Pluspunten

Ik heb nooit geenproblemen gehad en toen ik mailtje stuurde over een boek dat niet klopte kreeg ik netjes antwoord en werd het netjes op gelost

Pluspunten

Gebruikersvriendelijk Betrouwbaar Goede produkten

Als deze nog niet bestaat, een zustersite met e-books?

Geen

Pluspunten

Heldere bestelwijze; klantvriendelijke service als dat een keer nodig is.

Pluspunten

Gebruiksvriendelijk, zeer goede kwaliteit, ruim aanbod VB Proust nergens meer verkrijgbaar ... behalve ... bij luisterboek!

Inloggen - mogelijkheid om het paswoord aan te passen - nieuwsbrief met aanbod lay out verbeteren -

Pluspunten

Prompte en correcte service. Gebruiksvriendelijk.

misschien toch nog een uitgebreider aanbod voorzien van oorspronkelijk niet-Nederlandstalige literatuur/lectuur.

Pluspunten

Veel keus

Recente boeken, bijv. Overspel van Coelho, spoedig na uitgave opnemen. Zoals bij Arthur Japin net Vacslav. Kwam gelijk uit. Ik heb liever luisterboeken dan boeken.

Pluspunten

de grote keuze in wat ik als zinvolle boeken benoem. voor mij is het wat moeilijker om me te focussen bij het lezen en al luisterend kan ik nu toch de kennis tot me nemen.

het zou fijn zijn als ik de downloads wat gemakkelijker op mijn iPod kan krijgen.

Pluspunten

Ik begreep het niet goed op mijn leeftijd. De uitleg en support van Luisterrijk was geweldig. Het valt niet altijd mee op oudere leeftijd, maar het geduld dat deze medewerkers toonden, is bewonderenswaardig. Oprechte dank !

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De rustige wijze waarop ik wordt benaderd als potentiële klant. Geen opdringerigheid met speciale aanbiedingen. Overzichtelijke presentatie

Pluspunten

Geweldige app. Heel fijn om naar te luisteren! Ik hoop dat er, vooral op het gebied van Geschiedenis, nog veel meer boeken bijkomen.

Pluspunten

Goede Service / Klantenservice

Pluspunten

snelle reactie op vragen/problemen. goede service

geen

Pluspunten

Misschien ligt het aan mij maar ik zou graag duidelijk zien hou ik een wachtwoord in een persoonlijk wachtwoord kan veranderen

Pluspunten

Ik ben helemaal tevreden over Luisterrijk. Na navraag te hebben gedaan of wederom (na lange tijd) de luisterboeken vrijgegeven konden worden, werd dit direct geregeld. Was erg blij dat dit nog kon. Echt goede en snelle service!

Op dit moment géén.

Pluspunten

geweldige service De nieuwste luisterboeken binnen handbereik.

inloggegevens mogelijkheid tot aanvinken 'onthouden'

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snelle reactie

te weinig leer boeken

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Eindelijk via iPhone eenvoudig te downloaden.

Bij elke bestelling opnieuw alle betaalgegevens (bijv. Visa klantenkaart) invoeren. Aanzienlijk omslachtiger dan bij iTunes. Jammer, een gemiste kans. Beperkt assortiment. Niet sorteerbaar anders dan op volgorde van alfabet. Beperkt aanbod economie, zakelijk.

Pluspunten

Snelle eenvoudige download Klantvriendelijk

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Er komt ook een app voor Android.

Graag ook een app voor Android ?

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Werkt goed. Goede video informatie hoe te hamdelen m b t installeren ect

Geen

Pluspunten

Snelle adequate reactie op mijn verzoek.

Vreemd dat de functionaliteit van het wijzigen mailadres nog niet is ingebouwd in de site. Ik heb dit ongeveer 2 jaar geleden ook aan de hand gehad. Misschien dan toch een formuliertje daarvoor op de gegevenspagina plaatsen. Nu moet je weten dat je na een mail heel snel reactie krijgt.

Pluspunten

Boeken blijven lang op mijn luisterrijk stan. Toen ik bij een crash van een harde schijf een paa boeken kwijt was, kon ik die van luisterrijk direct weer ophalen.

Boeken verder klassificeren, zodat bijvoorbeeld romans op genre te sorteren zijn.

A Hofmanweg 5 2031 BH Haarlem