Snel en vriendelijk personeel!! Gewoon uitstekend

Groot assortiment en snelle levering

Heel veel Watersport spullen en van goede kwaliteit. Veel leuke acties en denken mee!

Hele fijne watersportwinkel

om 20;10 uur besteld. Volgende dag al in huis. Prijzen liggen ook nog eens lager dan bij vergelijkbare watersportwinkels, Zeker de aanbiedingen zijn de moeite waard. En voor dat beetje verzendkosten kan ik echt niet zelf naar de winkel rijden. Heel fijn shoppen daar!

Zeer goed geholpen

Op het laatste moment een onderdeel vergeten voordat mijn boot in de winterstalling in gaat. Boottotaal heeft geregeld dat ik het de volgende ochtend in huis had.

Zeer vriendelijk en snel

Gebeld en vriendelijk te woord gestaan. Mijn bestelling ook nog eens de volgende ochtend in huis. Bedankt!

Afspraak niet nakomen

Mijn bestelde artikel stond aangegeven als “op voorraad”. Op Geplande dag van leveren (4 dgn na bestellen), keurig een telefoontje met excuses dat er iets mis was gegaan, artikel bleek toch niet in voorraad. Artikel zou opnieuw besteld worden bij fabrikant en ik kon het artikel circa 7 dagen na dit telefoontje thuis verwachten. Uiteindelijk na 23 dgn pas in huis. Er kan altijd iets mis gaan mbt voorraad, maar teleur gesteld in de 2e poging, die niet is nagekomen.

Een snelle levering

Na onze bestelling kregen wij een bevestiging van aankoop. Het product werd correct en snel geleverd. Een aanrader.

Het juiste artikel in korte tijd.

Eerste ervaring goed. Redelijk duidelijke site, snel verwerkt en geleverd, zal in de toekomst meer gebruikt worden.

Prijzig, onduidelijk en minder snel dan beloofd

Prima product maar vind de beschrijving online vrij (te) beperkt. Het was een beetje een gok of het product goed zou zijn zeg maar. Uiteindelijk toch hier gekocht omdat aangegeven werd dat het de volgende dag geleverd zou worden en ik haast had.. snelle levering bleek helaas 2 dagen langer te duren dan geadverteerd.

Vlotte verzending en goed verpakt

De spullen werden keurig binnen de aangegeven levertijd verzonden. Verzending is te volgen met track and trace. Alles was goed verpakt en niet onbelangrijk zeer tevreden met de aangeschafte spullen.

Goed geadviseerd en snel in huis

Vriendelijke te woord gestaan en de volgende middag de bestelling in huis. Erg fijn!

Misleidende advertentie

Zetten foto's van andere duurdere producten bij een advertentie om dan de goedkopere versie op te sturen.

Snelle service. De volgende dag al bezorgd incl. nabestelling.

Snelle en goede levering

Alles wat ik bestel is een snelle afhandeling en een goede levering.

Goed product en snelle levering

Heb sjippie gekocht om rubberboot schoon te maken. Goed spul. Levering was super snel.

Snel en goed ingepakt

Ik kreeg wat ik had besteld, in goede staat, goed, maar niet onnodig groot, ingepakt. Prijs was heel goed. De levering was sneller dan aangegeven.

Niet doen wat ze beloven.

Op de website staat voor 18:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Dit komen ze niet na.

goede snelle service

idem

Wat een snelheid van leveren en het klopt allemaal, ziet ee super uit.

Bestelling al na 2dagen in huis . Alles netjes in orde .

Je krijgt wat je bestelt binnen normale tijd

Goede service en snelle levering

Overzichtelijke web-site, ruim assortiment

Ruim assortiment, snelle levering! Prima!

Klein probleempje bij de bestelling maar is daarna super opgelost. Snel geleverd !

Goede duidelijke en eerlijke informatie

Vanwege de coronabeperkingen is de levering van het dakluik verlaat. maar er zijn geen loze beloften gedaan.