top

eerste keer top service

Tevreden over deze site

Tevreden over de geleverde producten

Niet duur en (zeer) snel geleverd!

Niet duur en (zeer) snel geleverd!

Fijne en gemakkelijk site

Het is gemakkelijk om je advertentie te plaatsen en het bereik in zo veel landen is fantastisch. Naar mijn mening is de site helder opgezet en je komt gemakkelijk in contact met potentiële kopers.

Snelle levering.

Zij hebben heel veel op voorraad waardoor zij snel kunnen leveren.

Alles is ok

top

alles goed verpakt snel geleverd

Goed product

Zeer snelle levering.

No problem at all

My order arrived very fast and well packaged.

kwaliteit en snelle service !! en product beter dan verwacht

kwaliteit en snelle service !! en product beter dan verwacht

Mooie korting, snelle levering

45% korting en de volgende dag in huis. Prima berzorgd.

Service, vriendelijk, snel

De zending werd niet voldoende verpakt

Een blik Teak Sealer was door slechte verpakking gebutst. Er was nauwelijks verpakkingsmateriaal in de doos zodat de blikken er vrijwel los inlagen. Door uw snelle antwoord op mijn bezorgklacht werd mijn gebutste vertrouwen in uw bedrijf weer herstelt. Bedankt!

Snelle levering en goede producten

Zeker wanneer je midden in een klus zit en nog extra materiaal nodig hebt, gaat een bestelling bij Boottotaal lekker snel.

Snel en correct

Snelle en correcte levering

Super snelle service, goed product zoals verwacht.

De bestelde artikelen bleken deels niet op voorraad, ik werd keurig ingelicht en op de hoogte gehouden.

Toppie

Vlotte en snelle levering

Goede kwaliteit, op tijd verzonden en voordelig geprijsd

Net niet

We hadden om een spoedlevering gevraagd op dinsdag 19 dec. Dan gaan we ervan uit dat deze toch uiterlijk donderdag bezorgt zou worden. Deze zending werd nu op zaterdag nb buiten kantoor uren aangebonden aan onze klant. Uiteindelijk wordt deze vandaag pas 27 dec bezorgt. Dat is jammer

Vervelend dat de levering later was dan u had verwacht. Het pakket is gelijk na uw bestelling verzonden, de vervoerder gaf een foutmelding op de postcode. Na aanpassing is het alsnog direct geleverd. Helaas was levering op zaterdag op dit adres niet mogelijk, waardoor het doorschoof naar na de kerstdagen. Fijn dat u het pakket alsnog heeft ontvangen

Vaardige hulp

Ik was op zoek naar een communicatiekabel voor een motor die ik ergens anders net gekocht had. Desondanks zorgde Boottotaal dat ik die kabel op dezelfde dag kon ophalen. (Zij hadden het niet in het magazijn liggen!) Tijdens het ophalen werd ik zeer vriendelijk, met ook een praatje, geholpen

Professioneel en servicegericht

Zeer snel in leveren via de webshop Telefonisch goed bereikbaar

Snel geleverd goede service.

Voor bootradio een kabel nodig voor de afstandbediening. Keurig en snel geleverd, zelfs in deze drukke tijd met de feestdagen. Eerdere ervaringen waren ook al goed dus keus voor dit bedrijf was snel gemaakt.

Precies wat ik wilde hebben

Snel geleverd goed product voor een goede prijs daar zijn we blij mee .Rinus.

Valeton 4 5301 LW Zaltbommel