Snelle levering, prima product

Dit was mijn eerste bestelling bij Boottotaal.nl en die is naar wens verlopen. Product is snel geleverd en voldeed aan beschrijving en verwachting.

supersnel punt nl

In no time de spullen in huis

Van bestelling tot moment van levering goed op de hoogte gehouden. Snelle levering en goed product. Top!

top service

Super geregeld!

Snelle levering en goede communicatie omtrent de status van de levering!

Snel en duidelijk mbt levering.

Goede service en mooi product

Product binnen een dag geleverd. Helaas was het in het transport beschadigd geraakt. Éen belletje naar boottotaal was voldoende om het af te handelen. De volgende dag had ik al een nieuw en onbeschadigd product in huis. Top service!

Top verkoper

Snel leveren en vlotte communicatie!

Altijd goed

Mijn vaste boot adres! Altijd snel in huis, fijne mensen aan de telefoon en veel producten!

Snelle levering, goed verpakt en volledig naar wens

Positief

Snelle verzending.

Zeer snelle en correcte service

Wat een gigantische goede service.

Ik heb zelden een bedrijf gekend welke zo een enorme klantvriendelijkheid en service verleend. En ook al ben je geen klant van honderden euro's. Gewoon geweldig, dank jullie wel. Nicole.

ik heb een goede ervaring gehad alles volgens afspraak

ik heb een goede ervaring gehad alles volgens afspraak

Netjes te word gestaan

Zeer klant vriendelijk en snelle service

Zoeken naar de maat

Ik kocht een zwemvest voor mijn hond. De informatie was karig en de maatvoering bij sommige zwemvesten nauwelijks te vinden. Bij het stellen van een vraag via het chatformulier werd gezegd dat ze geen zwemvesten van het werk hadden terwijl ik er net een besteld had, nadat ik de maat van een andere site moest zoeken. Wél snel in huis!

vlot geleverd, goede communicatie

Goede service en contact met de klant.

Zeker aan te bevelen!

Snel de juiste spullen gevonden, correcte levering

Goed en klantvriendelijk telefonisch geholpen

Werd goed geholpen door de telefoon en goed advies gekregen!

Prima snelle levering goed product

Snel geleverd en scherp geprijsd

Snel geleverd en scherp geprijs en goede en vriendelijke klantenservice

Perfect product, makkelijk in gebruik

Ik beveel het aan! Makkelijk in gebruik!

Super klant gericht, juist als het verkeerd gaat, top eindresultaat

Bij Boottotaal een set afmeer-hengels bestelt. Het bestelproces verliep gemakkelijk en levering was ook zoals beloofd. Tot zo verging het goed. Echter na aflevering bleek niet de correcte versie van het product geleverd te zijn, het was een economy versie in plaats van een Premium versie. Direct Boottotaal gebeld en een foto opgestuurd. De klantenservice ging direct aan het werk en dezelfde dag kwam de chauffeur met het juiste pakketje en heeft hij het ander pakket mee terug genomen. Super service en goed opgelost.

Snelle levering, prima product!

Mooie steigerfender geleverd gekregen, prima kwaliteit en snel geleverd! Ik zou er zo opnieuw bestellen!