Precies wat ik zocht en snel geleverd!

Beste Monique, Wat fijn om te horen! Veel plezier met uw bestelling. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lisa-Boottotaal

Altijd prima service

Reeds jaren maak ik gebruik van de service van Boottotaal. Gewoon een uitstekende service.

Beste Siebert, Bedankt, we doen altijd ons uiterste best iedereen zo goed mogelijk te helpen! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa-Boottotaal

Correcte levering op tijd!

Beste Jan, Wat fijn om te horen. We wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa-Boottotaal

Snel en goed verpakt geleverd!

Het pakket was goed verpakt en snel geleverd voor een goede prijs!

Beste Richard, We zijn blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. we hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn! We wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa-Boottotaal

Goed en snel

Ik zocht naar een goede hoorn en goeie prijs! Boottotaal had het beste combinatie van!

Beste Anastasios, Wat fijn om te horen. We wensen u veel plezier met uw bestelling! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lisa-Boottotaal

Had wel een track en trace code op prijs gesteld

Beste Alinda, Wat fijn om te horen! We wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa-Boottotaal

prima prijs en zeer vlotte levering

prima prijs en zeer vlotte levering van hoes tbv rubberboot

Beste Erwin, bedankt voor de bestelling! Nu kan jouw rubberboot mooi droog opgeslagen worden! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Geweldig bedrijf

Beste Michel, dat klinkt goed! Dankjewel voor deze hele mooie review! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Vriendelijke service

Datum en tijd van levering was niet heel duidelijk dus daar moest ik achteraan bellen. Wat heel.prettigwas dat ik een uur voor levering het aflever punt nog kn veranderen naar levering op de haven. De vriendelijke chauffeur hielp nog met het bootje in het water tillen.

Beste Peter, bedankt voor deze feedback! Met het informeren over de levertijden van de routes van onze eigen chauffeurs gaan we zeker wat mee doen! Veel plezier met jullie mooie Whaly boot! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Vlotte levering, en goed spul

Beste Johan, Bedankt voor deze mooie review! Daar zijn we blij mee en bedankt voor de bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Goede duidelijke site en zeer snel in huis

Beste Rene, Fijn dat u het pakket naar wens heeft ontvangen! Veel plezier gewenst met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa- Boottotaal

Snel en probleemloos

Buitenboordmotor besteld. Is de goedkoopste en werd de volgende ochtend reeds geleverd door eigen transport.

Beste Bas, We zijn blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn! Fijn vaarseizoen gewenst! Met vriendelijke groet, Lisa- boottotaal

Prima service en snel

Beste Richard, Wat fijn om te horen. Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa- Boottotaal

Van bestelling tot levering alles voor 6 en naar tevredenheid gegaan.

Beste Berend, bedankt voor de mooie review en fijn dat alles naar tevredenheid is gegaan! Veel plezier met de bootspullen! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Zeer goede nazorg

Nog niks ontvangen ondanks track and trace die zegt aan de deur te zijn geweest maar niet waar aangezien we met meerdere personen de hele dagen aanwezig waren na Na contact met medewerker van boottotaal een keurige afhandeling van de order. Zeer tevreden voor het vriendelijke medewerker. Correcte afhandeling klacht, kan niet beter.

Beste, ik zie inderdaad dat de bezorger afgelopen zaterdag is langs geweest. Vervelend dat jullie elkaar niet getroffen hebben. De bezorger komt de eerste volgende werkdag weer bij u langs. Mocht er iets zijn neem dan gerust contact met ons op! We houden de verzending ook in de gaten voor u! Met vriendelijk groet, Lisa

Stress met goede afloop.

Heb vorige week maandag iets besteld, dat door de courier een goede vertraging opliep, door boottotaal is dat opgepakt en opgespoord. En alsnog zo snel mogelijk geleverd. Bedankt.

Beste Ronald, Bedankt voor je reactie! Zoals zojuist telefonisch besproken nemen we direct contact op met DHL waar het pakket is zodat je zo snel mogelijk terug het water in kunt. Mocht dit niet direct lukken sturen we de bestelling nogmaals naar jou op! Want wij willen dat je goed uitgerust het water op kunt! Met vriendelijke groet, Lisa

Besteld en de volgende dag geleverd Top

Beste Peter, bedankt voor je reactie, goed om te horen en veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Mooie en goede materialen!

Snelle levering!

Beste Ben, bedankt voor je mooie review! Goed om te horen dat het snel in huis was, daar doen we altijd ons best voor! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Prima levering en service

Snelle levering en service

Beste Agnes, Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Is prima!

Snel geleverd. Praktische site.

Beste Jos, Goed om te horen dat onze website goed bevalt! Daar zijn we dagelijks mee bezig om de site te optimaliseren. Bedankt voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Alles op tijd afgeleverd!

Alles volgens beschrijving

Beste Dennis, bedankt voor het geven van het mooie cijfer! Veel plezier op het water! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Biminitop prima qua maat en wualiteit

Volgens de website de goede maat besteld, was iets aan de grote kant maar plaatsbaar. Zaten zelfs achtersteunen bij

Beste Steven, Bedankt voor jouw 10!! Nu kun jij lekker in de schaduw zitten op jouw boot! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Zo hoort het. TOP!!!

Suzanne bedankt voor de adequate zorg.

Beste Clemens, Bedankt voor je hele mooie 10! Ook namens Susan, ze heeft je graag geholpen! Veel plezier op het water! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Nette trapfender

Nette trapfender snel geleverd tegen een goede prijs

Beste Frank, Bedankt voor je mooie cijfer en bestelling van de trapfender! Nu kun je makkelijk aan boord komen! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Bedrijfsgegevens

Valeton 4 J

5301 LW Zaltbommel

0418-514018

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.