Top bedrijf, ruim assortiment en snelle levering

Zwemvest voor de hond besteld, goed advies qua maat etc.

Snel besteld, snelle bezorging!

Prima service!

Spullen zijn op tijd geleverd en keurig netjes verpakt. Boottotaal.nl is een aanrader!

Prima prijs kwaliteit verhouding

Enige wat ik jammer vond is dat er bij de fenders geen fendertouwen a 2 - 2.5 mtr met lus werden aangeboden. Inplaats daarvan kocht ik 4 landvasten met lus van wel 4 meter, beetje aan de lange kant.

Ze komen hun afspraken na

Vooraf nog even gebeld voor info over het product. Ze staan je zeer vriendelijk te woord en de info klopt.

Super klantvriendelijke klantenservice

Fijn contact met dit bedrijf. Ik had een nieuwe dropfender nodig en Boottotaal.nl had deze op voorraad, voor een prima prijs. Verder wilde ik een ankerkettinghaak hebben. Deze was niet voorradig. Na telefonisch contact met een superbehulpzame dame was ik alsnog geslaagd met de gewenste haak. Enkele dagen later werd de bestelling afgeleverd. Sommige mensen lees ik over de levertijden, maar ach het duurt nu eenmaal soms wat langer. Ik had op dezelfde (maan)dag bij verschillende watersportzaken bestellingen gedaan (had nogal was specifieke zaken nodig, die niet iedereen voert). Boottotaal was degene die het snelste leverde, namelijk maar met 1 dag vertraging.

zeer lange levertijd

uiteindelijk is het juiste product geleverd. de levering heeft helaas we 3 weken geduurd. Dus hopelijk was dit een eenmalige ongelukkige samenloop van omstandigheden.

Boottotaal=Op een positieve manier “het schip ingaan”

LS Optimale klantvriendelijke benadering ,te goede producten tegen scherpe prijzen

Makkelijk besteld en snel geleverd

Gewoon een nette snelle online shop, en het product is zoals omschreven.

Bestellen, betalen en snel geleverd. Zo als het hoort.

Gewoon prima.

Betrouwbaar

simpel te bestellen en snel ontvangen

Super snel bezorgd

Wielen voor de spiegel van de rubberboot besteld. Ze zitten er nog niet op maar zien er prima uit. Ik mis wel een beschrijving. De levering was super snel.

Makkelijk te bestellen, snelle levering en goed product.

Doen wat wordt beloofd!

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en doen wat is afgesproken.

Goede geregeld

Gewoon goed

Snel geleverd en prima product

Besteld en volgende dag in huis. Top Vlaggenstok houder om op de trekking te bevestigen. Mooi solide

Geweldig fijn bootje

Snelle levering. Goede vormgeving, gemakkelijk in gebruik, wielen handig om te verplaatsen op land.

Prima, snelle verzending!

De bestelling is snel verzonden, niks mis mee, bestel graag weer eens.

Goed,

Even kreeg ik het gevoel dat het lang ging duren maar uiteindelijk toch op dag 5 binnen gekregen. DHL toonde dat er nog niks aangeleverd was maar wel aangemeld. Produkt voldoet

Positief

Product word snel geleverd

Snelle afwikkeling bestelproces, prompte uitlevering, ook snelle reactie op vragen per mail. Goed bezig!

Precies volgens verwachting,top!!

Helemaal goed, alles oké

Grwoon zoals het hoort bij een hedendaagse webshop..

Uitstekende dienstverlening en service door Boottotaal!!

Ik kocht een product, dit werd zeer snel geleverd, helaas met schade tijdens transport en binnen 24 uur ontving ik een nieuw product. Het contact hierover verliep deskundig, super vlot en zeer vriendelijk!! Prijs kwaliteit is hierbij prima! Ik ben uiterst tevreden en kom hier graag weer terug.