had niet beter verwacht

snelle levering en degelijk materiaal

snelle levering en degelijk materiaal

Goedkoopste leverancier op internet. Snelle levering.

Bevestiging van eerdere goede ervaringen

Behulpzaam en duidelijk

Mooie producten en goede service

Voor Sinterklaas zochten we een leuk cadeautje voor onze docher die over was uit Aruba waar ze woont en werkt. Cadeautje was snel geregeld via Boot Totaal en het ophalen kon al binnen enkele dagen. Helaas was het presentje ietsjes te groot maar ook de ruiling werd goed geregeld. Zeer tevreden over Boottotaal en vriendelijke mensen.

top !!!!!!

Altijd vlugge levering.

Vriendelijke service , prachtig product

Vriendelijke service , prachtig product

Super snel in huis en vriendelijk

Goed geholpen. Mooie verpakking en gewoon de volgende dag in huis.

Correcte levering netjes verpakt en snel verzonden.

Vandaag geleverd

Bestelde artikel geleverd maar door de omstandigheden wat vertraging Goederen zijn perfect

Uitmuntend

Helder duidelijk overzichtelijk, en snel geleverd, producten voldoen volledig aan de omschrijving. Al meerdere keren besteld en altijd goed.

Heel goed geholpen en snelle levering

Super snel

Ondanks de drukte van Black friday had ik mijn pakket de volgende dag al in huis! Super fijn.

Super ervaring

Super ervaring met boottotaal en heel vriendelijk. Ook nog eens snel in huis.

Gewoon super

Een comfort seat besteld. Zeer snel geleverd en netjes verpakt Ga zeker vaker hier bestellen

Zeer prettige winkel. Gewoon telefonisch bereikbaar en ze nemen alle tijd voor je. Zoeken zaken uit

Altijd tevreden met de snelle levering

Ooit een keer een probleem gehad met een rubber van een toilet die ik besteld had. Zonder problemen nieuw onderdeel gekregen. Goede service.

De bestelling en levering is goed verlopen. Bij ontvangst bleek dat een van de onderdelen beschadigd was. Na melding is dit uiterst correct opgelost. Kan alleen maar lovend zijn over dit bedrijf.

Keurig bedrijf goed geholpen perfecte service kortom prima

Goede winkel netjes geholpen bellen uit zichzelf terug als er vragen zijn komen de afspraken perfect na kortom een voorbeeld voor heel veel online shops

Nadat we een gebroken artikel bezorgd kregen direct een mail verstuurd. Na een uur was hetzelfde artikel al ingepakt en verstuurd zodat we de andere dag een heel exemplaar hadden, incl. retourticket. Echt snel en goed afgehandeld. Dank jullie wel voor de goede service.

Geen betere service, uitstekend

Zeer vlot.

Ok.

Uitgebreid assortiment en goede communicatie

Erg uitgebreid assortiment en nette prijzen. Fijn dat je het ook kan ophalen. Heb de communicatie ook als erg prettig en snel ervaren!

Behulpzaam ook als het product niet voorradig is

Gewoon doen waar men voor staat.