Prima bedrijf

Mooie Quickstep laminaatvloer besteld bij dit bedrijf. Alles netjes geleverd tegen een scherpe prijs. Klantenservice ook zeer vriendelijk en goed bereikbaar.

niet op voorraad zoals beloofd, maar wel vrij snel

werd telefonisch netjes te woord gestaan, en materiaal was in exact een week binnen.

Super geholpen en snel geleverd.

Super geholpen, 30-12-2020 besteld en 31-12-2020 geleverd. Snel en goed, netjes geleverd. De kleur is precies gelijk aan de kleur op de website. Fijn, bedankt !!

Fijn geholpen en kwaliteit product

Fijn geholpen door de medewerkers van dit bedrijf. Product kwalitatief top, ziet er mooi uit voor een goede prijs. We zouden het aanbevelen.

Snelle levering, retour prima geregeld zonder gedoe.

Had de verkeerde kleur geleverd geleverd gekregen/verkeerd besteld. Juiste besteld en omgeruild zonder extra kosten, snel.

Goed telefonisch bereikbaar. Verder vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Snelle levering was belangrijk!

levering duurde 40 dagen

levering duurde 40 dagen. Ik heb het verkeerde artikel en niemand antwoordt hoe het moet worden geretourneerd. Al twee weken probeer ik zonder geluk in contact te komen.

Perfecte levering!

Scherpe prijzen en zoals belooft binnen 2 werkdagen geleverd.

Had de verkeerde plinten en dat losten ze netjes op o en een fijne feestdagen

Happy met m’n gordijnen

Mooie luxe gordijnen uitgezocht tegen een scherpe prijs. Ondanks de corona toch snel in huis en zitten we er met Kerstmis nog gezelliger bij. Bedankt !!!

goede afhandeling van de aankoop

snelle en goede aflevering aankoop

Goed!

Vloer netjes geleverd!

Heel goed en heel snelq

Alles wat ik besteld had werd snel geleverd en ook wat ik nabesteld had lag heel snel klaar

De prijs/kwaliteit van het laminaat was heel goed én snelle levering door een erg aardige man.

Tijdens het leggen van laminaat kwam ik er achter dat ik 10 m2 te kort kwam, voor een bedrijf natuurlijk niet erg interessant om te leveren. Vloer en Gordijn leverde dit direct tegen een zeer scherpe prijs. De meneer die het kwam afleveren was heel erg aardig en hielp ook ongevraagd mee met dragen van de paketten. Ik waardeer dit heel erg.

Prima levering

In plaats van levering tot aan de eerste deur, een behulpzame service tot aan de hoofddeur. Kwaliteit top, aanrader!

Hele goede service!

Zeer klantvriendelijk en hulpvaardig. Goede kwaliteit producten en zeer nette aflevering!

Vloer op tijd geleverd. Als tip wil ik meegeven om de klanten even in te seinen op welke dag de vloer geleverd gaat worden.

Slechte organisatie.

De beloofde termijn voor het bestelde gordijn zouden 2 à 3 weken zijn. We zijn nu 6 weken verder. Na herhaald contact van onze kant krijgen we te horen dat het klaar is en onze kant opkomt. Dit voelt als een smoes omdat er nu na 6 week nog helemaal niets onze kant opgekomen is. Ik ben zeer ontevreden over de gang van zaken.

Prima o

Op de juiste datum geleverd

Kwalitatief zeer goed product

Over het product geen enkel probleem is top Het enige probleem is de opvolging van de levering wat te wensen overlaat.

Alles is goed verlopen.

Dus van het moment van internetbestellen, tot aan de levering is alles goed verlopen. Geen op- of aanmerkingen.

Prima, netjes en op tijd geleverd

Laminaat besteld en leverdatum aangegeven, netjes en op tijd geleverd. Vragen werden snel beantwoord. Alleen de info m.b.t. track & trace duurde lang, pas de dag ervoor krijg je deze info. Maar dat is slechts een kleinigheidje. Voor de rest vind ik dat ze scherpe prijzen hebben en een van de weinige leveranciers die vanaf 100 euro geen verzendkosten rekenen. Bij veel anderen betaal je direct 35 tot 50 euro verzendkosten.

Zeer goede prijs en goede service

Wat een fijn bedrijf. We zijn erg tevreden met onze nieuwe vloer van quickstep. We hebben dit bedrijf via internet gevonden en de offerte was tov 2 andere offertes honderden euro's goedkoper. Het personeel is superaardig en heel netjes. Ook het advies is prima. Er wordt op een prettige wijze meegedacht en geadviserd. De volgende offerte voor bekleding trap is al weer aangevraagd. Ik kan dit bedrijf zeer aanbevelen en heb dat ook al gedaan.

Super service!

Snelle reactie via de mail, nogmaals een herinneringsmail toen bleek dat ik de eerste mail misschien niet had ontvangen. Foto’s verstuurd via de mail voor de kleur van de plint. Plinten de volgende ochtend in huis.