Snelle levering en goed product. Ik zochtcditvspecifieke item dat nog op voorraad was maar heb geen idee wat boottotaal nog meer verkoopt en of de collectie veelzijdig is.

Was perfect geregeld.

Was snel geleverd en heel aangekomen

Uitstekende organisatie

Topcommunicatie met medewerkster Michelle. Snelle reacties en uitgebreid deskundig advies. Snelle levering van spullen

Beste mr, Hartelijk voor de mooie 9! Onze klantenservice staat altijd voor je klaar en helpt graag met het voorzien van advies en informatie zodat je de juiste keuze kunt maken. Heel veel plezier van je aankopen. Groetjes Daisy, Team Boottotaal

Bestelling binnen 2 dagen geleverd

Zal nog meer dingen bestellen is goedkoop en corect

Beste Tjarda, Bedankt voor de mooie beoordeling! Leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze webshop en snelle levering. Graag tot de volgende keer. Groetjes Daisy, Team Boottotaal

Correcte levering,redelijke prijs.

Prima webwinkel,zoals de concurrentie ook zou moeten zijn.

Beste Aad, Hartelijk dank voor uw review en feedback. Wij waarderen het zeer dat u uw ervaring met ons deelt. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Daisy. Team Boottotaal

Zeer behulpzaam

Had een impeller besteld en aan de hand van de nummers heeft de jonge dame me geholpen. Twee dagen later ontvangen en ook nog eens een tube vet er bij . Hier heb ik maar weinig worden nodig gehad om wat te bestellen ben zeer tevreden over de afwikkeling van alles. BOOTTOTAAL is een aanbeveling.

Beste Sjoerd, Hartelijk dank voor de positieve review en de 5 sterren! Onze klantenservice staat altijd voor je klaar en helpt graag met het voorzien van advies en informatie zodat je de juiste keuze kunt maken. Heel veel plezier van je aankopen. Groetjes Daisy, Team Boottotaal

Slechte communicatie

Twee keer toegezegd dat ik terug gebeld word. Maar beide keren niet gebeurd

Beste Marco, Hartelijk dank voor review. Vervelend om te horen dat u deze ervaring bij ons heeft. Gelukkig hebben we elkaar nog telefonisch gesproken en is uw bestelling binnen de bevestigde leverdatum bij u afgeleverd. Veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes Daisy, Team Boottotaal

Makkelijk te bestellen, goede prijs. Duidelijke communicatie over verzending. Heel tevreden!

Beste Yolanda, Bedankt voor de mooie beoordeling! Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over de communicatie en het bestellen bij Boottotaal. Groetjes Daisy, Team Boottotaal

Snelle en goede service

In het weekend een bestelling gedaan en op dinsdagochtend werd deze afgeleverd. Man die af kwam leveren was zeer behulpzaam

Beste Adri, Wat goed om te horen! Bestellingen die je bij ons in het weekend maakt kunnen veelal op maandag verzonden worden waardoor je het snel in huis hebt. Veel plezier van je aankopen. Groetjes Daisy, Team Boottotaal

Goed bedrijf, staan voor wat ze zeggen.

Snelle levering en zeer goede prijs.

Beste Wim, Hartelijk dank voor de mooie 10! Fijn om te horen datje zo tevreden bent over snelle levering en goede prijs. Graag tot de volgende keer. Groetjes Daisy, Team Boottotaal

Zeer goede service waar voor je geld.

Beste Triny, Bedankt voor jou positieve review en de 5 gouden sterren. Wij zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Wij denken graag met je mee zodat je goed uitgerust het water op gaat. Groetjes Daisy, Team Boottotaal

Hallo

Sehr gute

Snelle levering!

Product zoals verwacht van goede kwaliteit.

Rondschijnend toplicht in goede orde ontvangen. Zeer snelle levering de volgende dag in huis.

Nog niet geleverd-geen informatie

Onhandige site; de belangrijkste spullen zijn nog niet geleverd, ondanks dat ze “uit voorraad leverbaar” zijn. Van de site krijg je ook geen updates.

Beste Jaap, Hartelijk dank voor je review. Wij vinden het oprecht heel vervelend dat je bestelling niet binnen de verwachte levertijd bij je is bezorgd. Door een voorraadkruising zijn de bestelde artikelen niet tegelijkertijd binnen gekomen in ons verzendmagazijn. Hierdoor is de bestelling helaas een paar dagen vertraagd. Onze welgemeende excuses voor de langere levertijd. Op het moment dat het pakket klaar gezet wordt voor verzending ontvang je een e-mail met de Track & Trace code zodat je het verzendtraject kunt volgen. Je bestelling is vandaag verzonden en wordt naar verwachting morgen bij je bezorgd. Groetjes Daisy Team Boottotaal

Fast

Easy order process, ver my fast shipping

Slecht

Zou al 3 dagen geleden aankomen nog steeds niks ontvangen

Beste Paul, Hartelijk dank voor je review. Vervelend dat je bestelling nog steeds onderweg is. Wij hebben direct contact opgenomen met de koeriersdienst. Zij geven aan dat het niet in ontvangst is genomen bij het gewenste service punt en wij het pakket retour gaan ontvangen. Wij gaan er voor zorgen dat er meteen een nieuw pakket wordt verzonden zodat deze snel bij je bezorgd gaat worden. Excuses voor het ongemak. Groetjes Daisy Team Boottotaal

Ondanks de problemen die wij hier in België hebben met B Post is mijn pakje op tijd toegekomen. Thanks!

Kopen bij boottotaal is uitstekend.

Mijn ervaring bij boottotaal is prima, ruime keuze en fantastische aanbiedingen. Ook een vlotte levering.

Goed product, prima service

De aflevering liep niet soepel, maar dat lag aan de koeriersdienst, niet aan Boottotaal

top!!!!

Alles vlot verlopen.

Heel goed, heel snel

Super snel levering, snel regeert

Na een aantal jaren zonder boot toch weer een sloepje aangeschaft. En net als een aantal jaren geleden is de service nog steeds top. Tevens als we gaan kijken naar dr prijs en kwaliteit. Dan hoef je eigenlijk niet verder te gaan zoeken. Ga zo door luitjes. Met vriendelijke groet van Pierre

Prima levering

Goede communicatie en levering.