Alles verliep zoals afgesproken

Beste bedrijf in de branche.

Een company die exact weet hoe het werkt. De communicatie is echt zoals het hoort. De kennis van de aangeboden producten en het daarbij behorende advies is uitstekend. De opvolging van het leverings traject is glashelder en de uiteindelijke levering is op tijd en perfect georganiseerd. Vloer en Gordijn heeft wat mij betreft een dikke tien verdiend. Het team van het bedrijf is een dikke aanrader voor nieuwe klanten en naar mijn mening tevens een voorbeeld van hoe het moet in de vloeren branche.

Nr. 1 in overzetplinten!

Overal gezocht naar overzetplinten, nergens meer verkrijgbaar totdat ik bij dit bedrijf terecht kwam. Veel aanbod en ook nog eens op voorraad! Erg blij mee, zo lijkt de vloer weer een stukkie mooier.

Vakkundig en snel

Laminaatvloer voor twee kamers besteld en betaald, werd twee weken later (druk schema) keurig gelegd in een nationale recordtijd van 1.5 uur. Uiteraard hielp het dat kamers helemaal leeg en legklaar waren, dus geen gedoe. Deze heren weten precies waar ze mee bezig zijn. Op e-mails werd niet altijd gereageerd, maar telefonisch wel bereikbaar. Betrouwbaar en vakkundig👍🏼

klein probleem

Plinten en hoekstukken besteld, beschadigd tijdens vervoer, binnen een dag opgelost en nieuwe geleverd, complimenten voor de service en de zeer vlotte afhandeling.

Voordelige prijs, zeer behulpzaam ook!

Hebben quick step vloerbekleding besteld aan voordelige prijs. Fijne communicatie per mail en per chat bij de bestelling, leverdatum perfect gerespecteerd - hetgeen in coronatijden niet evident is. Zeer vriendelijke en behulpzame chauffeur. Kortom: dikke pluim vanuit België!

Snel, adequaat en super bereikbaar

Plinten besteld, maar zelf iets vergeten. Op 2e paasdag even gechat: direct antwoord en helemaal goed geregeld. Super service!

zeer snelle levering van de juiste goede spullen

Duidelijke website, makkelijk te bestellen, blijft op de hoogte vd levering, werd zeer snel geleverd.

Perfect.

Nieuwe vloer gekocht van Quick-Step. Prijs was uitstekend. Kleine manco bij levering maar is quasi onmiddellijk in orde gebracht door de verkoper. Aanrader

Top en goedkoop

Mooie laminaat..mooie prijs..vriendelijke bezorger!

Fijn contact en goede levering

Fijn contact en een goede levering

Die zijn goed

Goede service en alles op tijd geleverd.

Als je een klacht hebt, gaat het toch mis :-(

Prima bedrijf voor het aanleveren en afhandeling van je bestelling! Hele vriendelijke verkoper ook hoor en je wordt netjes te woord gestaan, maar als je vloer (een vloer voor intensief gebruik) na 2 jaar deuken begint te vertonen bij NORMAAL leefgebruik gaat het mis, de communicatie is lastig. Als ik niet bel, word er geen contact met mij opgenomen over de stand van zaken. Ik heb de klacht in augustus 2018 gemeld en er is NU (maart 2020) nog geen oplossing. Wel een voorstel om kapotte vloerdelen te herleveren (in november 2019) van een restpartij. Maar je begrijpt wel van een vloer die inmiddels bijna 4 jaar ligt de ene helft opnieuw leggen er ook niet netjes uitziet. Na vraag of er nog een andere oplossing is wordt sinds januari niet meer op gereageerd, meerdere keren een mail gestuurd, ben dat achter na bellen nu ook wel een beetje zat..... Voor als je geen klacht ervaart zou ik het bedrijf wel aanbevelen!

Good company and price, thanks for the service!

I bought laminate from Quickstep at Vloer en Gordijn.nl, the impressive one. Happy with the fast delivery and the good price. Also I love the quality of the floor, it looks like a real wooden floor. Thanks for your service!

Op tijd geleverd , in drie dagen laminaat in huis

Perfect geleverd , contact goed

Bezorging en na-service erg slecht.

Update 15Feb: Eindelijk is alles netjes behandeld door hun professioneel klantenservice!

Vriendelijk, positief, luchtig en 100% efficient, daarbij een uitstekende prijs. Top bedrijf.

Uitstekende service en topkwaliteit!

Alle gemaakte afspraken zijn netjes en correct nagekomen. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de vinyl en het leggen ervan. Dit bedrijf is wat mij betreft zeker een aanrader!

Patrick is the man!

Toppie service!

Goedkoop en snel

Heb mijn laminaatvloer nergens zo goedkoop kunnen vinden. Daarnaast snel geleverd. Bedankt Vloer en Gordijn!

Probleemloos bestellen en ontvangen!!! Niet duur

Keurig op de aangegeven dag geleverd zoals afgesproken!!! En producten zijn niet duur.

Geweldige service

Ik had plinten besteld die gebracht werden. Toen ze door mijn schuld fout waren zijn ze weer opgehaald en zijn er ( goedkopere) nieuwen gebracht. Teveel betaald is zonder problemen aan mij terug betaald. Hele vriendelijke mensen, echt een aanrader om te kopen

klantenservice uitsrekend bereikbaar via telefoon of chat en levering zoals beloofd 👍👍👍

klantvriendelijk, adequaat en zonder vertragingen.

Doen! Goede prijs kwaliteit verhouding met super service

Vijf sterren voor de goede service, prettig contact en deskundigheid. Een echte aanrader en fantastische kwaliteit prijs verhouding. Dank Patrick en Kevin!

Tel. besteld fijn telefonisch contact. keurig op tijd geleverd