Na één maand nog niet alles ontvangen

Eind november heb ik vloer met bijpassende plinten besteld. 2-3 werkdagen stond er bij de levering. Na meer dan een week kwam de vloer aan (deels beschadigd) maar geen plinten. ook geen verzendinformatie, maar gelukkig was ik thuis. Nu wacht ik op de plinten, maar ik heb geen idee of die nog komen, de klantenservice communiceert niet meer.

Goede service die andere niet konden waarmaken

Wij waren opzoek na overzet plinten en eind- en tussen stukken, onze huidige leverancier kwam met de mededeling dat deze niet meer waren te bestellen, ook in diverse grote bouwzaken niet te vinden!! Echter waren ze bij deze zaak dus wel na enig e-mail contact te hebben gehad gewoon te bestellen via hun website. Dan vrijdag besteld en maandag via TransMission netjes geleverd. Dan ook even vermelden dat de plinten 2.40m lang waren en zeer goed ingepakt en onbeschadigd bij ons zijn aangekomen. Wederom blij dat er nog zulke winkels zijn. Een heel tevreden klant

Goede prijs en service

Ik had overzetplinten nodig voor mijn Quickstep vloer maar die kon ik nergens vinden. Bij Vloer&Gordijn werd goed met mij mee gedacht. Ik hoefde alleen het typenummer van de vloer door te geven en het aantal dat ik nodig had. De kleur van de plinten is perfect passend bij mijn vloer. Ook de afwerkingskit en het reinigingsmiddel werden netjes besteld en meegeleverd voor een veel lagere prijs dan bij andere webwinkels. Er misten twee onderdelen bij mijn bestelling maar deze werden heel snel nagezonden. Kortom: ik ben uiterst tevreden over de prijs, kwaliteit en de service.

Thumbs up!

Thanks Vloer en Gordijn for the beautiful floor and the good price. I recommend this company.

Overzetplinten!

Ik kon ze nergens vinden, maar uiteindelijk bij Vloer en Gordijn terechtgekomen. Prima prijs en goede plinten! Eindelijk kan ik mn klus afmaken.

Super snel en goed geholpen aan het einde van de dag.

Bij binnenkomst vriendelijk begroet door eigenaar en de golden retriever. Super laagdrempelig en er ligt ontzettend veel mooie materialen voor gordijnen en vloeren. Een mooie vloer uitgezocht voor een mooie prijs en het werd gratis geleverd. Beter kan niet.

Ervaring Groningen: uitstekend. Ervaring Assen: slecht.

Prettige en vakkundige bediening

Erg vriendelijk geholpen

Er wordt mee gedacht en gewerkt!

Prettige omgeving en goede informatie.

Het enige ‘ min’ puntje was informatie over het moment van aflevering. En die kwam ook nog eens ruim over tijd! Maar een vriendelijke meneer hielp mee met uitladen.

Attent, begripvol en behulpzaam!

Ik heb niets dan lof. Mijn vragen over mijn bestelling werden snel beantwoord, de levering had wat voeten in de aarde, maar geen moeite werd gespaard om alles goed te verzorgen. Bedankt voor de service.

Planning niet op orde

Ik heb bij vloerengordijn 3 maand van te voren een vloer besteld. Helaas bellen ze een week voor het leggen op dat ze pas een maand later kunnen leggen. De planning is niet in orde bij deze partij

Goedkoop laminaat gekocht voor goede prijs

Goedemiddag, Ik heb onlangs laminaat bij jullie gekocht in Groningen. Ik wil jullie via deze weg bedanken voor de service. Goede prijs en een mooie vloer. Ik ga jullie aanraden bij anderen! Bedankt. Met vriendelijke groet, Jan

Herziening: Verbeterde communicatie na indienen slechte review.

Ik bel op voorhand om te weten of het product dat ik wil bestellen op voorraad is. En wat de levertermijn is. "Ja, ja meneer, bestel maar. Meestal kan dit op 2 dagen geleverd worden" Ik bestel met in de opmerkingen de vraag om me te contacteren als de gewenste leverdatum (1 week na bestelling) niet kan gehaald worden. Met de uitdrukkelijke vermelding om me zeker te laten weten als het langer dan 1 week zou duren. Na een week: niets gehoord. Verschillende malen klantendienst proberen bereiken (bellen; via site) - bijna nooit connectie. Dan toch uiteindelijk iemand aan de lijn, "ja dit product is beschikbaar" ik maak een verzendbon op." Paar minuten later is er inderdaad een mail met een trackingnummer van een transportbedrijf. Alleen het pakket krijgt bij het transportbedrijf de eerste avond het label 'manco' vervolgens het label 'oud manco' en dan 'blijvend manco'. Dan maar een review opgemaakt om deze gang van zaken kenbaar te maken. Aanvulling: Na de slechte review werd ik snel gecontacteerd door Vloer en Gordijn (binnen het uur). Volgens hen is mijn levering zoek geraakt bij de transporteur. Ze hebben dan de bestelling opnieuw volledig nieuw aangemaakt (de oude geannuleerd) en laten leveren. Wonder boven wonder de volgende dag werd inderdaad mijn pakket met ondervloer geleverd. Mogelijks is er dus toch iets fout gelopen bij de transporteur. Het is alleen jammer dat er pas gecommuniceerd werd nadat een review werd geplaatst

Fijn geholpen

De gehele bestelling goed gegaan. Vriendelijk geholpen in de winkel en aardige chauffeur die het laminaat kwam afleveren. Keurig op de afgesproken dag.

Slecht van start maar uiteindelijk goed opgelost

Op de website van Vloer en Gordijn had ik laminaat besteld dat volgens de website op voorraad was. Na er diverse keren achteraan te hebben gezeten bleek na bijna twee weken dat het door mij gewenste laminaat niet meer te krijgen was. De opdracht werd zonder verder overleg geannuleerd en het geld teruggestort. Vervolgens heb ik een niet zo'n goede review achtergelaten waarna er iemand anders van Vloer en Gordijn contact met mij heeft opgenomen die een stuk beter op de hoogte was waarna mijn bestelling binnen twee dagen geleverd werd. Ik hoop dat deze feedback bijdraagt aan het verbeteren van het voorraadsysteem en het optimaliseren van de communicatie. Omdat mijn eerdere bestelling heel goed is verlopen en het wellicht te maken heeft met de vakantieperiode heb ik voor nu een waardering van een zesje gegeven.

Blij met m’n overzetplinten

Overzetplinten besteld, binnen twee dagen al in huis. Kon ze nergens anders vinden, dus erg blij mee.

Goede adviezen, snelle levering en afspraak = afspraak

Ik heb alleen maar positieve ervaringen. Uitstekende service en er wordt met de klant meegedacht. Een absolute aanrader!!

Snel en goede kwaliteit

Overzetplinten besteld de 2 de dag al geleverd goede kwaliteit

Fantastisch, heel erg blij met onze nieuwe vloer en gordijnen

Bij Vloer en Gordijn in Assen hebben wij een nieuwe pvc vloer en gordijnen uitgezocht. Nadat alles is ingemeten hebben we netjes de offerte ontvangen. Afgelopen week is onze visgraat vloer gelegd. De zwarte jaloezien maken het helemaal af. Wij willen jullie ontzettend bedanken voor de goede service en het fantastische vakwerk dat jullie hebben afgeleverd. Van begin tot eind helemaal top. M. vr. gr. Fam. Tousaint.

slechte levering, onduidelijke communicatie

Meer dan een week geleden plinten en vloer besteld met maandag als gewenste leverdatum. Maandagavond gebeld aangezien ik niets gehoord had. Bleek dat de vloer dinsdag geleverd zou worden en de plinten donderdag. Geen track en trace ontvangen. Dinsdag zonder melding stond de vloer voor de deur. Plinten echter niet gekomen op donderdag. Weer gebeld, met als antwoord dat ze niet wist of de bestelling was doorgekomen en dat ik maar moest afwachten of ze volgende week dinsdag of woensdag ergens zouden komen. Als ze echter niet op voorraad waren (wat ze me niet kon vertellen) dan zou het nog wel eens langer kunnen duren. Nu dus geen idee wanneer ik mijn vloer kan afmaken en inmiddels drie dagen thuis gebleven. Erg vervelend.

Zeer servicegericht

Ondanks dat we niet konden slagen bij Vloer en Gordijn werd de retourzending volledig vergoed en kregen we bovendien nog eens goed advies mee.

Mooie vloer, vakkundig gelegd, goede communicatie en prima verhouding prijs/kwaliteit

Mijn vloer is vandaag gelegd door de mensen van Vloer en Gordijn. De vloer is erg goed gelegd en het hele proces is vlot verlopen. Op al mijn vragen werd vrij snel een antwoord gegeven en Patrick is altijd bereid 1 en ander telefonisch toe te lichten. De verhouding prijs/kwaliteit is ook erg goed, vloeren zijn over het algemeen zeer scherp geprijsd terwijl dat geenszins inboet op de kwaliteit, Kortom zeer tevreden en herken sommige van de vrij negatieve commentaren op deze site totaal niet. Ik raad vloer en gordijn zeker aan

Communicatie Ontbreekt

Slechtste ervaring ooit!!! Vloer 15 november besteld, 16 december zelf contact opgenomen (nog niks gehoord), bleek de order nog niet bij leverancier gedaan. Vervolgens 2 januari nog niks gehoord over leggen vloer, zelf contact opgenomen. Op 20 januari wordt de vloer gelegd, snijden ze voor handigheid plaatsen 1,50m van de rol af, blijkt uiteinde rol dubbelgevouwen waardoor de vloer niet bruikbaar is en opnieuw besteld moet worden. Zou direct gebeld worden door planning. 22 januari zelf contact opgenomen. Belofte dat het week erop geregeld wordt. Wacht nog steeds op vloer, wordt niet pro-actief gebeld. Werkelijk onacceptabel.

Niet betrouwbaar en onvriendelijke klantenservice

Een laminaatvloer besteld bij Vloer & Gordijn en nog telefonisch contact gehad over of deze leverbaar en op voorraad was. Tot dusver werd ik netjes te woord gestaan en werd er een duidelijke leverdatum afgesproken. Op de dag van levering de hele dag op het laminaat gewacht, maar helaas geen levering, de dag erna ook niet. Vervolgens gebeld en te horen gekregen dat het laminaat nog uit de fabriek moet komen en met een beetje geluk, pas 2 weken later leverbaar is. Bijzonder, want ik ben nergens over geïnformeerd en een nieuwe leverdatum konden ze niet afspreken. Na dagelijks te bellen over de stand van zaken werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. Ik zou terug worden gebeld, maar dit gebeurde niet. Mijn belletjes werden gevoelsmatig met een smoesje afgedaan en op een gegeven moment werd de telefoon niet meer opgenomen. De huidige status is dat ik een deel van het laminaat, na veel aandringen, eindelijk heb ontvangen. Helaas wacht ik nog op de laatste levering van 3 pakken. Benieuwd of deze wel op de afgesproken datum worden geleverd. Vloer en Gordijn biedt producten aan voor mooie prijzen, maar ze zijn onbetrouwbaar, niet klantvriendelijk en als het ze uitkomt niet bereikbaar. Ik bestel hier NOOIT weer!