Veel titels, moeizaam proces om een titel te downloaden

Veel titels, maar wat een werk om een boek binnen te halen…..Daarvoor moet je echt even gaan zitten, en meestal is mij dat te omslachtig, waarna ik de titel maar als boek aanschaf om dit als boek te lezen. Wel zo makkelijk en sneller!

Geachte heer, Wij hebben inmiddels contact gehad naar aanleiding van uw review. Zoals besproken: het is via onze app niet mogelijk om luisterboeken aan te schaffen. Voor het aanschaffen van luisterboeken kunt u naar onze website gaan: www.luisterrijk.nl. Na aanschaf via de website kunt u het luisterboek afspelen via de app. Via de website kunt u de mp3's downloaden. Naast het afspelen van luisterboeken, kunt u in onze app ook ons volledige aanbod inzien. Door strenge regels van Apple en Google rondom de aanschaf van digitale producten, is aankoop van de luisterboeken helaas (nog) niet mogelijk in de app. We hopen dat deze extra uitleg aanleiding is om uw beoordeling te herzien. Mocht u nog vragen hebben, dan zijn wij uiteraard bereikbaar via [email protected]. Met vriendelijke groet, Team Luisterrijk

Ideaal wanneer je ogen lezen lastig maken

Bij het lezen had ik steeds last van mijn ogen zodat ik na een half uurtje mijn boek opzij moest leggen. Audioboeken waren daarom voor mij de ideale oplossing. Ik heb destijds gekozen voor Luisterrijk en ben deze site ,tot op heden, trouw gebleven. ik heb ondertussen meer dan 100 boeken gedownload en nog een 'wens'lijstje van een 100 tal boeken aangelegd. De prijs is soms inderdaad ietsje te hoog, maar regelmatige kortingsacties lossen dit probleem gedeeltelijk op. Ik heb een verlanglijstje aangelegd en kijk maandelijks of er toevallig geen kortingsacties zijn op 1 van deze boeken op de lijst. Ik hou veel van klassieke wereldschrijvers en heb regelmatig 'prijs'met een korting. Verder is het fantastisch dat je naar een 'fragment' kan luisteren zodat je zelf kan uitmaken of de voorleesstem je bevalt. Voor mij niets dan positiefs over Luisterrijk!

Ik heb hier al een paar keer een luisterboek gekocht, steeds naar tevredenheid. Ik zou het alleen wel fijn vinden als de luisterboeken wat goedkoper zouden worden.

Hele fijne goed werkende luisterboeken app

Ik lees graag boeken echter soms is luisteren nog meer een ontspanning. Een soort mindfulness. Even weg van alles en allen horen. Ook fijn dat je de tijd die je wilt lezen in kunt stellen. Die gebruik ik als ik naar bed ga of niet kan slapen. De app werkt heel goed geen haperingen of iets. Echt een aanrader

ik vond alles wat ik zocht

ik vond alle mijn boeken die ik had gezocht, de downloads werkten snel en precise en ook als een nieuwe download nodig word was het meteen klaar

Bestelling wel bevestigen maar download mislukt

Na het leggen van een boek in het winkelwagentje en het afrekenen volgde een foutmelding "Er ging iets mis". Maar opnieuw in het wagentje leggen lukte natuurlijk niet, want "ik had 'm al". Een test met een ander boek leverde precies hetzelfde op.

Beste Roelof, Heel vervelend dat het downloaden in eerste instantie niet lukte. Wij hebben direct na uw melding onderzocht wat er aan de hand was en dit direct gecorrigeerd. Binnen korte tijd werkte het downloaden weer naar behoren. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat onze snelle reactie aanleiding is uw beoordeling bij te stellen. Bij problemen raden we aan direct contact met klantenservice op te nemen. Wij reageren snel op mailtjes aan [email protected]. Met vriendelijke groet, Team Luisterrijk

Ik kan eindelijk weer ‘lezen’ en dat voelt super! Het is gemakkelijk te bestellen, niet duurder dan boeken kopen en ik luister graag in de trein. Ik geniet er enorm van.

luisterrijke aanvulling

Luisterrijk gewoon goed, doen toch? wanneer ik een reeks aan het luisteren ben en eenmaal in de flow dan wil ik niet wachten totdat .., hier haal ik de missende delen vandaan en gelukkig hebben ze het meestel in huis - de aanschaf en downloads werken Super goed en snel en tot op heden dik tevreden!

Makkelijke bestelling en snelle download

Prettig om een webshop te hebben waar je niet met abonnementen zit en gewoon kunt kopen wat je wilt luisteren. Ik heb een app die ik gebruik voor al mijn luisterboeken (Smart Audiobook Player) en Luisterrijk levert mij gewoon de bestanden om mee te luisteren. Geen extra apps nodig, geen gedoe.

heel goed

Het beste eerst: ik vind het bijzonder dat de luisterboeken als mp3 beschikbaar zijn. Zodat ik het audiobestand offline in de auto kan afspelen. Ik denk ook dat de prijzen voor de boeken heel redelijk zijn. Voor mij is Luisterijk mijn favoriete winkel voor luisterboeken.

Beste Michael, Hartelijk dank voor je positieve review! Dat is voor ons team een mooie opsteker om de week mee te beginnen :-)

Zeer professioneel

In eerste instantie gaf ik een negatieve beoordeling voor deze site aangezien er een dubbele betaling werd afgehouden en het boek pas na enkele uren beschikbaar was. Echter heb ik deze bijgestuurd na een zeer snelle reactie van luisterrijk en een aanvaardbare toelichting wat er misgelopen was tijdens het weekend van mijn bestelling. De terugbetaling stond binnen 1 dag terug op mijn rekening. Ondanks dat de bestelling is misgelopen is er zeer professioneel gereageerd. Dit heb ik geapprecieerd.

Voldoende

Jammer dat de mp3's in 192 Kbs aangeboden worden Kan dat niet in volle 320 kbs? Ben muziektherapeut...... Grt Loek Boesten

Beste Loek, Wij zijn zelf niet verantwoordelijk voor de bitrate. Dat doen de uitgevers (en hun studios). De mp3's worden bewust in een bitrate van (meestal) 192 kbps aangeboden, omdat dit de grootte van de bestanden en downloadtijd binnen de perken houdt en de kwaliteit nauwelijks tot niet negatief beinvloed. Een luisterboek van 10 uur is nu zo ongeveer 800 MB tot 1 GB groot en zou bij 320 kbps veel groter worden, wat zowel voor het downloaden (trager) als de opslag op devices (kost meer ruimte) niet fijn is. Omdat het in de meeste gevallen om spraakopnames gaat van één (hooguit twee) sprekers, zonder muziek of geluidseffecten, garandeert 192 kbps een uitstekende geluidskwaliteit. Als het om hoorspelen of natuurgeluiden gaat adviseren wij de uitgevers wel een hogere bitrate aan te houden van 256 kbps tot 320 kbps. Want dat levert in die gevallen wel een hoorbaar betere kwaliteit op. Vriendelijke groet, Team Luisterrijk

Goede service en correcte en prettige communicatie.

Als zeer prettig.

Beste Hans, Dank voor je positieve reactie! Vriendelijke groet, Team Luisterrijk

Groot assortiment luisterboeken.

Ik was op zoek naar luisterboeken die ik op de mp3 van mijn dochter kon zetten zodat ze in de avond naar boeken kon luisteren. Fijn dat dit gewoon kan zonder abonnement.

Beste Judith, Wij proberen inderdaad de beste keuze te zijn voor luisterboeken zonder abonnement. We bieden alle luisterboeken niet alleen voor onze app aan, maar ook gewoon als mp3. Dank voor je positieve review! Team Luisterrijk

Snel

ik heb een vraag

Bent U nog in het bezit van de poezie boekje ,,Wat heet weten,, van Jos Holman in Uw bedrijf , dat is mijn vraag,

Helder

Geen gedoe, gemak dient de mens en in de auto een boek luisteren

Makkelijk snel lezen

Makkelijk te bestellen en te downloaden en dan genieten van de heerlijkste boeken.

Egt leuk om naar te luisteren goede kalme rustende stem een plezier om naar te luisteren heel kennisvol je leert woorden zinnen context om zetten naar een perspectief een andere kant het verhaal

Fijne, overzichtelijke en plezierige webwinkel voor mijn luisterboeken! :-)

Luisterrijk verrijkt mijn leven! Fijn naar al die prachtige, boeiende luisterboeken luisteren, wanneer en waar je maar wil. Ik ben er heel blij mee :-)

Prima webwinkel

Duidelijke en overzichtelijke site. Luisterboeken zijn eenvoudig aan te schaffen.

Aan mijn verwachting voldaan

De app van Luisterrijk was makkelijk te downloaden en vervolgens ook het luisterboek. De handelingen om het boek te kunnen beluisteren zijn voor de hand liggend. Ik ben er blij mee.

Goed.

Plezierig interesant en makkelijk een boek te voor schijn halen.

Altijd betrouwbaar. Als je goed zoekt vind je veel pareltjes.

Altijd snelle download, geen problemen. Een verbeterpunt: het (ontbreken van) overzicht op de website. Weinig zoekfunctie, te grove categorieen. Ik zou graag wat gerichter willen kunnen zoeken. Onderscheid fictie/non-fictie is te algemeen. Als ik bijvoorbeeld alleen wil selecteren op “geschiedenis” is dat niet mogelijk. Je moet dan in de non-fictie sectie ploegen door allemaal andere boeken waarin je geen interesse hebt.