Goede communicatie

Mijn voorkeurkleur was er niet. Namen contact op over alternatieven, en kwamen tot een oplossing. De dag erna in huis.

Beste Peter, fijn dat we u goed hebben kunnen helpen. Bedankt voor de bestelling en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Toppie

Snelle levering. Duidelijke omschrijving en goed product

Beste Joyce, bedankt voor het mooie cijfer en het compliment! Veel plezier met de bestelling!! Groetjes, Lisa - Boottotaal

goede producten.

prima bedrijf. levering zou iets sneller mogen. voor 17 besteld is niet morgen in huis helaas. Verder goede ervaringen

Beste Arno, bedankt voor het mooie cijfer! Zendingen voor 18:00 uur gaan dezelfde dag weg, helaas zijn we wel afhankelijk van de vervoerders. Maar gelukkig was het alsnog snel in huis! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Nette correcte service

Snel antwoord op mijn vraag, snelle leveriing

Beste Han, dat is goed om te horen! Daar doen we het voor. Bedankt voor de bestelling. Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Beste Jan jaap, Wat goed om te horen! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa-Boottotaal

Snel, vriendelijk, service!

Alles top! Flexibele club en erg klantgericht

Beste Hans, We zijn blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn! Veel vaarplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Lisa-Boottotaal

Positief

Gunstig , prima opvolging en delen van het te leveren product.

Beste Job, Wat fijn om te horen. Graag tot een volgende keer! Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Lisa-Boottotaal

super snelle service knap

snelle service

Beste Josephus, Bedankt, we doen altijd ons uiterste best iedereen zo goed mogelijk te helpen! Fijn vaarseizoen gewenst! Met vriendelijke groet, Lisa-Boottotaal

Snel geleverd en alles klopt wantij had besteld

Beste Juan, Fijn dat u het pakket naar wens ontvangen heeft. We wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa-Boottotaal

Snelle en goede communicatie.

Prettig contact, goede afhandeling van de orders.

Beste Michel, We zijn blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn. Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Lisa-Boottotaal

Snel geleverd en snel geantwoord op een vraag

Spullen werden snel geleverd en een vraag werd snel beantwoord.

Beste Frits, Bedankt, we doen ons uiterste best iedereen zo goed mogelijk te helpen! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lisa-Boottotaal

Goed advies

Duidelijke maatgeving bij producten

Beste Edwin, bedankt voor het mooie compliment! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Goede service,geheel in goede verpakking aangekomen. Super

Beste Alfred, Mooie review en heel erg bedankt voor de bestelling. Veel plezier er van! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

prijs > prestatie in balans

Goede koop, alleen hoge verzendkosten.

Beste Frits, bedankt voor de mooie 8! Daar zijn we blij mee. Bedankt voor de bestelling en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Onderweg een koelprobleem

Prima monteur heeft ons geholpen. Alles keurig schoongemaakt. Er zal veel eendenkroost in de leidingen. Top gedaan

Beste Rob, fijn dat we u weer op weg hebben kunnen helpen! Veel vaarplezier nog! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Kwaliteit en service

De bestelde fenders voldeden aan de verwachting en mijn vraag, achteraf, over ventiel en verloop werd professioneel en met kennis van zeken afgehandeld.

Beste Robbert, bedankt voor de leuke review! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Een 7 omdat men de moeite heeft gedaan om een oplossing te bedenken

Vrijdag telefoon gehad om vertraagde levering te bespreken, gaan nu alsnog pakket op zaterdag naar DHL locatie van de boot aanleveren. Ga er vanuit dat dit dus alsnog goed moet gaat komen. Zou fijn zijn als je direct bij bestelling zelf een DHL servicepunt kan invoeren.

Beste Ed, bedankt voor de mooie 7. Inmiddels is de storing verholpen met de service punten en kunt u, uw pakket weer laten bezorgen bij een van de vele servicepunten van DHL. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Opweg naar goed vertrouwen

Na wat wederzijdse misverstanden en onbegrip heeft Boottotaal contact met mij opgenomen en is de lucht geklaard. De conclusie is dat goed communiceren belangrijk is om elkaar te kunnen begrijpen. Wat mij betreft staat de deur open om vertrouwen in deze totaal leverancier op te bouwen. Vragen om product advies betekende voor mij een vlot en accuraat antwoord. Het betekent voor mij veel dat Boottotaal open staat voor voortdurende verbetering en persoonlijke aandacht. Ik zal op verzoek van Boottotaal een bezoek brengen aan de showroom voor een bak koffie. Hopelijk wordt het gauw mooi weer :-)

Terrible, shipping took forever, forced to order from someone else.

I ordered on a saturday, and required the goods the following weekend. You sat on the order without shipping for 5days! When the goods did arrive they were poorly packaged. A plastic bag is not sufficient to protect a paper chart. I did not open them as I had already ordered from another company having no faith they would arrive on time. This is also after I called up to see when the goods would arrive. I was told the next day this was not true. I will never use your platform again.

Beste Josh, U heeft helemaal gelijk, onze excuus daarvoor. De waterkaart had niet in deze verpakking verstuurd mogen worden. Wij sturen u vandaag een nieuwe waterkaart zodat deze morgen bij u is. Intern hebben we dit besproken en dit zal niet meer gebeuren. Bedankt voor de feedback en hopelijk bent u toch geholpen met de nieuwe waterkaart. Met vriendelijke groet, Lisa

Snel

Beste Albert, Wat goed om te horen. Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Lisa-Boottotaal

Snelle levering tegen scherpe prijs

Snelle levering, goed verpakt, scherpe prijs

Beste Thijs, Fijn dat u het pakket naar wens ontvangen heeft. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lisa-Boottotaal

Snel, juiste bestelling, transport slecht

Wasborstel op steel door buren naar binnen gehaald. Stond voor mijn voordeur. Diefstalrisico groot.

Beste Cees, bedankt voor de bestelling en de reactie! Vervelend als DHL iets voor de deur zet in het zicht. Fijn dat jullie zulke goede buren hebben! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

De site kan mijnproduct niet goed vinden

Zijn wel behulp zaak. Spullen liggen klaar. Mooie zaak

Beste Andre, Bedankt, we doen ons uiterste best iedereen zo goed mogelijk te helpen! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa-Boottotaal

Geen handleiding hoe e.e.a. te installeren.

Bezorging door 1 man, zit al een licht schaafplek op de boot. geen handleiding hoe artikelen te bevestigen. OOk telefonisch geen uitleg...

Beste Bert, bedankt voor uw reactie en de voldoende! Onze bezorgers rijden alleen en we spreken altijd af met onze klanten over de bezorgdatum zodat de goederen goed overgedragen kunnen worden. Jullie hadden gevraagd om de boot in jullie tuin te leggen maar de chauffeur kreeg daarbij geen hulp van jullie kant. Vervelend dat hierbij een schaafplek is ontstaan. Mocht dit hinderlijk zijn willen we altijd naar een oplossing zoeken met jullie. Want ook jullie willen we goed uitgerust het water op helpen. Zoals telefonisch aangegeven zit de handleiding in de verpakking van de boot. Mochten er toch nog vragen zijn laat het me dan gerust weten! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Prima service, klantgericht

Prima service klantgericht

Beste Martin, We zijn blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Lisa- Boottotaal

Baronieweg 13 13

5321 JV Hedel