Efficient

Snel, goed en goedkoop geleverd. Bilge pomp voldoet prima.

Beste Hans, heel erg bedankt voor de bestelling en de mooie beoordeling. Mooi vaarseizoen gewenst! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Probleemloos en snel

V

Beste Vera, heel erg bedankt voor je feedback! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Beste Ynze, goed om te horen dat je ons als uitstekend beoordeeld. Daar worden we blij van! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

snel en op tijd

Beste Dirk, Bedankt voor de mooie 9! Fijn dat we je snel hebben kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Een snelle levering, goed advies!

Beste watersporter! Bedankt voor dit mooie cijfer! Daar worden we blij van! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Vlotte levering , producten zoals beschreven en goede prijs

Beste Paul, bedankt voor je mooie review! Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Prima zaak, snel besteld en zelf afgehaald.

Prima zaak, besteld en afgehaald in Hedel want had het snel nodig.

Beste Huub, Bedankt voor je mooie reactie! Je bent altijd van harte welkom in onze showroom! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Netjes verstuurd

Behulpzaam, staan je ook telefonisch netjes te woord met vragen over een order.

Beste Henry, Bedankt voor de review! Mochten we je weer kunnen helpen bel ons gerust! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Snelle levering scherpe prijs

Goedemiddag, Fijn dat u het pakket naar wens ontvangen heeft. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Lisa van Boottotaal

Ik heb nog wijzig ervaring bij deze firma.

Het is pas voor de eerste keer dat ik een aankoop heb gedaan,bij deze firma,maar ik ben uitstekend geholpen.

Beste Joop, We zijn blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Lisa van Boottotaal

Prima ....veel keus en lekker snel

Al vaker spullen voor de boot gekocht en kom toch altijd weer bij boottotaal uit. Ze hebben veel keus en leveren lekker snel. Volgende keer gewoon weer.

Beste Mike, Wat fijn om dit te horen. Wij doen altijd onze uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen! Wij zien u graag een volgende keer. Met vriendelijke groet, Lisa van Boottotaal

Correct

Snelle levering en precies wat er belooft is .

Beste Ferdinand, Wat fijn om te horen. Veel vaarplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Lisa van Boottotaal

Goedemiddag, Wat fijn om te horen. Ik wens u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Lisa van Boottotaal

zeer snel geleverd

Goedemiddag, Wat goed om te horen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lisa van Boottotaal

Als je weet wat je nodig heb, Is het niet moeilijk.

Beste, bedankt voor je reactie! Ik zie dat jouw bestelling netjes de volgende dag is bezorgd. We hopen dat deze 2 een 8 had moeten zijn :-) ! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lisa - Boottotaal

Goede service,snelle bestelling,echt Super

Beste Petra, Bedankt, we doen altijd ons uiterste best iedereen zo goed mogelijk te helpen. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa van Boottotaal

Top snelle levering

Ik had wat verkeerd besteld en was geen probleem kreeg gelijk een retour bon

Beste Frank, We zijn blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Lisa van Boottotaal

Helaas mijn geleverde order incompleet

Het aan mij geleverde was niet compleet in de verpakking van de fabrikant! na contact met klantenservice is er direct contact geweest met de leverancier van het product, heb gelukkig binnen paar dagen het missende onderdeel alsnog ontvangen! Netjes en adequaat geholpen door boottotaal! Ik kan het bedrijf zeker aanbevelen!

Beste Martin, Wat goed om te horen. We doen altijd ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Graag tot een volgende keer! Fijn vaarseizoen gewenst! Met vriendelijke groet, Lisa van Boottotaal

Zeer vriendelijke en behulpzame service

Had vragen over de afmetingen van een bootstoel om in een zijspan te bouwen, de dame die ik al heel snel aan de lijn kreeg is naar het magazijn gegaan en heeft de afmetingen opgemeten en aan mij doorgegeven. Ik ben blij met de vraag om een review te schrijven, IK GEEF EEN DIKKE 10+ Ik heb de stoel besteld, de levering was supersnel, de prijs en kwaliteit is perfect, gelijk gemonteerd, ben er heel blij mee!

Ok

Super service!

Bestelling door DHL kwijtgeraakt. Maar Boottotaal heeft onmiddellijk alles opnieuw opgestuurd waardoor ik niet hoefde te wachten totdat DHL de bestelling had gevonden. Super fijn.

Snel en top geleverd

Snelle service Snel geleverd en de juiste product

Vriendelijk geholpen met goed product.

Na telefonisch contact een ophaal afspraak gemaakt en vriendelijk geholpen met goed geprijsde zeiljas.

Levering was binnen 2 werkdagen en de producten waren van hoge kwaliteit

super!

goede service

Bedrijfsgegevens

Valeton 4 J

5301 LW Zaltbommel

0418-514018

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.