Snelle levering, super klantenservice, geweldig!

Zeer snel in huis!

Zeer snel in huis en zoals verwacht.

Goed geholpen

Goed geholpen met onze bestelling. Volgende dag thuis bezorgd.

Goed geregeld

Bootje besteld voor ons onderhoud aan de sloot. Volgende dag al bij ons geleverd. Chauffeur van Boottotaal heeft samen met ons de boot achter in de tuin gelegd. Goed geregeld!

Blij met de bestelling

Blij met de spullen! Duidelijke webshop en goede service. Ook direct antwoord op de e-mail.

Mooie prijzen

Mooie prijzen en veel accessoires.

Makkelijk te vinden producten

Makkelijk te vinden bootspullen in de shop. En ook nog eens de volgende dag bij het afhaalpunt van PostNL.

Super super goed

Hele goede services en snel geleverd!! Alles is naar wens!!!

Geweldig, top, helemaal blij mee

Fijne service, alles werkt en klopt zoals ik het verwacht had.

Veel producten

Veel producten van kwaliteit. Snelle levering en op tijd.

Goede informatie en netjes geholpen

Kennis van zaken en je wordt goed geholpen met al je vragen.

Mooi verpakt!

Mooi verpakt en snel in huis!

Snelle levering en zeer goede service!

Ik bestel altijd vanalles bij Boottotaal. Echt een fijne webshop waar ik alles kan vinden. Het team is altijd erg behulpzaam als ik even hulp nodig heb bij het kiezen van een product. Heel fijn!

Zeer tevreden over de service van Boottotaal. Komt altijd de afspraken na en levert prima producten! Ook de klantenservice is zeer behulpzaam en lost naar tevredenheid problemen op. Ben inmiddels al meer dan 4 jaar tevreden klant!

Volgende dag geleverd.

Ondanks de Corona drukte bij de post is het toch de volgende dag geleverd. Top!

Snel en vriendelijk personeel!! Gewoon uitstekend

Groot assortiment en snelle levering

Heel veel Watersport spullen en van goede kwaliteit. Veel leuke acties en denken mee!

Hele fijne watersportwinkel

om 20;10 uur besteld. Volgende dag al in huis. Prijzen liggen ook nog eens lager dan bij vergelijkbare watersportwinkels, Zeker de aanbiedingen zijn de moeite waard. En voor dat beetje verzendkosten kan ik echt niet zelf naar de winkel rijden. Heel fijn shoppen daar!

Zeer goed geholpen

Op het laatste moment een onderdeel vergeten voordat mijn boot in de winterstalling in gaat. Boottotaal heeft geregeld dat ik het de volgende ochtend in huis had.

Zeer vriendelijk en snel

Gebeld en vriendelijk te woord gestaan. Mijn bestelling ook nog eens de volgende ochtend in huis. Bedankt!

Afspraak niet nakomen

Mijn bestelde artikel stond aangegeven als “op voorraad”. Op Geplande dag van leveren (4 dgn na bestellen), keurig een telefoontje met excuses dat er iets mis was gegaan, artikel bleek toch niet in voorraad. Artikel zou opnieuw besteld worden bij fabrikant en ik kon het artikel circa 7 dagen na dit telefoontje thuis verwachten. Uiteindelijk na 23 dgn pas in huis. Er kan altijd iets mis gaan mbt voorraad, maar teleur gesteld in de 2e poging, die niet is nagekomen.

Een snelle levering

Na onze bestelling kregen wij een bevestiging van aankoop. Het product werd correct en snel geleverd. Een aanrader.

Het juiste artikel in korte tijd.

Eerste ervaring goed. Redelijk duidelijke site, snel verwerkt en geleverd, zal in de toekomst meer gebruikt worden.

Prijzig, onduidelijk en minder snel dan beloofd

Prima product maar vind de beschrijving online vrij (te) beperkt. Het was een beetje een gok of het product goed zou zijn zeg maar. Uiteindelijk toch hier gekocht omdat aangegeven werd dat het de volgende dag geleverd zou worden en ik haast had.. snelle levering bleek helaas 2 dagen langer te duren dan geadverteerd.

Vlotte verzending en goed verpakt

De spullen werden keurig binnen de aangegeven levertijd verzonden. Verzending is te volgen met track and trace. Alles was goed verpakt en niet onbelangrijk zeer tevreden met de aangeschafte spullen.