bestellen. Ook hebben we een handig filmpje hierover gemaakt op ons Youtube kanaal met handige tips.

Goedemiddag Ben, bedankt voor de mooie feedback! Graag tot een volgende keer! Lisa - Boottotaal

Baronieweg 13 13

5321 JV Hedel