Top geregeld

Medewerkers zijn erg behulpzaam en vriendelijk Mvg Christel

Niets op aan te merken.

Niets op aan te merken

Slechte service. Maar na plaatsing beoordeling hier opgelost.

In mei een bestelling geplaatst en betaald met Paypal. De levering was al later dan op de Website staat en wilde daarom 1 artikel van mijn bestelling retour sturen. Dit middels formulier gedaan maar tot op heden nog niet bedrag retour ontvangen. Hierover diverse malen een mail gestuurd (krijg je geen reactie op) en gebeld. Daar kreeg Ik te horen dat er problemen zijn met Paypal terugbetalen maar als ik mijn rekeningnummer zou doorgeven dan kwam het goed. Dat was eind augustus maar tot op heden nog geen betaling. Update: na plaatsing van deze beoordeling werd ik opeens gebeld door boottotaal en was het binnen 1 dag opgelost. Bijzonder want hiervoor heb ik meermalen gebeld en gemaild waarop niet is gereageerd. Ik heb mij geld teruggestort gekregen en beoordeling qua sterren iets aangepast maar zal dit bedrijf zeker niet aanbevelen of een voldoende geven.

Goed, zowel qua assortiment als kwaliteit

levertijd 3 dagen werd beloofd en gehaald

ZEER TRAGE LEVERING,

Geachte heer mevrouw Voor de verjaardag van onze zoon bestelde wij een Kneeboard start pakket.Volgens de website zou deze de volgende dag bezorgd worden. Op die basis hebben wij het besteld Echter kwam het pakket niet dinsdag maar pas vrijdag aan het einde van de dag. Helaas dus inmiddels na de verjaardag van ons kind. Jammer! Zeker omdat er niet over gecommuniceerd wordt maar wij er zelf steeds achteraan moesten bellen gaf dit een zeer onbevredigend gevoel. Zeker omdat mijn echtgenote vierdagen niet de deur is uit gegaan zodat zij het zelf in ontvangst kon nemen. Het product voldoet overigens aan de verwachting

Matig

Op de website stonden 4 artikelen met een lever tijd van 1 tot 3 dagen. Ik deed mijn bestelling op een donderdag (vroeg) de week erna op dinsdag had ik nog niets gehoord. Ik had de artikelen vrijdag nodig ivm vertrek vakantie. Dinsdag gebeld. Ze hadden de bestelling nog niet kunnen verwerken, ivm tijdgebrek. Bovendien waren 3 van de 4 artikelen niet leverbaar, 1 is na mijn telefoontje verzonden en had ik vrijdag op de rest moet ik nog een maand wachten. Als dit op de site had gestaan had ik daar uiteraard niet besteld. Geen vertrouwen meer in deze leverancier

Topservice

1 belletje mbt voorraad, bestelling geplaatst, volgende dag in huis. Wat wil je nog meer

zeer goed!!

Perfect geregeld, een klein dingetje! dat de bestelling niet helemaal compleet geleverd was. Geen enkel probleem dezelfde dag werd het alsnog nagestuurd. ook de communicatie is goed en snel, Ik vind boottotaal een echte aanrader. Chapeau!

Perfect!

Gewoon zoals je verwacht bestellen en snel in huis Perfecte service en kwaliteit artikelen.

Levering producten op tijd tegen juiste prijs.

Producten voor een scherpe prijs op tijd geleverd gekregen.

Gewoon perfect

Levering dacht erna volgens de site uit eindelijk nog altijd aan het wachten op mijn pakketje na 2 weken Nog maar te spreken over de koerierdienst DHL Boottotaal doet ook niet veel moeite om het in orde te krijgen Kort samen gevat doe u inkomen ergens anders maar niet hier !!!!!

Snelle en correcte levering

Overzichtelijke site, klantvriendelijk, gemakkelijk bestellen. Snelle en correcte levering. Kortom, zaakjes goed voor mekaar.

De volgende ochtend in huis.

Heel internet afgezocht en alleen Boottotaal had nog de juiste maat op voorraad. Ook nog eens de volgende ochtend in huis.

Mijn ervaring is heel goed!

Super advies gehad voor mijn eerste bootje. Al veel spullen besteld en netjes de volgende dag in huis! Aanbevelen zeker!

Het kon beter

Jammer dat ik een dag thuis ben gebleven voor niets. Geen bericht dat het die dag niet zou lukken. De volgende dag kreeg ik wel een melding dat het de volgende dag bezorgd zou worden. Gelukkig hebben de buren toen het pakketje in ontvangst kunnen nemen.

Trage levering

Een bestelling gedaan van producten die volgens de site binnen 1-3 werkdagen leverbaar waren. Uiteindelijk paar weken moeten wachten. Nog maar niet te spreken over DHL bezorgers, maar dat is weer een ander verhaal. Mail contact was dan wel redelijk rap.

Goede kwaliteit en service

De producten waren op tijd en voldeden aan de beschrijving

Helaas een pechgeval door slordigheid

Ik heb nav een foto met bijbehorende prijs een supboard gekocht. Ik had m snel nodig dus nog een mailtje erna gestuurd. De sub had 1 dag vertraging dus hij ging met doos en al de auto in. Op plaats van bestemming merkte ik dat de kleur afweek. Er was een, zonder overleg, een ouder model gestuurd. De ouder modellen worden op internet goedkoper aangeboden, maar heb bewust voor het nieuwere model gekozen. Ik heb contact gezocht, maar loop tegen een grote starheid aan. Inmiddels is het een principelwestie geworden en loopt er een geschil bij Paypall.

Snelle correcte levering Geen opmerkingen

prima geregeld snelle leverig

niets op aan te merken snelle levering prima

producten zijn prima. Verzending had vertraging maar dat was niet de schuld van Boottotaal.

Alles volgens afspraak

Top kwaliteit , keurig verpakt. Goed te volgen waar je pakketje blijft. Prima zaken doen met dit bedrijf.

Gewoon goed

Ook al waren artikelen uitverkocht, het werd toch binnen twee dagen geleverd!

Een betrouwbare organisatie.

Ik had een Ruddersafe besteld en ook netjes op tijd ontvangen. De vragen betreffende dit artikel werden ook professioneel beantwoord. Alleen jammer dat de Ruddersafe niet aan mijn verwachting voldeed dus retour gestuurd. Daarna bericht ontvangen dat de retourzending ontvangen was en dat men het vervelend voor vond dat ik niet tevreden was over de Ruddersafe. Met andere woorden Boottotaal een betrouwbare organisatie :)