Kwaliteit qua product en levering aan huis.

Kan niet beter!

Goede kwaliteit en vriendelijk personeel

Goed op de rit.

Was de eerste keer maar door de juiste commissie voelde het direct vertrouwd aan.

Super snelle service

Het pakketje (goed ingepakt) was er razendsnel en tegen de juiste prijs!

Beste Patrick, Wat goed dit te horen. Hier doen wij ook ons uiterste best voor. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Lisa van Boottotaal

snel en betrouwbaar

onderdeel mooi op voorraad en snel geleverd

Buitenboordmotorhoes

De hoes is van zeer goede en stevige kwaliteit. De levering is goed en snel verlopen. In de toekomst weet ik Boottotaal zeker weer te vinden.

Beste Angela, Bedankt voor u bericht! Wat fijn om te horen. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Lisa van Boottotaal

goede service

bestelling vlug geleverd met de goede informatie erbij

Duidelijk snelle levering

De bestelling ging goed, duidelijk wanneer het onderweg en bezorgd was. Product goed

Vlotte levering

Goedemiddag, Wat goed om te horen. Ik wens u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Lisa van Boottotaal

Deskundig support en snelle levering

Ik had een vraag over de juiste boegschroefolie voor mijn Vetus boegschroef. Mijn vraag kon niet direct worden behandeld, Maar na ongeveer een uur werd ik teruggebeld en kreeg ik de juiste informatie!

BB Motor hoes

Snel geleverd en wat ík verwacht had

Beste Wim, Wat fijn om te horen! Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Lisa van Boottotaal

Doek ontvangen maat de gebroken ring maar met een doek terug verstuurd en gelijk geld terug ontvangen dus prima service

Beste watersporter, Wat vervelend dat er ringen kapot zijn van het dekkleed. Zoals besproken mag het dekkleed kosteloos retour. Met vriendelijke groet, Lisa

Zeer klantvriendelijk en ook goed geholpen

Beste John, Wat goed om te horen! Heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Lisa Boottotaal

Goed bedrijf met goede service

Een door mij verkeerde bestelling werd door jullie keurig opgelost.

Beste Hugo, Wat goed om te horen. Veel plezier met uw aankoop, Met vriendelijke groet, Lisa Boottotaal

Duidelijke bestel site en snelle levering

Kundig, vriendelijk en behulpzaam personeel!

Inmiddels diverse keren producten gekocht in de showroom en dit is zeer goed bevallen.

top

eerste keer top service

Tevreden over deze site

Tevreden over de geleverde producten

Niet duur en (zeer) snel geleverd!

Niet duur en (zeer) snel geleverd!

Fijne en gemakkelijk site

Het is gemakkelijk om je advertentie te plaatsen en het bereik in zo veel landen is fantastisch. Naar mijn mening is de site helder opgezet en je komt gemakkelijk in contact met potentiële kopers.

Snelle levering.

Zij hebben heel veel op voorraad waardoor zij snel kunnen leveren.

Alles is ok