Goede adviezen, snelle levering en afspraak = afspraak

Ik heb alleen maar positieve ervaringen. Uitstekende service en er wordt met de klant meegedacht. Een absolute aanrader!!

Snel en goede kwaliteit

Overzetplinten besteld de 2 de dag al geleverd goede kwaliteit

Fantastisch, heel erg blij met onze nieuwe vloer en gordijnen

Bij Vloer en Gordijn in Assen hebben wij een nieuwe pvc vloer en gordijnen uitgezocht. Nadat alles is ingemeten hebben we netjes de offerte ontvangen. Afgelopen week is onze visgraat vloer gelegd. De zwarte jaloezien maken het helemaal af. Wij willen jullie ontzettend bedanken voor de goede service en het fantastische vakwerk dat jullie hebben afgeleverd. Van begin tot eind helemaal top. M. vr. gr. Fam. Tousaint.

slechte levering, onduidelijke communicatie

Meer dan een week geleden plinten en vloer besteld met maandag als gewenste leverdatum. Maandagavond gebeld aangezien ik niets gehoord had. Bleek dat de vloer dinsdag geleverd zou worden en de plinten donderdag. Geen track en trace ontvangen. Dinsdag zonder melding stond de vloer voor de deur. Plinten echter niet gekomen op donderdag. Weer gebeld, met als antwoord dat ze niet wist of de bestelling was doorgekomen en dat ik maar moest afwachten of ze volgende week dinsdag of woensdag ergens zouden komen. Als ze echter niet op voorraad waren (wat ze me niet kon vertellen) dan zou het nog wel eens langer kunnen duren. Nu dus geen idee wanneer ik mijn vloer kan afmaken en inmiddels drie dagen thuis gebleven. Erg vervelend.

Zeer servicegericht

Ondanks dat we niet konden slagen bij Vloer en Gordijn werd de retourzending volledig vergoed en kregen we bovendien nog eens goed advies mee.

Mooie vloer, vakkundig gelegd, goede communicatie en prima verhouding prijs/kwaliteit

Mijn vloer is vandaag gelegd door de mensen van Vloer en Gordijn. De vloer is erg goed gelegd en het hele proces is vlot verlopen. Op al mijn vragen werd vrij snel een antwoord gegeven en Patrick is altijd bereid 1 en ander telefonisch toe te lichten. De verhouding prijs/kwaliteit is ook erg goed, vloeren zijn over het algemeen zeer scherp geprijsd terwijl dat geenszins inboet op de kwaliteit, Kortom zeer tevreden en herken sommige van de vrij negatieve commentaren op deze site totaal niet. Ik raad vloer en gordijn zeker aan

Communicatie Ontbreekt

Slechtste ervaring ooit!!! Vloer 15 november besteld, 16 december zelf contact opgenomen (nog niks gehoord), bleek de order nog niet bij leverancier gedaan. Vervolgens 2 januari nog niks gehoord over leggen vloer, zelf contact opgenomen. Op 20 januari wordt de vloer gelegd, snijden ze voor handigheid plaatsen 1,50m van de rol af, blijkt uiteinde rol dubbelgevouwen waardoor de vloer niet bruikbaar is en opnieuw besteld moet worden. Zou direct gebeld worden door planning. 22 januari zelf contact opgenomen. Belofte dat het week erop geregeld wordt. Wacht nog steeds op vloer, wordt niet pro-actief gebeld. Werkelijk onacceptabel.

Niet betrouwbaar en onvriendelijke klantenservice

Een laminaatvloer besteld bij Vloer & Gordijn en nog telefonisch contact gehad over of deze leverbaar en op voorraad was. Tot dusver werd ik netjes te woord gestaan en werd er een duidelijke leverdatum afgesproken. Op de dag van levering de hele dag op het laminaat gewacht, maar helaas geen levering, de dag erna ook niet. Vervolgens gebeld en te horen gekregen dat het laminaat nog uit de fabriek moet komen en met een beetje geluk, pas 2 weken later leverbaar is. Bijzonder, want ik ben nergens over geïnformeerd en een nieuwe leverdatum konden ze niet afspreken. Na dagelijks te bellen over de stand van zaken werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. Ik zou terug worden gebeld, maar dit gebeurde niet. Mijn belletjes werden gevoelsmatig met een smoesje afgedaan en op een gegeven moment werd de telefoon niet meer opgenomen. De huidige status is dat ik een deel van het laminaat, na veel aandringen, eindelijk heb ontvangen. Helaas wacht ik nog op de laatste levering van 3 pakken. Benieuwd of deze wel op de afgesproken datum worden geleverd. Vloer en Gordijn biedt producten aan voor mooie prijzen, maar ze zijn onbetrouwbaar, niet klantvriendelijk en als het ze uitkomt niet bereikbaar. Ik bestel hier NOOIT weer!

Prima bedrijf

Mooie Quickstep laminaatvloer besteld bij dit bedrijf. Alles netjes geleverd tegen een scherpe prijs. Klantenservice ook zeer vriendelijk en goed bereikbaar.

niet op voorraad zoals beloofd, maar wel vrij snel

werd telefonisch netjes te woord gestaan, en materiaal was in exact een week binnen.

Super geholpen en snel geleverd.

Super geholpen, 30-12-2020 besteld en 31-12-2020 geleverd. Snel en goed, netjes geleverd. De kleur is precies gelijk aan de kleur op de website. Fijn, bedankt !!

Fijn geholpen en kwaliteit product

Fijn geholpen door de medewerkers van dit bedrijf. Product kwalitatief top, ziet er mooi uit voor een goede prijs. We zouden het aanbevelen.

Snelle levering, retour prima geregeld zonder gedoe.

Had de verkeerde kleur geleverd geleverd gekregen/verkeerd besteld. Juiste besteld en omgeruild zonder extra kosten, snel.

Goed telefonisch bereikbaar. Verder vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Snelle levering was belangrijk!

levering duurde 40 dagen

levering duurde 40 dagen. Ik heb het verkeerde artikel en niemand antwoordt hoe het moet worden geretourneerd. Al twee weken probeer ik zonder geluk in contact te komen.

Perfecte levering!

Scherpe prijzen en zoals belooft binnen 2 werkdagen geleverd.

Had de verkeerde plinten en dat losten ze netjes op o en een fijne feestdagen

Happy met m’n gordijnen

Mooie luxe gordijnen uitgezocht tegen een scherpe prijs. Ondanks de corona toch snel in huis en zitten we er met Kerstmis nog gezelliger bij. Bedankt !!!

goede afhandeling van de aankoop

snelle en goede aflevering aankoop

Goed!

Vloer netjes geleverd!

Heel goed en heel snelq

Alles wat ik besteld had werd snel geleverd en ook wat ik nabesteld had lag heel snel klaar

De prijs/kwaliteit van het laminaat was heel goed én snelle levering door een erg aardige man.

Tijdens het leggen van laminaat kwam ik er achter dat ik 10 m2 te kort kwam, voor een bedrijf natuurlijk niet erg interessant om te leveren. Vloer en Gordijn leverde dit direct tegen een zeer scherpe prijs. De meneer die het kwam afleveren was heel erg aardig en hielp ook ongevraagd mee met dragen van de paketten. Ik waardeer dit heel erg.

Prima levering

In plaats van levering tot aan de eerste deur, een behulpzame service tot aan de hoofddeur. Kwaliteit top, aanrader!

Hele goede service!

Zeer klantvriendelijk en hulpvaardig. Goede kwaliteit producten en zeer nette aflevering!

Vloer op tijd geleverd. Als tip wil ik meegeven om de klanten even in te seinen op welke dag de vloer geleverd gaat worden.