Super service!

Bestelling door DHL kwijtgeraakt. Maar Boottotaal heeft onmiddellijk alles opnieuw opgestuurd waardoor ik niet hoefde te wachten totdat DHL de bestelling had gevonden. Super fijn.

Snel en top geleverd

Snelle service Snel geleverd en de juiste product

Vriendelijk geholpen met goed product.

Na telefonisch contact een ophaal afspraak gemaakt en vriendelijk geholpen met goed geprijsde zeiljas.

Levering was binnen 2 werkdagen en de producten waren van hoge kwaliteit

super!

goede service

Goed, veel keuze en snel geleverd

Groot assortiment, voldoende keuze en wordt snel geleverd.

product voldoet aan verwachtingen

Het duurde alleen langer dan vermeld voordat ik het product in huis had, maar verder werd het netjes bezorgd en was het product precies het artikel wat we nodig hadden. Onze eerste aankoop hier, maar indien nodig zullen we er zeker nogmaals gebruik van maken.

Top product, top snelle service

Geweldig tevreden.

Snelle levering.top

Wij waren niet thuis, aflevering keurig op de afgesproken plaats ergens in de tuin

Snelle levering en goed product.

Uitstekende site

Goed overzichtelijk en makkelijke site met uitstekende uitleg

Goede kwaliteit snel thuis

Slecht

Na meer dan een week was mijn bestelling nog steeds niet verzonden. Halve week later pas en alsnog niet de goeie items gekregen.

Goed, betrouwbaar en snel

Fijne website.

Een Top zaak

Als je iets besteld is het binnen een dag of twee dagen binnen daar kan je op bouwen :-)

Geweldige persoonlijke hulp

Wat werd ik fijn geholpen door het team van boottotaal. Heerlijk die efficientie en snelheid van een webshoip winkel, aangevuld met de beste persoonlijke aandacht.

Beste Vincent, Bedankt, we doen altijd ons uiterste best iedereen zo goed mogelijk te helpen. Ik wens u heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Lisa van Boottotaal

Fijne winkel

Goed assortiment en snelle levering.

Beste John, Fijn dat u het pakket naar wens ontvangen heeft! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lisa van Boottotaal

ruim assortiment en snelle levering

Beste Eddy, Wat goed om te horen. We wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Lisa van Boottotaal

Slecht verpakt, artikel kapot

Artikel zou op voorraad zijn en binnen 1-3 werkdagen geleverd worden, niet dus. Gebeld, zou de dag erop verstuurd worden, er artikel was niet voorradig. Niet dus, pas een week later kreeg ik een bericht dat het verzonden zou worden. Drie dagen later arriveerde een slecht ingepakte doos met beschadigingen aan de buitenkant. Na openen van de doos bleek het artikel gebroken. Mail gestuurd conform instructies, geen reactie, drie keer gebeld er zou een retour label worden gestuurd. Niet dus, pas na de vierde keer bellen kregen wij het retour label. Nu nog maar hopen dat we ons geld terugkrijgen.

Goedemorgen, Wij vinden het erg vervelend dat het product niet goed bij u is aangekomen. Wij hebben op dezelfde dag contact gehad met u en een gratis retour label verzonden. Wij hebben een nieuwe artikel aangeboden. U wilde graag uw geld terug. Uiteraard maken wij dit in orde zodra de retour binnen is. Met vriendelijke groet, Lisa Claassen

Goed geregeld.

Je kijkt, je besteld, en kort daarna al in huis.

Top bedrijf met kwaliteit producten.

Super kwaliteit producten voor de juiste prijs. Met een snelle levering is het voor mij een top Bedrijf. Fg Vink.

Beste Maarten, Dank u wel voor het bericht. Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa van Boottotaal

Alles was goed en mooie spullen.

Goedemorgen, Bedankt voor u bericht! Wat fijn om te horen. We wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa van Boottotaal

Van goede kwaliteit

Biminitop besteld van rvs + radio . Werkt perfect en is van goede kwaliteit . Heel erg blij mee

Beste Mark, Wat fijn om dit te horen We wensen u veel vaarplezier! Met vriendelijke groet, Lisa van Boottotaal

Netjes geholpen en goede prijs kwaliteit verhouding

Netjes geholpen en goed meedenkend

Beste Hans, We zijn blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn. Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa van Boottotaal