Snel geleverd!!

Snel in huis!

Ruime keuze, netjes verpakt.

Donderdag middag besteld, woensdag avond erop pas geleverd. Nu had ik geen haast maar voor voorraad artikelen is dat wel lang. Verder prima in orde.

snelle, correcte service

Ik heb wat besteld, een afleverdatum genoemd en dat werd prima geregeld!

prima alles op tijd geleverd

OK

Prima goed op de hoogte gehouden bij iets latere levering

sneller dan verwacht

sneller dan verwacht

Snel in huis en netjes verpakt

Toiletje voor onze kotter gekocht. De volgende al bezorgd. Zat keurig verpakt.

Bij boottotaal.nl schoonmaakartikelen besteld voor de boot. Makkelijk besteld en zeer snel geleverd.

Snelle nette afhandeling

Duidelijke website. Snelle en duidelijke afhandeling van de order. En goede prijzen.

Fantastisch!

Boottotaal.nl levert altijd op de afgesproken levertijden en staan bovendien altijd voor u klaar om een deskundige advies te geen waar nodig! Kortom, top!

Top en snel!!

De volgende dag al de brandstoftank in huis. Goed en snel advies via WhatsApp. Ga zo door!!

Te lange levertijd

Levering met dezelfde dag verzending wordt niet aangehouden. Bestelling voor 15.00 uur geplaatst wordt niet dezelfde dag verstuurd, hoewel dit wel bij het artikel vermeld wordt. Verstuurd artikel is niet goed verpakt en lijkt gebruikt.

Goed!

Goede service. En goed advies.

Had bij mijn bestelling twee zaken die niet op elkaar paste. Werd netjes gebeld met debatavond of het voor elkaar bedoeld was. Hierna werd de order netjes aangepast zodat alles wel zou werken. Top!

snel geleverd

duidelijke omschrijving van het prdukt en een snelle levering

Veel keus en snelle levering!

Veel keus en snelle levering!

Prima ervaring met Boottotaal.

Hier ook gevonden wat moeilijk te vinden was. Uitstekende communicatie gedurende bestel-procedure, snelle levering. Qua website: heel plezierig dat gemakkelijk ongewenste cookies zijn uit te schakelen!

Goed en snel

Ik had een bestelling geplaatst en stond bij dat het een aantal werkdagen kon duren voordat hij binnen zou komen. Echter was het pakket er de volgende dag al. Super snel dus, ook was het nog eens een top product om algen te verwijderen en werkte ook super.

Super geregeld

Top service via de telefoon. dank u wel :)

Goed en snel

Geen problemen

fijne en snelle afhandeling

Fijne en snelle afhandeling

Net product wat lastig te vinden was vonden wij hier

Alles keurig afgehandeld, alleen levertijd duurde wel iets langer dan op de site vermeld, maar wel netjes allemaal

Top !

Uitstekende service.

Altijd inorde.

Nog nix ontvangen !

Leuk dat ze vragen of je ze wilt beoordelen terwijl je nog op je pakket zit te wachten ! ( al een week ) Ik heb een mailtje gestuurd maar geen reactie gekregen .