Pluspunten

Uitgebreid assortiment Overzichtelijke website Jarenlang in de markt actief (continuïteit) Eenvoudig bestellen en downloaden Reële prijzen en eenvoudig betalen Super service (zelfs op zondag antwoord en geholpen)

Windows 10 (phone) app zou prettig zijn

Pluspunten

kritische opmerking vlot afgehandeld.

Mijn luisterrijk prominenter in beeld brengen...

Pluspunten

betrouwbaar, flexibel, goede prijzen

Pluspunten

Ik had iets onhandigs gedaan, Luisterrijk loste het meteen op!

Zou het niet weten!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Het doet wat het beloofd

Het overzicht van de boeken is zeer matig. Je kan b.v. geen lijst maken op schrijver geordend.

Pluspunten

Uitgebreide hoeveelheid boeken.

Iets lagere kosten zou leuk zijn.

Pluspunten

Snel, makkelijk, betrouwbaar, goed

Pluspunten

Snel en correct antwoord gekregen op mijn vraag per mail !

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Erg makkelijke/mooie app. Is goed te downloaden en te beluisteren. Ook makkelijk je keuze te kunnen maken in luisterrijk.nl

Pluspunten

Goede service, mijn vraag werd snel en correct beantwoord

Pluspunten

betrouwbaar redelijk ruim aanbod goede kwaliteit mp3's ervaring klantenservice luistervoorbeelden

zoekfunkties op voorlezer (naam, m/v) , lengte etc.

Pluspunten

vlotte en snelle service

Pluspunten

Super handige app. Veel keuze en ook veel gratis. Goede prijzen dus een echte aanrader zeker omdat je gekochte boeken altijd weer opnieuw kan downloaden. Daarom kies ik voor deze app

Pluspunten

Heerlijk dat er een app is zodat je de luisterboeken meteen kunt beluisteren zonder dat je eerst moet downloaden dan naar i tunes en vervolgens naar je device!

Heb ik voor als nog niet

Pluspunten

Koop vaak luisterboeken heel tevreden ermee en de klantenservice is goed en snel

Nvt

Pluspunten

Fijne keus en vooral fantastische klantendienst.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik vind dat er beter gelet moet/ kan worden op het inspreken. Te vaak hoor ik de sprekers wegzakken in gemurmel terwijl ze een college geven of anderszins inspreken. (Vermeesch, van Rossem bv veelvuldig). Dat maakt het luisteren erg ongemakkelijk: telkens weer harder en zachter zetten is niet altijd mogelijk en erg onplezierig.

Pluspunten

Ze hebben een uitgebreide collectie en als je een vraag of een probleem hebt word je door de klantenservice snel en top geholpen!

Pluspunten

Krijg altijd bericht terug Behulpzaam netjes

Pluspunten

Overzichtelijke website, product snel kunnen downloaden

Jammer dat je moet registreren.

Pluspunten

Zeer betrouwbaar web winkel. reeds enkele malen gedownload, steeds perfect. Betaling via een goed beveiligde site .

Pluspunten

ik ben blij dat ik nu lid ben van luisterijk. nu kan ik mooie luisterboekken kopen. Vooral voor mijn partner is hte een zegen. Hij is heel erg dislecties. nog erger dan ik. maar ook luister ik savonds in bed graag naar een mooi boek. dat kan vanaf vandaag legaal. heerlijk. De site ziet er heel overzichtelijk uit. Ik had me mail adres verkeerd ingevoerd waardoor ik geen bevestegings mail kreeg. dit is goed en snel door jullie verholpen. dank daarvoor.

nog niet gevonden.

Pluspunten

Snelle en effectieve, persoonlijke hulp van de helpdesk. Waar vind je dat nog vandaag de dag?

Ik zou het erg fijn vinden als het bedrijf ook weer luisterboeken op cd's ging verkopen. Momenteel is de vraag naar cd's wel gering. maar dat hoeft niet zo te blijven. Ik weet dat er ook auteurs zijn die het niet meer uitgegeven worden op cd's betreuren. De vraag kan ook ingezakt zijn omdat het nieus dat home academy ermee stopte zich als een lopend vuurtje verspreidde. Dolph Kohnstamm

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Eindelijk ..... Na veel zoeken een luisterboek gevonden

7@ ~< Doe niet zo moeilijk met allerlei vragen .N,

Pluspunten

Veel keuze Ideale download app Klantvriendelijk

Helaas niet alles in luisterboek, maar dat ligt niet aan jullie.